Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Katsadouros_Dhm

#1290
Παράθεση από: Javert στις 14 Αυγ 2013, 10:43:14 ΠΜ
...
Κινητοποιήσεις το Σεπτέμβρη και αφού έχει ψηφιστεί το νομοσχέδιο και ενώ όλοι θα έχουν τρέξει για μετατάξεις. Τι να πω.. Μακάρι να πετύχουν.
Άμα πετύχουν γράψε μου. Αυτές οι κινητοποιήσεις με τη σφραγίδα της ΟΛΜΕ μου θυμίζουν μνημόσυνα.
Άντε να το γράψω άλλη μια φορά: Το παιχνίδι παίζεται μέσα στο υπουργείο και όχι έξω.
Μπορεί η ΠΕΚΑΠ μαζί με πανεπιστημιακούς, φορείς ή δεν ξέρω τι άλλο, να είναι κάθε μέρα μέσα εκεί; Αν δε μπορεί το παιχνίδι θα γράψει Game Over. Οι κινητοποιήσεις θα είναι μετά θάνατο.

Ας γράψει ρε παιδιά κάποιος από την ΠΕΚΑΠ αν μπορεί να τα κάνει αυτά, τα πράγματα είναι οριακά.
Οι των Αγγλικών πώς πέτυχαν, ούτε είδα τίποτα στο internet, ούτε έγινε καμιά μαζική διαδήλωση. Δούλεψαν προφανώς εκεί που έπρεπε. (Και είναι και αυτοί στις μετατάξεις, άρα προφανώς δε φταίνε οι μετατάξεις που δεν έχουμε μάθημα στα Λύκεια).

* Όσο για Δημάρχους και... σια ο καθένας τη δουλειά του προσπαθεί να κάνει. Ας κάνουμε και μεις τη δική μας τουλάχιστον...

billdnet

Παράθεση από: pthomop στις 14 Αυγ 2013, 11:40:46 ΠΜ
Σκουρα τα πραγματα. Μιλησα με δεξιο δημαρχο και τον ενημερωσα για το θεμα μας. Η απαντηση του με παγωσε. Γιατι πανικοβάλλεστε  ρε!!!!!! Εχουμε ενημερωθει  οτι θα μεταταχθειτε στους ΟΤΑ οσοι εχετε προσοντα. Ξερεις ποσους ασκετους εχουμε στους δημους υπαλληλους. Σας εχουμε αναγκη ρε!!!!!!

ΜΠΡΑΒΟ κ. ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΕ. ΕΥΓΕ!!!!!!!
ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ.

Kixer

Πάντως σε περίπτωση που παραμείνει ως έχει το σχέδιο για το νέο Λύκειο, θα πρόκειται για την απόλυτη απαξίωση της περίφημης διαβούλευσης!!!!

Θέτεις ένα σχέδιο-πρόταση και ζητάς από τον κόσμο να το κρίνεις. Δέχεσαι 3000 μηνύματα που ΌΛΑ σου λένε το ίδιο πράγμα( να παραμείνει η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο). Δεν λαμβάνεις τίποτα υπόψιν και σαν να μην τρέχει τπτ ψηφίζεις τέλη Αυγούστου το σχέδιο...

Ποιο θα είναι το νόημα της όλης διαδικασίας; Πόσα και τι είδους μηνύματα-προτάσεις θα πρέπει να δεχθείς στα πλαίσια αυτής της διαβούλευσης για να αλλάξει κάτι;20000;30000; Τι θα απαντήσεις αν δεν αλλάξεις τπτ; Ότι ήταν όλοι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής με 2 και 3 posts o καθένας;  Έχει αλλάξει-τροποποιηθεί-βελτιωθεί πότε κάτι μέσα από τη διαβούλευση; Τα διαβάζει κανείς; Ποιος;

vistrian

Σκέφτομαι το παρακάτω κέιμενο να το αποστείλλω στις εφημερίδες. Παρακαλώ συνάδελφοι πείτε μου την γνώμη σας.

Παρακολουθώ  έκπληκτος συνάδελφοι τις τελευταίες ημέρες τις δημόσιες τοποθετήσεις τόσο στο διαδίκτυο όσο και στα άλλα μέσα ενημέρωσης για τις επικείμενες αλλαγές στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Αυτό που επικρατεί είναι ένας «κοινωνικός αυτοματισμός» καθώς κυριαρχεί μία πολιτική σκέψη του διαίρει και βασίλευε, που μόνο στόχο έχει να διαταράξει, να διασαλεύσει και εν τέλει να επιτύχει τον κατακερματισμό μας, και την υπό κανονικές συνθήκες πλήρη συμπόρευση μας, για ανατροπή της «υποτιθέμενης» αυτής εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης. Αντί να φωνασκούμε, να κατηγορούμε η μια ειδικότητα την άλλη (λ.χ χημικοί εναντίων πληροφορικών), ας αναλογιστούμε ποιο σχολείο θέλουν με αυτήν την μεταρρύθμιση να δημιουργήσουν:
1) Θα πρόκειται για ένα σχολείο ξεκάθαρα ταξικό μέσω του οποίου θα έχουν πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μόνο οι κατέχοντες.
2) Ένα σχολείο εξεταστικοκεντρικό, στο οποίο θα κυριαρχεί η στείρα αποστήθιση και η άγονη απομνημόνευση.
3) Θα πρόκειται για ένα σχολείο όπου ο ρόλος του «ΔΑΣΚΑΛΟΥ» χάνει στην ουσία την αξία του και μετατρέπεται σε έναν απλό μεταφορέα πολύ ειδικευμένης πληροφορίας-γνώσης.
4) Εξοβελίζεται κάθε έννοια πολιτισμού, αισθητικής αγωγής, σωματικής άσκησης με προφανή στόχο τη διαμόρφωση ανθρώπων χωρίς καλαισθησία-παιδεία.
5) Ας μην αναφερθούμε καν στις αλλαγές στο Τεχνικό Λύκειο που έχουν ως στόχο την μετατροπή των μαθητών σε φθηνό-αμόρφωτο εργατικό δυναμικό.
Από τα παραπάνω εύκολα συνάγεται το συμπέρασμα πως στοχοπροσήλωση του Υ.ΠΑΙ.Θ δεν είναι η βελτίωση των εκπαιδευτικών δομών της χώρας και φυσικά επουδενί η δημιουργία ολοκληρωμένων, μορφωμένων προσωπικοτήτων που θα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις νέας εποχής, αλλά άβουλων όντων χωρίς σκέψη, κριτική ικανότητα και δράση. Αλλιώς πως μπορεί να εξηγηθεί η «επονείδιστη» απόφαση για εξωστρακισμό της Επιστήμης της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο. Είναι δυνατόν να συζητούμε για το σχολείου του 21ου  αιώνα και να μιλάμε σοβαρά εάν χρειάζεται ή όχι η Επιστήμη της Πληροφορικής στο σχολείο;  Όταν μάλιστα ακόμη και αναπτυσσόμενες χώρες στον κόσμο (λ.χ χώρες Λατινικής Αμερικής, Ινδίες,κλπ) βασίζουν το εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορικής; Θεωρώ αστείο εώς και γραφικό να συνεχίσω να επιχειρηματολογώ υπέρ μιας επιστήμης, που όχι μόνο βοηθά τον σύγχρονο άνθρωπο στην κάλυψη όλων των θεμελιωδών αναγκών του, αλλά που κυρίως του μαθαίνει να σκέφτεται κριτικά και να ερευνά τον κόσμο γύρω του. Εν κατακλείδι να τονίσω ακόμη μια φορά ότι σκοπός μας πρέπει να είναι η βελτίωση του εκπαιδευτικού μας συστήματος, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες και εξελίξεις και όχι να πέσουμε στη «λούμπα» μικροπολιτικών, έρριδων και διαξιφισμών μεταξύ μας για το ποιο μάθημα θα «επικρατήσει» αλλά με κοινή δράση και αγώνα να παλέψουμε όλοι μαζί για αυτό το σχολείο που ονειρευόμαστε.   
VR in Computing

che

Δεν μου έκανε καθόλου εντύπωση το γεγονός ότι μόλις βγήκαν οι μετατάξεις , όσοι συνάδελφοι τόσο καιρό κόπτονταν για το μέλλον των παιδιών μας και τον επικείμενο ψηφιακό αναλφαβητισμό τους , τώρα το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η μετάταξη τους !
Που καιρός για το μέλλον της Πληροφορικής στο Νέο Λύκειο ....

Σπύρος Δουκάκης

Σήμερα στα ηλεκτρονικά ΜΜΕ το θέμα των μετατάξεων είναι νο2 ή νο3. Αύριο δεν έχει νέα.

Η ατζέντα έχει αλλάξει εντελώς (τόσο για τον κόσμο, όσο και για τους πληροφορικούς). Το υπουργείο διαθέτοντας τον κατάλληλο μηχανισμό, έχει αλλάξει το πρώτο θέμα του υπουργείου... Το πρώτο θέμα δεν είναι πλέον το νομοσχέδιο. Είναι οι μετατάξεις και θα τρέχει μέχρι και το τέλος της διαβούλευσης... Μάλιστα έφερε ένα θέμα το οποίο φαίνεται ως όφελος για τον ελληνικό λαό... αφού περιορίζονται οι προσλήψεις, μειώνεται το κόστος, "μαζεύεται το μαγαζί"... γίνεται εξορθολογισμός... τι ωραία που ακούγεται...

Συνάδελφοι, αν δεν πέσουν λεφτά στα ΜΜΕ, η πληροφορική δεν θα ακουστεί...

όποιος κατάλαβε-κατάλαβε...

Παράθεση από: vistrian στις 14 Αυγ 2013, 01:10:01 ΜΜ
Σκέφτομαι το παρακάτω κέιμενο να το αποστείλλω στις εφημερίδες. Παρακαλώ συνάδελφοι πείτε μου την γνώμη σας.

Παρακολουθώ  έκπληκτος συνάδελφοι τις τελευταίες ημέρες τις δημόσιες τοποθετήσεις τόσο στο διαδίκτυο όσο και στα άλλα μέσα ενημέρωσης για τις επικείμενες αλλαγές στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Αυτό που επικρατεί είναι ένας «κοινωνικός αυτοματισμός» καθώς κυριαρχεί μία πολιτική σκέψη του διαίρει και βασίλευε, που μόνο στόχο έχει να διαταράξει, να διασαλεύσει και εν τέλει να επιτύχει τον κατακερματισμό μας, και την υπό κανονικές συνθήκες πλήρη συμπόρευση μας, για ανατροπή της «υποτιθέμενης» αυτής εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης. Αντί να φωνασκούμε, να κατηγορούμε η μια ειδικότητα την άλλη (λ.χ χημικοί εναντίων πληροφορικών), ας αναλογιστούμε ποιο σχολείο θέλουν με αυτήν την μεταρρύθμιση να δημιουργήσουν:
1) Θα πρόκειται για ένα σχολείο ξεκάθαρα ταξικό μέσω του οποίου θα έχουν πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μόνο οι κατέχοντες.
2) Ένα σχολείο εξεταστικοκεντρικό, στο οποίο θα κυριαρχεί η στείρα αποστήθιση και η άγονη απομνημόνευση.
3) Θα πρόκειται για ένα σχολείο όπου ο ρόλος του «ΔΑΣΚΑΛΟΥ» χάνει στην ουσία την αξία του και μετατρέπεται σε έναν απλό μεταφορέα πολύ ειδικευμένης πληροφορίας-γνώσης.
4) Εξοβελίζεται κάθε έννοια πολιτισμού, αισθητικής αγωγής, σωματικής άσκησης με προφανή στόχο τη διαμόρφωση ανθρώπων χωρίς καλαισθησία-παιδεία.
5) Ας μην αναφερθούμε καν στις αλλαγές στο Τεχνικό Λύκειο που έχουν ως στόχο την μετατροπή των μαθητών σε φθηνό-αμόρφωτο εργατικό δυναμικό.
Από τα παραπάνω εύκολα συνάγεται το συμπέρασμα πως στοχοπροσήλωση του Υ.ΠΑΙ.Θ δεν είναι η βελτίωση των εκπαιδευτικών δομών της χώρας και φυσικά επουδενί η δημιουργία ολοκληρωμένων, μορφωμένων προσωπικοτήτων που θα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις νέας εποχής, αλλά άβουλων όντων χωρίς σκέψη, κριτική ικανότητα και δράση. Αλλιώς πως μπορεί να εξηγηθεί η «επονείδιστη» απόφαση για εξωστρακισμό της Επιστήμης της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο. Είναι δυνατόν να συζητούμε για το σχολείου του 21ου  αιώνα και να μιλάμε σοβαρά εάν χρειάζεται ή όχι η Επιστήμη της Πληροφορικής στο σχολείο;  Όταν μάλιστα ακόμη και αναπτυσσόμενες χώρες στον κόσμο (λ.χ χώρες Λατινικής Αμερικής, Ινδίες,κλπ) βασίζουν το εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορικής; Θεωρώ αστείο εώς και γραφικό να συνεχίσω να επιχειρηματολογώ υπέρ μιας επιστήμης, που όχι μόνο βοηθά τον σύγχρονο άνθρωπο στην κάλυψη όλων των θεμελιωδών αναγκών του, αλλά που κυρίως του μαθαίνει να σκέφτεται κριτικά και να ερευνά τον κόσμο γύρω του. Εν κατακλείδι να τονίσω ακόμη μια φορά ότι σκοπός μας πρέπει να είναι η βελτίωση του εκπαιδευτικού μας συστήματος, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες και εξελίξεις και όχι να πέσουμε στη «λούμπα» μικροπολιτικών, έρριδων και διαξιφισμών μεταξύ μας για το ποιο μάθημα θα «επικρατήσει» αλλά με κοινή δράση και αγώνα να παλέψουμε όλοι μαζί για αυτό το σχολείο που ονειρευόμαστε.   

alfabit

#1296
Α.Ε.Π.Π αγνοείται!


tomgeri

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 14 Αυγ 2013, 01:23:20 ΜΜ


Συνάδελφοι, αν δεν πέσουν λεφτά στα ΜΜΕ, η πληροφορική δεν θα ακουστεί...



Δεν συμφωνώ στο να δοθούν λεφτά σε ΜΜΕ.

Πρέπει να γίνει άμεσα απεργία διαρκείας με στόχευση στις δομές του υπουργείου.
Και τα λεφτά να δοθούν στο απεργιακό ταμείο για να στηρίξουμε οικονομικά τους συναδέλφους στο υπουργείο που απεργούν.
Η μονιμότητα των ΔΥ στις πραγματοπαγείς θέσεις προστατεύεται συνταγματικά, στις προσωποπαγείς μόνο νομικά.
Και ο νόμος αλλάζει πολύ εύκολα, από την μια στιγμή στην άλλη.

Javert

Παράθεση από: Kixer στις 14 Αυγ 2013, 12:47:34 ΜΜ
Πάντως σε περίπτωση που παραμείνει ως έχει το σχέδιο για το νέο Λύκειο, θα πρόκειται για την απόλυτη απαξίωση της περίφημης διαβούλευσης!!!!

Θέτεις ένα σχέδιο-πρόταση και ζητάς από τον κόσμο να το κρίνεις. Δέχεσαι 3000 μηνύματα που ΌΛΑ σου λένε το ίδιο πράγμα( να παραμείνει η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο). Δεν λαμβάνεις τίποτα υπόψιν και σαν να μην τρέχει τπτ ψηφίζεις τέλη Αυγούστου το σχέδιο...

Ποιο θα είναι το νόημα της όλης διαδικασίας; Πόσα και τι είδους μηνύματα-προτάσεις θα πρέπει να δεχθείς στα πλαίσια αυτής της διαβούλευσης για να αλλάξει κάτι;20000;30000; Τι θα απαντήσεις αν δεν αλλάξεις τπτ; Ότι ήταν όλοι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής με 2 και 3 posts o καθένας;  Έχει αλλάξει-τροποποιηθεί-βελτιωθεί πότε κάτι μέσα από τη διαβούλευση; Τα διαβάζει κανείς; Ποιος;

Πολύ σωστό αυτό. Όταν κλείσει η διαβούλευση, να μαζέψουμε τα σχόλια και να τα στείλουμε στο Υπουργείο. Θα τα λάβει υπόψη; Όχι. Γιατί; Μα δεν βλέπετε ότι είναι συντεχνία, θα πει ο υπουργός.
Ωραία λοιπόν συντεχνία. Ποιος ο λόγος της διαβούλευσης; Καταργείστε τη διαβούλευση. Και όλες τις διαβουλεύσεις αφού τις θεωρείτε συντεχνιακές. Εκτίθεται ο υπουργός.
Αλλά Αρβανιτόπουλε, που διαφωνείς με αυτά που γράφονται; Τι είναι λάθος; Τι δεν ισχύει; Εκτίθεται ο υπουργός.
Συνάδελφοι συνεχίζουμε δυναμικά. Στο facebook στη σελίδα να ξεπεράσουμε τα 10.000 likes. Στο petition να φτάσουμε ανάλογες υπογραφές. Φαίνονται παιδικά και χαζά σε μερικούς, αλλά είναι όπλα στη φαρέτρα μας. Στη διαβούλευση ακόμα περισσότερα και πιο τεκμηριωμένα σχόλια. Έχουμε και την έρευνα του υπουργείου για τα ποια μαθήματα θέλουν οι μαθητές στο λύκειο. Κύριε υπουργέ δική σας έρευνα είναι; Γιατί απαξιώνετε την θέληση των μαθητών και των γονιών τους; Της ίδιας της κοινωνίας;
Με λίγα λόγια. Να τον εκθέσουμε όσο περισσότερο μπορούμε. Και σαν τον Ιαβέρη να τον καταδιώκουμε για μια ζωή, αν πάρει τη λάθος απόφαση.
Chicken game παίζει ο Αρβανιτόπουλος με τις μετατάξεις. Ελπίζω να μην του περάσει.

ΠΕΚΑΠ συμφωνείς με καταχωρήσεις στα ΜΜΕ; Αν ναι πάρε τιμές και βγάλε λογαριασμό να συμμετέχουμε. Ο χρόνος πιέζει.

Νίκος Αδαμόπουλος

#1299
Παράθεση από: pthomop στις 14 Αυγ 2013, 11:40:46 ΠΜ
Σκουρα τα πραγματα. Μιλησα με δεξιο δημαρχο και τον ενημερωσα για το θεμα μας. Η απαντηση του με παγωσε. Γιατι πανικοβάλλεστε  ρε!!!!!! Εχουμε ενημερωθει  οτι θα μεταταχθειτε στους ΟΤΑ οσοι εχετε προσοντα. ...

Βλ. δηλαδή όσοι έχετε μπει με ΑΣΕΠ, ασχέτως του τι ακριβώς σπουδάσατε και τι κάνατε όσο ήσασταν εκπαιδευτικοί! Οι υπόλοιποι ας πρόσεχαν! Πλήρης ισοπέδωση...

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: bill_net στις 14 Αυγ 2013, 12:00:07 ΜΜ
ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ.

Συνάδελφοι, δεν γίνεται έτσι κουβέντα...

lp

Πιο πρακτικά:
Θα μπορούσαμε να βάλουμε μια ολοσέλιδη καταχώρηση σε 2-3 Κυριακάτικες εφημερίδες και αν ναι πόσο θα κοστίσει; Το περιεχόμενο λιτό και κατανοητό ώστε να το καταλάβει ο κόσμος (και οι πολιτικοί) και ίσως κάποιο σχεδιάκι.

Βασικά με θλίβει που δεν βλέπουμε κάποιον από την επίσημη ΠΕΚΑΠ εδώ μέσα για άμεση ενημέρωση.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Javert στις 14 Αυγ 2013, 01:47:37 ΜΜ
ΠΕΚΑΠ συμφωνείς με καταχωρήσεις στα ΜΜΕ; Αν ναι πάρε τιμές και βγάλε λογαριασμό να συμμετέχουμε. Ο χρόνος πιέζει.

Δηλαδή εσύ πιστεύεις τώρα ότι έχεις απευθυνθεί στην ΠΕΚΑΠ και περιμένεις απάντηση;

che

Μέχρι τώρα πίστευα ότι δεν υπήρχε ΠΕΚΑΠ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ... Όσο ασχολούμαι διαπιστώνω ότι γενικότερα η ΠΕΚΑΠ αποτελεί έναν τραγέλαφο ! Σήμερα ο Σκίκος δημοσίευε πολύ υπερήφανος ότι φτάσαμε τις 1000 υπογραφές ... Μπήκα λοιπόν και ρώτησα :

Πως είστε σίγουρος κύριε Σκίκο ότι οι 800 από τις 900 δεν προέρχονται από ένα άτομο... (μόνο και μόνο για να αποδείξω την βλακεία και ανοργανωσιά του petition)
Επίσης συμπλήρωσα : Χρειαζόμαστε άλλους 40.000 για να φτάσουμε το "MHN ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ SECRET CIRCLE ΑΠΟ ΤΗΝ ΤV"....

Ξέρετε ποια ήταν η αντίδραση ? Μου έσβησαν το σχόλιο χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Όλοι οι επαναστάτες του FB μαζεύτηκαν στο Δ.Σ της ΠΕΚΑΠ ... Καμία όχληση στο υπουργείο ... καμία οργάνωση για κινητοποίηση ... ΤΙΠΟΤΑ ....

Βλέπω και κάποιους που τόσο καιρό κατηγορούσαν τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς (ξέρουν αυτοί ποιοι είναι ....) ότι για το μόνο που νοιάζονται είναι για τα ιδιαίτερα και την κονόμα , ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΗΜΕΡΑ ΝΑ ΠΟΣΤΑΡΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΤΟΥΣ ....

Που πήγε το ενδιαφέρον σας κύριοι για το γενικότερο καλό και για την αναβάθμιση της παιδείας ? Έφυγε για 3ήμερο ????

vistrian

Παράθεση από: pthomop στις 14 Αυγ 2013, 11:40:46 ΠΜ
Σκουρα τα πραγματα. Μιλησα με δεξιο δημαρχο και τον ενημερωσα για το θεμα μας. Η απαντηση του με παγωσε. Γιατι πανικοβάλλεστε  ρε!!!!!! Εχουμε ενημερωθει  οτι θα μεταταχθειτε στους ΟΤΑ οσοι εχετε προσοντα. Ξερεις ποσους ασκετους εχουμε στους δημους υπαλληλους. Σας εχουμε αναγκη ρε!!!!!!

ΜΠΡΑΒΟ κ. ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΕ. ΕΥΓΕ!!!!!!!

το είπες και έγινε:

22 Προσλήψεις καθηγητών ξένων γλωσσών και πληροφορικής Δήμος Αμαρουσίου Προσληψεις  για τη λειτουργία των εκπαιδευτικών της τμημάτων (τύπου σεμιναρίων) στην περιοχή του Δήμου Αμαρουσίου κατά την περίοδο 2013-2014, με σχέση μίσθωσης εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (Ι.Δ.Ο.Χ.) μερικής απασχόλησης (με ωριαία αποζημίωση) και χρονικής διάρκειας μέχρι οκτώ (8 μήνες, καθηγητές για τη διδασκαλία ξένων γλωσσών και πληροφορικής, μέχρι το συνολικό αριθμό των είκοσι δύο (22) ατόμων πανεπιστημιακης εκπαίδευσης (ΠΕ) για τις εξής, κατά αριθμό ατόμων, ειδικότητες. ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΗΜΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ – ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Ο.Τ.Α. ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ Προσληψεις  για τη λειτουργία των εκπαιδευτικών της τμημάτων (τύπου σεμιναρίων) στην περιοχή του Δήμου Αμαρουσίου κατά την περίοδο 2013-2014, με σχέση μίσθωσης εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (Ι.Δ.Ο.Χ.) μερικής απασχόλησης (με ωριαία αποζημίωση) και χρονικής διάρκειας μέχρι οκτώ (8 μήνες, καθηγητές για τη διδασκαλία ξένων γλωσσών και πληροφορικής, μέχρι το συνολικό αριθμό των είκοσι δύο 22) ατόμων πανεπιστημιακης εκπαίδευσης (ΠΕ) για τις εξής, κατά αριθμό ατόμων, ειδικότητες:
•    έως πέντε (5) καθηγητές Α γγλικής γλώσσας
•    έως τρεις (3) καθηγητές Γαλλικής γλώσσας
•    έως τρεις (3) καθηγητές Γερμανικής γλώσσας
•    έως τρεις (3) καθηγητές Ιταλικής γλώσσας
•    έως τρεις (3) καθηγητές Ισπανικής γλώσσας
•    έως πέντε (5) καθηγητές Πληροφορικής
Ο αριθμός των προσλαμβανομένων Καθηγητών Ξένων Γλωσσών και Πληροφορικής θα οριστικοποιηθεί μετά την έγκριση των θέσεων από την Επιτροπή του άρθρου 2 της Π. Υ.Σ. 33/27-12-2006 όπως ισχύει («Αναστολή διορισμών και προσλήψεων στο Δημόσιο Τομέα» – ΦΕΚ280/τ. Α/28-12-2006). Τα προγράμματα θα λειτουργήσουν την περίοδο Οκτώβριος 2013 – Μάιος 2014. Η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΔΩ

ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙ Ο δημαρχος
http://xenesglosses.eu/2013/08/proslixeis-ekpaideutikou-prosopikou/
VR in Computing