ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dpa2006

Πότε θα αποφασίσει η ΑΔΙΠ...;
γνωρίζουμε τη διαδικασία;
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

che

Παράθεση από: dpa2006 στις 26 Νοε 2014, 11:10:55 ΜΜ
Πότε θα αποφασίσει η ΑΔΙΠ...;
γνωρίζουμε τη διαδικασία;

Υποτίθεται αποφασίζει έως 15/2

che

Παράθεση από: gkatsion στις 26 Νοε 2014, 10:32:38 ΜΜ
Προσπαθώ να κάνω υπομονή να δω που θα κάτσει η μπίλια με όλα αυτά που γίνονται.

Αλλά ρε παιδιά, θέλετε να μου πείτε πως οι συνάδελφοι μου του ιδιωτικού τομέα θα σωθούν με 5 παιδιά στα 100,
που θα δίνουν Πληροφορική!!! Θα με τρελάνετε;;

Τότε καταστραφήκαμε όλοι, και η επιστήμη που θα την μελετούν λίγοι, και τα δημόσια με ούτε καν τμήμα τα μισά,
και τα ιδιωτικά-φροντιστήρια με ελάχιστα τμήματα για να διδάξουν οι εκεί συνάδελφοι!!!!

Ούτε να τα ακούω δεν θέλω αυτά. Πρέπει οπωσδήποτε Μαθηματικό και Ηλεκτρολόγοι Μηχ. και Η.Υ αλλιώς χαθήκαμε όλοι!!!!!

Συμφωνώ απόλυτα . έτσι είμαστε χαμένοι από χέρι . με τις σχολές που είπες κάπως διορθώνεται η κατάσταση . να αφήσουν ένα πεδίο με 35 σχολές ?? έτσι θα κλείσουν όλα τα τμήματα πληροφορικής σε 2-3 χρόνια. δεν το ξέρουν ?

Αποστολάτος Άκης

Παράθεση από: che στις 27 Νοε 2014, 08:50:29 ΠΜ
Συμφωνώ απόλυτα . έτσι είμαστε χαμένοι από χέρι . με τις σχολές που είπες κάπως διορθώνεται η κατάσταση . να αφήσουν ένα πεδίο με 35 σχολές ?? έτσι θα κλείσουν όλα τα τμήματα πληροφορικής σε 2-3 χρόνια. δεν το ξέρουν ?
Δεν προκειται να κλείσουν, απλά θα γίνει το εξής: Το πεδιο με τις σχολες πληροφορικής θα ενσωματωθει στο πεδίο της χημείας καθώς η πληροφορική "δεν είναι δημοφιλής"... Το ίδιο που αναμενεται να γίνει με τα παιδαγωγικά τμήματα...

ntzios kostas

Οι ηλεκτρολόγοι θα είναι σε εμάς ή και στους δύο. Δεν μπορεί ισοδύναμες σχολές όπως στη πληροφορική του ΕΚΠΑ να μπαίνουν με εξάωρο πληροφορική και οι άλλοι με 0. Επίσης κάτι που είπα και χτες. Αν η ΑΔΙΠ αποφασίζει για το ποιες σχολές πάνε που, δεν μπορεί στις 15 φεβρουαρίου να πει "ότι μετά από έρευνα που κάναμε θα πάνε όλες με χημεία και καμία με πληροφορική". 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

che

Παράθεση από: Αποστολάτος Άκης στις 27 Νοε 2014, 09:03:05 ΠΜ
Δεν προκειται να κλείσουν, απλά θα γίνει το εξής: Το πεδιο με τις σχολες πληροφορικής θα ενσωματωθει στο πεδίο της χημείας καθώς η πληροφορική "δεν είναι δημοφιλής"... Το ίδιο που αναμενεται να γίνει με τα παιδαγωγικά τμήματα...

είναι ένα σενάριο και αυτό ... υπάρχει όμως και ένα άλλο επικρατέστερο κατά τη γνώμη μου . να τελειώσουν αυτή την επικοινωνιακή αηδία των τεσσάρων μαθημάτων και να τα κάνουν πέντε ! τα τέσσερα μαθήματα του αρβανιτόπουλου δημιούργησαν όλο αυτό το θέμα .

merlin

Ρε παιδιά τι λέτε; Υπάρχει μια περίπτωση στο εκατομμύριο οι ΗΜΜΗΥ να μην είναι στο πεδίο μας; Οι μελλοντικοί καθηγητές Πληροφορικής να μην εξετάζονται στην Πληροφορική αλλά στην Χημεία; Όταν μάλιστα έχουν υπογράψει κείμενο που απαιτούν εξέταση στην Πληροφορική;
Σας έχει πιάσει απελπισία με αυτά που βλέπετε και το καταλαβαίνω, αλλά μην βλέπουμε φαντάσματα. Σαν να λέμε ότι οι Χημικοί Μηχανικοί δεν θα εξετάζονται στην Χημεία!
Για μένα πάντως δεν αρκούν τα Μαθηματικά τμήματα για να γίνει δυνατό το πεδίο. Χρειάζεται και άλλες συναφείς προς τα εμάς σχολές, όπως οι ηλεκτρονικοί, ηλεκτρολόγοι ΑΤΕΙ, Μηχανολόγοι Μηχανικοί.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

ntzios kostas

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

thana$i$

Αν είναι δυνατόν η σχολή με αυτό τον οδηγό σπουδών

http://www.ece.upatras.gr/gr/education/undergraduate/under-courses.html
που έχει σαν μάθημα την Διδακτική της Πληροφορικής

και 2 κύκλους σπουδών σχετικούς με Πληροφορική

ή αυτή η σχολή
http://www.ece.ntua.gr/el/education/undergraduate

με αυτές τις ροές, που οι απόφοιτοί τους γίνονται ΠΕ19 να μην είναι στο σχετικό «υποπεδίο»;
Ας ελπίσουμε η κοινή λογική να μην βιαστεί ακόμα μια φορά από το lobby της 1ης Δέσμης, αν και δεν αισιοδοξώ ότι με το απύθμενο θράσος των εκπροσώπων τους δεν θα το ακούσουμε και αυτό.

Gnirut

Τι χολοσκάτε ρε παιδιά. Ποια ΑΔΙΠ και ποιες σχολές πληροφορικής και κουραφέξαλα.

Σε 3-4 μήνες το πολύ, σχεδόν όλα τα μεγάλα δημοσιογραφικά και πολιτικά "μυαλά" της χώρας, λένε ότι θα έχουμε εκλογές. Το ποιος θα είναι μετά τον Λοβέρδο υπουργός είναι άγνωστο και το πιθανότερο είναι ο επόμενος υπουργός να κάνει πίσω λόγω των πιέσεων των συντεχνιών των φροντιστών των "πατρογονικού" δικαιώματος ειδικοτήτων (δηλαδή μαθηματικών, φιλολόγων, φυσικών, χημικών).

Η επιμονή του Λοβέρδου να βάλει πάλι την πληροφορική στις εξετάσεις είναι αξιέπαινη και δείχνει άνθρωπο με υψηλό δείκτη και ευφυίας αλλά και αφοσίωσης στο ό,τι είναι καλό για την παιδεία.

Γιατί λοιπόν να επαινέσει κανείς τον σημερινό υπουργό. Απλά γιατί πρέπει.

Ο φροντιστηριακός τζίρος στη χώρα κυμαίνεται στο πάνω από 1 δις ευρώ το χρόνο. Την μερίδα του λέοντος σε αυτόν την έχουν ως επί το πλείστον οι "πατρογονικού δικαιώματος" ειδικότητες και κυρίως μαθηματικοί και φιλόλογοι. Εμείς δυστυχώς σε αυτόν τον τζίρο δεν έχουμε μεγάλη μερίδα, βασικά είμαστε αυτό που θα έλεγε κανείς ...μαρίδα.

Ο υπουργός λοιπόν πήγε κόντρα σε αυτές τις (ισχυρές) συντεχνίες, που εν πολλοίς καθορίζουν την ύλη και το πλαίσιο σπουδών της β'θμιας και μας στήριξε. Και βασικά δεν στήριξε μόνον εμάς αλλά και την λογική, την αναπτυξιακή λογική που χρειάζεται η χώρα τις δύσκολες μέρες που διανύουμε.

Βέβαια όσο ζούμε ελπίζουμε. Και όσο ελπίζουμε θέλουμε να πιστεύουμε ότι ο επόμενος υπουργός δεν θα πετάξει την παρούσα τροπολογία στα σκουπίδια, ακυρώνοντάς την με άλλη τροπολογία, αλλά θα προχωρήσει σε αυτό που είναι λογικό και προφανές, δηλαδή να αλλάξει τον νόμο και να επιτρέψει την εξέταση και 5ου μαθήματος ώστε να σταματήσει αυτο το ρεσιταλ παραλογίας που διαδραματίζεται σήμερα με το ποιες θα είναι οι "πληροφορικάριες" σχολές και ποιές οι "χημικάριες".

Ένα ενιαίο λοιπόν πεδίο θετικής/τεχνολογικής με 5 μαθήματα και χημεία ΚΑΙ πληροφορική ως εξεταζόμενα. Η μόνη βιώσιμη αλλά και κυρίως λογική λύση.

gpapargi

Η διόρθωση λέει:
"Για τμήματα της πληροφορικής εξεταζόμενο μάθημα θα είναι η πληροφορική. Οι άλλες σχολές και τα τμήματα, για τις οποίες θα είναι εξεταζόμενο μάθημα η πληροφορική, θα ορίζονται με απόφαση της ΑΔΙΠ, η οποία θα εκδίδεται μέχρι την 15η Φεβρουαρίου κάθε έτους."
Για μένα το πιο σημαντικό είναι το "κάθε έτους". Δηλαδή αν η ΑΔΙΠ λόγω της σύνθεσής της βάλει σχεδόν σε όλες τις σχολές χημεία, υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης από την επόμενη κιόλας χρονιά. Και πιστεύω ότι αν συμβεί κάτι άδικο θα ξεσηκωθούν τα τμήματα και θα ζητήσουν αλλαγή. Πχ θα βγει το μαθηματικό και θα τους πει "με ποιο δικαίωμα μας κατατάξατε εκεί;"
Αν κάθε χρόνο ανανεώνεται  η λίστα τα περιθώρια για αυθαιρεσίες στενεύουν. 
Είναι πολύ σημαντικό το ότι αν όλα γίνουν δίκαια οι περισσότερες  σχολές θα ζητήσουν πληροφορική. Αυτό το ξέρουν καλά οι χημικοί και γι αυτό προσπαθούν να κλείσει το θέμα με νόμο χωρίς να ρωτηθούν ούτε τα τμήματα ούτε οι μαθητές.   

petrosp13

Η πρώτη κατάταξη που θα γίνει από την ΑΔΙΠ θα παίξει πολύ μεγάλο ρόλο
Αν δεν είναι κάτι κραυγαλέα λάθος, δύσκολα θα αλλάξει και οι μαθητές και γονείς θα επιλέγουν μάθημα με βάση αυτή την κατάταξη
Αν γίνει κάτι λάθος εκεί, θα το πληρώνουμε για χρόνια
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ggkrozos

Οι μαθητές του "πεδίου της πληροφορικής" είναι δυνατόν να έχουν 8 ωρο μάθημα μαθηματικών Κατεύθυνσης και να μην μπορούν να μπουν στο μαθηματικό; Λίγο παράλογο δεν είναι; Κάτι ανάλογο ισχύει για το Φυσικό. Επίσης αν λάβουμε υπόψιν μας το άρθρο της Καθημερινής η ΑΔΙΠ έχει προτείνει κοινά όλα τα τμήματα του πεδίου (π.χ Μαθηματικό) εκτός από αυτά που χρειάζονται αυστηρά Χημεία. Υπομονή..

gpapargi

Παράθεση από: petrosp13 στις 27 Νοε 2014, 11:44:03 ΠΜ
Η πρώτη κατάταξη που θα γίνει από την ΑΔΙΠ θα παίξει πολύ μεγάλο ρόλο
Αν δεν είναι κάτι κραυγαλέα λάθος, δύσκολα θα αλλάξει και οι μαθητές και γονείς θα επιλέγουν μάθημα με βάση αυτή την κατάταξη
Αν γίνει κάτι λάθος εκεί, θα το πληρώνουμε για χρόνια

Μπορούμε να γνωρίζουμε αν θα αποφασίσει το διοικητικό της ΑΔΙΠ ή θα αναθέσει την απόφαση σε επιτροπή που θα τηρούνται οι ισορροπίες; Αν γίνει το δεύτερο είμαστε ΟΚ πιστεύω. Αν γίνει το πρώτο θα πρέπει οι εκπρόσωποί μας να το προλάβουν πιθανόν ερχόμενοι σε επαφή με τα τμήματα. Μπορώ να πω πχ με μεγάλη βεβαιότητα ότι οι μηχανολόγοι του ΕΜΠ θα θέλουν πληροφορική αφού μόλις μπουν οι φοιτητές τους ρωτάνε ποιοι προέρχονται από θετική και ποιοι από τεχνολογική και μαζεύουν χώρια τους "θετικούς" για έξτρα ώρες φροντιστηρίου. Αντίθετα στους "τεχνολογικούς" τους λένε να διαβάσουν μόνοι τους λίγο το σχολικό της χημείας για να καλύψουν κάποια κενά για τα σχετικά μαθήματα. Η έλλειψη γνώσεων πληροφορικής τους ανησυχεί περισσότερο.  ΑΥτά μου είπε μαθητής μου στους μηχανολόγους. Για τους φυσικούς δεν το συζητώ καθόλου. Υπήρχε μάθημα χημείας και το έβγαλαν. ΑΝτίθετα έχουν μαθήματα προγραμμματισμού και αριθμητικής ανάλυσης που τη θέλουν στην υπολογιστική φυσική.
Οι σχολές πρέπει να μπουν στο παιχνίδι.

merlin

Γιώργο μακάρι να μιλήσουν οι σχολές. Είναι αυτό που λέω τόσο καιρό στους συναδέλφους Χημικούς. Δε θέλουν να συμβεί, παρά το ότι είναι το πιο σωστό (άσε που συμβαίνει παντού στον κόσμο).
Αυτό που λες με τους Μηχανολόγους δε μου κάνει εντύπωση, μιας και βλέποντας το πρόγραμμα σπουδών τους φαίνεται ότι έχουν υψηλές απαιτήσεις στην πληροφορική.
Πρέπει οι ενώσεις μας να προσπαθήσουν να γίνει πραγματικότητα η κατάθεση απαιτήσεων από τα τμήματα, έτσι θα παγιωθεί μια σωστή κατάσταση που δε θα αλλάζει από χρόνο σε χρόνο (δε γίνεται ένα τμήμα να αλλάζει άποψη κάθε χρονιά). Ούτε θα είναι κανείς έρμαιο συντεχνιακών πιέσεων προς τον εκάστοτε υπουργό ή ολιγομελή επιτροπή.
Όλα αυτά μέχρι να πάρουν χαμπάρι ότι πρέπει να γίνουν 5 τα μαθήματα και να ησυχάσουν όλοι.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20