ΑΠΟΡΙΑ ΣΕ ΑΣΚΗΣΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ (ΕΓΙΝΕ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗΣ)

Ξεκίνησε από vav, 26 Φεβ 2008, 01:10:35 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vav

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ. ΔΙΝΩ ΤΗΝ ΕΚΦΩΝΗΣΗ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΑΣ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΝ[10] ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ 10 ΠΩΛΗΤΩΝ ΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ Π[10,12] ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΤΩΝ ΑΝΑ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΕΤΟΣ. ΑΦΟΥ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΕΙΣΠΡΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΩΛΗΤΗ ΣΕ ΝΕΟ ΠΙΝΑΚΑ ΠΧ.    Σ[10] ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΕΤΟΣ ΕΤΟΣ, ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΕΤΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΩΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΤΟΥΣ,  ΤΑΞΙΝΟΜΗΜΕΝΑ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΕΤΗΣΙΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.

ΕΡΩΤΗΣΗ : ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΑΤΗΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΟΝ ΚΑΙ Σ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΑΘΕΣΩ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ Π ?????
ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..

xaidi

Η ταξινόμηση ορίζεται σε μονοδιάστατους πίνακες είτε σε στήλη/ες ή γραμμή/ές σε άλλη περίπτωση. Αν εννοείς το δεύτερο δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος.
Ευχαριστώ,

vav

ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΧΕ ΕΡΩΤΗΜΑ:
ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΩΛΗΤΩΝ ΠΟΥ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ???

xaidi

δεν θα έχει τέτοιο ερώτημα ή αν έχει θα το έχει πριν. Ας μην πλάθουμε σενάρια
Ευχαριστώ,

evry


   Και όμως πέρυσι κάποιοι μαθητές έκαναν ταξινόμηση για να βρουν τα CD με τις περισσότερες πωλήσεις τον 3ο μήνα. Αν υποθέσουμε ότι μιλάμε για ένα ενιαίο πρόγραμμα τότε στη συνέχεια έχεις χαλάσει την αντιστοίχιση του πίνακα οπότε υπάρχει πρόβλημα. Αν τα θεωρήσεις ξεχωριστά σαν ερωτήματα δεν υπάρχει πρόβλημα. Πάντως δε νομίζω κάποιος να πάρει όλες τις μονάδες αν κάνει κάτι τέτοιο.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

vav

Δηλαδή αν δεν υπήρχε το δεύτερο ερώτημα δεν ειμαι υποχρεωμένος να αντιμεταθέσω τα στοιχεια του Π.

evry


  Λογικά όχι, αλλά όπως είπε και η xaidi, λίγο δύσκολο να ζητήσουν κάτι τέτοιο, όσες φορές το έχω δει είναι από μαθητές που αντί να βρουν τα μέγιστα (όταν είναι πολλά με τη μέγιστη τιμή) προτιμούν να κάνουν ταξινόμηση (βαριούνται να σκεφτούν και αφού έχουν έτοιμη τη λύση και την έχουν μάθει απέξω γιατί όχι) και πληρώνουν το ανάλογο τίμημα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Michael

Καλού κακού, αν μια άσκηση έχει παράλληλους πίνακες και η παραλληλία δεν μας χρειάζεται από κάποιο σημείο κι έπειτα, σ’ εκείνο το σημείο γράφω σχόλιο. Π.χ.

! Σ’ αυτό το σημείο θα μπορούσαμε να διατηρήσουμε την παραλληλία όλων των πινάκων αντιμεταθέτοντας τα στοιχεία των j-1 και j γραμμών αντίστοιχα του πίνακα Π, επιλέξαμε όμως να μην το κάνουμε, έτσι ώστε να μην επιβαρύνουμε τον αλγόριθμο με περιττές επαναλήψεις.

ή

! Διατηρήσαμε την παραλληλία όλων των πινάκων αντιμεταθέτοντας τα στοιχεία των j-1 και j γραμμών αντίστοιχα του πίνακα Π. Επιβαρύναμε ελαφρώς τον αλγόριθμο, όμως τα στοιχεία των πινάκων είναι πλέον διαθέσιμα και σε μελλοντικούς χρήστες.

Μια παρόμοια προσέγγιση ακολουθώ και σε ασκήσεις αναζήτησης. Αν η εκφώνηση δεν αναφέρει ρητά και ξεκάθαρα ότι τα στοιχεία ενός πίνακα π.χ. ονομάτων είναι μοναδικά, κάνω την αναζήτηση με ΓΙΑ. Παρόλα αυτά, γράφω σχόλιο (φοβούμενος ότι η μοναδικότητα μπορεί να "εννοείται"):

! Αν από την εκφώνηση προέκυπτε ότι τα στοιχεία του πίνακα είναι μοναδικά, θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τη δομή επανάληψης Όσο σε συνδυασμό με μία λογική μεταβλητή, έτσι ώστε να καταλήξουμε σε αποδοτικότερο αλγόριθμο. Όμως, σε αυτήν την περίπτωση μια τέτοια λύση θα ήταν λανθασμένη, διότι η εκφώνηση δεν αποκλείει την περίπτωση συνωνυμιών.