ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

makisele

#480
Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 08 Απρ 2015, 08:38:01 ΠΜ
Βέβαια σε όλο αυτό το σκηνικό που έχει στηθεί  για το νέο εξεταστικό σύστημα θα πρέπει να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά  και να προσέξουμε μην τυχόν βρεθεί το μάθημα ΑΟΘ στη θέση της ΑΕΠΠ ως  βασικό εξεταζόμενο πανελλαδικός μάθημα στη τρίτη ομάδα προσανατολισμού  και εμείς γίνουμε επιλογής στη θέση του ΑΟΘ.
Δεν νομίζω ότι εκεί βρίσκεται το πρόβλημα , έτσι και αλλιώς η σίγουρη επιλογή για τα παιδιά είναι το Αοθ, θα το παίρνουν όλοι. Τα άλλα δυο μαθήματα τους είναι αδιάφορα. Τους ενδιαφέρει να μπει πρωτίστως η Φυσικη ως επιλεγόμενο να ανοίγουν φυσικομαθηματικά και πολυτεχνεία σχετικα με πληροφορικές. Προταση μου είναι στα διδασκόμενα να μπει η φυσικη κατευθυνσης στη θέση της ιστορίας κατεύθυνσης, και τα τρια μπαλαντερ να είναι ΑΟΘ, ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ, ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ

odysseas

Δείτε τα μαθήματα του 5ου πεδίου και πείτε μου αν αυτοί οι μαθητές θα ενδιαφέρονταν να δώσουν και Φυσική για να ανοίξουν τις σχολές του 2ου πεδίου. Εγώ δεν το νομίζω. Νομίζω ότι όσο η Πληροφορική θεωρείται ζευγάρι με τα Οικονομικά δεν υπάρχει πρόταση που να βγάζει νόημα (για τα παιδιά).

Εγώ θα πρότεινα το εξής: Οι μαθητές της Θετικής θα διδάσκονται ούτως ή άλλως Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία και Προγραμματισμό. Αντί να εξετάζονται σε δύο συγκεκριμένα μαθήματα (Φυσική, Χημεία) και να επιλέγουν ακόμα ένα ή δύο να εξετάζονται σε ένα μάθημα (Φυσική) και να επιλέγουν ακόμα δύο ή τρία, ένα από τα οποία θα είναι ο Προγραμματισμός. Έτσι είναι εφικτοί όλοι οι συνδυασμοί που βγάζουν νόημα και δεν αλλάζει τίποτα σε σχέση με το ανακοινωθέν σύστημα στον τρόπο που θα λειτουργεί το σχολείο. Αλλάζουν μόνο οι επιλογές των μαθητών.

Από κει και πέρα, το να αναγκάζεις τα παιδιά να παρακολουθούν στη Γ' Λυκείου τόσα βαριά μαθήματα και μάλιστα σε τάξεις δύο ταχυτήτων (με εξεταζόμενους και μη) είναι απλά απαράδεκτο.

Spyridon

Οδυσσέα αυτή είναι πολύ καλή ιδέα. Οι μαθητές θα διδάσκονται και χημεία και πληροφορική (οπότε εξαφανίζεται και το "επιχείρημα" των χημικών    περί έλλειψης γνώσεων στη χημεία) και αν θέλουν μπορεί και  η κάθε σχολή να αποφασίζει ποιο θα είναι εξεταζόμενο και πιο απλά μόνο διδασκόμενο από τα δυο.

Το ότι δηλαδή έβαλαν την ΑΕΠΠ στη θετική για να  μας κλείσουν το στόμα, ότι και καλά θα το διδάσκονται όλοι οι μαθητές,  μπορεί να χρησιμοποιηθει από εμάς ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, ότι δηλαδή όλοι θα διδάσκονται χημεία ακόμα και αν δε την εξετάζονται.

P.Tsiotakis

ZZZZντουββββ

Anna Diamantopoulou
https://www.facebook.com/diamantopoulou/posts/10153460130212345:0
"Σύντροφοι, και μια Εξεταστική για το Εξεταστικό!"...
Οι εισαγωγικές εξετάσεις καταργούνται
Το Δεκέμβριο του 2011 η διακομματική (σύμφωνα με συγκεκριμένο νόμο) επιτροπή της Βουλής συμφώνησε επί ενός σχεδίου για τις εισαγωγικές εξετάσεις στο πανεπιστήμιο το οποίο θα εφαρμοζόταν από το 2014.
Στην συμφωνία αυτή κατέληξε μετά από 18 μήνες δουλειάς από επιτροπή με σημαντικούς παιδαγωγούς, αφού ελήφθη υπόψη η αξιολόγηση ευρωπαϊκών συστημάτων, η πρόταση και η αξιολόγηση για το λύκειο και για τις εισαγωγικές εξετάσεις του ΟΟΣΑ, οι προτάσεις του ινστιτούτου της ΟΛΜΕ και η εκπαιδευτική έρευνα της ΓΣΕΕ.
Συνεδρίασε επί τούτου το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας του οποίου οι παρατηρήσεις ελήφθησαν υπόψη.
Κατατέθηκε σχέδιο για την τριετή εφαρμογή μέχρι το 2014 για τη λειτουργία του λυκείου και την αντιμετώπιση των δυσκολιών σε όλα τα σημεία της χώρας (νησιά και μικρά ορεινά χωριά).
Ήταν ήδη σε λειτουργία το ψηφιακό φροντιστήριο το οποίο υποστήριζε με υποδειγματικές διδασκαλίες τους μαθητές της Β΄ και Γ΄Λυκείου.
Η διακομματικής συναίνεσης πρόταση για το νέο λύκειο και τις εισαγωγικές ήταν κοστολογημένη και ο προϋπολογισμός της θα υλοποιούνταν από συγκεκριμένο μέτρο του ΕΣΠΑ συμφωνημένο και με την ΕΕ.
Όλο το παραπάνω υλικό είχε παρουσιαστεί σε δύο συνεδριάσεις της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων και ήταν αναρτημένο στη σελίδα του Υπουργείου Παιδείας.
Παρά την διακομματική συμφωνία για το Νέο Λύκειο και τις εισαγωγικές εξετάσεις και την προετοιμασία στη Βουλή το νομοσχέδιο αυτό δεν κατατέθηκε και δεν συζητήθηκε επί κυβερνήσεως Παπαδήμου γιατί τότε ο κ. Σαμαράς επέμενε στη μονοδιάστατη αποστολή της κυβέρνησης που ήταν μόνο το PSI.
Παρά την επιμονή μου και προς τον κ. Παπαδήμο και προς τον κ. Σαμαρά (υπήρξε προσωπική μου επιστολή, για τον κίνδυνο να χάσουμε μια μεγάλη ευκαιρία, η οποία και δημοσιοποιήθηκε), υπήρξε άρνηση να προχωρήσουμε. Η επόμενη κυβέρνηση το άφησε στο συρτάρι και τα κονδύλια χάθηκαν.
Στη διακομματική επιτροπή ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ συμμετείχε διατυπώνοντας την πάγια άποψη του (η οποία διατυπώθηκε και προεκλογικά) υπέρ της ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ των εισαγωγικών εξετάσεων.
Σήμερα χωρίς καμία διαβούλευση, χωρίς καμία συνέχεια, κόντρα στις θέσεις που διατύπωνε επι χρόνια, το Υπουργείο Παιδείας της Κυβέρνησής του, παρουσιάζει μία πρόταση εισαγωγικών εξετάσεων!
Παραθέτω μόνο τα γεγονότα και δεν σχολιάζω γιατί αυτά που συμβαίνουν στο Υπουργείο Παιδείας είναι το απόλυτο παράδειγμα του τυχαίας ανερμάτιστης και κομματικά κατευθυνόμενης πολιτικής
Ελπίζω τα κόμματα στη Βουλή να αντιδράσουν.


Σχέδιο Κουλαϊδη (κάποιοι το 2015 το παρουσιάζουν και ως ιδέα τους), προϊόν μακρόχρονης διαβούλευσης και συναίνεσης και όχι .... : https://docs.google.com/file/d/0B4550y5SvJsIUFJQdGY1YW81U2M/view

thana$i$

Παράθεση από: odysseas στις 08 Απρ 2015, 10:04:25 ΠΜ
Δείτε τα μαθήματα του 5ου πεδίου και πείτε μου αν αυτοί οι μαθητές θα ενδιαφέρονταν να δώσουν και Φυσική για να ανοίξουν τις σχολές του 2ου πεδίου. Εγώ δεν το νομίζω. Νομίζω ότι όσο η Πληροφορική θεωρείται ζευγάρι με τα Οικονομικά δεν υπάρχει πρόταση που να βγάζει νόημα (για τα παιδιά).

Εγώ θα πρότεινα το εξής: Οι μαθητές της Θετικής θα διδάσκονται ούτως ή άλλως Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία και Προγραμματισμό. Αντί να εξετάζονται σε δύο συγκεκριμένα μαθήματα (Φυσική, Χημεία) και να επιλέγουν ακόμα ένα ή δύο να εξετάζονται σε ένα μάθημα (Φυσική) και να επιλέγουν ακόμα δύο ή τρία, ένα από τα οποία θα είναι ο Προγραμματισμός. Έτσι είναι εφικτοί όλοι οι συνδυασμοί που βγάζουν νόημα και δεν αλλάζει τίποτα σε σχέση με το ανακοινωθέν σύστημα στον τρόπο που θα λειτουργεί το σχολείο. Αλλάζουν μόνο οι επιλογές των μαθητών.

Από κει και πέρα, το να αναγκάζεις τα παιδιά να παρακολουθούν στη Γ' Λυκείου τόσα βαριά μαθήματα και μάλιστα σε τάξεις δύο ταχυτήτων (με εξεταζόμενους και μη) είναι απλά απαράδεκτο.

Οδυσσέα δεν μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο, και δεν είμαι ο μόνος
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=6019.msg71297#msg71297

Η συντεχνία όμως φρόντισε στο Δελτίο Τύπου να δείξει ποιός κάνει κουμάντο ...

papaluk

Μήπως υπάρχει κάποια πληροφορία πως θα έχουν πρόσβαση οι μαθητές σε σχολές αστυνομίας ή στρατιωτικές ;

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

odysseas

@petrosp13: Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει επιστημονικό πεδίο Πληροφορικής, φαντάζομαι ότι εννοείς το πεδίο "Τεχνολογικών και Θετικών Σπουδών". Όμως δες τι θα διδάσκονται οι μαθητές στην ομάδα προσανατολισμού "Οικονομίας και Πληροφορικής". Έχει νόημα με αυτά τα μαθήματα να πηγαίνουν μετά στις σχολές του πεδίου "Τεχνολογικών και Θετικών Σπουδών"; Και φυσικά μιλάμε για Φυσική Γεν. Παιδείας, αφού οι μαθητές αυτής της ομάδας δεν διδάσκονται Φυσική. Πιστεύετε πραγματικά ότι έχει νόημα αυτή η πρόταση για τους μαθητές; Εγώ θα το ξαναπώ: ο,τιδήποτε αποκόπτει την Πληροφορική από τις θετικές επιστήμες είναι στρεβλό, είναι μπάλωμα.

makisele

@odysseas.Μα γτ να διδασκονται ιστορια κατευθυνσης;;;; ας διδαχθουν φυσικη κατευθυνσης
@petrosp13: δενχρειαζεται και βιολογια γενικης και ιστορια γενικης, ενα απο τα δυο. Και επειδη θελουν να περνας απο παντου παιδαγωγικα εγω προτεινα Αοθ,Φυσικη, Ιστορια Γενικης

papaluk

Όπως έχουν τα πράγματα θεωρώ ότι ο αγώνας μας θα πρέπει να επικεντρωθεί ώστε να ενταχθούν (και ή μόνο;) στις σχολές πληροφορικής  οι ΗΜΜΥ, Η/Υ Πάτρα, Χανιά, Σάμο, Κοζάνη  και ίσως το μαθηματικό.. Για τα υπόλοιπα πολυτεχνεία έχουν αποφασίσει ήδη και με το τρέχων σύστημα δεν υπάρχει ελπίδα :(

Αλλά οι στρατιωτικές και οι σχολές αστυνομίας επηρεάζουν πάρα πολλούς μαθητές στην τελική τους απόφαση.. οπότε και σε αυτό τον τομέα να παρουσιάσουμε προτάσεις πριν να αποφασίσουν χωρίς εμάς

pvs

Παράθεση από: papaluk στις 08 Απρ 2015, 12:06:28 ΜΜ
Μήπως υπάρχει κάποια πληροφορία πως θα έχουν πρόσβαση οι μαθητές σε σχολές αστυνομίας ή στρατιωτικές ;
Χωρίς να ξέρω κάτι παρά μόνο με βάση τι γινόταν στις δέσμες (το τωρινό σύστημα είναι σχεδόν αντιγραφή του) λογικά σε εμάς άντε να έρθουν οι αστυφυλάκων, ΣΜΥ και ΣΜΥΝ και ερωτηματικό η πυροσβεστική που από φέτος αν δεν κάνω λάθος εξετάζεται πανελλαδικά. Βέβαια έτσι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα μπορεί είτε να τις βάλουν και στη θετική είτε μόνο στη θετική πλέον όλα πρέπει να τα περιμένουμε.   :D

petrosp13

Δηλαδή θεωρείτε ότι ένας αστυφύλακας δεν πρέπει να εξετασθεί στις ΒΑΣΙΚΕΣ επιστήμες, όπως γίνεται παγκοσμίως;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pvs

Παράθεση από: petrosp13 στις 08 Απρ 2015, 01:24:27 ΜΜ
Δηλαδή θεωρείτε ότι ένας αστυφύλακας δεν πρέπει να εξετασθεί στις ΒΑΣΙΚΕΣ επιστήμες, όπως γίνεται παγκοσμίως;
Συνάδελφε στο σύστημα των δεσμών από 4η δέσμη (Μαθηματικά Πολιτική Οικονομία Έκθεση Ιστορία) είχες πρόσβαση εκτός αν κάνω τόσο λάθος, αν και πιστεύω ότι στο τέλος δεν θα έχουμε καμία στρατιωτική σχολή.

makisele

Προφανως και το ειπε ειρωνικα ο Πετρος...

dtzimas

Παράθεση από facebook:
Nikolaos D. Skikos Για να μην μας εμπαίζουν, ο στόχος του Υπουργείου είναι να μη "σπάσει" το Πολυτεχνείο και οι υποψήφιοι της 2ης ομάδας να μπορούν να δηλώσουν όλα τα Πολυτεχνικά Τμήματα. Δηλαδή να μπαίνουν σε όλα με εξεταζόμενο τη Χημεία και απλά διδασκόμενο το ΑΕΠΠ. Διαδίδουν δε ότι σε αυτό συμφώνησαν και καθηγητές Πληροφορικής που παρευρέθηκαν σε κοινή συνάντηση με τους
Μ Ψυχογιού, Γ. Κατωπόδη, Α. Κασίδη, Φ. Σιδέρη και Α. Παπαδόπουλο
την Τετάρτη 18/3/2015 στα γραφεία της ΕΕΧ.

Dimitris Tzimas Αν αληθεύει ότι παρευρέθηκαν "συνάδελφοι" πληροφορικής πρέπει: 1. να μάθουμε ποιοι ήταν 2. ποιος τους εξουσιοδότησε να μας εκπροσωπήσουν στη φωλιά του κούκου 3. γιατί πούλησαν τον κλάδο...