Εκκαθαριστές και XML

Ξεκίνησε από panayotisk, 09 Φεβ 2010, 09:54:40 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

astef

#30
Βρήκα το χρόνο να ρίξω σήμερα μια πρώτη ματιά.
Το έτοιμο excelaki είναι "περιορισμένης ευθύνης" ως προς την εισαγωγή πολλών μισθοδοτούμενων και "ειδικής ευαισθησίας" ως προς την εισαγωγή/διαγραφή γραμμών ...
Γενικά, δεν καλύπτει τις περιπτώσεις που θα κληθουμε να αντιμετωπίσουμε οι περισσότεροι, παρά μόνο με διάφορες "πατέντες" και "ταρζανιές" του στυλ διαίρεση εισόδου και συγχώνευση εξόδων για τα σχετικά αρχεία ...
Κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει μία φορά (π.χ. για Νοέμβριο 2009) αλλά όχι μελλοντικά σε μηνιαία βάση ...
Οπότε ως έχει, δε φτάνει ούτε για ζήτω ...Κοροϊδία σκέτη!
Συνεπώς, το αγγούρι είναι πολύ μεγαλύτερο και δροσερότερο ...
... καθώς πρέπει να κάτσουμε να βγάλουμε csv έξοδο συμμορφωμένη με ένα από τα 4 διαφορετικά format, η οποία θα μπει ως είσοδος σε ένα εργαλείο ονόματι Intersystems Cache που σε συνδυασμό με το Payroll.xml παράγει το τελικό xml συμμορφωμένο με το xsd που έχει δοθεί. Φυσικά όποιος δεν καλύπτεται, πρέπει να πάει και να πειράξει κώδικα στο Payroll.xml για το οποίο μας παροτρύνουν κιόλας...
Αυτό το Intersystems Cache για μετατροπή csv σε xml/xsd  που το βρήκανε;
Δεν είναι δυνατόν όταν θες να πιεις μόνο ελληνικό καφέ, να χρησιμοποιείς καφετιέρα με ένα σωρό τσουνάκια για 1000 διαφορετικά είδη καφέδων, μόνο και μόνο επειδή έχει άδεια χρήσης Apache2... Έλεος!
Έχει κανείς υπόψη κανένα καλύτερο εργαλείο; Λέω να ρίξω μια ματιά στο διαδίκτυο...
Αν κάνω όλα τα παραπάνω, πειράζοντας και το Payroll.xml, με το δικό μου payroll τί θα γίνει;
Θα πάρω αύξηση;
Μείωση 20% !!
Αει σιχτιρ πια ...
Τενεκέδες ...Τόσα χρόνια δε μπόρεσαν να μοιράσουν κεντρικά από το Υπουργείο μια Εφαρμογή Μισθοδοσίας κοινή για όλες τις ΔΔΕ. Ο καθένας χρησιμοποιεί την παπαριά του τόσα χρόνια και εμείς θα λύσουμε τώρα όλα τα προβλήματα ασυμβατότητας με xml/xsd.

ΟΜΩΣ, Ο ΤΣΑΜΠΑΣ ΠΕΘΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΔΕ ΧΑΡΙΖΕΙ...
ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ...
ΑΕΙ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΙΑ !!
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

P.Tsiotakis

Παράθεση από: pgaval στις 24 Φεβ 2010, 08:55:07 ΠΜ
Επιπλέον ξεκίνησε τη λειτουργία του σχετικού google group εδώ: http://groups.google.com/group/onesalary

Εγώ ήδη μπήκα και έγραψα σχόλια, ας το κάνουν όλοι απευθείας στην πηγή

toufeki

Γιατί ρε παιδιά ΠΕ 19-20;


Μια @#$%$#@#$$% κατάσταση EXCELL είναι, δεν μπορούν άλλοι;


george79

Νομίζω ότι πρέπει να διαμαρτυρηθείτε και να το αποσύρετε

toufeki

Έστειλα το παρακάτω μήνυμα στην λίστα των καθηγητών Πληροφορικής Δωδεκανήσου, στο οικονομικό τμήμα της ΔΔΕΔωδ/νήσου και στον Δ/ντή ΔΔΕΔωδ/νήσου.

"Ονομάζομαι Παναγιώτης Πέντσας και είμαι καθηγητής Πληροφορικής στο Γυμνάσιο Σορωνής.
Στο έγγραφο που λάβαμε σήμερα 25/2 στο σχολείο μας με

ΘΕΜΑ: «Συλλογή Στοιχείων για την Ενιαία Αρχή Πληρωμών»

αναφέρεται το: "με τη βοήθεια του καθηγητή της Πληροφορικής (ΠΕ19-20)".

