Νεο μέλος!Εινε σωστο αυτο στην σελ του ptsiotakis?

Ξεκίνησε από Kerkyraios, 16 Απρ 2004, 05:38:48 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Kerkyraios

Γεια σας! Ειμαι καινουργιος στο Forum! Είμαι μαθητης και αρχησα ενα ποιο εντονο διαβασμα.. Πολυ τεμπελης.. αλλά στο μόνο μαθημα που ξέρω κάτι επειδη ασχολιόμουν παλιοτερα με προγραματισμο είναι το ΑΕΠΠ και θέλω να γράψω 18-20.. Έλυσα όλα τα προηγούμενων ετών πανεληνια διαγώνίσματα και βρισκόμουν γύρως το 16-18! Αυτον τον καιρό θα σας αναστατώσω το Forum με ασταμάτητες ερωτησεις απορίες και πολλά άλλα.. Ελπίζω να μου δείξετε κατανόηση και να με βοηθησετε  :)  :)


Διάβαζα θεώρια στου ptsiotaki  και εδω.. http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_theory/ch3/aepp_theory3c.htm  το παραδειγμα 4 καθώς το έλεινα μόνος μου είχα μια διαφορα..

Το σιτε λέει να βρεθεί ο μέσος όρος των στοιχείων κάθε γραμμής σε έναν δισδιάστατο πίνακα ΝxΜ, και να τοποθετηθεί σε έναν μονοδιάστατο πίνακα


η λύση του ..

Αλγόριθμος Παράδειγμα_4

  Δεδομένα // Ν, Μ, Α //

  Για i από 1 μέχρι Ν

            άθροισμα <-  0

            Για j από 1 μέχρι Μ

                        άθροισμα <- άθροισμα + A[i,j]        

            Τέλος_Επανάληψης

            μέσος_όρος <- άθροισμα / Μ

  Τέλος_Επανάληψης

  Εκτύπωσε μέσος_όρος

Τέλος Παράδειγμα_4
 

αλλά εγώ λέω πώς  μετά το "μέσος_όρος <- άθροισμα / Μ" πρέπει να βάλουμε και   "πινακας2[ι]<- Μ_Ο"

μήπως το ξέχασε ή εγώ κάνω λαθος ?!?
Αχ θεουλη μου μακαρι να περασω σε ενα τει πληροφορικης!!!

xaidi

εχω την αίσθηση οτι πρέπει να περιμένεις να σου απαντήσει ο ίδιος ο Παναγιώτης. πάντως όταν τα υπολογιζόμενα στοιχεία πρέπει να τοποθετηθούν σε πίνακα πρέπει να γίνεται.
ίσως με την μορφή - γι'αυτή την άσκηση - ,
μέσος_όρος <- άθροισμα / Μ
πάντως πρόσεξε την ονοματολογία των μεταβλητών σου. αφού το μέσο όρο τον υπολογίζεις στη μεταβλητή     μέσος_όρος, και αν χρησιμοποιείσεις και μια ακόμη εντολή εκχώρησης θα πρέπει να καταχωρείς την ίδια στον πίνακα δηλ. αντί του πινακας2[ι] <- Μ_Ο
το πινακας2[ι]<-  μέσος_όρος.