Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Keep Growing

 :D :D :D

Δεν τους προλαβαίνω!
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Παιδιά, αυτοί τα λεπτά τα μετράνε για μέρες και τις μέρες τις μετράνε με 30 και βάλε ώρες.
Και περιμένετε από αυτούς σωστή και αποτελεσματική εκπαιδευτική πολιτική!
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Γιάννης Αναγνωστάκης

Έκατσα και μάζεψα τις προτάσεις που έχουν διατυπωθεί κατά περιόδους απο συναδέλφους εδώ

http://savegreekinformatics.blogspot.gr/2013/08/blog-post_6142.html

Προτείνω ξεκάθαρα λοιπόν σε όλους , όλες τις ενώσεις να φτιάξουμε ομάδες εργασίες οι οποίες να ασχοληθούν..Δεν μπορούμε να τα περιμένουμε όλα απο τα μέλη των Δ.Σ.. Ας έχουμε οι δικτυακοί μία οργανωμένη δράση και ας αφήσουμε στα μέλη των Δ.Σ και όσων άλλων έχουν την δυνατότητα το παρασκηνιακό...





Keep Growing

Δείτε σχόλιο στη "διαβούλευση "

"Θεωρώ πως πρέπει να διευκρινίσετε τα εξής:
α)κατανομή των ωρών ΑΛΓΕΒΡΑΣ & ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ στις Α & Β τάξεις,
β)κατανομή των Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας στις ίδιες τάξεις,
γ)κατανομή των Οικονομίας, Δικαίου& Κοινωνιολογίας,
ΚΑΙ δ)να ξαναδείτε το άθροισμα των ωρών της Β' Λυκείου ( βγαίνουν 36 αντί 35)
Μπορεί η πληροφορική να μην προβλέπετε, όμως είναι απαραίτητη η ύπαρξη καθηγητή πληροφορικής στο ΛΥΚΕΙΟ (θεσμοθετημένα)ώστε να συντηρεί τα εργαστήρια και τα μηχανήματα διότι είναι απαραίτητα για την ένταξη των ΤΠΕ στην καθημερινή πράξη, όπως και για να χειρίζεται ΥΠΕΥΘΥΝΑ το ΝΕΣΤΟΡΑ. Αυτό πρέπει να προβλέπεται οπωσδήποτε."
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

#1144
Δείτε και αυτό για να αρχίσετε σιγά σιγά να συνθέτετε το κάδρο της αποτυχίας μας ως κλάδου εκπαιδευτικών στη Δημόσια Δωρεάν Εκπαίδευση.

Απογοήτευση και αηδία ...

http://xenesglosses.eu/2013/07/pasekap-axiokratia-kai-dikaiosyni/

ps. αν βέβαια ισχύει.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Λευτέρης Δουκέρης

Μέτρησα 50 άτομα . μιλάμε για πολύ κόσμο... ειμαστε άξιοι της μοίρας μας.
Ντρέπομαι γιατί ήταν και συνάδερφοι απο κορινθία κτλ
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: lefteris_doy στις 12 Αυγ 2013, 04:14:21 ΜΜ
Μέτρησα 50 άτομα . μιλάμε για πολύ κόσμο... ειμαστε άξιοι της μοίρας μας.
Ντρέπομαι γιατί ήταν και συνάδερφοι απο κορινθία κτλ

Μπράβο σας που πήγατε! Πίστεψε με, με σωστή οργάνωση, ανακοίνωση εκ των προτέρων, μπορούμε να μαζευτούμε πολλοί πολλοί παραπάνω..Μην απογοητεύεστε..Έχουμε χρόνο για αυτά! Για άλλα δεν έχουμε!

petrosp13

Δεν χρειάζεται ρε παιδιά να αναφέρετε στα σχόλια της διαβούλευσης οτι είστε πληροφορικοι!
Έτσι θα βγει προς τα έξω οτι το πάμε μόνο για το συμφέρον του κλάδου μας, ενώ αυτό που θέλουμε να πετύχουμε, δηλαδή την ένταξη της πληροφορικης στο λύκειο, το δέχονται και το επιθυμούν ΟΛΟΙ!
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pthomop

Παράθεση από: Keep Growing στις 12 Αυγ 2013, 04:02:53 ΜΜ
Δείτε και αυτό για να αρχίσετε σιγά σιγά να συνθέτετε το κάδρο της αποτυχίας μας ως κλάδου εκπαιδευτικών στη Δημόσια Δωρεάν Εκπαίδευση.

Απογοήτευση και αηδία ...

http://xenesglosses.eu/2013/07/pasekap-axiokratia-kai-dikaiosyni/

ps. αν βέβαια ισχύει.
Και όμως υπάρχουν πολλοί ''επιστήμονες'' ΠΕ19 που έχουν αυτή την νοοτροπία. Οταν διορίστηκα το 2003, θέλησα να εγγραφώ στην ΕΠΕ. Είσαι ΤΕΙΤΖΗΣ μου είπαν και δεν γίνεσαι δεκτός. Και που έχεις μεταπτυχιακό και πιστοποιήση στην Microsoft δεν μας ενδιαφέρει, μου είπαν. Την ίδια ρατσιστική αντιμετωπιση την έχω συναντήσει και από συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων κατά καιρούς. Δεν θέλω να μεταφέρω σχόλια και φράσεις. Δεν αξίζει τον κόπο. Όμως θα ήθελα να γνώριζα ποια είναι αυτή η ΠΑΣΕΚΑΠ και ποιοι την εκπροσωπούν για να διαπιστώσω τα προσοντα και την επάρκεια τους. Μήπως έχουν βάλει το δαχτυλάκι τους στο νομοσχέδιο που θα ψηφιστεί;
Δυστυχώς ΗΤΤΗΘΗΚΑΜΕ. Εδώ και χρόνια εχω παραθέσει σχόλια απο πληροφορίες που είχα απο το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ότι η Πληροφορική δεν έχει μέλλον στο Λύκειο. Είχα διαμαρτυρηθεί για την αντιμετώπιση του μαθήματος ως επιλογής ( τελευταίες ώρες στο διδακτικό πρόγραμμα, χωρίς να υπολογίζεται ο βαθμός στο Μ.Ο. κλπ) αλλά οι απαντήσεις που είχα πάρει ήταν ειρωνικές. 'Τα παιδιά αγαπούν το μάθημα και δεν χρειάζεται ο βαθμός', ' διδάσκετε την επιστήμη του μέλλοντος' και άλλες μπούρδες.
Αλήθεια όσοι διδάσκατε στο Λυκειο δεν σας ενοχλούσε καθόλου ότι ο βαθμος του μαθήματος  δεν μέτραγε; Τόσα χρόνια τι κάνατε και τι κάναμε για αυτό; Τόσο πολύ είχαν βολευτεί κάποιο; 
Μόνοι μας βγάλαμε τα ματια μας αφού από οτι φαίνεται δεν υπήρχε ενότητα στο κλάδο. Ποια άλλη ειδικότητα έχει τόσες πολλές οργανώσεις. ΕΠΕ, ΠΕΚΑΠ, ΕΠΥ, ΠΑΣΕΚΑΠ και δεν ξερω πόσες αλλες. Ποιος  Ηπουργός να μας πάρει στα σοβαρά;
Τέλος για το 2ωρο που έβαλαν στην Α Λυκείου πολύ εύκολα θα χαθεί. Θα εμφανίσουν ένα πολύ χαμηλό ποσοστό επιλογής από τους μαθητές και φυσικά θα αντικατασταθεί με κάτι πιο 'ενδιαφέρον'. Δυστυχώς πρέπει να παραδεχθώ ότι το σχέδιο  της αντιπαθέστατης Διαμαντοπούλου απέχει έτη φωτός από του κομπλεξικού Αρβανιτοπουλου.

Γιάννης Αναγνωστάκης


Γνωρίζουμε Τι ειπαν στα μέλη του ΔΣ σήμερα? Αν μίλησαν με κάποιον και τι ειπώθηκε;

ftsak

Δηλαδή ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι το ίδιο? Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Δεν είναι δυνατόν σχολές με βάση 18-19000 μόρια να εξισώνονται με σχολές με βάση κάτω από 10.000. Ας είμαστε λίγο σοβαροί.
Σε όλο το δημόσιο οι απόφοιτοι ΤΕΙ είναι ΤΕ και όχι ΠΕ όπως στην εκπαίδευση κάτι το οποίο είναι παράνομο.
Επίσης τα ΑΕΙ βγάζουν επιστήμονες που έχουν θέση στο γενικό λύκειο και τα ΤΕΙ τεχνολόγους που έχουν θέση στο τεχνικό λύκειο.

Και επειδή μου αρέσει να μιλάω με αριθμούς αν κάποιος τολμάει ας ψάξει πόσοι ήταν οι επιτυχόντες στον τελευταίο ΑΣΕΠ ΠΕ20 και πόσοι οι ΠΕ19. Θα ανακαλύψει μια τεράστια διαφορά η οποία όμως μαρτυρά και το επίπεδο του κάθε κλάδου.

Δεν μιλάμε φυσικά για την απίστευτη αδικία του 60/40. Δηλαδή καθηγητές ΠΕ19 που έγραψαν πολύ καλά στον τελευταίο ΑΣΕΠ έμειναν έξω από ΠΕ20 που έγραψαν οριακά στη βάση λόγω του ποσοστού. Προφανώς τους ΠΕ20 όταν σας συμφέρει είμαστε ενιαίος κλάδος ενώ άλλες φορές όχι. Να σημειώσω ότι η ποσόστωση 60/40 θα ισχύσει και για τις μετατάξεις στα δημοτικά πράγμα απαράδεκτο και σαφώς άδικο.

Αλλά τι να περιμένει κανείς όταν επιτρέπεται να κάνουν πληροφορική στο λύκειο απόφοιτοι σχολών ΤΕΙ Αυτοματισμού. Είμαστε άξιοι της τύχης μας.

ΥΓ. Για μαθηματικούς-φυσικούς-θεολόγους που είναι ΠΕ19 δεν λέω τίποτα γιατί είναι προφανές ότι θα έπρεπε να μεταταγούν στους κλάδους τους

Παράθεση από: pthomop στις 12 Αυγ 2013, 06:02:20 ΜΜ
Και όμως υπάρχουν πολλοί ''επιστήμονες'' ΠΕ19 που έχουν αυτή την νοοτροπία. Οταν διορίστηκα το 2003, θέλησα να εγγραφώ στην ΕΠΕ. Είσαι ΤΕΙΤΖΗΣ μου είπαν και δεν γίνεσαι δεκτός. Και που έχεις μεταπτυχιακό και πιστοποιήση στην Microsoft δεν μας ενδιαφέρει, μου είπαν.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: ftsak στις 12 Αυγ 2013, 06:49:10 ΜΜ
Δηλαδή ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι το ίδιο? Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Δεν είναι δυνατόν σχολές με βάση 18-19000 μόρια να εξισώνονται με σχολές με βάση κάτω από 10.000. Ας είμαστε λίγο σοβαροί.
Σε όλο το δημόσιο οι απόφοιτοι ΤΕΙ είναι ΤΕ και όχι ΠΕ όπως στην εκπαίδευση κάτι το οποίο είναι παράνομο.
Επίσης τα ΑΕΙ βγάζουν επιστήμονες που έχουν θέση στο γενικό λύκειο και τα ΤΕΙ τεχνολόγους που έχουν θέση στο τεχνικό λύκειο.

Και επειδή μου αρέσει να μιλάω με αριθμούς αν κάποιος τολμάει ας ψάξει πόσοι ήταν οι επιτυχόντες στον τελευταίο ΑΣΕΠ ΠΕ20 και πόσοι οι ΠΕ19. Θα ανακαλύψει μια τεράστια διαφορά η οποία όμως μαρτυρά και το επίπεδο του κάθε κλάδου.

Δεν μιλάμε φυσικά για την απίστευτη αδικία του 60/40. Δηλαδή καθηγητές ΠΕ19 που έγραψαν πολύ καλά στον τελευταίο ΑΣΕΠ έμειναν έξω από ΠΕ20 που έγραψαν οριακά στη βάση λόγω του ποσοστού. Προφανώς τους ΠΕ20 όταν σας συμφέρει είμαστε ενιαίος κλάδος ενώ άλλες φορές όχι. Να σημειώσω ότι η ποσόστωση 60/40 θα ισχύσει και για τις μετατάξεις στα δημοτικά πράγμα απαράδεκτο και σαφώς άδικο.

Αλλά τι να περιμένει κανείς όταν επιτρέπεται να κάνουν πληροφορική στο λύκειο απόφοιτοι σχολών ΤΕΙ Αυτοματισμού. Είμαστε άξιοι της τύχης μας.

ΥΓ. Για μαθηματικούς-φυσικούς-θεολόγους που είναι ΠΕ19 δεν λέω τίποτα γιατί είναι προφανές ότι θα έπρεπε να μεταταγούν στους κλάδους τους


ΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ; ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟ ΛΥΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ; ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ; ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ...

odysseas

Παράθεση από: janag79 στις 12 Αυγ 2013, 06:13:23 ΜΜ
Γνωρίζουμε Τι ειπαν στα μέλη του ΔΣ σήμερα? Αν μίλησαν με κάποιον και τι ειπώθηκε;

Τέσσερα μέλη του ΔΣ της ΠΕΚαΠ, ένας Σχολικός Σύμβουλος κι ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ συναντήθηκαν με τον διευθυντή του γραφείου του Υπουργού. Κανείς άλλος δεν ήταν στο Υπουργείο από την ιεραρχία. Όπως ήταν λογικό, απλά δεσμεύτηκε ότι θα μεταφέρει τις θέσεις τους στον Υπουργό.

Από κει και πέρα, οι συμμετέχοντες στη συνάντηση ενημέρωσαν γενικά τους λίγους παρευρισκόμενους για τις εξελίξεις και τις επόμενες κινήσεις. Φαντάζομαι ότι σύντομα η ΠΕΚαΠ θα βγάλει και κάποια επίσημη ανακοίνωση.

Απ' ότι καταλαβαίνω ήταν παρόντες και αρκετοί από τους θαμώνες του Στεκιού και ομολογώ ότι λυπάμαι που δεν τους γνωρίζω εξ όψεως για να τους χαιρετίσω!

