Γενικό Λύκειο > Δομή επανάληψης

Δύσκολες Ασκήσεις στις Δομές Επανάληψης

(1/18) > >>

olga_ath:
Καλησπέρα

Ανοίγω αυτό το thread με σκοπό μια συζήτηση σχετικα με το τι θεωρούμε ως ασκήσεις αυξημένης αλγοριθμικής δυσκολίας στις Δομές Επανάληψης.
Με αφορμή το 3ο Θέμα του 2007 Γενικά Λύκεια ήρθε η εμπνευση για την άσκηση στο επισυναπτόμενο αρχείο. Παραθέτω και μια λύση της την οποία ομως σχημάτισα πρόχειρα οπότε μπορεί να περιέχει λάθη.

Το βράδυ θα ποστάρω και μερικές ακόμη τις οποίες θεωρώ ως αυξημένης δυσκολίας αλλά δεν είναι δικές μου δημιουργίες  :angel: οπότε θα παραθέσω και τις πηγές.

gpapargi:
Το άνω όριο δυσκολίας το δείχνει το τετράδιο μαθητή. Ξεχωρίζω σαν ασκήσεις την ανάλυση αριθμού σε πρώτους παράγοντες και το ανάπτυγμα του ημιτόνου και συνημιτόνου σε δυναμοσειρά. Το θέμα του 2007 έχει επίσης την αφετηρία του στο τετράδιο μαθητή.

olga_ath:
ευχαριστώ για την απάντηση !

ALEXANDROS LIAPIS:
 καλησπέρα κ από εμένα.
κάνω την παρθενική εμφάνιση στο ΣΤΕΚΙ και στέλνω αυτό το πρόγραμμα.
Είναι στην ίδια φιλοσοφία με το δικό σου.

evry:
Τρεις Ασκήσεις που θεωρώ δύσκολες και κρύβουν σημαντικούς διδακτικούς στόχους όσον αφορά τον προγραμματισμό

1. Να γίνει αλγόριθμος ο οποίος θα διαβάζει αριθμούς μέχρι να δοθεί 0 και θα εμφανίζει τον αριθμό που δόθηκε τις περισσότερες συνεχόμενες φορές

2. Να γίνει αλγόριθμος ο οποίος θα διαβάζει 100 αριθμούς και θα ελέγχει αν αποτελούν διαδοχικούς όρους αριθμητικής προόδου

3. Να γίνει αλγόριθμος ο οποίος θα διαβάζει αριθμούς και θα ελέγχει αν αποτελούν διαδοχικούς όρους της ακολουθίας Fibonacci.  Ο αλγόριθμος θα σταματάει όταν διαπιστώσει ότι η ακολουθία δεν είναι Fibonacci ή όταν δοθεί ο αριθμός -1.

Προφανώς θα πρέπει να δοθεί μια σημείωση στην οποία να εξηγούνται οι έννοιες της αριθμητικής προόδου και της ακολουθίας Fibonacci

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση