Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

alfabit

Παράθεση από: janag79 στις 12 Αυγ 2013, 09:20:28 ΜΜ
Λοιπόν

γράφω κάποια πράγματα με μία πολύ μικρή  (δυστυχώς) επιφύλαξη, γιατί η πηγή που τα μεταδίδει είναι μέχρι σήμερα πάντα αξιόπιστη

Στις συνεδριάσεις που έχουνε κάνει μέχρι σήμερα τα κυβερνώντα κόμματα, δεν έχει γίνει καμία κουβέντα για την Πληροφορική στο Λύκειο. Ουδεμία..Αντιμετωπιζόμαστε ως εξαρχής τελειωμένοι...
Το μόνο θέμα που έχουν τσακωθεί τα δύο κόμματα, και έντονα μάλιστα ήταν τα Αγγλικά. Το πράσινο κόμμα (δεν θέλω ουτε τα ονόματα τους να αναφέρω) ήταν αυτό που υποστήριζε την έξοδο των Αγγλικών απο το Λύκειο. Τελικά, ύστερα από τσακωμούς (οι φωνές λέει ακουγόντουσαν στους διαδρόμους του Υπουργείου),ο Αρβανιτόπουλος το πήρε πάνω , γιατί λέει ως ακαδημαϊκός δεν θέλει να μείνει στην ιστορία ως ο Υπουργός που έδιωξε τα Αγγλικά από το λύκειο.

Κατά 95% λοιπόν ο κ. Νικηφόρος μας δουλεύει ψιλό-γαζί! Εκτός να έχει γίνει μυστική συνάντηση στην οποία δεν ήταν παρών η πηγή..

Ίσως  κύριοι ο Γκλάβας και οι τύποι του ΙΕΠ να είναι οι τελευταίοι τροχοί της αμάξης...

Επίσης, όσο και αν δεν θέλω να το πιστεύω, μην νομιζετε ότι οι Χημικοί είναι άγιοι...

Ας δούνε λοιπόν 10.000 τεκμηριωμένα σχόλια στη διαβούλευση μπας και το ξανασκεφτούν...Πολλά ψηφαλάκια... ;)
Αν δε δουν όμως 10.000 σχόλια τουλάχιστον είμαστε άξιοι της μοίρας μας...

tdrivas

παιδιά πρέπει τα σχόλια να τα πάει και η ΠΕΚΑΠ εκτυπωμένα στις συναντήσεις. Φτάνουν τα 200 και είναι πρώτη μέρα...η πλειονότητα τους υπέρ της Πληροφορικής..Πάμε γερά..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

P.Tsiotakis

Η ΠΕΚΑΠ έφτιαξε (όχι πολύ πριν από σήμερα) ομάδες και σελίδες wiki για επεξεργασία προτάσεων
με την αναμενόμενη συμμετοχή και επιτυχία
δε φταίνε πάντα οι άλλοι....

Δημήτρη δεν πάει σε σένα αλλά σε όλους μας που έχουμε μια υπόδειξη για το τι δεν έκανε ή πρέπει να κάνει η ΠΕΚΑΠ

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: alfabit στις 12 Αυγ 2013, 09:26:42 ΜΜ
Ας δούνε λοιπόν 10.000 τεκμηριωμένα σχόλια στη διαβούλευση μπας και το ξανασκεφτούν...Πολλά ψηφαλάκια... ;)
Αν δε δουν όμως 10.000 σχόλια τουλάχιστον είμαστε άξιοι της μοίρας μας...


Νομίζω ότι κάποιοι δεν καταλαβαίνουν τι έγραψα..

ΠΡΕΠΕΙ να στραφούμε στους ακαδημαϊκούς!!! ΠΡΕΠΕΙ να νοιώσει ο Αρβανιτόπουλος ότι πλήττεται το ακαδημαϊκό του κύρος!

ΠΡΕΠΕΙ να ξεμπροστιάσουμε τους ψεύτες των κομμάτων!

lp

Παράθεση από: ftsak στις 12 Αυγ 2013, 06:49:10 ΜΜ
Δηλαδή ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι το ίδιο? Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Δεν είναι δυνατόν σχολές με βάση 18-19000 μόρια να εξισώνονται με σχολές με βάση κάτω από 10.000. Ας είμαστε λίγο σοβαροί.

Για ακόμη φορά οι συνάδελφοι των ΑΕΙ βγάζουν το φαρμάκι τους. Φαντάζομαι ότι αν είναι κάποιοι να φύγουν συμφωνείς με την άποψη της φοβερής ΠΑΣΕΚΑΠ. Προφανώς είστε έτη φωτός καλύτεροι δάσκαλοι από εμάς τους ΠΕ20. Εχετε κάνει και αξιολόγηση (στους ΠΕ20 όχι σε σας)

Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

petrosp13

Παράθεση από: janag79 στις 12 Αυγ 2013, 09:20:28 ΜΜ
Λοιπόν

γράφω κάποια πράγματα με μία πολύ μικρή  (δυστυχώς) επιφύλαξη, γιατί η πηγή που τα μεταδίδει είναι μέχρι σήμερα πάντα αξιόπιστη

Στις συνεδριάσεις που έχουνε κάνει μέχρι σήμερα τα κυβερνώντα κόμματα, δεν έχει γίνει καμία κουβέντα για την Πληροφορική στο Λύκειο. Ουδεμία..Αντιμετωπιζόμαστε ως εξαρχής τελειωμένοι...
Το μόνο θέμα που έχουν τσακωθεί τα δύο κόμματα, και έντονα μάλιστα ήταν τα Αγγλικά. Το πράσινο κόμμα (δεν θέλω ουτε τα ονόματα τους να αναφέρω) ήταν αυτό που υποστήριζε την έξοδο των Αγγλικών απο το Λύκειο. Τελικά, ύστερα από τσακωμούς (οι φωνές λέει ακουγόντουσαν στους διαδρόμους του Υπουργείου),ο Αρβανιτόπουλος το πήρε πάνω , γιατί λέει ως ακαδημαϊκός δεν θέλει να μείνει στην ιστορία ως ο Υπουργός που έδιωξε τα Αγγλικά από το λύκειο.

Κατά 95% λοιπόν ο κ. Νικηφόρος μας δουλεύει ψιλό-γαζί! Εκτός να έχει γίνει μυστική συνάντηση στην οποία δεν ήταν παρών η πηγή..

Ίσως  κύριοι ο Γκλάβας και οι τύποι του ΙΕΠ να είναι οι τελευταίοι τροχοί της αμάξης...

Επίσης, όσο και αν δεν θέλω να το πιστεύω, μην νομιζετε ότι οι Χημικοί είναι άγιοι...


Από πού προκύπτουν αυτά;
Αν ισχύουν, μιλάμε για στυγνούς εγκληματίες

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Λευτέρης Δουκέρης

στην ενημέρωση που είχαμε μόλις οι εκπρόσωποι βγήκαν απο το υπουργείο για μενα ήταν ξεκάθαρο ότι το θέμα μας είναι ... αν βγαίνουν ή όχι οι αριθμοί. Πόσοι πρέπει να ...που γεια στο δημόσιο....
Τζάμπα τεκμηριώνουμε , τζάμπα μοχθούμε να αποδείξουμε ότι aξίζει η ύπαρξη μας.

Είμαστε "αριθμοί " γισ αυτούς.

τέρμα

Στις 26 - 27 Αυγούστου μας είπε ο πρόεδρος , πρέπει να είμαστε σύνταγμα γιατί τότε θα συζητηθεί στην μορφωτική επιτροπή της βουλής η πρόταση για το νέο λύκειο.

Ο πρόεδρος της ολμε παρόλο που είπε ότι συμπονά και στηρίζει την προσπάθεια μας .... σε ερώτηση που του έκανα "γιατί στην ανακοίνωση του για το νέο λύκειο " δεν αναφέρει τον εξοστρακισμό της πληροφορικής .... ειπα αλλα ντάλον.

Επιμενω ότι είμαστε "αριθμός".

παρόλα αυτά .... πρέπει να το παλέψουμε

"Λύκοι θα υπάρχουν όσο υπάρχουν πρόβατα»
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: petrosp13 στις 12 Αυγ 2013, 10:01:21 ΜΜ
Από πού προκύπτουν αυτά;
Αν ισχύουν, μιλάμε για στυγνούς εγκληματίες

Από άνθρωπο που ήταν μέσα στις συναντήσεις τους....Δεν θα το έγραφα αν δεν ήμουν 99% σίγουρος


petrosp13

Άρα η εντολή είναι από άνωθεν για να απολυθεί κόσμος
Δεν υπάρχει εκπαιδευτικό κομμάτι και τζάμπα παιδευόμαστε με επιχειρήματα
Είπαμε ότι είναι ηλίθιοι αλλά όχι τόσο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: petrosp13 στις 12 Αυγ 2013, 10:09:34 ΜΜ
Άρα η εντολή είναι από άνωθεν για να απολυθεί κόσμος
Δεν υπάρχει εκπαιδευτικό κομμάτι και τζάμπα παιδευόμαστε με επιχειρήματα
Είπαμε ότι είναι ηλίθιοι αλλά όχι τόσο

Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να σταματήσουμε την προσπάθεια μας....Για μένα, δημοσιοποίηση του θέματος, πανεπιστημιακοί και αν μπορούμε άρθρα για τον Αρβανιτόπουλο...

Από το 2009 το ακούμε αυτό το πράγμα για το κλάδο..Έχουμε αναρωτηθεί ποιών την θέση τρώγαμε τόσα χρόνια αλήθεια ; Από κει και πέρα θεωρώ το γλυκό έδεσε τέλεια με το θέμα της κινητικότητας...

Υ.Γ: ο ΄τρώγαμε τη θέση' προφανώς έχει μόνο ειρωνικό νόημα...

Λευτέρης Δουκέρης

Πέτρο έδώ καιγόμαστε και βλέπεις ότι είμαστε τοσο Μ@..... που αντι να σβήσουμε την φωτια που θα μας κατακάψει ... κανουμε φιλοσοφική αναφορά αν οι πε19 είναι πιο πιο μαγκες απο τους πε20 κτλ..................

ντροπή ρε
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Σπύρος Δουκάκης

Συμφωνώ και λέω το ακόλουθο:
Ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος είναι Καθηγητής Διεθνών Σχέσεων στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Με σκοπό να υποστηρίξει το αντικείμενό του και τους δικούς του έβαλα σε ένα ΕΠΕ το μάθημα: Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών

Δεν υπήρχε, αλλά τώρα μπήκε.

Σε αυτό το πλαίσιο είναι απαραίτητη η πίεση των πανεπιστημιακών. Να του πούν και αυτοί τι θέλουν. Νομίζω ότι είναι απαραίτητη αυτή η κίνηση τώρα.
Οι πανεπιστημιακοί μπορούν να μιλήσουν την γλώσσα που απαιτείται για την περίσταση. Αν δεν υπάρχει πληροφορική, θα φανεί μία αλλαγή στις επιλογές των μαθητών για τα τμήματα πληροφορικής και άρα θα δουν το κακό και τα τριτοβάθμια ιδρύματα (κάτι που πιθανώς είδε ο υπουργός στο δικό του μάθημα)...

Αντιγράφω από ένα accepted άρθρο σε διεθνές περιοδικό:

Research in many countries, shows that students' prior engagement with programming and algorithmic courses results in better achievements in programming at tertiary education (Taylor and Mounfield, 1991, 1994; Hagan and Markham, 2000; Holden and Weeden, 2004). In the students' transition between secondary and tertiary education, it seems that students who possess experience in programming have significant advantages over the others (Clark and Boyle, 2005).
Cantwell-Wilson and Shrock, (2001) indicated that university students' "comfort level" in programming and computer science is highly related with their engagement with similar courses in their secondary education. In alignment with that, university students who have not participated in programming courses in secondary education perceive difficulty during the introductory courses of IT and CS department. Brown et al., (1997) indicated that "students who find the course difficult are intimidated by seeing other students who have prior programming experience completing the assignments very quickly'' (Brown et al., 1997, p. 2).
On the same line, Dagiene and Jevsikova (2012) argue that the purpose of programming courses in secondary education is to motivate students to choose informatics in their further studies. As such, the highlight of Taylor and Mounfield's research (1989) regarding the precondition of programming course in order to help departments to maintain strong, healthy undergraduate programs is still timely.

