ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λευτέρης Δουκέρης


ΠαράθεσηΕξώδικο στον υπ. Παιδείας από τους καθηγητές Γαλλικής Γλώσσας

Οι Σύλλογοι  των Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας κατέθεσαν εξώδικη δήλωση  κατά του υπουργού Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλου , στην οποία κάνουν λόγο για «μονομερή και την κατά παραβίαση όποιας διατάξεως του Προσθέτου Πρωτοκόλλου της Ρώμης προσβολή μας και δή την παραβίαση της ισότητος και λοιπών θεμελιωδών εσωτερικών και ευρωπαϊκών δικαϊκών αρχών ως και την ιδιαιτέρως μη νόμιμη αντιμετώπιση των καθηγητών της Γαλλικής Φιλολογίας από πλευράς του Δημοσίου».
ΕΝΩΠΙΟΝ ΚΑΘΕ ΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΟΧΛΗΣΗ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
1. Του Πανελλήνιου Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αποφοίτων Πανεπιστημίου (ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ), που εδρεύει στην Αθήνα (Τριανταφυλλοπούλου 7) και εκπροσωπείται νόμιμα από το ΔΣ αυτού.
2. Του Συνδέσμου Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης  Ελλάδας (ΣΚΓ ΠΕ), που εδρεύει στην Αθήνα (Ζωοδόχου Πηγής 38-40) και εκπροσωπείται ομοίως νόμιμα.
3. Του Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Πτυχιούχων Πανεπιστημίου (ΣΚΓΓΦ ΠΠ), που εδρεύει στην Θεσσαλονίκη (Λ. Στρατού αριθ.2) και εκπροσωπείται επίσης νόμιμα ως άνω.
ΚΑΤΑ
1. Του Ελληνικού Δημοσίου ως εκπροσωπείται νόμιμα από τον κο Υπουργό των Οικονομικών.
2. Του κου Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων.
=========/===========
Κύριε Υπουργέ, Κύριε Υφυπουργέ,
1.- Όπως πολύ καλά γνωρίζετε η διδασκαλία της Γαλλικής γλώσσας στη. Μέση Εκπαίδευση στην Ελλάδα συμπληρώνει διακόσια περίπου χρόνια (1832 /Αντιβασιλεία Maurer - 2013) διδαχής.

κάποια τέτοια κίνηση δεν μπορεί να γίνει εκ μέρους μας. Δεν έχουμε κάποιον πληροφορικό που το παιδί του θα δώσει με το νέο σύστημα και θέλει να εισαχθεί σε τμήμα πληροφορικής ; με την βοήθεια όλων μας να κινηθεί νομικά κατά του νέου τρόπου εισαγωγής - Εισαγωγή σε τμήμα πληροφορικής με εξεταζόμενο μάθημα ΧΗΜΕΙΑ.
Δεν έχω νομική εμπειρία - απλώς αν κάποιος ξέρει , ας το δούμε και αυτό
.
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

apom

Παράθεση από: Λευτέρης Δουκέρης στις 18 Σεπ 2013, 12:01:07 ΠΜ


κάποια τέτοια κίνηση δεν μπορεί να γίνει εκ μέρους μας. Δεν έχουμε κάποιον πληροφορικό που το παιδί του θα δώσει με το νέο σύστημα και θέλει να εισαχθεί σε τμήμα πληροφορικής ; με την βοήθεια όλων μας να κινηθεί νομικά κατά του νέου τρόπου εισαγωγής - Εισαγωγή σε τμήμα πληροφορικής με εξεταζόμενο μάθημα ΧΗΜΕΙΑ.
Δεν έχω νομική εμπειρία - απλώς αν κάποιος ξέρει , ας το δούμε και αυτό
.

... το έχω ήδη αναφέρει ... ΣτΕ... το μόνο που χρειαζόμαστε είναι μία νομική συμβουλή... αλλά χρειαζόμαστε άτομα που καταρχήν είναι διαθέσιμα να συνεισφέρουν οικονομικά - θα υπογράψουν επώνυμα... και το κυριότερο δεν φοβούνται το Υπουργείο παιδείας ... άρα οι ''περισσότεροι'' μάλλον εξαιρούνται...

πραγματάκια... απλά!!! - επαγγελματικά !!! οι υπόλοιποι καθήστε να κλίνετε το ουσιαστικό ... η ένωση, της ένωσης , την ένωση , ω ένωση!!!

seibei

Θα πω την νομική μου μπαρούφα και εγω: Δεν ξέρω αν μπορούμε να πετύχουμε κάτι για την πληροφορική άμεσα, αλλά νομίζω οτι θα μπορούσε να σταθεί μια προσφυγή κατά της εξέτασης στην χημεία, με το αιτιολογικό πως το αντικείμενο δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με πάρα πολλές σχολές. Άρα είναι αποπροσανατολιστικό, αυθαίρετο, χωρίς αιτιολογία κτλ κτλ. Οι χημικοί από την πλευρά τους δεν μπορούν να επικαλεστούν το "καμία" σχέση για μας ούτε για το... Ιστορικό Αρχαιολογικό...

Σε κάθε περίπτωση μου φαίνεται τραβηγμένο αλλά ίσως θα έπρεπε να γίνει μια προσπάθεια για την τιμή των όπλων.

dolcefarniente

Σε 3 μέρες το πολύ να μάθουμε το νομικό πλαίσιο τότε! Γιατί υπαρχει χρονικό περιθώριο και βλέπουμε!

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=386211

Σύμφωνα με το παραπάνω και εμείς με την ιδιότητα του Έλληνα πολίτη.

panos_t

Παράθεση από: dora στις 17 Σεπ 2013, 05:35:46 ΜΜ
Μπράβο στο συνάδελφο για όσα έγραψε. :)

Αν μου επιτρέπεται μια μικρή διόρθωση, γιατί νομίζω ότι αδικούμε λίγο το γυμνάσιο και ακόμη λιγότερο το δημοτικό.

Στο δημοτικό δεν κάνουν μόνο τον Πέρι και το ram kid. Ο γιος μου Πέμπτη και Εκτη δημοτικού έκανε scratch και ήταν μάλιστα κατα ενθουσιασμένος. Ο συνάδελφος έκανε καταπληκτική δουλειά μόνος του, με 25 10χρονα και 10 υπολογιστές.
Τώρα στο γυμνάσιο που διδάσκω, τα παιδιά μαθαίνουν logo (όχι ότι συμφωνώ με αυτό, θα προτιμούσα γλωσσομαθεια, αλλά δεν ειναι στο χέρι μου). Για να μάθουν logo, πρέπει να μάθουν να σκέφτονται αναλυτικά και αλγοριθμική. Εχουμε 22 εκπαιδευτικές ώρες για να το πετύχουμε αυτό και οι 8 πρέπει να διατεθούν στην ερευνητική εργασία του τρίτου τριμήνου. Πιστέψτε με ειναι ΑΘΛΟΣ. Εχουν έρθει μαθητές μου και μου είπαν << Κυρία, εξαιτίας σας διαλεξαμε Τεχνολογική Κατεύθυνση>>.

Τι θέλω να πω με όλα αυτά.
Εισαγωγή στον προγραμματισμό γίνεται και στο γυμνάσιο,και σε κάποιες περιπτώσεις, και στο δημοτικό.
Σίγουρα όχι τόσο όσο στο Λύκειο (έχω διδάξει και σε Λυκειο ΑΕΠΠ και ξέρω), αλλά το <<ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ>> αν μη τι άλλο με στεναχωρεί.

Αγαπητή Ντόρα
μην κολλάμε στις λέξεις. Αυτό που λές εννοούσα αλλά η ενταση της στιγμής το διατύπωσε έτσι. Εξάλλου όπως καταλαβαίνεις οι ώρες για προγ/μο στο Γ/σιο και Δημοτικό είναι περιορισμένες και το εύρος ενασχόλησης είναι περιορισμένο. Δεν το είπαν να θίξω κανένα καθηγητή του Δημοτικού ή Γ/σιου αλλά να τονίσω ότισ στην έκταση και λεπτομέρεια που υπάρχει στης ΑΕΠΠ δεν διδάσκονται οι αρχές / εντολές/ τεχνικές προγραμματισμού στις μικρότερες τάξεις
Ειρήνη ημίν

panos_t

#350
Όσο για την πληροφορική στο Λύκειο έχει σοβαρά λαβωθεί. Σε Λύκειο συναδέλφου στην Α τάξη δεν έγινε καθόλου τμήμα πληροφορικής  αλλα Καλλιτεχνικό και Γεωλογίςα κισ Φυσικών πόρων
Ο συνάδελφος το 2015 θα έχει (τα καλλιτεχνικά βαθμολογούνται σαν project ενώ πληροφορική και τα άλλα γραπτώς---ποιό παιδί θα βάλει ένα γραπό μάθημα στο κεφάλι του όταν στο άλλο περνάει με την παρεά του πιό χαλαρά και με βαθμό; )
Α τάξη 0 ώρες
Β τάξη 3 ώρες το πολυ
Γ τάξη 6 ώρες το πολύ

Σύνολο 9 ώρες.... με υποχρεωτικό 18 (δεν έχει ούτε καν το 60% του υποχρεωτικού του ωραρίου--ποιά οργανική να έχει)
Ηδη μου είπε ότι του χρόνου θα το ψάξει για μετάταξη σε κάποια Υπηρεσία (περιφέρεια, Διοίκηση ΠΕ/ΔΕ, Αστυνομία (γραμαμτεία, τμήμα ηλ. εγκλήματος κλπ) αρκεί να μπορεί να έχει μια σχετικά "σταθερή" δουλειά να μεγαλώσει το παιδί του και όχι ανασφάλεια κάθε χρόνο

Νίκος Αδαμόπουλος

Πραγματικά είναι πολύ διασκεδαστικό, έως ανακουφιστικό θα τολμούσα να πω, να απαντάς ειρωνευόμενος... Βέβαια πρέπει κανείς να το έχει στο αίμα του, αλλά ας κάνω κι εγώ μια προσπάθεια ακολουθώντας το παράδειγμά σου...

Παράθεση από: apom στις 18 Σεπ 2013, 12:35:59 ΠΜ
... το έχω ήδη αναφέρει ... ΣτΕ... το μόνο που χρειαζόμαστε είναι μία νομική συμβουλή... αλλά χρειαζόμαστε άτομα που καταρχήν είναι διαθέσιμα να συνεισφέρουν οικονομικά - θα υπογράψουν επώνυμα... και το κυριότερο δεν φοβούνται το Υπουργείο παιδείας ... άρα οι ''περισσότεροι'' μάλλον εξαιρούνται...

Για μια ακόμα φορά έπεσες διάνα... http://www.youtube.com/watch?v=ga4Y4vXj14Y

Παράθεση από: apom στις 18 Σεπ 2013, 12:35:59 ΠΜ
πραγματάκια... απλά!!! - επαγγελματικά !!! οι υπόλοιποι καθήστε να κλίνετε το ουσιαστικό ... η ένωση, της ένωσης , την ένωση , ω ένωση!!!

Δεκαετίες τώρα αναρίθμητα άτομα έχουν επιδοθεί σε ατελέσφορες προσπάθειες να ξεπεράσουν ανυπέρβλητα εμπόδια για να δημιουργήσουν "Μία Ένωση, Μητέρα, Παντοκράτειρα" η οποία θα ήταν τοοοοοόσο μεγάλη και άλλο τοοοοοόσο με το συμπάθειο πολυσυλλεκτική, που τελικά τα μέλη της δεν θα είχαν τίποτα κοινό που να τους ενώνει... Τώρα όμως βρέθηκε ο κοινός στόχος: η σωτηρία της ΑΕΠΠ... Ξαφνικά λοιπόν μέσα σε λίγες μέρες, όλοι αυτοί που μέχρι τώρα είχαν πιο πολλά να τους χωρίζουν από αυτά που τους ένωναν, διάβασαν μέσα από το Στέκι τις χιλιάδες φωνές, και τελικά αποφάσισαν να παραμερίσουν τις διαφορές τους και να προχωρήσουν... Υπομονή παιδιά... Σε λίγες μέρες τελειώνουν με τη σύνταξη του καταστατικού και τότε μπορούμε όλοι να τρέξουμε και να γραφτούμε... Μόνο ας μην σπρωχνόμαστε... Αμήν!

Katsadouros_Dhm

Αυτό με το νέο μάθημα της Καλλιτεχνικής Παιδείας στην Α' Λυκείου και τη μη γραπτή εξέτασή του, μήπως θα έπρεπε να το δει η ΠΕΚΑΠ και γρήγορα;
Ξέρω ότι μέχρι τώρα εμείς είχαμε αυτό το "πλεονέκτημα" της μη γραπτής εξέτασης, αλλά τώρα οι συνθήκες (εξετάσεων) δεν είναι οι ίδιες.
Τα πράγματα τώρα στην Α΄ Λυκείου δεν είναι τα ίδια με πέρσι, αφού θα έχουμε (πανελλήνια) θέματα από τράπεζα. Τα παιδιά δε θα εξετάζονται επί ίσοις όροις, αφού μερικά θα εξετάζονται (γραπτά) σε ένα μάθημα περισσότερο σε σχέση με τα υπόλοιπα. Εφόσον θέλουν να εντάξουν το βαθμό της Α' Λυκείου σε μοριοδότηση για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια, θα πρέπει οι όροι εξέτασης όλων των παιδιών να είναι ίδιοι, για να υπάρχει η ελάχιστη αξιοπιστία. Τώρα δεν υπάρχει ίση μεταχείριση των μαθημάτων επιλογής και κατ' επέκταση των ίδιων των παιδιών.
Η ΠΕΚΑΠ αν ακούει να το δει αυτό και να αντιδράσει.

Πέτρος Κ.

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 18 Σεπ 2013, 09:32:01 ΠΜ
Αυτό με το νέο μάθημα της Καλλιτεχνικής Παιδείας στην Α' Λυκείου και τη μη γραπτή εξέτασή του, μήπως θα έπρεπε να το δει η ΠΕΚΑΠ και γρήγορα;
Ξέρω ότι μέχρι τώρα εμείς είχαμε αυτό το "πλεονέκτημα" της μη γραπτής εξέτασης, αλλά τώρα οι συνθήκες (εξετάσεων) δεν είναι οι ίδιες.

σε συζήτηση με τους μαθητές, τους είπα ότι στην "Καλλιτεχνική Παιδεία" πρέπει να δουλέψουν ομαδικά, να έχουν ατομικά ημερολόγια, να παραδώσουν ομαδικά έκθεση και τέχνημα, να παρουσιάσουν τις εργασίες τους σε κάθε τετράμηνο και να τις δημοσιεύσουν στο Διαδίκτυο... τελικά οι περισσότεροι προτίμησαν Εφαρμογές Η/Υ.

Και να σας πω... θα κάνω φασαρία στον σύλλογο αν ο καλλιτεχνικών δεν τα κάνει όλα αυτά!

pthomop

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 18 Σεπ 2013, 09:32:01 ΠΜ
Αυτό με το νέο μάθημα της Καλλιτεχνικής Παιδείας στην Α' Λυκείου και τη μη γραπτή εξέτασή του, μήπως θα έπρεπε να το δει η ΠΕΚΑΠ και γρήγορα;
Ξέρω ότι μέχρι τώρα εμείς είχαμε αυτό το "πλεονέκτημα" της μη γραπτής εξέτασης, αλλά τώρα οι συνθήκες (εξετάσεων) δεν είναι οι ίδιες.
Τα πράγματα τώρα στην Α΄ Λυκείου δεν είναι τα ίδια με πέρσι, αφού θα έχουμε (πανελλήνια) θέματα από τράπεζα. Τα παιδιά δε θα εξετάζονται επί ίσοις όροις, αφού μερικά θα εξετάζονται (γραπτά) σε ένα μάθημα περισσότερο σε σχέση με τα υπόλοιπα. Εφόσον θέλουν να εντάξουν το βαθμό της Α' Λυκείου σε μοριοδότηση για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια, θα πρέπει οι όροι εξέτασης όλων των παιδιών να είναι ίδιοι, για να υπάρχει η ελάχιστη αξιοπιστία. Τώρα δεν υπάρχει ίση μεταχείριση των μαθημάτων επιλογής και κατ' επέκταση των ίδιων των παιδιών.
Η ΠΕΚΑΠ αν ακούει να το δει αυτό και να αντιδράσει.
Για το μάθημα των καλλιτεχνικών πρώτος αντιλήφθηκα το πρόβλημα που θα μας δημιουργούσε στο συνολο των ωρών διδασκαλίας. Είναι μια ξεκάθαρα πισώπλατη μαχαιριά στον κλάδο. Φανταστείτε τον Αρβανιτόπουλο υπουργό σε 2 χρόνια να βγάζει το μάθημα επιλογής και να καταργεί το μάθημα της Β' λόγω μειωμένου ενδιαφέροντος απο τους μαθητές. Ο άνθρωπος έχει κόλλημα με εμας και το αποδεικνύει συνεχώς.
Η γυμνάστρια που μεταταχθηκε και παρουσιάστηκε μαζί με μένα στο δημοτικό, μου εκμυστηρεύτηκε οτι ο σύμβουλος της την παρακίνησε να μεταταχθεί στην πρωτοβάθμια διοτι τον Μάρτιο ο Αρβανιτοπουλος ήθελε σε διαθεσιμότητα τους γυμναστες και τους πληροφορικούς. Τελικά η μπάλα πήρε τις ειδικότητες των ΕΠΑΛ που είχαν και την λιγότερη κατακραυγή.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: pthomop στις 18 Σεπ 2013, 02:15:03 ΜΜ
Για το μάθημα των καλλιτεχνικών πρώτος αντιλήφθηκα το πρόβλημα που θα μας δημιουργούσε στο συνολο των ωρών διδασκαλίας. Είναι μια ξεκάθαρα πισώπλατη μαχαιριά στον κλάδο. Φανταστείτε τον Αρβανιτόπουλο υπουργό σε 2 χρόνια να βγάζει το μάθημα επιλογής και να καταργεί το μάθημα της Β' λόγω μειωμένου ενδιαφέροντος απο τους μαθητές. Ο άνθρωπος έχει κόλλημα με εμας και το αποδεικνύει συνεχώς.
Η γυμνάστρια που μεταταχθηκε και παρουσιάστηκε μαζί με μένα στο δημοτικό, μου εκμυστηρεύτηκε οτι ο σύμβουλος της την παρακίνησε να μεταταχθεί στην πρωτοβάθμια διοτι τον Μάρτιο ο Αρβανιτοπουλος ήθελε σε διαθεσιμότητα τους γυμναστες και τους πληροφορικούς. Τελικά η μπάλα πήρε τις ειδικότητες των ΕΠΑΛ που είχαν και την λιγότερη κατακραυγή.

Αυτό που γράφεις, αποδυκνείει μεταξύ άλλων τον τρόπο λήψης αποφάσεων της κυβέρνησης..Είναι συνάρτηση λοιπόν της αντίδρασης και της κατακραυγής....Και όσοι εμείς (ΠΕΚΑΠ και λοιπές ενώσεις) σωπαίνουμε σκάβουμε το λάκο μας..

Ζητήστε και εσείς απο την ΠΕΚΑΠ, αν βέβαια συμφωνείτε, μία συγκέντρωση, συνάντηση,ημερίδα, οτιδήποτε να μιλήσουμε και να προγραμματίσουμε δράσεις.....Αν το ζητήσει η βάση της ΠΕΚΑΠ, είναι ηθικά υποχρεωμένη να το κάνει! Δημοκρατικά!

AlexPapplir

#356
είχα ζητήσει από την ΠΕΚΑΠ να οργανώσει πορεία - συλλαλητήριο όταν συζητούσαν το ν/σ στην επιτροπή ΜΥ. Είχα στείλει mail  με συγκεκριμένη πρόταση για την οργάνωση του. Δεν έλαβα ποτέ απάντηση. Ποτέ δεν είναι αργά...

Katsadouros_Dhm

Η ΠΕΚΑΠ θα πρέπει να βάλει συγκεκριμένους στόχους και με οδηγό αυτούς τους στόχους και την ενότητα που θα πρέπει να έχουμε ως κλάδος, να διεκδικήσει στο άμεσο μέλλον και πριν εφαρμοστεί στο σύνολό του το νέο σχέδιο, αυτά που χάσαμε ή τελικά πήραμε με ελλείψεις.
Λέω για το Λύκειο μερικές απλές και γνωστές απόψεις, ας συμπληρώσουν ή διορθώσουν οι συνάδελφοι και για το Λύκειο αλλά και για το Γυμνάσιο και το Δημοτικό.

Η Πληροφορική έχει χαρακτηριστεί από το Υπουργείο ως μια βασική Επιστήμη. Δεν μπορεί μια βασική επιστήμη να εκπροσωπείται τόσο αποσπασματικά και λανθασμένα στο πρόγραμμα.
Στην Α' Λυκείου θα πρέπει να γίνει το μάθημα 2ωρο υποχρεωτικό, όπως είναι υποχρεωτικά όλα τα μαθήματα των βασικών επιστημών. Όπως δεν μπορούμε να διανοηθούμε να είναι τα Μαθηματικά ή οι φυσικές επιστήμες ή τα Αρχαία ως επιλεγόμενα, έτσι θα πρέπει να ισχύει και για την Πληροφορική. Ισότιμη μεταχείριση.
Στη Β' Λυκείου το μονόωρο θα πρέπει να γίνει 2ωρο. Οι λόγοι είναι ίδιοι με παραπάνω.
Στη Γ' Λυκείου θα πρέπει να προστεθεί το 6ωρο πανελλαδικό μάθημα. Δεν επαναλαμβάνω τους λόγους, έχουν ειπωθεί εκατοντάδες φορές εδώ μέσα από συναδέλφους, και χιλιάδες φορές σε διάφορα μέσα, είναι το πιο σημαντικό σημείο της διεκδίκησης.

Η ΠΕΚΑΠ ή οποιαδήποτε άλλη ένωση αποφασιστεί να πάρει την πρωτοβουλία - με οδηγό πάντα την ενότητα του κλάδου, είναι νομίζω το κλειδί για την επιτυχία - θα πρέπει να είναι έτοιμη και να διεκδικεί συνεχώς όλα αυτά που θα αποκαταστήσουν την πληροφορική.
Μπορεί τώρα αυτό να φαίνεται αδύνατον όσα λογικά και δίκαια επιχειρήματα και αν προβάλουμε, αλλά αν οι συσχετισμοί ή το κλίμα αλλάξει ( και αν κοιτάξουμε στο παρελθόν αυτό γίνεται σίγουρα, και μάλιστα σε... σύντομα χρονικά διαστήματα... μικρότερα του χρόνου που χρειάζεται να εφαρμοστεί το σχέδιο...) και επικρατήσει η λογική, τότε είναι σίγουρο ότι θα κερδίσουμε. Ας προσπαθήσουμε όλοι, ο καθένας όπως μπορεί.
Ο Θεός βοηθός.