Θα ήθελα να σας ρωτήσω γιατί εξαιρούνται οι υπόλοιπες ειδικότητες από την στιγμή που η συγκεκριμένη εργασία ασχολείται με ένα θέμα για το οποίο γνωρίζουν την χρήση όλοι οι επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί στις νέες τεχνολογίες οι οποίοι έχουν και τα ανάλογα οφέλη λόγω της επιμόρφωσης αυτής, κάτι το οποίο δεν ισχύει για τους καθηγητές Πληροφορικής;

Δεδομένου ότι η σύγχρονη γραφειοκρατία της διοίκησης των σχολείων έχει να κάνει κατά 80% περίπου με την χρήση των Η/Υ αυτό δεν σημαίνει ότι όλα θα τα αναλαμβάνει ο καθηγητής Πληροφορικής.
Το θεωρώ πολύ άδικο τουλάχιστον.

Με εκτίμηση
Παναγιώτης Πέντσας."

Gnirut

"με τη βοήθεια του καθηγητή της Πληροφορικής (ΠΕ19-20)"

τη βοήθειά μας δεν μπορούμε να την αρνηθούμε. Ο καθένας όμως ας βοηθήσει όπως ξέρει. Εαν δεν γνωρίζουμε κάτι, στοπ μέχρις εκεί.

Βλέπω συναδέλφους με περίσσιο ζήλο να τρέχουν να κάνουν το support, να μπαίνουν σε forum να ζητάνε οδηγίες και βοήθειες, να ρωτάνε απεγνωσμένα απορίες επίλυσης προβλημάτων και άλλα τέτοια.

Με συγχωρείτε κύριοι αλλά σας τρώει ο κώλος σας. Αυτά βλέπουν οι από πάνω και λένε ρίξ'τους κι'άλλο κάρβουνο.

Εαν θέλουν να τους αναπτύξουμε εφαρμογές να μας το πουν για να τους κάνουμε και την ανάλογη οικονομική πρόταση για το έργο.

Αλλά να τα τσεπώνουν εταιρείες και πανεπιστήμια και εμείς να κάνουμε το developing και το support αν δεν είναι βλακώδες είναι τουλάχιστον αντιεπαγγελματικό.

toufeki

Όχι όπως ξέρει συνάδελφε, αλλά με μέτρο και ισορροπημένα. Στα πλαίσια των εξωδιδακτικών εργασιών που αναλάβαμε μέσα στον σύλλογο τον Σεπτέμβρη.
......

Και φυσικά μπορούμε (με επιχειρήματα πάντα) να αρνηθούμε κάτι για το οποίο θεωρούμε ότι μας εκμεταλλεύονται ή μας θεωρούν την "εύκολη" και "ανέξοδη" λύση, για εργασίες πέρα από αυτές που θα έπρεπε να προσφέρει ένας εκπαιδευτικός στο σχολείο του.
.......

Αλλά, "βοήθεια του καθηγητή Πληροφορικής, σε διευθυντή που έχει την ευθύνη συγκεκριμένης ενέργειας με τον Η/Υ", που είναι της μόδας τελευταία στα διαβιβαστικά, δε σημαίνει πολύ απλά ότι μας έχουν για τους "χαμάληδες" των σχολείων; 

Gnirut

"δε σημαίνει πολύ απλά ότι μας έχουν για τους "χαμάληδες" των σχολείων; "

αυτό δυστυχώς πλέον είναι δεδομένο. Από προσωπική πείρα βλέπω 'οτι η αντιμετώπιση των μαθημάτων πληροφορικής από διευθυντές και συναδέλφους είναι χειρότερη από αυτή του μαθήματος της γυμναστικής.

Εν τω μεταξύ πρέπει να κάνουμε την περισσότερη δουλειά για την προετοιμασία των μαθημάτων μας από όλους τους άλλους κλάδους.

Από τα βιβλία που δίνει το υπουργείο δεν μπορεί κανείς να οργανώσει μάθημα. Όλα είναι φλου και πρέπει να μεταφράζεις, να ψάχνεις για CDιά, για ασκήσεις άλλων συναδέλφων, να πρέπει να εγκαθιστάς στο εργστήριο μύρια όσα βοηθητικά προγράμματα και πάει λέγοντας. Χώρια το κυνήγι των μαθητών που πρέπει στον καθένα ξεχωριστά να λες το ίδιο πράγμα 45 φορές. Το αποτέλεσμα δυστυχώς είναι αρκετοί συνάδελφοι να έχουν μειώσει κατα πολύ την προσπάθεια τους στα μαθήματα.

Ενώ π.χ. ο μαθηματικός, κύριος. Κάνει τα ασκησάκια του ωραίος και καλός από το βιβλιαράκι του υπουργείου, την μισή διδακτική ώρα οι μαθητές λύνουν ασκήσεις ήσυχα και όλα ωραία και καλά.

Έτσι καταλήξαμε να θεωρείται ότι ο πληροφορικός "κάθεται" οπότε βάλτον να κάνει τα XML του υπουργείου...

toufeki

..και να έχουμε πάντα στο νου μας όλοι ότι ΟΛΕΣ ΟΙ ΝΕΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΜΙΣΘΟΥ.

Όπως έγραψε και ένας συνάδελφος παραπάνω, ...μας έχουν για τενεκέδες.

