Η τελική εξεταστέα ύλη

Ξεκίνησε από tdrivas, 09 Απρ 2020, 09:28:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Σχετικα με την περικοπη της υλης.
Θεωρω λογικα οσα κοπηκαν βασει χρονοδιαγραμματων. Πεεισσοτερο με ενοχλει το οτι δεν κοπηκαν καποιες ανουσιες παραγραφοι πχ 2.2, 4.1, 6.5 τις οποιες πρεπει οι μαθητες να δουν παρα το οτι δεν βγηκε καποιο ακομα κεφαλαιο. Ισως κατι τετοιο να μας ενοχλουσε περισσοτερο.. οι μαθηματικοι και οι καλοι μαθητες κλαινε για τα μαθηματικα.
Κατι ακομα. Μεσα σε ολο Αυτο που ζουμε, δεν ειναι δυνατον να ειναι ολα τελεια. Το αντιθετο θα ελεγα. Ας δοξαζουμε το Θεο γιατι μπορουμε ακομα και δουλευουμε, εστω κι ετσι, χωρις μαλιστα να εκθετουμε εαυτους στο κινδυνο του ιου οπως αλλοι που δουλευουν. Και ξερετε, καποιοι, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ.
Ευχομαι υγεια σε ολους και καλη συνεχεια.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 11 Απρ 2020, 12:18:30 ΠΜ
Ευρυπίδη υπάρχουν πολλοί καλοί συνάδελφοι και στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα.
Συμφωνω. Και κατι ακομα. Ολοι προσπαθουμε. Ας πεσουν οι τονοι.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Κατι ακομα.
Επειδη τα παιδια τα χουν χαμενα, ανεβασα χθες στο fb  και εστειλα και στα παιδια το παρακατω μηνυμα. Ειναι καποιες σκεψεις μου και Νομιζω οτι ειναι ετσι.
Θα ήθελα να πω κάτι σε όλα τα παιδιά που δίνουν Πανελλήνιες.
Ζούμε παγκοσμίως μια κατάσταση, που κανείς δεν είχε φανταστεί, κανείς δεν είχε προβλέψει, κανείς δεν έχει μείνει ανεπηρέαστος από όλο αυτό. Άλλος πιο πολύ και άλλος πιο λίγο...
Σήμερα ανακοινώθηκε η περικοπή της ύλης στα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Είναι πολλά αυτά που θα μπορούσαμε να πούμε και να γράψουμε, αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται... Η περικοπή αυτή (αναφέρομαι στο σύνολο των μαθημάτων), σε κάποιους δημιούργησε χαμόγελα και σε κάποιους νεύρα και παράπονα.
Μέσα σε όλο αυτό που ζούμε, κάποιοι ωφελούνται και κάποιοι χάνουν... Κάποιοι πολύ και κάποιοι λίγο. Σε όλους τους τομείς όμως. Έτσι έγινε κι εδώ... Και δεν είναι εύκολο να το λες και να το γράφεις ούτε απλό, πιστέψτε με. Αλλά πρέπει να το δούμε και να το πούμε...
Δεν είναι όμως ακριβώς έτσι. Μη στεναχωριέστε (όσοι για κάποιους λόγους στεναχωριέστε)... Οι Πανελλήνιες είτε τα θέματα είναι εύκολα είτε είναι δύσκολα, είτε η ύλη είναι λίγη είτε είναι πολλή, είναι το ίδιο. Δεν έχει σημασία πόσο θα γράψεις, αλλά πόσοι δίνουν εξετάσεις και πόσοι μπαίνουν στις σχολές και τελικά αυτό που μετράει, είναι σε τι θέση θα βρεθείς...
Ας δοξάσουμε τον Θεό, γιατί στη χώρα μας, είμαστε καλύτερα από ότι σε άλλες χώρες. Γιατί κατά πλειοψηφία είμαστε καλά και όσοι ασχολούμαστε με τις εξετάσεις, μπορούμε και δουλεύουμε. Και οι καθηγητές και οι μαθητές. Έστω κι έτσι ... Με δυσκολίες και με ρυθμούς διαφορετικούς...
Ξέρετε κάτι; Κάποιοι έχουν σταματήσει να εργάζονται...  Και μάλιστα, εμείς όλοι, καθηγητές και μαθητές, δουλεύουμε χωρίς να εκτεθούμε στον κίνδυνο του κορωνοϊού όπως άλλοι κλάδοι που εργάζονται, όχι μόνο γιατροί και νοσηλευτές αλλά και υπάλληλοι σουπερ μάρκετ και πολλοί άλλοι...
Τελικά:
Όποια και αν είναι η ύλη, όπως και αν σας ήρθαν οι περικοπές που έγιναν, θετικά ή όχι, εσείς απλά συνεχίστε τη δουλειά σας. Είναι σα να τρέχουμε σε έναν αγώνα μέσα σε ένα στάδιο και να έσβησαν τα μισά φώτα. Δεν έχουν σβήσει όλα. Συνεχίζεται η προσπάθεια κανονικά όπως και πριν... Όλο αυτό που κάνατε, συνεχίστε να το κάνετε... έτσι απλά.
Ξέρω, δεν είναι ακριβώς έτσι απλά, αλλά πρέπει και μπορείτε να το κάνετε έτσι. Γιατί εν τέλει, όπως σας έγραψα και πάνω...( Οι Πανελλήνιες... σε τι θέση θα βρεθείς...).
Καλή συνέχεια σε όλους. Ευχαριστηθείτε τον αγώνα σας.
Κάποιος που συμμετέχει.

ΥΓ: Το αν οι πανελλήνιες είναι σωστές ή λάθος και ένα σωρό άλλα πράγματα, δεν είναι το θέμα μας εδώ. Επίσης οι Πανελλήνιες, σαφώς και δεν είναι τα πάντα. Αυτό είναι βέβαιο. Είναι όμως μια σημαντική προσπάθεια και μια μάχη από τις πολλές και εν τέλει είναι απλά αυτό που έχετε τώρα μπροστά σας και ασχολείστε. Επίσης, σίγουρα δεν είναι το τέλος. Θα έλεγα ίσως είναι ένα κομμάτι από την αρχή... Ούτε αυτό όμως είναι εδώ το θέμα μας. 
Το θέμα αν θέλετε είναι, και το επαναλαμβάνω, αυτό που κάνετε (και μάλιστα σε μια κατάσταση που όλοι έχουν επηρεαστεί γιατί δεν γίνεται αλλιώς), συνεχίστε να το κάνετε σωστά. Θα είναι καλύτερα έτσι
- και από ψυχολογικής άποψης
- και από άποψης αποτελεσμάτων πιθανώς αλλά
- και από άποψη κέρδους γενικότερα.
Καλή συνέχεια και πάλι. Ευχαριστηθείτε το. Μπορείτε.

pgrontas

Επίσης για να αλλάξουμε λίγο θέμα δείτε μια ωραία εφαρμογή της δυαδικής αναζήτησης στα τεστ κορονοιου
https://twitter.com/koeppelmann/status/1245037948099330048
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

ApoAntonis

Παράθεση από: evry στις 10 Απρ 2020, 10:12:49 ΜΜ
Διότι καλή η πλάκα, αλλά ας δούμε λίγο τα νούμερα:...
140 ώρες οι μεν , 60 ώρες οι δε

Θα ήθελα να αποσαφηνήσεις αν το παραπάνω πλάνο, το έγραψες ως σοβαρό ή ως αστείο.

Παρά ταύτα, επειδή πιάσαμε το μέτρημα


(Περίπου...λέξη κλειδί)
στο ΓΕΛ η ύλη που ανακοινώθηκε για τα Μαθηματικά αντιστοιχεί σε 87 ώρες (κατ'ελάχιστο)
Τις ενδεικτικές οδηγίες τις γνωρίζουμε, μπορούμε να δούμε που αντιστοιχούν οι 87 ώρες σύμφωνα με τις οδηγίες στην Πληροφορική.
Αλλά θα είμαι "άπλας" και θα δώσω ακόμα 20 ώρες (3 βδομάδες μάθημα).
Στις περίπου 110 ώρες  δεν έχει προλάβει να ολοκληρωθεί ο τμηματικός προγραμματισμός.
Εδώ λοιπόν έχουμε τα εξής τεινά:
Κάποιος από το υπουργείο δεν έκανε σωστά αριθμητικές πράξεις, ή κάποια ειδικότητα συμπληρώνει με αρκετά ιδιόμορφο τρόπο τα βιβλία.
Τρίτο ενδεχόμενο: Τα βίβλία ύλης δεν παίξανε κανένα ρόλο και απλώς κόπηκε ένα ποσοστό από την ύλη, με την μπίλια να στραβοκάθεται για την Πληροφορική ΓΕΛ.


Επιπρόσθετα παρόμοιο είναι και το σκηνικό μείωσης της ύλης στο ΕΠΑΛ με τον Προγραμματισμό να έχει μια "φυσιολογική" μείωση.
(εδώ τα μαθηματικά έχουν μείωση που αντιστοιχεί σε ποσοστό αρκετά κοντά σε αυτό των Μαθηματικών ΓΕΛ)

Στα Μαθηματικά (Άλγεβρα) από τις 42 προβλεπόμενες ώρες αφαιρείται -κάτι παραπάνω- από υλικό που αντιστοιχεί σε 10 ώρες.
Τι λες; Τριανταδύο ώρες μόνο από την αρχή της χρονιάς μέχρι αρχές Μαρτίου με δίωρο μάθημα (...που κανένας δεν κάνει Γεωμετρία και αρκετοί την τρίτη ώρα την δίνουν στην Άλγεβρα; )
Στην αναγωγή από 2ωρο σε 7ώρο...110 ώρες πιάνονται δεν πιάνονται. Που το έγραψα και πιο πριν, θα το ξαναγράψω: Δεν αντιστοιχούν σε αυτή την ύλη.

Πάμε και στον Προγραμματισμό. Η ύλη που παραμένει αντιστοιχεί σε 45 ώρες. Με τρίωρο μάθημα αυτό. (χώρια το εργαστήριο, χώρια την προεργασία από την Β', τα ξέρεις να μην στα εξηγώ)


Προφανώς η πλειονότητα μπήκε στο σκεπτικό να προχωρήσει ώστε να καταφέρει να καλύψει την ύλη, έτσι ώστε να είναι και ηθικά εντάξει με
τους μαθητές που θέλουν και μπορούν να ακολουθήσουν. Πολύ καλά έκαναν, το βρίσκω απολύτως σωστό και έντιμο. Δεν γίνεται η απάθεια
να δρα μεταδοτικά στο κομμάτι εκείνο των παιδιών που θέλουν να πάνε παραπέρα. Και δεν καταλαβαίνω γιατί δέχονται "επίθεση" όσοι προχωράνε την ύλη σε μάθημα που εξετάζεται ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ. Όσοι μένουν πίσω το μόνο που καταφέρνουν είναι να κινούν υποψίες.
Από την άλλη δεν καταλαβαίνω την σύγκριση με το φροντιστήριο.
Δεν χρειάζεται να αναφέρω τα 3ωρα/2ώρα διαγωνίσματα τα Σ/Κ, ότι δεν υπάρχουν αργίες, αναρρωτικές κ.α.
όσοι τρέχουν για το ένσημο, ξέρουν. Όσοι δεν, δεν. Τι να κάνουμε τώρα;

Εν τέλη δεν γίνεται να παριστάνουμε τα νήπια και να συγκρίνουμε τάξεις των 5 (και βγάλε) με τάξεις των 25 (και βάλε).
Τι είναι πιο ωραίο, ένα πατζάρι ή ένα μανταρίνι είναι η συζήτηση.


Πιστεύω ότι δεν μου ξέφυγε κανείς που δεν πρόσβαλα, επειδή η ώρα είναι περασμένη ζητώ επιείκεια και μια δεύτερη ευκαιρία.




vickymnt

Την ύλη οφείλουμε να την έχουμε ολοκληρώσει πριν κλείσουμε για τις ενδοσχολικές εξετάσεις.
Εννοείται ότι κάνουμε χρονοπρογραμματισμό, συνήθως, με σταθμό το Πάσχα.

Ποιος ζήτησε και από πότε, να έχουμε τελειώσει την ύλη αρχές Μαρτίου;;
Ή μήπως, φέτος ειδικά,  μόλις ακούσαμε για τον κορωνοϊό στη Wuhan, θα έπρεπε να ξεκινήσουμε πάλι το τρέξιμο, όπως παλιότερα που ήταν 2 ώρες το μάθημα;  :o :o

Ίσως κάποιοι συνάδελφοι να την τελειώνουν το Μάρτιο αλλά δεν μπορώ να τους κρίνω γιατί, ίσως, να ακολουθούν κάποια μέθοδο με την οποία να φτάνουμε όλοι στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Επίσης,  η διαχείριση της ύλης που μας στέλνει το υπουργείο είναι ενδεικτική και προτεινόμενη και ως προς τις ώρες διδασκαλίας και ως προς τη ροή.

Δεν θεωρώ, λοιπόν,  ότι έκανα σφάλμα διδάσκοντας στοίβα, ουρά, και τις άλλες δομές μαζί, αφού, κατά την κρίση μου, "οι ανάγκες των μαθητών και μαθητριών επέβαλλαν αυτές τις αλλαγές για την ορθότερη επίτευξη των στόχων του μαθήματος".
Ήρθε, όμως, πρώτα ο SARS-Cov2 και μετά, το υπουργείο, και έμεινα με μισή εκσφαλμάτωση και "χαμένες" ώρες στις δομές.  :-\ :-\

Και ξαναρωτάω (ρητορικά  :) :) ) :
Από πού προκύπτει η υποχρέωσή μου να ακολουθήσω την προτεινόμενη ροή και η υποχρέωσή μου να έχω τελειώσει την ύλη αρχές, μέσα ή τέλος Μαρτίου;

Να δω, τώρα, τι λύση θα δώσουν ώστε να γράψουμε στο βιβλίο ύλης αυτά που λείπουν, γιατί δε νομίζω ότι ενδιαφέρονται πραγματικά για κάτι άλλο.

Τέλος, επειδή αναφερόμαστε στην περικοπή σε άλλα μαθήματα, η ιστορία προσανατολισμού θα είχε τελειώσει από το Γενάρη με αυτή την ύλη που αφήσανε.  :o :o
Και δεν το λέω εγώ αυτό.

tsak

Παράθεση από: evry στις 10 Απρ 2020, 03:55:54 ΜΜ
Μάλιστα, πάλι οι καθηγητές των σχολείων φταίνε δηλαδή.
Για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα:
1) Το μάθημα της Β' είναι γενικής παιδείας, δεν είναι μάθημα κατεύθυνσης.
2) Είναι μονόωρο
3) Το παρακολουθούν όλοι οι μαθητές και όχι μόνο αυτοί που θα το δώσουν στην Γ Λυκείου

Αν λοιπόν κάποιος νομίζει ότι σε τάξη 25-28 μαθητών από τους οποίους η πλειοψηφία δεν θα δώσει ΑΕΠΠ και δεν ενδιαφέρεται καθόλου για το μάθημα, θα μπει και θα φτάσει πίνακες, τι να πω, μάλλον είναι βαθιά νυχτωμένος.
Ας σκεφτούμε όλα αυτά πριν αρχίσουμε να κάνουμε πάλι κριτική στους κακούς καθηγητές των σχολείων.

Επίσης το μάθημα στο σχολείο είναι 7ωρο. Άρα το να κατηγορούμε τα σχολεία ότι δεν πρόλαβαν σε 7 ολόκληρες ώρες την εβδομάδα να βγάλουν την ύλη ακούγεται κάπως.
Σίγουρα με 7 ώρες την εβδομάδα δεν έτρεχε κανένας.
Στα φροντιστήρια που έχουν λιγότερες ώρες (περίπου τις μισές) μπορεί να έτρεχαν, για αυτό δεν πρόλαβαν να βγάλουν την ύλη, ή την έβγαλαν επιφανειακά, όπως συμβαίνει κάθε χρόνο.



Οι καθηγητές των σχολείων φταίνε στο ότι δεν καταφέρνουν να ολοκληρώσουν αξιοπρεπώς ούτε τη δομή ακολουθίας. Να τα λέμε όλα... Έχει δίκιο ο συνάδελφος παραπάνω που λέει ότι αναγκαζόμαστε στη Γ λυκείου να ξεκινάμε από το ΔΙΑΒΑΣΕ. Και σε αμφιθέατρο να έκανες μάθημα, τη δομή ακολουθίας πρέπει να την ολοκληρώσεις. Ένα κλάσμα θα έπρεπε να ξέρει να το γράφει ο μαθητής αλγοριθμικα.
Ποιος μίλησε για πίνακες; Και το ίδιο έργο βλέπουμε κάθε χρόνο.

Μην ανοίξουμε την κουβέντα για το τι συμβαίνει στα σχολεία και δεν βγαίνει η ύλη ούτε με 7ωρο. Φταίνε πολλά. Εκεί που τρελαίνομαι μόνο είναι όταν μου μεταφέρουν κάθε χρόνο ότι σε αρκετα σχολεία για διάφορους λόγους, ο καθηγητής δεν μπαίνει και τις 7 ώρες στην τάξη ή αφήνονται οι μαθητές να "παίζουν" στο εργαστήριο.


evry

#67
Παράθεση από: ApoAntonis στις 11 Απρ 2020, 02:28:06 ΠΜ
Θα ήθελα να αποσαφηνήσεις αν το παραπάνω πλάνο, το έγραψες ως σοβαρό ή ως αστείο.
Τι εννοείς? οκ ας πούμε ότι έκανα λάθος στις πράξεις και τα νούμερα μου είναι λίγο large, που δεν είναι, αλλά τέλος πάντων
Είναι ή δεν είναι τριπλάσιες οι ώρες διδασκαλίας στο σχολείο από αυτές του φροντιστηρίου? Περιμένω απάντηση σε αυτό!

Παράθεση
Στις περίπου 110 ώρες  δεν έχει προλάβει να ολοκληρωθεί ο τμηματικός προγραμματισμός.
Θα ήθελα να αποσαφηνίσεις αν το παραπάνω πλάνο, το έγραψες ως σοβαρό ή ως αστείο.

Τα προηγούμενα χρόνια με την παλιά ύλη, σε πόσες ώρες ολοκληρωνόταν ο τμηματικός προγραμματισμός?
Φαντάζομαι όχι σε 110 γιατί με 2 ώρες την εβδομάδα επί 9 μήνες επί 4 εβδομάδες,δηλαδή αν δεν χαθεί κανένα μάθημα από Σεπτέμβριο μέχρι Μάιο(άντε να βάλω και τον Μάιο και να κόψω την επανάληψη) είναι 72 ώρες.
Πως κάποιοι τέλειωναν από τον Μάρτιο για να μην πω και νωρίτερα. Τότε δεν έτρεχαν ούτε δίδασκαν επιφανειακά έτσι?
Τότε πως κάλυπταν την ύλη?

Όσο για το γεγονός ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε σχολείο και φροντιστήριο συμφωνώ απόλυτα!
Όχι όμως να το λέμε εκ των υστέρων όταν έχουμε θάψει τους συναδέλφους  των σχολείων ότι τρέχουν, ότι διδάσκουν επιφανειακά, ότι τα παιδιά έρχονται στο φροντιστήριο και δεν ξέρουν ούτε τι είναι μεταβλητή και κάτι τέτοια. (Εδώ δεν είδα να θίχτηκε κανένας)
Παρέθεσα λοιπόν τις ώρες που αποδεικνύουν ότι οι συνάδελφοι που είναι στα σχολεία δεν τρέχουν και δεν διδάσκουν επιφανειακά γιατί διδάσκουν τριπλάσιες (άντε να δεχτώ διπλάσιες) ώρες.
Δεν βασίστηκα σε στερεότυπα που κυκλοφορούν ότι γενίκευσα απόψεις κάποιων μαθητών ή περιπτώσεις 1-2 καθηγητών.

Αν εγώ γράψω κάτι τόσο δυσφημιστικό για τα φροντιστήρια (γιατί μπορώ να γράψω και ξέρω περιπτώσεις αλλά δεν το θέλω) φαντάζομαι ότι θα ενοχληθείτε έτσι δεν είναι? Δεν έχω γράψει όμως.
Με σχόλια όπως τα παρακάτω δεν ενοχλείστε, σωστά? Μάλλον έχετε επιλεκτικά αντανακλαστικά
Παράθεση από: tsak στις 11 Απρ 2020, 08:59:22 ΠΜ
Μην ανοίξουμε την κουβέντα για το τι συμβαίνει στα σχολεία και δεν βγαίνει η ύλη ούτε με 7ωρο. Φταίνε πολλά. Εκεί που τρελαίνομαι μόνο είναι όταν μου μεταφέρουν κάθε χρόνο ότι σε αρκετα σχολεία για διάφορους λόγους, ο καθηγητής δεν μπαίνει και τις 7 ώρες στην τάξη ή αφήνονται οι μαθητές να "παίζουν" στο εργαστήριο.
Παράθεση από: Άρης Κεσογλίδης στις 10 Απρ 2020, 11:55:04 ΜΜ
2) λογικά φταίνε ΚΑΙ πολλοί καθηγητές (όχι όλοι, αλλά μήπως η πλειοψηφία τελικά; ) που προχωρούν έτσι γρήγορα και επιφανειακά

Το παραπάνω είναι ευθεία δυσφήμιση όλων των συναδέλφων που δουλεύουν σε σχολεία

Άλλα ξέχασα, εσάς σας ενοχλεί μόνο αν τολμήσει να πει κάποιος κάτι για τα φροντιστήρια που αν διαβάσετε προσεκτικά δεν έχω πει τίποτα που δεν έχω τεκμηριώσει με νούμερα (ίσως αυτό ενοχλεί περισσότερο).

ΥΓ. Ο χώρος αυτός στον οποίο σας δίνεται βήμα είναι στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ξέρετε αυτό το δίκτυο που το συντηρούν οι καθηγητές που διδάσκουν επιφανειακά
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Λαμπράκης Μανώλης

#68
Παράθεση από: evry στις 10 Απρ 2020, 10:12:49 ΜΜ

Πάλι οι καθηγητές φταίνε. Μα τι σου είναι αυτοί οι καθηγητές των (δημόσιων?) σχολείων. Να τα περιμένουν όλα από τους σούπερ καθηγητές των φροντιστηρίων με τη σούπερ μεταδοτικότητα, οι οποίοι καταφέρνουν να βγάλουν νωρίτερα την ίδια ύλη με τις μισές ώρες!!!

Προσοχή!! Ακολουθεί σοβαρό επιχείρημαΕπειδή λοιπόν υπάρχει ένας καθηγητής που  έχει αυτή τη συμπεριφορά ==> όλοι οι καθηγητές σχολείων συμπεριφέρονται έτσι ==>Δηλαδή οι καθηγητές των σχολείων φταίνε για την περικοπή της ύλης!!!!
Μιλάμε για πολύ λογικά επιχειρήματα έτσι?
140 ώρες οι μεν , 60 ώρες οι δε
Και ρωτάω τώρα
Ποιοι διδάσκουν επιφανειακά, ποιοι βιάζονται και ποιοι τρέχουν την ύλη?

Ευριπίδη παραφράζω τα λόγια σου,    "" τα παραπάνω είναι ευθεία δυσφήμιση όλων των συναδέλφων που δουλεύουν σε ΦΡΟΤΝΙΣΤΗΡΙΑ

Άλλα ξέχασα, εσάς σας ενοχλεί μόνο αν τολμήσει να πει κάποιος κάτι για τα ΣΧΟΛΕΙΑ που αν διαβάσετε προσεκτικά δεν έχω πει τίποτα που δεν έχω τεκμηριώσει με νούμερα (ίσως αυτό ενοχλεί περισσότερο). ""

δηλαδή έχεις την εντύπωση πως όλοι οι καθηγητές που διδάσκουν σε σχολείο ή φροστιστήριο είναι 100% σωστοί στη δουλειά τους ??? ΚΑΙ από τις δύο
"πλευρές" προφανώς (μιας που κάνεις διαχωρισμό των συναδέλφων αντιγράφω ξανά τα λόγια σου ""  Απλά όπως είπα και πριν όταν έχετε το θράσος να δυσφημείτε έτσι έναν κλάδο θα παίρνετε απάντηση, τέλος "" )  ... αλήθεια μιας και δεν έχω την εμπειρία σου (δεν ειρωνέυομαι σοβαρα μιλάω), μπορεί να μην έχω καταλάβει εγώ καλά κάτι, μπορείς να μου δώσεις τους ορισμούς των κλάδων ?? σε ποιο κλάδο ανήκω εγώ που δουλεύω σε φροστιστήριο, διατί με΄χρι τώρα δηλώνω "καθηγητής πληροφορικής"  ... και ξαναλέω, αν θεωρείς πως δεν υπάρχουν συνάδελφοι που καλώς η κακώς δεν κάνουν 100% αυτό που πρέπει, ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΓΕΝΙΚΑ, δεν ξέρω, ίσως πρέπει να το ξανασκεφτείς λίγο .. δεν είναι καλή η γενίκευση, αλλα επιμένω το ίδιο κάνεις και εσύ και ανεβάζεις τους τόνους .. αν προσβάλλεσαι με κάτι που θεωρείς άκομψο καλά κάνεις και το λες, αλλά και εγώ μπορώ να αφήσω ασχολίαστο (όχι πως θεωρώ πως έχω καμία ιδιάιτερη βαρύτητα μην παρεξηγηθώ) το ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ και όλα τα παραπάνω από τη στιγμή που δουλεύω 50 ώρες την εβδομάδα που μαζί με την έξτρα δουλειά πάει πάνω από 80 ώρες .. δεν βαδίζει καλά η συζήτηση, τι να κάνουμε τώρα να αρχίσουμε τα ΔΗΜΟΣΙΟ vs ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ???


tsak

Παράθεση
Αν εγώ γράψω κάτι τόσο δυσφημιστικό για τα φροντιστήρια (γιατί μπορώ να γράψω και ξέρω περιπτώσεις αλλά δεν το θέλω) φαντάζομαι ότι θα ενοχληθείτε έτσι δεν είναι? Δεν έχω γράψει όμως.
Με σχόλια όπως τα παρακάτω δεν ενοχλείστε, σωστά? Μάλλον έχετε επιλεκτικά αντανακλαστικά
Παράθεση από: tsak στις Σήμερα στις 08:59:22 πμ
Μην ανοίξουμε την κουβέντα για το τι συμβαίνει στα σχολεία και δεν βγαίνει η ύλη ούτε με 7ωρο. Φταίνε πολλά. Εκεί που τρελαίνομαι μόνο είναι όταν μου μεταφέρουν κάθε χρόνο ότι σε αρκετα σχολεία για διάφορους λόγους, ο καθηγητής δεν μπαίνει και τις 7 ώρες στην τάξη ή αφήνονται οι μαθητές να "παίζουν" στο εργαστήριο.
Παράθεση από: Άρης Κεσογλίδης στις Χθες στις 11:55:04 μμ
2) λογικά φταίνε ΚΑΙ πολλοί καθηγητές (όχι όλοι, αλλά μήπως η πλειοψηφία τελικά; ) που προχωρούν έτσι γρήγορα και επιφανειακά

Το παραπάνω είναι ευθεία δυσφήμιση όλων των συναδέλφων που δουλεύουν σε σχολεία


Δεν δυσφημω κανέναν... Είναι αυτά που μου μεταφέρουν χρόνια και δεν μπορεί κάθε χρόνο οι μαθητές να φαντάζονται πράγματα. Δεν το συνεχιζω αυτό που άνοιξες για σχολεία vs φροντιστήρια...Σου απάντησαν και άλλοι καλύτερα εσένα που μιλάς για επιφανειακή ολοκλήρωση της ύλης στα φροντιστήρια...
Θα μας πεις γιατί στη Β λυκείου δεν καταφέρνει ο μαθητής να ολοκληρώσει έστω τη δομή ακολουθίας; Το ΔΙΑΒΑΣΕ έστω..

pgrontas

Παράθεση από: tsak στις 11 Απρ 2020, 09:56:36 ΠΜ
Δεν δυσφημω κανέναν... Είναι αυτά που μου μεταφέρουν χρόνια και δεν μπορεί κάθε χρόνο οι μαθητές να φαντάζονται πράγματα. Δεν το συνεχιζω αυτό που άνοιξες για σχολεία vs φροντιστήρια...Σου απάντησαν και άλλοι καλύτερα εσένα που μιλάς για επιφανειακή ολοκλήρωση της ύλης στα φροντιστήρια...
Θα μας πεις γιατί στη Β λυκείου δεν καταφέρνει ο μαθητής να ολοκληρώσει έστω τη δομή ακολουθίας; Το ΔΙΑΒΑΣΕ έστω..

Αγαπητέ tsak, αυτό που λες δεν ισχύει ούτε με σφαίρες. Αν επιμείνεις θα πρέπει να παραθέσεις αποδεικτικά στοιχεία, αλλιώς πρόκειται για κακόβουλη διαπόμπευση.

Η κατάσταση ξέφυγε, αλλά όπως μπορείτε να δείτε ξεκίνησε επειδή πρώτοι κατηγορήθηκαν οι καθηγητές των σχολείων είτε ότι γράφουν ψέματα στα βιβλία ύλης, είτε ότι φταίνε για τη μικρή μείωση της ύλης, ενώ στην πραγματικότητα είναι αυτοί που εκτέθηκαν επειδή στην αρχή της χρονιάς το υπουργείο τους έλεγε  εμπέδωση και όσοι έκαναν εμπέδωση βρέθηκαν να μην έχουν κάνει κομμάτια της ύλης που δόθηκαν.