veni

Παράθεση από: pthomop στις 12 Αυγ 2013, 06:02:20 ΜΜ
Και όμως υπάρχουν πολλοί ''επιστήμονες'' ΠΕ19 που έχουν αυτή την νοοτροπία. Οταν διορίστηκα το 2003, θέλησα να εγγραφώ στην ΕΠΕ. Είσαι ΤΕΙΤΖΗΣ μου είπαν και δεν γίνεσαι δεκτός. Και που έχεις μεταπτυχιακό και πιστοποιήση στην Microsoft δεν μας ενδιαφέρει, μου είπαν. Την ίδια ρατσιστική αντιμετωπιση την έχω συναντήσει και από συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων κατά καιρούς. Δεν θέλω να μεταφέρω σχόλια και φράσεις. Δεν αξίζει τον κόπο. Όμως θα ήθελα να γνώριζα ποια είναι αυτή η ΠΑΣΕΚΑΠ και ποιοι την εκπροσωπούν για να διαπιστώσω τα προσοντα και την επάρκεια τους. Μήπως έχουν βάλει το δαχτυλάκι τους στο νομοσχέδιο που θα ψηφιστεί;
Δυστυχώς ΗΤΤΗΘΗΚΑΜΕ. Εδώ και χρόνια εχω παραθέσει σχόλια απο πληροφορίες που είχα απο το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ότι η Πληροφορική δεν έχει μέλλον στο Λύκειο. Είχα διαμαρτυρηθεί για την αντιμετώπιση του μαθήματος ως επιλογής ( τελευταίες ώρες στο διδακτικό πρόγραμμα, χωρίς να υπολογίζεται ο βαθμός στο Μ.Ο. κλπ) αλλά οι απαντήσεις που είχα πάρει ήταν ειρωνικές. 'Τα παιδιά αγαπούν το μάθημα και δεν χρειάζεται ο βαθμός', ' διδάσκετε την επιστήμη του μέλλοντος' και άλλες μπούρδες.
Αλήθεια όσοι διδάσκατε στο Λυκειο δεν σας ενοχλούσε καθόλου ότι ο βαθμος του μαθήματος  δεν μέτραγε; Τόσα χρόνια τι κάνατε και τι κάναμε για αυτό; Τόσο πολύ είχαν βολευτεί κάποιο; 
Μόνοι μας βγάλαμε τα ματια μας αφού από οτι φαίνεται δεν υπήρχε ενότητα στο κλάδο. Ποια άλλη ειδικότητα έχει τόσες πολλές οργανώσεις. ΕΠΕ, ΠΕΚΑΠ, ΕΠΥ, ΠΑΣΕΚΑΠ και δεν ξερω πόσες αλλες. Ποιος  Ηπουργός να μας πάρει στα σοβαρά;
Τέλος για το 2ωρο που έβαλαν στην Α Λυκείου πολύ εύκολα θα χαθεί. Θα εμφανίσουν ένα πολύ χαμηλό ποσοστό επιλογής από τους μαθητές και φυσικά θα αντικατασταθεί με κάτι πιο 'ενδιαφέρον'. Δυστυχώς πρέπει να παραδεχθώ ότι το σχέδιο  της αντιπαθέστατης Διαμαντοπούλου απέχει έτη φωτός από του κομπλεξικού Αρβανιτοπουλου.

Συνυπογράφω όλα όσα λες.
Ορισμένοι φωνάζαμε εδώ και πολλά χρόνια (από το 2008) για την Πληροφορική στο Λύκειο όμως κανένας δεν μας έπαιρνε στα σοβαρά...

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1700.msg12122#msg12122
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2257.msg17970#msg17970
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1415.msg10084#msg10084

Ο κατακερματισμός όπως καταγράφεται σήμερα σε όλους τους τομείς της σύγχρονης ελληνικής πραγματικότητας είναι η αχίλλειος φτέρνα οποιασδήποτε αγωνιστικής προσπάθειας. Παρόλα αυτά πρέπει να αγωνιστούμε για το καλύτερο ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ δεν γίνεται αλλιώς!
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

seibei

Παράθεση από: pthomop στις 12 Αυγ 2013, 06:02:20 ΜΜ
Την ίδια ρατσιστική αντιμετωπιση την έχω συναντήσει...
Συμφωνώ (ειλικρινά), αλλά και εσύ φίλε, για να είμαστε σωστοί, πρέπει να παραδεχτείς κάτι.

Δυο άνθρωποι δίνουν διαγωνισμό για την ΙΔΙΑ θέση, ο ένας γράφει διαγώνισμα δυσκολίας Α και ο άλλος δυσκολίας Β, με Α>Β.
Ο πρώτος έχει βασικό πτυχίο 4 ή 5 ετών, ο δεύτερος 3-3,5.
Ο πρώτος γράφει 75/100 και μένει απέξω. Ο δεύτερος γράφει 60/100 και διορίζεται!
Αυτό έχει συμβεί επανειλημμένως σε όλους τους τελευταίους ΑΣΕΠ (ΠΕ19-20, ΠΕ12-17 κτλ).

Τί πρέπει να παραδεκτείς; Οτι αυτόν τον ρατσισμό τον ανέχτηκες...

Αλλα πράγματι, δεν είναι της ώρας αυτά.