aporia ston psedokwdika

Ξεκίνησε από eri_eri, 23 Οκτ 2009, 02:22:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

eri_eri

Geia sas, didaskw prwth fora to mathima kai ta exw paixei entelws!!! to biblio den exei kamia odhgies gia ton sedokwdika pou tha prepei na diskoume sta paidia kai dystyxws den mporoume na xrhsimopoihsoume anaptyxh!!! :D

tha hthela na sas rwthsw gia thn entolh ekxwrhshs tha prepei na xrhsimopoihsoume to = h to := apo thn pascal kai epishs gia thn isothta xrhsimopoiw to = . Ta paidia de tha berdeytoyn an xrhsimopoioume to idio symbolo(to = dhladh) kai gia ekxwrhsh kai gia isothta??

eyxaristw polu

( sygnwmh pou to idio mhnuma to exw steilei 100 fores alla twra mathainw to forum)

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Καλημέρα eri_eri. Αν μπορείς, γράφε στα Ελληνικά...

Το σχολικό βιβλίο δίνει κάποιες οδηγίες για τη σύνταξη σε ψευδογλώσσα, οι οποίες είναι σκόρπιες σε πολλά μέρη του βιβλίου. Βασικά, θα πρέπει να δεις μερικά λυμένα παραδείγματα και να προσανατολιστείς, μιας και διδάσκεις πρώτη φορά το μάθημα.

Η εντολή εκχώρησης υλοποιείται με ένα αριστερό βελάκι <-- και όχι με =. Το = θα το χρησιμοποιούμε ΜΟΝΟ για σύγκριση μεταξύ δύο μεγεθών (δηλ. δύο μεταβλητών ή μιας μεταβλητής με αριθμό κ.λπ.).

Μπορώ να σου στείλω - αν το θέλεις - και το βιβλίο του Καθηγητή για το συγκεκριμένο μάθημα (χωρίς δικά σου έξοδα). Ενημέρωσέ με αν το επιθυμείς.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

eri_eri

γεια σας κυριε μπουκουβαλα, ευχαριστω παρα πολυ για την απαντηση σας!
και εγω στο μαθημα μου στα παιδια εβαλα το βελακι για την εκχωρηση και το ισον για την ισοτητα απο την αναπτυξη (αλλα δεν ξερω αν ειναι σωστο να χρησιμοποιουμε αναπτυξη ) αλλα διαβαζοντας το βιβλιο και το fotum ειδα οτι αρκετοι χησιμοποιουν το συμβολο ισον ή το συμβολο := για την εκχωρηση μιας και το βελακι δεν υπαρχει στο βιβλιο του δομημενου προγραμματισμου.

Επισης και στις λυσεις των περσινων θεματων στον ψευδοκωδικα   η λυση γινεται με το ισον στην εκχωρηση! Εχω μπερδευτει πολυ σε εκεινο το σημειο με την εκχωρηση και την ισοτητα !

θα το ηθελα πολυ να μου στελνατε το βιβλιο του καθηγητη

demy8

καλημερα,
και γω πρωτη φορά διδασκω το μαθημα και απο οτι ειδα στο βιβλιο για εκχωρηση χρησιμοποει το = (οπως και για ισοτητα..)
στο διαγραμμα ροης βεβαια εχει το ->.
Εγω ειπα στα παιδια και τα δυο. Εφοσον στο βιβλιο αναφερονται και τα δυο, λογικα δεν θα τα δεχτουν και τα δυο στις εξετασεις?
Γενικα στο βιβλιο εχω αρκετες αποριες την εντολη εφοσον ας πουμε μια την εχει ως:

εφοσον συνθηκη επαναλαβε

και μια:

επαναλαβε εφοσον συνθηκη.

Δεν ηξερα οτι υπαρχει βιβλιο καθηγητη, θα το ηθελα και εγω αν ειναι ευκολο κυριε Μπουκουβαλα.

df

Και εγώ δεν ηξερα οτι υπαρχει βιβλιο καθηγητη. Πιστεύω οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, θα το θέλαμε. Μήπως σε ηλεκτρονική μορφή θα ήταν πιο εύκολο;
:)

Βασίλης Ραξενίδης

Πρώτη φορά ακούω για βιβλίο καθηγητή. Αν υπάρχει σε ηλεκτρονική μορφή θα μπορούσατε να το ανεβάσετε σε έναν server? Διαφορετικά, που διατίθεται σε έντυπη μορφή?

Λάμπρος Μπουκουβάλας

ΖΗΤΩ 1000 ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ, ΑΠΟ ΒΙΑΣΥΝΗ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΠΑΛ... ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΠΠ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΑ ΟΣΑ ΕΙΠΑ.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

eri_eri

κυριε μπουκουβαλα γεια σας εγω θα ηθελα πολυ να μου δωσετε το βιβλιο του καθηγητη στην αναπτυξη!!

ευχαριστω πολυ

difan

Παράθεση από: eri_eri στις 24 Οκτ 2009, 09:49:36 ΜΜ
κυριε μπουκουβαλα γεια σας εγω θα ηθελα πολυ να μου δωσετε το βιβλιο του καθηγητη στην αναπτυξη!!

ευχαριστω πολυ


http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=67&c_id=273