Νεο μέλος!Εινε σωστο αυτο στην σελ του ptsiotakis?

Ξεκίνησε από Kerkyraios, 16 Απρ 2004, 05:38:48 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Kerkyraios

Γεια σας! Ειμαι καινουργιος στο Forum! Είμαι μαθητης και αρχησα ενα ποιο εντονο διαβασμα.. Πολυ τεμπελης.. αλλά στο μόνο μαθημα που ξέρω κάτι επειδη ασχολιόμουν παλιοτερα με προγραματισμο είναι το ΑΕΠΠ και θέλω να γράψω 18-20.. Έλυσα όλα τα προηγούμενων ετών πανεληνια διαγώνίσματα και βρισκόμουν γύρως το 16-18! Αυτον τον καιρό θα σας αναστατώσω το Forum με ασταμάτητες ερωτησεις απορίες και πολλά άλλα.. Ελπίζω να μου δείξετε κατανόηση και να με βοηθησετε  :)  :)


Διάβαζα θεώρια στου ptsiotaki  και εδω.. http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_theory/ch3/aepp_theory3c.htm  το παραδειγμα 4 καθώς το έλεινα μόνος μου είχα μια διαφορα..

Το σιτε λέει να βρεθεί ο μέσος όρος των στοιχείων κάθε γραμμής σε έναν δισδιάστατο πίνακα ΝxΜ, και να τοποθετηθεί σε έναν μονοδιάστατο πίνακα


η λύση του ..

Αλγόριθμος Παράδειγμα_4

  Δεδομένα // Ν, Μ, Α //

  Για i από 1 μέχρι Ν

            άθροισμα <-  0

            Για j από 1 μέχρι Μ

                        άθροισμα <- άθροισμα + A[i,j]        

            Τέλος_Επανάληψης

            μέσος_όρος <- άθροισμα / Μ

  Τέλος_Επανάληψης

  Εκτύπωσε μέσος_όρος

Τέλος Παράδειγμα_4
 

αλλά εγώ λέω πώς  μετά το "μέσος_όρος <- άθροισμα / Μ" πρέπει να βάλουμε και   "πινακας2[ι]<- Μ_Ο"

μήπως το ξέχασε ή εγώ κάνω λαθος ?!?
Αχ θεουλη μου μακαρι να περασω σε ενα τει πληροφορικης!!!

xaidi

εχω την αίσθηση οτι πρέπει να περιμένεις να σου απαντήσει ο ίδιος ο Παναγιώτης. πάντως όταν τα υπολογιζόμενα στοιχεία πρέπει να τοποθετηθούν σε πίνακα πρέπει να γίνεται.
ίσως με την μορφή - γι'αυτή την άσκηση - ,
μέσος_όρος <- άθροισμα / Μ
πάντως πρόσεξε την ονοματολογία των μεταβλητών σου. αφού το μέσο όρο τον υπολογίζεις στη μεταβλητή     μέσος_όρος, και αν χρησιμοποιείσεις και μια ακόμη εντολή εκχώρησης θα πρέπει να καταχωρείς την ίδια στον πίνακα δηλ. αντί του πινακας2[ι] <- Μ_Ο
το πινακας2[ι]<-  μέσος_όρος.
τέλος νομίζω ότι μπορείς να ρωτάς ότι θέλεις και εμείς είμαστε δίπλα σου. να ξέρεις το άγχος λειτουργεί αρνητικά αποβαλέ το.
Ευχαριστώ,

P.Tsiotakis

Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη σε όλους...

Αγαπητέ μαθητή,

Με χαρά επιτέλους βρέθηκε κάποιος με ενδελεχή ματιά στο site μου και ίσως έτσι εντοπιστούν κάποια από τα απολλά λάθη που υπάρχουν.

Στη συγκεκριμένη παρατήρηση έχεις δίκιο το διόρθωσα ήδη.

Βέβαια, καλύτερη διαχείριση του χρόνου θα κάνεις αν δεν ξενυχτάς στο Internet μέχρι τις 6 το πρωί ακόμη κι αν είναι για την εξερεύνηση υλικού για την ΑΕΠΠ. Αν θες να σου στείλω με το ταχυδρομείο το CD όλου του site...

Καλή συνέχεια και θα τα ξαναπούμε σίγουρα, στο forum ή αν θές να στείλεις mail

Με εκτίμηση,

Kerkyraios

xaidi
Ναι τωρα είδα το λάθος που λές αλλά απλώς εγω στο τετράδιο μου το λυσα με συμβολισμο Μ_Ο!

ptsiotakis
Η σελίδα σου έχει πολύ καλό υλικό! Η θεωρία ειδηκά πολύ χρήσημη! Αν και είναι όλα σε υψηλό επίπεδο όπως επίσης και τα θέματα που είδα ότι πρότινες! Έτσι και βάλουν τέτοια θέματα το 80% θα βρίσκεται κάτω από την βάση! Υποπρογράμματα δεν έχω κάνει ακόμα ουτε στο φροντιστηριιο ούτε στο σχολείο! Πρόσεξα πολλά πραγματα που δε μας τα μαθαίνουν καθόλου και έχω αρχίσει να βλέπω ότι και το σχολείο και το φροντιστήριο πάνε να μας μαθουν για να γράψουμε μέχρι 15 αν πέσουν εύκολα θέματα!

Δεν μας έχουν κάνει ποτέ:
Απο το κεφάλαιο Πίνακες & Λειτουργίες μόνο ανάζήτηση και ταξινόμηση!!! Σιγουρα πρέπει να ξέρουμε και τα αλλα?!? Συνχώνευση πρέπει να ξέρουμε? Μπορει να πέσει ασκηση με τέτοια πραγματα? Δε μας τα έχουν αναφέρει καν!! :-/
Θα το θελα πολύ να μου έστελνες το site σου και ότι άλλο υλικό έχεις σε cd!! Θα σου στείλω εμαιλ!

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας  ;D
Αχ θεουλη μου μακαρι να περασω σε ενα τει πληροφορικης!!!

P.Tsiotakis

Αγαπητέ μαθητή,

Ελπίζω στο μέλλον να μάθουμε και το όνομά σου... Μην θεωρήσεις οτι όλο το υλικό του δικτυακού κόμβου απευθύνεται σε όλους τους μαθητές και πρέπει να διδάσκεται σε όλους. Μη θεωρήσεις καν οτι όλο το υλικό αυτό διδάσκονται οι δικοί μου μαθητές.
Αποτελεί ένα υπερσύνολο και φιλοδοξεί να καλύψει όλες τις παραμέτρους του μαθήματος (αν αυτό συνεχίσει να υφίσταται). Μην κατηγορείς καθηγητές και φροντιστήρια (αν και στο σχολείο έπρεπε να έχετε τελειώσει την ύλη προ πολλού), αν έχεις δει τα θέματα που μπαίνουν κάθε χρόνο, αυτά είναι απελπιστικά μονότονα ώστε όλοι οδηγούμαστε σε αυτόν τον προσανατολισμό. Υποπρογράμματα πολλοί θεωρούν οτι δεν θα πέσουν, δεν ξέρουμε με ποια μορφή θα πέσουν δεν υπάρχει και αρκετό υλικό...

Η συγχώνευση που λες περιγράφεται ρητά και αναλυτικά στο κεφάλαιο 9 ως τυπική επεξεργασία των πινάκων σελίδα 200, μπορεί κάλλιστα να μπεις ως θέμα κριτικής σκέψης (δύσκολο βέβαια, γι αυτο και προτείνω και σε σένα όπως και στους μαθητές μου αν κληθείς να το αντιμετωπίσεις να το κάνεις ενώνοντας απλά τους 2 πίνακες και ταξινομώντας τον τελικό πίνακα!!! Δεν υπάρχει λόγος να κάνεις λάθος σε μια άσκηση που είναι δική σου)

Το υλικό που έχω κατεβάσει για το μάθημα δε χωράει σε 1 cd.. Με χαρά να σου αποστείλω το δικό μου υλικό, αν και με το χρόνο που διαθέτεις στο διαδίκτυο θα μπορούσες να το κατεβάσεις μόνος σου  ;)

Για όποια άλλη παρατήρηση αναμένω με χαρά

Με εκτίμηση,

Kerkyraios

Σήμερα στο φροντηστηριο συζητησα το θέμα και ρωτουσα γιατι δεν έχουμε κάνει τοσα πράγματα και μας έκανε σήμερα αναζήτηση και ταξηνομιση γιατι ουτε αυτα δε μας είχε κάνει! Μπορει να μπει ασκηση με εισαγωγη ή διαγραφή ή συνχώνευση ? Κατάλαβα πάντως αυτό που λες για την συνχώνευση πως να την κάνω! Αυριο πρωι έχω και διαγωνισμα στο φροντηστηριο!

Με λένε Χάρη και είμαι από την Κέρκυρα.. Και χάρηκα πολύ που βρήκα ένα τόσο θερμό φορουμ για συζητησεις με καθηγητές επάνω στο μάθημα της ΑΕΠΠ!

Μακάρι να υπήρχαν και για τα άλλα μαθήματα τέτοια φορουμ!
Αχ θεουλη μου μακαρι να περασω σε ενα τει πληροφορικης!!!

P.Tsiotakis

Αγαπητέ Χάρη,

Ψυχραιμία, όλα θα γίνουν, δες τις επεκτάσεις των αλγορίθμων (ειδικά της σειριακής αναζήτησης) από το site, και μην αγχώνεσαι, όλα θα πάνε καλά. Δες και τα προτεινόμενα θέματα από φροντιστήρια στο δίκτυο

Με χαρά να ακούσουμε τους προβληματισμούς και τι σε δυσκολεύει στην ύλη, ώστε να σε βοηθήσουμε. Είναι σπάνιο για μένα να ακούσω την γνώμη ενός μαθητή. Συνήθως οι μαθητές που διδάσκεις "κρύβονται"

Με εκτίμηση,