Γενικό Λύκειο > Εντολή ΟΣΟ...ΕΠΑΝΑΛΑ

ΑΠΟΡΙΑ ΣΕ ΑΣΚΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2002

<< < (2/2)

gpapargi:
Το βασικό πρόβλημα με αυτή την άσκηση είναι ότι το διάγραμμα ροής είναι "αδόμητο". Δηλαδή αν κάνεις "κατά γράμμα" μεταφορά σε εντολές κάποιας γλώσσας θα χρειαστείς τη goto. Στη λύση ουσιαστικά το μετατρέπει σε κάτι δομημένο και στη συνέχεια κάνει διάγραμμα ροής σε αυτό το δομημένο. Αν κάνεις διάγραμμα ροής στον κώδικα που δίνεται ως απάντηση δε θα καταλήξεις στο αρχικό διάγραμμα ροής αλλά στην ισοδύναμη "δομημένη μορφή".

Αυτό είναι το πρόβλημα των διαγραμμάτων ροής: μπορείς να τραβήξεις μια "κακιά γραμμή" επειδή σε βολεύει, γεγονός που το πληρώσεις όταν έρθει η ώρα μετατροπής σε κώδικα γιατί δεν υπάρχει εντολής επανάληψης που έχει τη συνθήκη στη μέση του βρόχου.

Αυτός είναι και ο λόγος που εγκαταλείφθηκαν τα διαγράμματα ροής. Για αυτό και μια από τις βασικές συνταγές για να μετατρέψεις αδόμητο κώδικα σε δομημένο είναι να κάνεις πρώτα ένα διάγραμμα ροής. Κάνεις ομοιοπαθητική δηλαδή.

SPY:
Κατά τη γνώμη μου ήταν απλά μια τσαχπινιά των θεματοδοτών. Αντί να βάλουν ένα δεύτερο παραλληλόγραμμο Διάβασε στο βελάκι της ανακύκλωσης βάλανε το βελάκι πάνω από το πρώτο παραλληλόγραμμο Διάβασε. Δεν ξέρω αν ήταν στοχευμένη επιλογή ( ; ). Μπέρδευε λίγο, αλλά νομίζω ότι ένας προσεκτικός υποψήφιος θα ξέμπλεκε και θα απαντούσε σωστά.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση