Αλλαγή ύλης στην Τεχνολογία Επικοινωνιών!

Ξεκίνησε από Wizard, 04 Σεπ 2009, 05:08:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Wizard

Από http://www.didefth.gr/mathimata/?p=60

Διδακτέα ύλη.

1.   Εισαγωγή στην τεχνολογία των επικοινωνιών
•   Η κατανόηση των Συστημάτων Επικοινωνιών.
•   Η εξελικτική φύση της τεχνολογίας των Επικοινωνιών.
•   Οι επιπτώσεις της τεχνολογίας των επικοινωνιών.
2.   Συστήματα Επικοινωνίας Δεδομένων
•   Εισαγωγή στους υπολογιστές.
•   Υλικό υπολογιστών.
•   Εφαρμογές υπολογιστών.
3.   Συστήματα Τεχνικού Σχεδιασμού
•   Αρχές τεχνικού σχεδιασμού
•   Διαδικασίες τεχνικού σχεδιασμού.
•   Σχεδιασμός με τη χρήση υπολογιστή.
4.   Οπτικά Συστήματα
•   Αρχές οπτικών συστημάτων.
•   Φωτογραφία : Εξοπλισμός και μέθοδοι.
•   Εφαρμογές φωτογραφίας.
5.   Συστήματα Γραφικής Παραγωγής
•   Σχεδιασμός μηνύματος, Σύνθεση και Συναρμογή
•   Μετατροπή φιλμ και Συναρμογή.
•   Μεταφορά μηνύματος και μετατροπή Προϊόντος.
6.   Συστήματα ήχου και εικόνας.
•   Αρχές επικοινωνίας με ήχο και Εικόνα.
•   Εξοπλισμός ήχου και εικόνας.
•   Εφαρμογές Συστημάτων ήχου και εικόνας.


Επειδή δεν έχω πρόχειρο το βιβλίο, αλλά θυμάμαι πάνω-κάτω τους τίτλους από τα κεφάλαια, δεν μου ταιριάζουν και πολύ. Για ποιες σελίδες μιλάμε (ή μήπως θα έχουμε νέο βιβλίο);

EDIT: Διορθώνω! Είναι οι τίτλοι από όλα τα 18 κεφάλαια! Τι συμβαίνει εδώ πέρα;;;  :o ???

andreas_p

Είναι το παλιό βιβλίο ... ΟΛΟ !!! 430 σελ.
Αυτόν  τον τυπάκο που έκανε copy-paste, θα ήθελα να  τον δω μέσα στην τάξη , να διδάσκει ο ίδιος το χάος (της άθλιας μετάφρασης ενός παρωχημένου αμερικάνικου βιβλίου) σε μαθητές της Β' (όχι πανελλαδικές) που στην καλύτερη των περιπτώσεων ξύνονται και σφυρίζουν αδιάφορα ... Προφανώς ο ... καρεκλοβιδωμένος ελάχιστη σχέση έχει με τη σχολική πραγματικότητα !!!!

sstergou

Συνάδελφε μην είσαι υπερβολικός, σε λίγο καιρό θα έχουμε και λάπτοπ στην τάξη, όλα μας τα προβλήματα θα λυθούν, ας μην παραπονιόμαστε τώρα για τέτοιες λεπτομέρειες.

Απ' ότι φαίνεται η "μεταρρύθμιση" ξεκίνησε από φέτος. Μία αλλαγή μένει ακόμη, να μετονομάσουμε το βιβλίο και το μάθημα από το "Τεχνολογία των Επικοινωνιών" όπως γράφει η εγκύκλιος σε : "Η Αλίκη στην χώρα του Λυκουρέντζου".

Ποιος ξέρει, μπορεί να έχουνε στοκ αγορασμένα κάνα εκατομμύριο ακόμη για αυτό και στέλνουνε κάθε χρόνο τόσα πολλά στα σχολεία...

andreas_p

Καλημέρα.

Υπερβολικός ;

Μάλλον σύγχυση των εννοιών : 'Διδακτέα', 'περιεχόμενο του ... βιβλίου'.

PE19

Η ύλη τριπλασιάστηκε! (απο 110 σελίδες σε 420). Αυτό σημαίνει ότι αν παραδίδαμε κατάμέσο όρο δύο σελίδες σε κάθε διδακτική ώρα, τώρα θα πρέπει να παραδίδουμε 6 σελίδες περίπου με την προοπτική να βγει η ύλη!

Συνάδελφοι προτείνω από την Δευτέρα ο καθένας μέσω του σχολείου του να στείλει ένα έγγραφο (προκειμένου να του βομβαρδίσοθμε με χαρτιά) και να ζητάμε διευκρινήσεις! Έπίσης  μπορούμε να τηλεφωνήσουμε στην  κα: Αν. Πασχαλίδου     Τηλέφωνο    : 210-34.42.238

Laertis

Παράθεση από: Wizard στις 04 Σεπ 2009, 05:08:09 ΜΜ
Από http://www.didefth.gr/mathimata/?p=60

Διδακτέα ύλη.

1.   Εισαγωγή στην τεχνολογία των επικοινωνιών
•   Η κατανόηση των Συστημάτων Επικοινωνιών.
•   Η εξελικτική φύση της τεχνολογίας των Επικοινωνιών.
κλπ ......

Η διαδακτέα ύλη που βρήκες συνάδελφε Wizard είναι η επίσημη ύλη που εξέδωσε σε οδηγίες του το Υπουργείο κι όχι λάθος μεταφορά απο τη Δ.Δ.Ε Φθιώτιδας. Δείτε το αρχείο στο σύνδεσμο σελ. 70-71

http://www.alfavita.gr/OdigosEkpaideytikou/odigies_Lykeiou_2009_10.doc

Τι άλλο να πω ...
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

P.Tsiotakis

κάποιος πρόσφατα αποσπασμένος ΠΕ19 απο τον Αι Στράτη καθόρισε την ύλη

Loukritia

Συνάδελφοι, πρέπει να αντιδράσουμε μέσω της ένωσης, μέσω των συμβούλων ...κάπως τέλος πάντων! Δεν γίνεται να δεχόμαστε να τριπλασιάζει την διδακτέα ύλη σε ένα μάθημα που διδάσκεται κυρίως από πληροφορικούς ως δεύτερη ανάθεση και με ένα τόσο απαρχαιωμένο και κακά μεταφρασμένο βιβλίο. Εκτός αν δώσει οδηγίες να κάνουμε περιληπτικά όσα κεφάλαια θεωρούμε εμείς δευτερεύοντα. Και πρόκειται και για μάθημα Κατεύθυνσης!!
Ποιος έχει βάλει τους Πληροφορικούς στο μάτι φέτος;
Μια οι εξωδιδακτικές, μια η Τεχνολογία Επικοινωνιών, να δούμε τι άλλο θα προκύψει!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

sarakiniotis

...Πάντως εγω , σε περίπτωση που η υλη αυτή είναι η πραγματική !!!!, θα συνεχίσω να κάνω το μάθημα μου με τον ίδιο τρόπο...
Δηλαδή τα Κεφ. 1,2,3,16,17,18  , κι ας μου πει κανείς γιατι δεν προλαβες να κάνεις και τα υπόλοιπα.
Ασε που δεν θα βρεθει να με ρωτήσει κανείς...


P.Tsiotakis


sstergou

Παράθεση από: k.p. στις 08 Σεπ 2009, 08:55:39 ΜΜ
Συνάδελφοι, πρέπει να αντιδράσουμε μέσω της ένωσης, μέσω των συμβούλων ...κάπως τέλος πάντων!
Μια οι εξωδιδακτικές, μια η Τεχνολογία Επικοινωνιών, να δούμε τι άλλο θα προκύψει!

Δεν ξέρω αν αυτό είναι εφικτό.
Σαν πρώτη ανάθεση το έχουν οι ΠΕ 12 (06. Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί, Ραδιοηλεκτρολόγοι) και οι ΠΕ 17 (04,08 - Ηλεκτρονικοί ΑΣΠΑΙΤΕ). Ως τι λοιπόν να παλέψουμε, αφού το μάθημα δεν μας ανήκει.

Αν πρέπει για κάτι να παλέψουμε είναι να φύγει από τις αίθουσες αυτό το περιοδικό εικοσαετίας που κάποιοι βάφτισαν βιβλίο και να αντικατασταθεί από ένα μάθημα δικής μας ανάθεσης. Κατά την γνώμη μου αυτό που πρέπει να γίνει είναι να αλλάξει η ύλη, το όνομα και το βιβλίο της ΑΕΠΠ και να διδαχθεί σαν ισάξιο μάθημα κατεύθυνσης από την Β. Λυκείου. Αυτό που συμβαίνει με την τεχνολογία επικοινωνιών είναι ντροπή και η ευθύνη ανήκει σε αυτούς που "σχεδίασαν" και διατήρησαν αυτό το μάθημα.

Παράθεση από: sarakiniotis στις 08 Σεπ 2009, 09:25:36 ΜΜ
...Πάντως εγω , σε περίπτωση που η υλη αυτή είναι η πραγματική !!!!, θα συνεχίσω να κάνω το μάθημα μου με τον ίδιο τρόπο...

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 08 Σεπ 2009, 09:34:05 ΜΜ
και ανάπτυξη εφαρμογών

Δεν θα είστε οι μόνοι.... Θα είναι λίγο δύσκολο να μας απολύσουν όλους.

P.Tsiotakis

τι να απολύσουν; το βιβλίο ύλης τα έχει όλα κομπλε

στον προγραμματισμό ύλης, θα δώσω τον περσινό, με το 1/3 της ύλης
λυπάμαι αλλά δεν προλαβαίνω

sarakiniotis

Στην εγκύκλιο που ηρθε για την υλη , στο επάνω μέρος εχει ένα τηλεφωνο στο τμήμα Α του ΥΠΕΠΘ.
Για να πάρουμε αυριο τηλέφωνο να δουμε τι θα μας πούνε..
Αλήθεια δεν έχει πάρει κανείς τηλέφωνο στο ΥΠΕΠΘ , να δουμε αν είναι λάθος?

andreas_p

Φυσικά και ΔΕ θα πάρω τηλ.  Εγώ κάνω κουμάντο μέσα στην τάξη. Εγώ έχω άμεση επικοινωνία με τους μαθητές μου. Πώς ενώ  τα προηγούμενα 10 χρόνια (μέχρι το 2004 πανελλαδικώς εξεταζόμενο) η εξεταστέα ύλη :   Κεφ. 1,2,3,16,17,18 (όπου το 17 ήταν όλα τα άλλα σε έκταση, θεματοδότηση και ... ενδιαφέρον  ... να ' χουμε να λέμε) και από φέτος ΟΛΑ τα Κεφ. 1-18 σελ. 420-430.  Τα διοικητικά τυπάκια έχουν φερθεί ανόητα , απερίσκεπτα και κάνουν άστοχες κινήσεις. Επιλογές μη εφαρμόσιμες. Δεν αλλάζεις την εκπαίδευση αγνοώντας το δάκαλο και απαξιώνοντας το μαθητή (βλέπε υποχρηματοδότηση).
Συνάδελφοι μην ταράζεστε. Και φέτος θα βγάλουμε τα Κεφ. 1,2,3,16,17,18 και αν προλάβουμε (αν ανοίξουμε λίγο το βήμα είναι εφικτό) τα Κεφ. 4,5,6 (Συστήματα επικοινωνίας δεδομένων).
Το προτείνω για δύο λόγους  :
1. Είναι πιο κοντά σ΄εμάς (ΠΕ19)
2. Ο μαθητής (αποβλακωμένος σε hi5, msn, facebook κλπ) και με δεδομένο το χαρακτήρα του μαθήματος (για μένα ΜΗ-ΜΑΘΗΜΑ), μη εξεταζόμενο, δε μετράει στο μέσο όρο :  ΔΕΝ έχει αποκτήσει - αφομοιώσει ΤΙΠΟΤΑ από έννοιες επικοινωνίας δεδομένων.

Σύσσωμη  η ΠΕ19-κοινότητα, η  ΠΕΚΑΠ και οι ΠΕ19- σύμβουλοι  (γιατί σύμβουλος δεν θα πρέπει να είναι μόνο μια κομματική επιλογή, μια αποφυγή της τάξης και μια επιδίωξη του παχυλού  επιδόματος, αλλά η συνδρομή και συνεισφορά στο πλευρό των μάχιμων ‘συναδέλφων’ τους) θα πρέπει να κινηθούν προς την παρακάτω κατεύθυνση  :

1.   Τα επιλεγόμενα Εφαρμογές Πληρ/κής/Υπολογιστών και Πολυμέσα  να είναι εξεταζόμενα μαθήματα.
2.   ΑΕΠΠ #1 , στη θέση της ΤΕΧ. ΕΠΙΚΟΙΝ.  Το 90% που διδάσκει ΤΕ είναι ΠΕ19 και όχι φυσικοί ραδιοηλεκτρολόγοι  ή μηχανικοί. Άραγε ένας ΠΕ19 πού αποδίδει καλύτερα; Στην ανάπτυξη και σχεδίαση αλγορίθμων ή στο Τεχνικό σχέδιο;



alex1alex

Παιδια μην Ψαρωνετε
Πηρα τηλεφωνο το Παιδαγωγικο Ινστιτουτο και μου ειπαν οτι ειναι λαθος και οτι εχουν στειλει εγκυκλειο στο Υπουργειο για να στς παλιειλει διορθωση.
Η Υλη θα ειναι η ιδια η περσινη...

Τι να πει κανεις....την εκαναν τη βλακεια τους παλι