Σημ: Ζητώ συγγνώμη αν ο τρόπος που γράφω εξοργίζει κάποιους, αλλά και γω εξοργισμένος είμαι που έκανα μάθημα σήμερα την τελευταία ώρα στην Γ' γυμνασίου και είμουν οργισμένος και δεν κατάφερα να αποδώσω στους μαθητές αυτό που θα μπορούσα να αποδώσω. 

Vangelis

Παναγιώτη βρήκα τι φταίει ...  φταίει η εικόνα που έχει στο avatar αραχτός και light με σορτσάκι στον ίσκιο....  Τη βλέπουν και όλοι λένε   "Ρε αυτός είναι αραχτός βάλτον να δουλέψει!!!".
Η λύση είνα να βάλεις μια εικόνα όπου θα υδρώνεις πάνω απο έναν υπολογιστή!!!!.

dora

Διόρθωση!!!.........
Δεν μας έχουν για 'τενεκέδες' επειδή φταίνε αυτοί...........αλλά........τους άφήνουμε να μας έχουν γιατί αρέσει σε μας. >:D >:D >:D

toufeki

Η εικόνα είναι προφητική Βαγγέλη. Εσύ είσαι τυχερός γιατί θα βγεις σύντομα στην σύνταξη και θα απολαμβάνεις τα ταξίδια σου με την Porsche που θα αγοράσεις με το εφάπαξ. Τυχερέ!  >:D >:D >:D

Στην εικόνα βλέπεις έναν (νεαρό :)) εκπαιδευτικό Πληροφορικό όπως θα είναι μετά από λίγο καιρό.

Γιαυτό συνάδελφοι βιαστείτε. Βρείτε την καλύτερη "καβάτζα" από τώρα γιατί μετά από λίγο καιρό θα είναι ανάρπαστες.   ;D ;D

dim

     Του κ. Βαρβάρη Ηλία ποιός του έδωσε δικαιοδοσία (δεν ξέρω πως λέγεται) στο επισυνααπτόμενο έγγραφο να αναφέρεται στην ειδικότητα που θα βοηθήσει???
Το Υπουργείο αναφέρει: Οι Διευθυντές Γυμνασίων και Λυκείων παρακαλούνται να φροντίσουν για την ηλεκτρονική αποστολή των αναλυτικών στοιχείων της μιδθοδοσίας λόγω του ότι  έχουν ορισθεί εκκαθαριστές των αποδοχών του αντίστοιχου προσωπικού τους.

http://www.youtube.com/watch?v=MCNSAUrPfQU&feature=related

όπααααα!!!!!! άααααλλααα!!!!

toufeki

Όπως καταλαβαίνεις  αγαπητέ "ανώνυμε" συνάδελφε, έχω καταντήσει γραφικός.
Δεν μπορούμε όμως να είμαστε ταυτόχρονα καλοί και στην διοίκηση και στην γραμματειακή υποστήριξη  (με σύγχρονους  Ελληνικούς όρους)  και στα  εκπαιδευτικά μας καθήκοντα . Είναι ανθρωπίνως αδύνατο αν θέλουμε πραγματικά να βγάζουμε τίμια το ψωμί μας ως εκπαιδευτικοί.
    Σήμερα ας πούμε εγώ μετά την τέταρτη ώρα, θεωρώ ότι επηρεασμένος από το έγγραφο, δεν έφτασα ούτε στο 50% αυτού που είχα προγραμματίσει να δώσω στους μαθητές μου.
   Ο συντάκτης κάθε τέτοιου κειμένου βέβαια θεωρεί (όπως δυστυχώς και το υπουργείο μας) ότι δεν κάνουμε και τίποτα σοβαρό ως εκπαιδευτικοί κατά την διδασκαλία του μαθήματος Πληροφορικής. "Έλα μωρέ τι κάνετε και σεις; Βάζετε τα παιδιά στο Internet και παίζετε ...." πόσες φορές ακούσαμε αυτή τη φράση; Άρα λοιπόν έχουμε και άπειρο χρόνο για όλα τα άλλα.
Δεν είμαστε βέβαια και μεις άμοιροι ευθυνών, αλλά όσο δεν αντιδρούμε  καθόλου σε παρόμοιες τοποθετήσεις  ή έγγραφα τόσο και η παραπάνω φράση θα φαίνεται αντικειμενική στα αυτιά της (έτσι και αλλιώς) προκατειλημμένης κοινωνίας μας.
   Και η κατάληξη δυστυχώς θα είναι αυτό που "οραματίζεται"  για μας  το υπουργείο μας.

dim

Παράθεση από: toufeki στις 08 Μαρ 2010, 06:59:44 ΜΜ
Και θα δώσω 2 πρόσφατα παραδείγματα:
1. Θυμάστε τις υπογραφές .................
2. Θυμάστε το έγγραφο που  λάβαμε στα σχολεία(της Ρόδου) για μισθολογικά θέματα.
Με το έγγραφο που τους έστειλα αναγκάστηκαν να το πάρουν πίσω.
.... δηλαδή σου απάντησαν με έγγραφο?