Εντολή ΓΙΑ στον ψευδοκώδικα

Ξεκίνησε από christinaz, 26 Οκτ 2009, 02:46:07 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

christinaz

Άλλη μια καινούργια συνάδελφος είναι "χαμένη" στο πολυτελέστατο βιβλίο του προγραμματισμού.
Θα ήθελα να ρωτήσω για τη σύνταξη ΓΙΑ: διδάσκετε στα παιδιά την ΓΙΑ με την μορφή: ΓΙΑ Ν φορές επανέλαβε ή π.χ ΓΙΑ i απο 1 μέχρι 10; Γιατί αν διδάξουμε την ΓΙΑ με τον πρώτο τρόπο(αυτό του βιβλίου) δεν θα μπορέσουμε να τους κάνουμε παραδείγματα που θα ξεκινάνε με αριθμό διαφορετικό του 1 ούτε και θα μπορέσουμε να τους πούμε για το βήμα.  Ευχαριστώ

Kalli

#1
Καλή αρχή! Η δομή επανάληψης Για έχει τη σύνταξη Για i από ... μέχρι ....(σελ. 42 σχολικού βιβλίου). Δε υπάρχει κάτι διαφορετικό στο βιβλίο για την Για.
Η δομή επανάληψης Όσο .... επανάλαβε συντάσσεται έτσι, αλλά χρησιμοποιείς συνθήκη π.χ. Όσο χ<0 επανάλαβε. (Μήπως τις μπέρδεψες;;)

christinaz

Στη σελίδα 42 του βιβλίου του ΕΠΑΛ έχει μόνο ασκήσεις και όχι την σύνταξη της ΓΙΑ. Στο βιβλίο του ΕΠΑΛ έχει την ΓΙΑ με την μορφή: ΓΙΑ ν φορές επαάλαβε......  και ρωτάω: μπορώ να διδάξω στα παιδιά την ΓΙΑ με την γνωστή μορφή;(δηλ. ΓΙΑ i απο 20 μέχρι 100  ...)

btyreli

και εγω εχω τις ιδιες απορίες....δηλαδη αν ενα παιδι γραψει Για i από ... μέχρι  όπως στα Γενικά και οχι ΓΙΑ ν φορές επανέλαβε...... θα κόψουν κάτι?

iliasthes

Προσωπικά την διδάσκω όπως την έχει στο βιβλίο Για Ν φορές δηλαδή. Κάτι τέτοιο βέβαια δημιουργεί μια "αναντιστοιχία" με την αντίστοιχη For που κάνουμε στην Pascal αργότερα, αλλά αν κάποιος γράψει κάτι που υπάρχει στο βιβλίο και του κόψουνε βαθμούς μπορεί να δικαιωθεί με μια ένσταση, ενώ αν γράψει κάτι που δεν υπάρχει στο βιβλίο μπορεί να του στοιχίσει.


christinaz


karinakis

συνάδελφοι οι απορίες μας πολλές που δημιουργούνται από τις ασάφειες - ελλείψεις του βιβλίου. Καλή και φιλότιμη η προσπάθεια που κάνουμε όλοι εμείς που διδάσκουμε το μάθημα, όμως αν συντονιζόμασταν μαζί με τους συμβούλους θα μπορούσαμε να πιέσουμε το υπουργείο για ένα βιβλίο αντάξιο πανελλαδικών εξετάσεων. Γιατί καλές οι συμβουλές και οι ανταλλαγές απόψεων μεταξύ μας, όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το μάθημα εξετάζεται πανελλαδικά πράγμα που σημαίνει ότι μέσα από το βιβλίο θα πρέπει να υπάρχει κοινή γραμμή προετοιμασίας των μαθητών και να μην ανατρέχουμε κάθε φορά στα διάφορα forums όπου σε τελική ανάλυση διδάσκουμε και διαφορετικά πράγματα στους μαθητές μας. Άλλωστε εάν τους πούμε κάτι διαφορετικό από το βιβλίο πάντα είμαστε εκτεθειμένοι απέναντι στους μαθητές και άντε μετά να τα βάλεις με τους καρεκλοκένταυρους του Υπουργείου οι οποίοι απλά καταρτίζουν προγράμματα σπουδών χωρίς ποτέ να χρειαστεί να τα εφαρμόσουν!!!! (και απορώ βέβαια αν ποτέ πολλοί από αυτούς έχουν διδάξει κιόλας...)

karinakis

προσωπικά συνάδελφοι στο βιβλίο δεν βρήκα κανένα παράδειγμα με την εντολή Για ν φορές επανάλαβε.
Μήπως τελικά θα έπρεπε απλά να αναφέρουμε τον ψευδοκώδικα στους μαθητές και να επικεντρωθούμε στην for της Pascal. Ίσως είναι προτιμότερο τα παιδιά να καταλάβουν τη For οπότε μετά μπορούμε να τους οδηγησουμε στο Για ν φορές επανέλαβε. Λέω μήπως να ξεκινούσαμε ανάποδα. Γιατί ο ψευδοκώδικας του βιβλίου μοιάζει με έκθεση ιδεών και τα παιδιά θέλουν κάτι πιο συγκεκριμένο για να ανταποκριθούν στις πανελλαδικές. Οι ασάφειες και οι γενικολογίες τους μπερδεύουν


christinaz

Πονεμένη υπόθεση το βιβλίο του προγραμματισμού.
Την ΓΙΑ ν φορές την αναφέρει μόνο σαν ύπαρξη και φυσικά χωρίς κανένα παράδειγμα!!!!!!!!!!  Δεν ξέρω αν θα πρέπει να τους ξεκινήσουμε την Pascal χωρίς να  έχουν καταλάβει έστω και τα πολύ βασικά στον ψευδοκώδικα.  Νομίζω ότι εκεί είναι που θα χαθούνε εντελώς. Ελπίζω και εύχομαι κάποιος αρμόδιος από το υπουργείο  να ενδιαφερθεί και να  αλλάξει του χρόνου αυτό το Super βιβλίο για να κάνουμε και εμείς τη δουλεία μας σωστά και χωρίς «ερωτηματικά».   :-\  :o

iliasthes

 Συνάδελφοι είναι σωστό πως για κάποια θέματα με προβλήματα του βιβλίο κλπ,  το ιδανικό είναι να απευθυνόμαστε στον σύμβουλο μας και εδώ κυρίως να ανταλλάσσουμε ιδέες για ασκήσεις, ερωτήσεις κλπ. Όμως κάποιες φορές, συνάδελφοι ρωτάνε εδώ μέσα πράγματα που ήδη τα ρωτήσανε στον σύμβουλο τους και δυστυχώς δεν πήρανε απαντήσεις, οπότε αναγκαστικά θέλουνε να μάθουνε τι τακτική ακολουθούμε οι υπόλοιποι για να βοηθηθούνε.

Σε καμιά περίπτωση αυτά που λέμε μεταξύ μας δεν είναι επίσημη οδηγία, αλλά έχοντας να διδάξουμε ένα πανελλαδικό μάθημα, με ένα βιβλίο γεμάτο ασάφειες και λάθη, προσπαθούμε να βρούμε από οπουδήποτε βοήθεια να ξεπεράσουμε με όσο μεγαλύτερη επιτυχία γίνεται τα διάφορα προβλήματα.  Προσωπικά προσπαθώ να ακολουθώ όσο γίνεται πιστότερα το βιβλίο χρησιμοποιώντας τις εντολές, τελεστές, σύμβολα κλπ ακριβώς όπως τα δίνει είτε σε παραδείγματα (πχ το = ως εντολή εκχώρησης) είτε στην θεωρία (πχ Για Ν φορές στον πίνακα εντολών ψευδοκώδικα).

Καρκαμάνης Γεώργιος

Συνάδερφοι ρωτώ κάτι απλό:
Αν όλοι εμείς δεν βλέπαμε και δεν υπήρεχε το βιβλιο της ΑΕΠΠ και είχαμε μόνο το βιβλιο του δομημένου προγραμματισμού, ποια σύνταξη θα χρησιμοποιούσαμε;

Νομίζω πως αυτήν που λέει το το βιβλίο του δομημένου.

Αρα αυτήν πρέπει να διδάξουμε και όχι κάτι το οποίο ισχύει σε ένα άλλο μάθημα


Ιωάννης Γκίνης

Επιτρέψτε μου να συμφωνήσω και εγώ με το ότι πρέπει να ακολουθήσουμε το βιβλίο του Δομημένου Προγραμματισμού όσο πιο πιστά μπορούμε για όλες τις εντολές ψευδοκώδικα!

Με την ευκαιρία να αναφέρω ότι ξεκίνησα σήμερα μια προσπάθεια και θα με ενδιέφεραν τα σχόλιά σας. Στη διεύθυνση http://users.sch.gr/jginis και στην ενότητα Δομημένος Προγραμματισμός παραθέτω αλγορίθμους από ασκήσεις του βιβλίου σε ψευδογλώσσα.

Είστε ελεύθεροι να χρησιμοποιήσετε το υλικό όπου και όπως εσείς θέλετε.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Καλή η  προσπάθεια σου jginis. Συγχαρητήρια

stratosg

Αγαπητοί μου συνάδελφοι, θα μπορούσε να μου δώσει κάποιος τη λύση στην παρακάτω εκφώνση;
Να γίνει αλγόριθμος που θα υπολογίζει και θα εμφανίζει το άθροισμα των αριθμών από το 7 μέχρι το 16. Η αναπαράσταση να γίνει με ψευδοκώδικα.

Άντε ρε παιδιά γιατί δε μου βγαίνει με τον τρόπο του βιβλίου. Τι να τα πω τα κακόμοιρα που με κοιτάν στα μάτια σα να βλέπουν μπροστά τους τον ίδιο τον Η1Ν1 type A.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Νίκος Αδαμόπουλος

Τι λέτε για το εξής:

S=0
i =7
Για 10 φορές επανάλαβε
  αρχή
     S=S+i
     i=i+1
  τέλος