Παρακαλώ τον Άλκη να κλειδώσει το θέμα και αν θέλει να σβήσει προσβλητικά μηνύματα εδώ ώστε να λήξει η ιστορία.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

#71
Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 11 Απρ 2020, 09:36:30 ΠΜ
Ευριπίση παραφράζω τα λόγια σου,    "" τα παραπάνω είναι ευθεία δυσφήμιση όλων των συναδέλφων που δουλεύουν σε ΦΡΟΤΝΙΣΤΗΡΙΑ
Μάλιστα, αν αναφέρεσαι στο πρώτο σχόλιο για τους σούπερ καθηγητές να το διαγράψω αν σε ενοχλεί, αν και κατά τη γνώμη μου δεν είναι δυσφημιστικό. 
Εκτός από αυτό που το είπα χάριν αστεϊσμού, μπορείς να μου πεις τι άλλο έγραψα που συνιστά δυσφήμιση? Δεν είναι οι ώρες στα σχολεία τριπλάσιες? έστω διπλάσιες?

Γιατί εγώ μπορώ να σου παραθέσω πολλά σχόλια που δεν έχουν καμία σχέση με το δικό μου και για τα οποία δεν βλέπω να ενοχλείται κανένας και αυτά αν συνιστούν ευθεία δυσφήμιση. Δεν σε ενοχλούν γιατί δουλεύεις σε φροντιστήριο και το καταλαβαίνω.

Παράθεση από: tsak στις 11 Απρ 2020, 09:56:36 ΠΜ
Δεν δυσφημω κανέναν...
Το βλέπω

Παράθεση
Δεν το συνεχιζω αυτό που άνοιξες για σχολεία vs φροντιστήρια...Σου απάντησαν και άλλοι καλύτερα εσένα που μιλάς για επιφανειακή ολοκλήρωση της ύλης στα φροντιστήρια...
Μάλλον πάνω στον εκνευρισμό σας δεν διαβάσατε ακριβώς αυτά που έγραψα. Δεν έγραψα πουθενά ότι η ύλη στα φροντιστήρια ολοκληρώνεται επιφανειακά. Αυτά τα γράψατε εσείς για τα σχολεία μαζί με άλλα ακόμα χειρότερα.
Το επιχείρημα είναι το εξής:
Στο σχολείο κάνουν τις τριπλάσιες ώρες από ότι στο φροντιστήριο. Που είναι πιθανότερο να καλύπτεται επιφανειακά η ύλη?
Δεν είναι δυνατόν να κατηγορείτε τα σχολεία ότι καλύπτουν επιφανειακά την ύλη όταν κάνουν τριπλάσιες ώρες!! Αυτό είναι παραλογισμός.

Παράθεση
Θα μας πεις γιατί στη Β λυκείου δεν καταφέρνει ο μαθητής να ολοκληρώσει έστω τη δομή ακολουθίας; Το ΔΙΑΒΑΣΕ έστω..
Είπαμε φταίνε οι καθηγητές των σχολείων. Δεν κάνουν μάθημα. Αυτό δεν θέλετε να πείτε?

Μανώλη κάτι έλεγες για δυσφήμιση?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tsak

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε evry...α δεν είπες ότι η ύλη ολοκληρώνεται επιφανειακά...οκ
κλειδώστε το θέμα καλύτερα. Καλό Πάσχα

Mαρία Τζ.

Παρακολουθώ αυτό το forum εδώ και 2 χρόνια και αλλά είναι η πρώτη φορά που γράφω/παίρνω θέση σε κάτι.
Διδάσκω ΑΕΠΠ σε φροντιστήριο από το 2015, μόλις αποφοίτησα, και από δω μέσα εχω πάρει γνώσεις από τους πιο έμπειρους, απαντήσεις σε προβληματισμούς, ιδέες για ασκήσεις, συμβουλές για τη διδασκαλία,κλπ κλπ..
Σ' αυτές τις πρωτόγνωρες για όλους μας καταστάσεις, και κάνοντας δεύτερη δουλειά για να βγάλω τα προς το ζην για 12 και 13 ώρες τη μέρα(βλ. εργάζομαι στην εργασία τροφίμων) κι αφού τελειώσω την προετοιμασία μου για το μάθημα με τα παιδιά, μπαίνω εδω κάθε βράδυ για να ενημερωθώ για ότι γίνεται με τη νέα ύλη.
Αντ' αυτού βλέπω ανθρώπους να κατηγορούν ο ένας τον άλλο, να ψάχνουν να βρουν τους καλούς και τους κακούς και να κρίνουν. Συγνώμη αλλά θεωρώ ότι αυτό δεν είναι δουλειά κανενός εδώ μέσα όπως επίσης ότι οι "ταμπέλες" που μπορούν να μπουν σε έναν καθηγητή είναι καλός, με μεταδοτικότητα, ευσυνείδητος, αδιάφορος κλπ κλπ και ΟΧΙ φροντιστηρίου ή σχολείου! Είναι τουλάχιστον άδικες οι γενικεύσεις που έχουν ακουστεί!
Το πρόβλημα δεν είναι ποιος είναι ο πιο ΣΟΥΠΕΡ καθηγητής εδώ μέσα αλλά τι θα γίνει με την ύλη και τα παιδιά! Και είναι ΚΟΙΝΟ! Πως γίνεται να μας παραμυθιάζουν τόσο καιρό που δεν ανακοινώνουν την ύλη ότι και καλά συλλέγουν την ύλη από όλα τα σχολεία αλλά να αγνοούν καθηγητές σχολείων(όπως διάβασα σε σχόλια) που δεν είχαν μπει καν στην εκσφαλμάτωση;;!!
Πως γίνεται να αφαιρείται ο Αντικειμενοστραφής αλλά να μένει η παράγραφος 6,5 και πόσα ακόμα αδικαιολόγητα έχουν δει τα μάτια μας φέτος!
Ας δούμε την ουσία κι ας μαν αναλωνόμαστε στο να αλληλοκατασπαραχθούμε!
Υ.Γ. Συγνώμη για το έντονο ύφος

Λαμπράκης Μανώλης

Ευριπίδη εγώ απαντάω στα σχόλια σου, καλοπροαίρετα και συναδελφικά, γιατί κάποια με ενόχλησαν, σου εξήγησα ποια, αν θες να παραθέσεις κάτι που ΕΓΩ έγραψα πολύ ευχαρίστως, να το συζητήσουμε και να ζητήσω συγνώμη αν έχω λάθος ..

1) δε μου ξεκαθάρισες τη διάκριση των κλάδων, είχαν την εντύπωση πως ανήκαμε στον ίδιο
2) γιατί να αρχίσουμε να αναλύουμε το δημίσιο VS φροντιστήρια ??? στις ώρες που έγραψες, βάλε και μία ολόκληρη χρονιά στη β 30 ώρες, βάλε και ένα καλόκαίρι 20 ώρες, βάλε στη συνάρτηση τμήματα 3-4 ατόμων vs τμήμα 25-30 ατόμων, βάλε πως εγώ αν δεν κάνω καλά τη δουλειά μου πήρα το βαλιτσάκι μου και πάω σε άλλη παραλία, βάλε,, βάλε, βάλε .... ειλικρινά δεν τα αναφέρω για να δείξω ποιος είναι καλός και ποιος κακός, ποια κάνει καλά τη δουλειά του και ποιος όχι, αλλά κατά τη γνώμη μου είναι πάρα πολοί οι παράγοντες που παίζουν ρόλο ... αν μου επιτρέπεις, η άποψή μου --> υπάρχουν συνάδελφοι (προς το παρόν υποθέτω είμαστε στον ίδιο κλάδο  :angel:  :D >:D  )  που που δουλέουν στο φορντιστήριο και κάνουν καλά τη δουλειά τους  και άλλοι όχι και τόσο , υπάρχουν συνάδελφοι που δουλεύουν στο δημίσιο και κάνουν καλά τη δουλειά τους και άλλοι όχι και τόσο, όπως γίνετια στο ίδιο στους γιατρούς, δικηγόρους, αγρότες, οδηγούς, κτλ κτλ
3) στη Β λυκείου οι μαθητές συνήθως δεν ξέρουν τα βασικά γιατί συνήθως ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ οι ίδιο, αυτό νομίζω εγώ, όπως και στη Γ οι μαθητές που ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ δεν είναι σε καλό επίπεδο είτε σε φροντιστήριο είτε σε σχολείο είτε σε κολέγιο κτλ τκλ
4)  """ αν εγώ γράψω κάτι τόσο δυσφημιστικό για τα φροντιστήρια (γιατί μπορώ να γράψω και ξέρω περιπτώσεις αλλά δεν το θέλω) """   --> δε βγάζει κάπου,  προφανώς θα υπάρχουν, όπως όμως ίσως υπάρχουν και συνάδελφοι από το δημόσιο, όπως ίσως υπάρχουν γιατροί, δικηγόροι, αγρότες κτλ κτλ .. καταλαβαίνω πως μπορεί να μη σου άρεσε ο τρόπος (ο τρόπος με ενόχλησε και εμένα) αλλά διαφωνείς πως ίσως υπάρχουν ?? πάντως θέλει και αυτό τεκμηρίωση, γιατί και αυτό μοιάζει κάτι του στυλ "κάπου άκουσα, κάποιος είπε" όπως σωστά λέει ο συνάδελφος pgrontas ...

αυτά τα ολίγα, Ευριπίδη συγχώρα με αλλά αυτή είναι η γνώμη μου, εγώ προσωπικά δε μίλησα (νομίζω) άσχημα για κάποιον, αν το έκανα ζητάω συγνώμη και πάω να γράψω κανένα διαγώνισμα μήπως κάνω κάτι χρήσιμο σήμερα  >:D  :D