Γενικό Λύκειο > Ταξινόμηση

ταξινόμηση και αναζήτηση

(1/2) > >>

nikosx:
Γεια και πάλι.

Αλλη μία ερώτηση (όλες μαζί μου ήρθαν) :). Πόσο πιθανό πιστεύετε ότι είναι να ζητήσουν στις εξετάσεις δυαδική αναζήτηση, ταξινόμηση ευθείας εισαγωγής, ταξινόμηση ευθείας επιλογής και γενικότερα αναζητήσεις και ταξινομήσεις που αναφέρονται περισσότερο στο τετράδιο του μαθητή;
Είναι ένα άγχος. Εγώ προσωπικά απλώς τα έχω αναφέρει αλλά δεν τα ανέλυσα με παραδείγματα και ασκήσεις.

Vangelis:
Νίκο
Ποτέ δεν ζητάνε συγκεκριμένο τρόπο λύσης μιας άσκησης (είναι τελείως αντιεπιστημονικό).  Δεν έχει γίνει ποτέ σε κανένα μάθημα.  Μπορούν να βάλουν άσκηση που απαιτεί να λυθεί με κάποιο συγκεριμένο τρόπο (π.χ  με  ΓΛΩΣΣΑ και όχι Αλγόριθμο) αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να ζητήσουν κάτι απο αυτά του αναφέρεις για υλοποίηση απο τους μαθητές .
Αυτό που μπορούν αν κάνουν είναι να δώσουν τον αλγόριθμο έτοιμο και να ζητήσουν τις τιμές ορισμένων μεταβλητών.   

filippos:
και όμως Βαγγέλη,

στις εξετάσεις του 2001, είχε ζητηθεί στο ερώτημα 1.Δ, για 15 μονάδες:

Δίνεται μονοδιάστατος πίνακας Π, Ν στοιχείων, που είναι ακέραιοι αριθμοί. Να αναπτύξετε αλγόριθμο, ο οποίος να ταξινομεί με τη μέθοδο της φυσαλίδας τα στοιχεία του πίνακα Π.

Συμφωνώ μαζί σου ότι είναι αντιεπιστημονικό και γι' αυτό δεν έχει ποτέ τεθεί έτσι θέμα στα πλαίσα των 60 μονάδων (ασκήσεων).

Έχει όμως τεθεί στο πλαίσιο των 40 μονάδων της θεωρίας.

Και το ερώτημα του συναδέλφου (και δικό μου, και σίγουρα και άλλων) είναι κατά πόσο κάτι τέτοιο, εν είδη θεωρίας, θα μπορούσε να γίνει με αλγορίθμους που παρουσιάζονται στο τετράδιο μαθητή (και δεν είναι λίγοι !!!),όπως διάφοροι (2-3) αλγόριθμοι ταξινόμησης, συχώνευσης κ.ο.κ.

episkeptis:
Τελικά τι ισχύει;

Είναι ή όχι αντιεπιστημονικό να ζητείται η επίλυση άσκησης με συγκεκριμένο τρόπο;

Αν όχι, τοτε πώς "αιτιολογείται" το θέμα που αναφέρει ο Φίλιππος;

Επίσης, πώς αιτιολογείται το περισυνό θέμα 2 των επαναληπτικών όπου σαφώς ζητήθηκε να λυθεί η άσκηση ΧΩΡΙΣ πίνακες;

Vangelis:
Φιλλιπε πιστεύω ότι το ζήτησαν με αυτόν τον τρόπο επειδή στην ύλη δεν προβλέπεται η διδασκαλία άλλου τρόπου ταξινόμησης αν είχε διδαχθεί και άλλος τρόπος δεν νομίζω ότι θα έβαζαν τέτοιο περιορισμό.   Φαντάσου να ζητήσουν λύση άσκησης με μόνο χρήση της δομής Αρχή επανάληψης ... Μέχρις ότου ...  και όχι της  Όσο κ.λπ.
Για το θέμα που αναφέρει ο "επισκέπτης" θα πρέπει να το δω για να το δώ για να  εκφέρω άποψη.  Δεν έχω τα αντίσοιχα θέματα και το link του ΥΠΕΠΘ δεν λειτουργεί.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση