Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Μονοδιάστατοι πίνακες => Γ΄ Λυκείου => Ταξινόμηση => Μήνυμα ξεκίνησε από: Στέλλα στις 14 Φεβ 2005, 04:49:11 ΜΜ

Τίτλος: Ταξινόμηση?
Αποστολή από: Στέλλα στις 14 Φεβ 2005, 04:49:11 ΜΜ
Θεωρείτε ότι οι αλγόριθμοι:
α) ΔΣ3 σελ. 34-35
β) Παράδειγμα 1 σελ.37-38
πρέπει να γίνουν απαραίτητα στην τάξη ή αν υπάρχει διαθέσιμος χρόνος στο τέλος; Δηλαδή να προτιμήσω να χρησιμοποιήσω το χρόνο κάνοντας κάποια άλλη άσκηση π.χ. παλιά θέματα ή να ασχοληθώ με διαφορετικούς τρόπους ταξινόμησης; Σίγουρα και τα δύο είναι το καλύτερο αλλά ο χρόνος δεν ξέρω αν με καλύπτει...
Ευχαριστώ
(και χρόνια πολλά)
Τίτλος: Re: Ταξινόμηση?
Αποστολή από: Laertis στις 15 Φεβ 2005, 09:31:28 ΠΜ
Οι δύο αλγόριθμοι ταξινόμησης που αναφέρεις όχι μόνο θεωρώ ότι δεν είναι απαραίτητο να γίνουν μέσα στην τάξη , αλλά συν τοις άλλοις είναι και εκτός ύλης. Ο πρώτος (ΔΣ3) αναφέρεται στην ταξινόμηση με ευθεία εισαγωγή και ο δεύτερος στην ταξινόμηση με επιλογή. Αν εσύ κρίνεις καλό και έχεις χρόνο μπορείς να τα αναφέρεις, αλλά οι μαθητές δεν είναι υποχρεωμένοι να τους γνωρίζουν.
Θα πρότεινα να ασχοληθείς με λύσεις παλιών θεμάτων και ασκήσεις επιπέδου εξετάσεων.

Φιλικά  :)
Τίτλος: Re: Ταξινόμηση?
Αποστολή από: Επισκέπτης στις 15 Φεβ 2005, 03:11:17 ΜΜ
Οι αλγόριθμοι ταξινόμησης του κεφαλαίου 4 στο τετράδιο μαθητή είναι εκτός ύλης γιατί βασίζονται στις τεχνικές που περιγράφονται στο κεφάλαιο 4 του βιβλίου που γενικά είναι εκτός ύλης.

Όμοια εκτός ύλης είναι και η δυαδική αναζήτηση καθώς η μέθοδος διαίρει και βασίλευε είναι εκτός ύλης

Αυτό δε σημαίνει οτι δεν μπορούν ΝΑ ΤΟΝ ΔΩΣΟΥΝ ΕΤΟΙΜΟ, να δώσουν και έναν ταξινομημένο πίνακα και να ζητήσουν την εκτέλεσή του... και ερώτηση στο τέλος "τι συμπεραίνετε;". Το ίδιο και για τους αλγορίθμους ταξινόμησης

Τίτλος: Re: Ταξινόμηση?
Αποστολή από: Στέλλα στις 15 Φεβ 2005, 06:13:33 ΜΜ
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, πραγματικά με βοηθάτε γιατί υπάρχουν τόσες πολλές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις σ' αυτό το μάθημα και οι 2 ώρες την εβδομάδα αισθάνομαι ότι είναι πολύ λίγες...
Και πάλι ευχαριστώ