Ημερήσια εξετάσεις 2009

Ξεκίνησε από VAIOS, 27 Μαΐου 2009, 12:17:52 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

arwd

Παράθεσηνομίζω ότι οποιοσδήποτε μαθητής έτρεξε λίγα προγραμματάκια με το εργαλείο που έχει στη διάθεσή του το έχει δει να εμφανίζεται μπροστά του πολλές φορές!

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΣΔΦΔ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Χ
ΑΡΧΗ
  ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
  ΓΡΑΨΕ Χ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Στην ΓλωσσοΜάθεια αν δώσουμε το -32.0 δλδ δεν θα το δεχτεί ?

P.Tsiotakis

-32,0 πάντως (με κόμμα όχι τελεία), δε δέχεται  :D

arwd

αρα το 0,42 ( με κομμα και οχι τελεια) γιατι ειναι πραγματικος ;  :-\

evry

Πιο μάθημα πιστεύεις ότι διδάσκεται τις λιγότερες ώρες αναλογικά με την ύλη του? Η ανάπτυξη εφαρμογών ή τα μαθηματικά κατεύθυνσης?
   Το θέμα 1 εξέταζε απλά κατανόηση σε βασικές έννοιες. Το θέμα 4 δε συμφωνείς ότι ήταν πολύ εύκολο? Το θέμα 3 δεν ήταν της πλάκας εκτός από το ερώτημα Γ που πάλι εξέταζε την κατανόηση με πολύ έντεχνο τρόπο? Δεν διαφωνώ μαζί σου ότι οι ώρες είναι λίγες, αλλά πάλι δεν πιστεύω ότι τα θέματα ήταν τέτοια που να μην μπορείς να τα καλύψεις στην τάξη μαζί με την ΠΔΣ.
  Προσωπικά όταν ήμουν σε νησί που τα παιδιά δεν πήγαιναν φροντιστήριο κάλυπτα άνετα την ύλη και έκανα αρκετές ασκήσεις στις ώρες του σχολείου + ΠΔΣ. Πιστεύω αρκούν.

Παράθεση από: VAIOS στις 27 Μαΐου 2009, 05:42:13 ΜΜ
Πάντως μπράβο σε όλους που μπορούν μέσα σε λιγότερες από 40 διδακτικές ώρες (εγώ έγραψα 39 ώρες στο βιβλίο ύλης) και σε τμήματα πάνω από 20 άτομα να μπορούν να εμβαθύνουν τόσο πολύ στον προγραμματισμό.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

arwd

Παράθεση από: arwd στις 27 Μαΐου 2009, 06:22:00 ΜΜ
αρα το 0,42 ( με κομμα και οχι τελεια) γιατι ειναι πραγματικος ;  :-\
θέλω να πω και διορθώστε με αν κάνω λάθος, αφου δεν ξέρω τι πράξεις θέλει να κάνει μετά με το -32.0 γιατι να μην είναι ακέραιος;

pgrontas

Νομίζω πρέπει να το δεις ανάποδα.
Όχι τι μπαίνει σε μια μεταβλητή αλλά τι τυπώνεται.
Αν έχεις σε μια πραγματική μεταβλητή το -32 και προσπαθήσεις να το τυπώσεις θα βγαλει -32.0
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

Παράθεση από: gouvasg στις 27 Μαΐου 2009, 05:45:08 ΜΜ
Evry, στον προγραμματισμό (και ίσως το ξέρεις πολύ καλύτερα από εμένα) πρέπει να λαμβάνουμε υπ'όψη μας και ζητήματα όπως απλότητα, ευκολία στη διόρθωση κλπ.
Νομίζω ότι σε αυτά τα πλαίσια είναι σωστός και ο προσανατολισμός του βιβλίου.
Βρε δε διαφωνώ, αλλά γιατί να μπει θέμα. Οτιδήποτε έχει και την παραμικρή σκιά ή πιθανότητα να παρερμηνευτεί πρέπει να αποφεύγεται. Για να μην παρεξηγηθώ δεν ζητάω τα ρέστα από την επιτροπή έτσι? Αφού η φιλοσοφία τους με καλύπτει τέτοια προβληματάκια δικαιολογούνται από την πίεση που έχουν και από το προχωρημένο της ώρας. Άραγε αυτοί κοιμούνται καθόλου?  :D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

 Μπορείς να κάνεις την πράξη   32,0 mod 2 ?
είναι σωστή? τι θα επιστρέψει? Για δοκίμασε να το κάνεις αυτό στη Γλώσσα και θα καταλάβεις τι γίνεται

Παράθεση από: arwd στις 27 Μαΐου 2009, 06:26:39 ΜΜ
θέλω να πω και διορθώστε με αν κάνω λάθος, αφου δεν ξέρω τι πράξεις θέλει να κάνει μετά με το -32.0 γιατι να μην είναι ακέραιος;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

mdelhmh

Καλησπέρα σε όλους
Έχοντας δουλέψει χρόνια με το μάθημα  (από ιδιαίτερα και φροντιστήρια μέχρι μόνιμος σε μεγάλα κεντρικά σχολεία) το βασικότερο συμπέρασμα που έχω βγάλει είναι ότι οι ώρες ΔΕΝ αρκούνε. Ούτε μια χρονιά δεν ένιωσα ότι έκανα ότι θα ήθελα να κάνω.
Όσο για τα εργαλεία που κυκλοφορούν ναι σ' αυτά δοκιμάζω και εγώ τις ασκήσεις μου αλλά σε καμιά περίπτωση δεν θα ήθελα οι μαθητές μου να βασίζουν τις απαντήσεις τους στην συμπεριφορά του Α ή του Β εργαλείου. Το πρόβλημα Ακέραιος ή Πραγματικός μπορεί να απαντηθεί πλήρως μόνο όταν τεθεί και το θέμα της αναπαράστασης τους, πράγμα που σωστά για μένα δεν καλύπτεται από την ύλη των παιδιών μας.
ΥΓ1
Τα σημερινά θέματα δεν είχαν πάντως καμία σχέση με το επίπεδο των εσπερινών (με τη σαφώς μικρότερη ύλη). Καμιά εξήγηση ?
ΥΓ2
Πολύ χρήσιμες όπως πάντα οι παρατηρήσεις όλων σας στο στέκι. ΣΥΝΕΧΊΣΤΕ !!!!

arwd

Παράθεση32,0 mod 2
Δεν διαφωνώ, div και mod μόνο με ακεραίους. Απλά λέω πως ο 32,0 μπορεί να μπει σε μεταβλητή ακέραια. Ο 0,42 ομως δεν μπορεί. Άρα γιατι οχι α;

evry

Δοκίμασες να κάνεις εκχώρηση πραγματική σε ακέραια στη Γλώσσα? Νομίζω ότι δε γίνεται.
Η γλώσσα είναι αυτό που λέμε καρά-strongly typed , δεν θυμάμαι πως λέγονται αυτά, έχει περάσει και καιρός, σίγουρα ο Άλκης ή ο Στάθης τα ξέρουν καλύτερα.
  Γενικά δεν μπορείς να κάνεις καμία εκχώρηση μεταξύ μεταβλητών διαφορετικού τύπου ακόμα και αν εσένα σου φαίνεται λογικό. Είναι καθάρα προγραμματιστικό θέμα. Για αυτό είπα προηγουμένως ότι το συγκεκριμένο θέμα ήταν κατά τη γνώμη μου λίγο τραβηγμένο.

Παράθεση από: arwd στις 27 Μαΐου 2009, 06:40:25 ΜΜ
Παράθεση32,0 mod 2
Δεν διαφωνώ, div και mod μόνο με ακεραίους. Απλά λέω πως ο 32,0 μπορεί να μπει σε μεταβλητή ακέραια. Ο 0,42 ομως δεν μπορεί. ʼρα γιατι οχι α;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Μπράβο, σωστή παρατήρηση. Αυτό που ήθελα να πω, το διατύπωσες πάρα πολύ καλά.
Παράθεση από: mdelhmh στις 27 Μαΐου 2009, 06:37:51 ΜΜ
Το πρόβλημα Ακέραιος ή Πραγματικός μπορεί να απαντηθεί πλήρως μόνο όταν τεθεί και το θέμα της αναπαράστασης τους, πράγμα που σωστά για μένα δεν καλύπτεται από την ύλη των παιδιών μας.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

mdelhmh

Αγαπητέ Evry (Ευρυπίδης νομίζω ?)
Αν σου έλεγα εγώ μπράβο κάθε φορά που κάνεις εσύ εύστοχη παρατήρηση θα χρειαζόταν δεύτερο forum !!!
;)

arwd

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Στην Γλώσσα οταν προσπάθησα να εκχωρήσω το -32.0 σε ακέραιο έβγαλε μνμ λάθους όχι όμως και στην Γλωσσομάθεια...γι αυτό ισως εσφαλμένα υπέθεσα πως ίσως είναι και το α.

P.Tsiotakis

παιδιά δείτε το flashακι στην αρχική σελίδα και φτιάξε τα δικά σας έκτακτα δελτία
http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/