Vagelis

Παράθεση από: panos_t στις 18 Σεπ 2013, 01:38:40 ΠΜ
Όσο για την πληροφορική στο Λύκειο έχει σοβαρά λαβωθεί. Σε Λύκειο συναδέλφου στην Α τάξη δεν έγινε καθόλου τμήμα πληροφορικής  αλλα Καλλιτεχνικό και Γεωλογίςα κισ Φυσικών πόρων
Ο συνάδελφος το 2015 θα έχει (τα καλλιτεχνικά βαθμολογούνται σαν project ενώ πληροφορική και τα άλλα γραπτώς---ποιό παιδί θα βάλει ένα γραπό μάθημα στο κεφάλι του όταν στο άλλο περνάει με την παρεά του πιό χαλαρά και με βαθμό; )
Α τάξη 0 ώρες
Β τάξη 3 ώρες το πολυ
Γ τάξη 6 ώρες το πολύ

Σύνολο 9 ώρες.... με υποχρεωτικό 18 (δεν έχει ούτε καν το 60% του υποχρεωτικού του ωραρίου--ποιά οργανική να έχει)
Ηδη μου είπε ότι του χρόνου θα το ψάξει για μετάταξη σε κάποια Υπηρεσία (περιφέρεια, Διοίκηση ΠΕ/ΔΕ, Αστυνομία (γραμαμτεία, τμήμα ηλ. εγκλήματος κλπ) αρκεί να μπορεί να έχει μια σχετικά "σταθερή" δουλειά να μεγαλώσει το παιδί του και όχι ανασφάλεια κάθε χρόνο


Είχα ξαναγράψει πριν μερικές μέρες για το πως εξετάζονται τα μαθήματα επιλογής στην Α Λυκείου.
Σήμερα όμως πρόσεξα και κάτι άλλο:

Στο νόμο αναφέρει:
".......3. Οι γραπτές προαγωγικές εξετάσεις στην Α΄ τάξη
του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄ και Β΄ Εσπερινού
Λυκείου διεξάγονται ενδοσχολικά και περιλαμβάνουν
όλα τα διδασκόμενα μαθήματα εκτός των μαθημάτων
της Ερευνητικής Εργασίας και της Φυσικής Αγωγής, με
κοινά θέματα για όλα τα τμήματα του ίδιου σχολείου,
που ορίζονται ως εξής: α) κατά ποσοστό 50%, με κλή−
ρωση, από τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας
και β) κατά ποσοστό 50%, από τον διδάσκοντα ή τους
διδάσκοντες. Τα γραπτά διορθώνονται από τον οικείο
διδάσκοντα................."

Σε μια εγκύκλιο που έστειλαν στο σχολείο αναφέρει:
"...........Η αξιολόγηση του μαθήματος Καλλιτεχνική Παιδεία θα γίνεται κατά το πρότυπο των ερευνητικών εργασιών (project).
H αξιολόγηση των μαθημάτων Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων και Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός και Εφαρμογές Πληροφορικής θα γίνεται γραπτώς.
Για τον τρόπο αξιολόγησης των μαθημάτων θα εκδοθεί Προεδρικό Διάταγμα.............."

Το ερώτημα είναι: Πώς μπορεί μια εγκύκλιος ή ένα προεδρικό διάταγμα να λέει διαφορετικά πράγματα από το νόμο; Γιατί η καλλιτεχνική παιδεία να μην εξετάζεται γραπτά όπως λέει ο νόμος;

Μπορεί κανείς να ρωτήσει..... Η ΠΕΚΑΠ ίσως??????????????????


dream

Στάλθηκε σήμερα στα σχολεία απόφαση του Υπουργείου που αναφέρει ότι :
"Μετά την έκδοση του ν. 4186/2013 (ΦΕΚ Α΄ 193) «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις», σας ενημερώνουμε ότι:
•   η αξιολόγηση του μαθήματος Καλλιτεχνική Παιδεία Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου και Α΄ και Β΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου θα γίνεται γραπτώς.  "