Παράθεση από: janag79 στις 12 Αυγ 2013, 09:47:32 ΜΜ
ΠΡΕΠΕΙ να στραφούμε στους ακαδημαϊκούς!!! ΠΡΕΠΕΙ να νοιώσει ο Αρβανιτόπουλος ότι πλήττεται το ακαδημαϊκό του κύρος!

seibei

Παράθεση από: sdoukakis στις 12 Αυγ 2013, 10:25:03 ΜΜ
Σε αυτό το πλαίσιο είναι απαραίτητη η πίεση των πανεπιστημιακών. Να του πούν και αυτοί τι θέλουν. Νομίζω ότι είναι απαραίτητη αυτή η κίνηση τώρα.
Οι πανεπιστημιακοί μπορούν να μιλήσουν την γλώσσα που απαιτείται για την περίσταση. Αν δεν υπάρχει πληροφορική, θα φανεί μία αλλαγή στις επιλογές των μαθητών για τα τμήματα πληροφορικής και άρα θα δουν το κακό και τα τριτοβάθμια ιδρύματα (κάτι που πιθανώς είδε ο υπουργός στο δικό του μάθημα)...
'Ετσι ακριβώς.

P.Tsiotakis

http://www.youtube.com/watch?v=yoXHlFHHROc

Διαμαρτυρία ΠΕΚΑΠ ΥΠΑΙΘ 12/8/2013
Δηλώσεις προέδρων ΠΕΚΑΠ και ΟΛΜΕ και ΣΣ κ. Σταύρου Κωτσάκη

Keep Growing

Θέλω να εκφράσω την απογοήτευσή μου για την ταχύτητα με την οποία λειτουργήσατε ώστε να βγει σε διαβούλευση λίγων ημερών (όχι μόνο 7 βέβαια) το σημαντικότερο νομοσχέδιο που αφορά στην εκπαίδευση των Ελλήνων, μέσα στον Δεκαπενταύγουστο και έτσι στερείτε τη δυνατότητα από τους πολίτες να συμμετάσχουν στη διαβούλευση όσοι θα ήθελαν και όσο θα ήθελαν.

Συνέπεια του παραπάνω είναι να παρουσιάζεται ένα σχέδιο νόμο με αρκετά λάθη και παραλήψεις.

Πως αισθάνεται άραγε ένας πολίτης αυτής της χώρας, όταν ένα υπουργείο και μάλιστα της Παιδείας παρουσιάζει ένα νομοσχέδιο με συντακτικά και αριθμητικά λάθη, τα οποία είναι απαράδεκτο να συμβαίνουν;

Αυτό τι αποδεικνύει; Αποδεικνύει ότι λειτουργήσατε με βιασύνη και προχειρότητα κάτι που με κάνει να αισθάνομαι άβολα ως Έλληνας - Ευρωπαίος πολίτης.

Πως θα επιχειρηματολογούσατε για να με πείσετε ότι σε αυτό το σχέδιο νόμου δε χωρά το αντικείμενο της αλγοριθμικής σκέψης;

Είναι δυνατόν σε ένα σύγχρονο Ευρωπαϊκό Λύκειο να τελειώνει την εκπαίδευσή του ένας μαθητής χωρίς να έχει διδαχτεί ούτε 1 ώρα Πληροφορικής;

Πως θα επιχειρηματολογούσατε για να με πείσετε ότι η Πληροφορική παιδεία δεν είναι απαραίτητη σε έναν σύγχρονο απόφοιτο Λυκείου;   

Τι να πω, ειλικρινά είμαι απογοητευμένος από τον τρόπο με τον οποία αντιμετωπίζει η Χώρα μου (και) το ζήτημα της εκπαίδευσης των παιδιών της.


Το παραπάνω το έγραψα πριν λίγο στη "διαβούλευση".
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).