Γενικό Λύκειο > Πολυδιάστατοι πίνακες

Τρίωρο Διαγώνισμα στους Πίνακες από το Στέκι

(1/9) > >>

bagelis:
Καλή επιτυχία...

djohn:
Χαίρεται.... Μήπως υπάρχουν κάπου και οι λύσεις? Αν όχι υπάρχει περίπτωση κάποιος να ρίξει μια ματιά στην λύση του 4ου θέματος?

(έδωσα πανελλήνιες το 2007 και τώρα πήρα απόφαση να ξαναδώσω, το θέμα το έλυσα μετά από 6 ώρες επανάληψης και ενώ είχα 1 χρόνο + να κάνω αεππ, γι αυτό παρακαλώ να είστε επιεικείς)

σελ 1


σελ 2


σελ 3


MichaelP:

Κατέβασα πρόσφατα το εν'λόγω θέμα και θα ήθελα να αναφέρω τα εξής:

1. Θεωρώ εκτός πραγματικότητας το 3ο και 4ο θέμα από πλευράς δυσκολίας
2. Δεν νομίζω ότι ο σκοπός είναι να δώσουμε στα παιδιά θέματα τόσο υψηλού επιπέδου και βαθμού δυσκολίας
3. Υπάρχει ένα ζήτημα στη διατύπωση της 3ης άσκησης στην αρχή όπου θεωρούμε ότι ο ανελκυστήρας, αρχικά βρίσκεται στο ισόγειο.
4. Πώς αντιμετωπίζετε το 4ο θέμα, στο σημείο που απαιτείται η επαναταξινόμηση των ομάδων με βάση τη διαφορά τερμάτων (μόνο αυτών που ισοβαθμούν?) Έχω την μικρή υποψία ότι οι λύσεις, αν υπάρχουν θα έχουν λάθος. Παρακαλώ διορθώστε με.

Ευχαριστώ

evry:

--- Παράθεση από: MichaelP στις 24 Ιαν 2009, 01:01:47 μμ ---Κατέβασα πρόσφατα το εν'λόγω θέμα και θα ήθελα να αναφέρω τα εξής:

--- Τέλος παράθεσης ---
Μπορείς να πεις πιο συγκεκριμένα τα σημεία που θεωρείς ότι είναι δύσκολα να τα απαντήσει ένας μαθητής κατά τη γνώμη σου?

--- Παράθεση ---1. Θεωρώ εκτός πραγματικότητας το 3ο και 4ο θέμα από πλευράς δυσκολίας
4. Πώς αντιμετωπίζετε το 4ο θέμα, στο σημείο που απαιτείται η επαναταξινόμηση των ομάδων με βάση τη διαφορά τερμάτων (μόνο αυτών που ισοβαθμούν?) Έχω την μικρή υποψία ότι οι λύσεις, αν υπάρχουν θα έχουν λάθος. Παρακαλώ διορθώστε με.

--- Τέλος παράθεσης ---
Υποθέτω ότι από το θέμα 4 το ερώτημα που θεωρείς ότι είναι δύσκολο και εκτός πραγματικότητας είναι το 4ο έτσι? γιατί τα προηγούμενα είναι βατά. Αν κάποιος μαθητής δεν μπορεί να κάνει το 3ο ας πούμε δεν έχει καταλάβει τι είναι ο πίνακας και τι αποθηκεύουμε εκεί.
Το 4ο ερώτημα λοιπόν που θεωρείς εκτός πραγματικότητας έχει πέσει στις πανελλήνιες του 2004 στο 4ο θέμα με την ολυμπιάδα πληροφορικής. Εκεί τα παιδιά έπρεπε να ταξινομήσουν έναν πίνακα με βαθμούς και για όσους είναι ισόβαθμοι να τους εμφανίζουν σε αλφαβητική σειρά. Δηλαδή το ερώτημα αυτό του 2004 είναι πιο δύσκολο από το 4ο του διαγωνίσματος γιατί εκεί ζήταγαν και σύγκριση ονομάτων για την οποία πρέπει να ξέρεις τι είναι η λεξικογραφική διάταξη, η οποία μάλιστα εξηγείται σε εδάφιο του βιβλίου το οποίο είναι εκτός ύλης!!!!!
Άρα το συγκεκριμένο θέμα μάλλον παρα-είναι εντός πραγματικότητας.
   Μάλιστα όσον αφορά το λάθος που λες όχι μόνο λύνεται αλλά υπάρχουν και 2 εντελώς διαφορετικοί τρόποι για να το κάνεις. Στον ένα από τους 2 που έδωσε και η επιτροπή υπάρχουν μάλιστα και 2-3 παραλλαγές.

Για το ασανσέρ τώρα δεν καταλαβαίνω γιατί το βρισκείς εκτός πραγματικότητας. Το θέμα αυτό πραγματικα εξετάζει το επίπεδο κατανόησης κάποιου στους πίνακες και δεν είναι τυποποιημένη άσκηση που μπορεί να λυθεί από κάποιον μηχανικά, χωρίς να καταλαβαίνει τι κάνει.

P.Tsiotakis:
η αλφαβητική ταξινόμηαη και η σύγκριση αλφαριθμητικών περιγράφεται πολύ αναλυτικά στην αρχή του κεφαλαίου 8, που είναι εντός ύλης.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση