ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΠΛΑΤΑΝ

Καλό φαίνεται το σύστημα εισαγωγής που προτείνεται στην Ημερησία. Μοιάζει αρκετά με το σύστημα που προτείνεται στο esos με τέσσερα μαθήματα συν ένα επιλογής.  Εδώ: http://www.esos.gr/arthra/36857/lykeio-aei-kai-panelladikes-sto-epikentro-ton-programmatikon-diloseon-toy-prothypoyrgoy
Δείτε κάτω στα σχόλια, από τον Κώστας Δημητρίου.

Eri

Το θεμα ειναι με ποιο τρόπο θα μπει το μαθημα επιλογης;
2ωρο extra στις ωρες του ωρολογιου; Δηλαδη 33 + 2 =35 ωρες;
Υποχρεωτικα θα επιλέγεται ή οποιος θελει συγκεκριμένες σχολες θα δινει μονο 4 μαθηματα, οποτε δε θα υποχρεωνεται να παρακολουθει το 5ο κ αρα αυτο θα πρεπει να ειναι εβδομες ωρες μονο στο ωρολογιο;
Σε μικρα σχολεια θα δημιουργηθουν πολλά τμηματα με (λίγους) 1 ή 2 ή 3 μαθητες, αυτο θα μπορεσουν να το αντιμετωπίσουν οι διευθύνσεις;

thana$i$

Παράθεση από: ΠΛΑΤΑΝ στις 07 Φεβ 2015, 10:33:06 ΜΜ
Καλό φαίνεται το σύστημα εισαγωγής που προτείνεται στην Ημερησία. Μοιάζει αρκετά με το σύστημα που προτείνεται στο esos με τέσσερα μαθήματα συν ένα επιλογής.  Εδώ: http://www.esos.gr/arthra/36857/lykeio-aei-kai-panelladikes-sto-epikentro-ton-programmatikon-diloseon-toy-prothypoyrgoy
Δείτε κάτω στα σχόλια, από τον Κώστας Δημητρίου.

Το διάβασα. Περιέχει τον ενδιαφέρον νεολογισμό «πληροφορικές επιστήμες». Εκεί σταμάτησα να το διαβάζω.

P.Tsiotakis


dski

Ενδιαφέρον άρθρο στο "Έθνος": "Τα τμήματα Πληροφορικής αντέχουν στην αγορά εργασίας". Δείτε εδώ

ΠΛΑΤΑΝ

Τελικά παιδιά τί καταλάβατε από τις προγραμματικές δηλώσεις του υπουργού? Πώς θα δώσουν οι μαθητές που είναι σήμερα Β' Λυκείου? Από τη μία είπε ότι δεν αλλάζει τίποτα στις πανελλήνιες για τα επόμενα δύο χρόνια, από την άλλη λέει, θα δώσουμε τη δυνατότητα στα παιδιά της Β' Λυκείου, του χρόνου να μπορέσουν να δηλώσουν περισσότερα του ενός επιστημονικά πεδία.
Δηλαδή τελικά η Β' Λυκείου θα δώσει με το υπάρχον, δηλ 6+1(ΑΟΘ) μαθήματα, ή με το νέο (Αρβανιτόπουλου-Λοβέρδου) σύστημα στο οποίο θα  κάνει κάποιο <<λίφτινγκ>> ώστε να μπορούν να δηλώσουν και δεύτερο πεδίο? Λίγο μας μπέρδεψε ο υπουργός. Δεν το ξεκαθάρισε επακριβώς.

Eri

Απο την ομιλία του Κουράκη στη Βουλή νομίζω ητάν ξεκάθαρο οτι η φετινή Β Λυκείου κ η φετινή Α Λυκείου θα δώσουν με το Νέο Λύκειο των Αρβ και Λοβ.
Μίλησε όμως για διεύρυνση πεδίων, αυτό εχει ενα ενδιαφέρον για το πως θα υλοποιηθεί (απαιτούνται αλλαγές ή/και προσθήκες σε βιβλία, ωρολόγιο, μαθήματα), δεδομένου ότι ο χρόνος που απομένει για αλλαγές ειναι περιορισμένος.

petrosp13

4 μαθήματα
+1 για επιλογή δεύτερου πεδίου
Αλλαγή ωρολόγιου προγράμματος ώστε να χωρέσει το +1
Βιβλία τα σημερινά
Αύξηση της ύλης, αλλά όχι μεγάλη
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: petrosp13 στις 11 Φεβ 2015, 09:08:56 ΜΜ
4 μαθήματα
+1 για επιλογή δεύτερου πεδίου
Αλλαγή ωρολόγιου προγράμματος ώστε να χωρέσει το +1
Βιβλία τα σημερινά
Αύξηση της ύλης, αλλά όχι μεγάλη
Συμφωνώ.
Το 5ο μάθημα φαίνεται πιο λογικό να μπει και από το εξής: Οι βαθμοί της Α, Β και Γ Λυκείου θα συμμετείχαν στο σύνολο των μορίων του μαθητή σαν ένα (επιπλέον) μάθημα, μαζί με τα υπόλοιπα 4.
Έχει ανακοινωθεί ήδη ότι οι βαθμοί Α, Β και Γ δε θα λαμβάνονται υπόψη. Μένει λοιπόν χώρος (σε αντικατάσταση) για την προσθήκη ενός 5ου μαθήματος χωρίς να αλλάξει το σύστημα στον υπολογισμό των μορίων.

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

pthomop

Παράθεση από: morfeus στις 13 Φεβ 2015, 11:37:33 ΠΜ
http://www.esos.gr/arthra/36957/mono-sto-esos-i-protasi-gia-himeia-i-pliroforiki-stis-panelladikes
Tο Μαθηματικό Αθήνας θέλει και τα 2 και των Ιωαννίνων μόνο Πληροφορική. Ελεος πια!!!

tdrivas

ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί πλέον να αμφισβητήσει την αναγκαιότητα της επιστήμης των υπολογιστών. Ακόμα και οι Χημικοί Μηχανικοί δήλωσαν και τα δύο..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

pthomop

 http://www.esos.gr/arthra/36648/t-koyrakis-sto-esos-gia-trapeza-thematon-pollaplo-vivlio-sta-sholeia-parelaseis-xenes
<Ο κ.  Καραμανλής είχε εφαρμόσει πρόγραμμα δωρεάν χορήγησης laptop  στους μαθητές. Εσείς πως σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε τη νέα τεχνολογία για τους μαθητές?

Τα προγράμματα χορήγησης ηλεκτρονικού υλικού από τις νεοφιλελεύθερες κυβερνήσεις είχαν ως αποκλειστικό σκοπό να δείξουν τον δήθεν εκσυγχρονισμό των σαθρών πολιτικών τους. Με επιφανειακές τέτοιες κινήσεις  -και ενώ το σύνολο της εκπαίδευσης κατέρρεε και συνεχίζει να καταρρέει  από την πρωτοφανή στην ιστορία της χώρας υποχρηματοδότησή της,-   προσπάθησαν να καμουφλάρουν την απαξίωση τους για τη δημόσια παιδεία. Είναι προφανές ότι θα αξιοποιήσουμε τις νέες τεχνολογίες.Στοχεύοντας όμως στην παιδαγωγική χρήση των δυνατοτήτων τους και όχι τόσο στην τεχνολογική τους διάσταση. Γιατί εκπαίδευση δεν είναι η διδασκαλία του υπολογιστή ως ξεχωριστού γνωστικού αντικειμένου αλλά η παιδαγωγική του χρήση (μέσω της οποίας φυσικά επιτυγχάνεται έμμεσα και η τεχνολογική μάθηση). >

ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΚΑΙ Η ΑΕΡΟΛΟΓΙΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ. Αν καταλάβατε κάτι εξηγήστε μου παρακαλώ.

ntzios kostas

Όπως φαίνεται η κατάσταση πάμε για 5 μαθήματα υποχρεωτικά για όλους.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

petrosp13

Παράθεση από: ntzios kostas στις 13 Φεβ 2015, 12:18:13 ΜΜ
Όπως φαίνεται η κατάσταση πάμε για 5 μαθήματα υποχρεωτικά για όλους.

Από πού προκύπτει αυτό;
Κι αν πάμε σε 5, για ποιο λόγο άλλαξε το υπάρχον σύστημα και απλά δεν έγινε μια αναμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων και αναδιανομή των σχολών σε πεδία;;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής