ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Απάντησε η ΕΠΕ στον αξιότιμο κύριο Πρωθυπουργό για τον άψυχο server...

https://www.epe.org.gr/index.php?id=19&tx_ttnews[tt_news]=8259&cHash=f9ab97cb94b203c5b895ef6266e25dc1

Όσον αφορά στον σημερινό Υπουργό Παιδείας, το ότι (μεταξύ άλλων) η ΠΟΣΔΕΠ και η αριστερη πρωτοβουλία ακαδημαϊκών τον άδειασαν για τις ρυθμισεις του νομοσχεδίου κουρελού για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ τα λέει όλα
του είπαν ότι δεν κάνει μικροαλλαγές στη διοίκηση των πανεπιστημίων και τει, αλλά τα αλλάζει όλα χωρίς διαβούλευση. απορώ γιατί απορούν. μόνο μια ένωση λογικά θα πρέπει (προς το παρόν) να είναι ευχαριστημένη με αυτά που συμβαίνουν

Ευσταθία

Πολύ σωστή παρέμβαση από την ΕΠΕ. Μπράβο!!!
Θα πρέπει όμως να γίνει κάτι και με τους συναδέλφους μας της πρωτοβάθμιας που τους επιστρέφουν βίαια σε καθεστώς ανασφάλειας
«Τα λάθη που κάνει κάποιος είναι ο δρόμος του για την ανακάλυψη.»
----------------------------------------------
James Joyce

pthomop

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 20 Μαΐου 2015, 12:23:56 ΠΜ
Απάντησε η ΕΠΕ στον αξιότιμο κύριο Πρωθυπουργό για τον άψυχο server...

https://www.epe.org.gr/index.php?id=19&tx_ttnews[tt_news]=8259&cHash=f9ab97cb94b203c5b895ef6266e25dc1

Όσον αφορά στον σημερινό Υπουργό Παιδείας, το ότι (μεταξύ άλλων) η ΠΟΣΔΕΠ και η αριστερη πρωτοβουλία ακαδημαϊκών τον άδειασαν για τις ρυθμισεις του νομοσχεδίου κουρελού για τα ΑΕΙ/ΤΕΙ τα λέει όλα
του είπαν ότι δεν κάνει μικροαλλαγές στη διοίκηση των πανεπιστημίων και τει, αλλά τα αλλάζει όλα χωρίς διαβούλευση. απορώ γιατί απορούν. μόνο μια ένωση λογικά θα πρέπει (προς το παρόν) να είναι ευχαριστημένη με αυτά που συμβαίνουν

Μήπως επιτέλους θα πρέπει  η ΠΕΚΑΠ  να ενσωματωθεί στην ΕΠΕ και να σταματήσει η πολυδιάσπαση της ειδικότητας;

petrosp13

Η ΕΠΕ εκπροσωπεί τους πτυχιούχους Πληροφορικής
Η ΠΕΚΑΠ εκπροσωπεί τους καθηγητές Πληροφορικής, που δεν είναι όλοι πτυχιούχοι Πληροφορικής όπως ξέρουμε καλά...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

vageo

Το βλέπω και το ξαναβλέπω και δεν το πιστεύω.

Στη Γ΄ Γενικού Λυκείου Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής υπάρχουν 2 ώρες ΑΕΠΠ και 3 ώρες Ιστορία !
Μα είναι δυνατόν; Μήπως έγινε κάποιο τυπογραφικό λάθος.

petrosp13

Για να ενώνεται με το τμήμα της θετικής
Πάνω από όλα η λειτουργία του σχολείου, όχι η εκπαίδευση των παιδιών
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

vageo

Φυσική - Χημεία - Βιολογία : Τμήμα θετικής με 12 άτομα # Ώρες 3 - 3 - 2

ΑΕΠΠ : Μικτό τμήμα με 27 άτομα #Ώρες  2

Μαθηματικά : Μικτό τμήμα με 27 άτομα # Αλλά ώρες  5

Ποιος είναι ο μ ................;

veni

Παιδιά έχει κάποιος το χρόνο και τις γνώσεις να μελετήσει και να συνοψίσει τις μεταβολές των ωρών μας στη Β/ θμια εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια και να το συσχετίσει και με τις αντίστοιχες ηγεσίες?

Εκτιμώ ότι η μείωση των ωρών μας κυμαίνεται στο 30% (Γυμνάσιο, Λύκειο, Επάλ).

Θα αποτελούσε ένα ακόμη εργαλείο - ισχυρό επιχείρημα στη φαρέτρα μας και βάση συζήτησης για το μέλλον μας στην εκπαίδευση.

Πρέπει να μη σταματήσουμε να φωνάζουμε οτι δεν αντέχουμε άλλη υποβάθμιση!

Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

P.Tsiotakis

Για την πλήρη εικόνα δε μπορείς να μη λάβεις υπόψη σου το Δημοτικό
και τότε θα καταλάβεις γιατί κάποιοι λέγαμε το 2010 ότι απαιτείται προσοχή
αλλά και επιστημονική/εκπαιδευτική θεμελίωση αυτών που ζητάμε και που επιδιώκουμε

Αν δε θέλουμε να στρουθακαμηλίζουμε δηλαδή...

Σε αυτά πάτησαν αυτοί που προανέφερες  (ο ΑΛ και ο διάδοχός του) για να δικαιολογήσουν στην εκάστοτε πολιτική ηγεσία (που έτσι κι αλλιως δεν.....) τις συντεχνιακές τους (και άλλες) επιδιώξεις.

Το ποιες ήταν οι συντεχνιακές τους επιδιώξεις ξεδιπλώνεται σιγά σιγά

pthomop

Παράθεση από: veni στις 21 Μαΐου 2015, 12:02:16 ΠΜ
Παιδιά έχει κάποιος το χρόνο και τις γνώσεις να μελετήσει και να συνοψίσει τις μεταβολές των ωρών μας στη Β/ θμια εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια και να το συσχετίσει και με τις αντίστοιχες ηγεσίες?

Εκτιμώ ότι η μείωση των ωρών μας κυμαίνεται στο 30% (Γυμνάσιο, Λύκειο, Επάλ).

Θα αποτελούσε ένα ακόμη εργαλείο - ισχυρό επιχείρημα στη φαρέτρα μας και βάση συζήτησης για το μέλλον μας στην εκπαίδευση.

Πρέπει να μη σταματήσουμε να φωνάζουμε οτι δεν αντέχουμε άλλη υποβάθμιση!


Η μια ώρα που αφαιρέθηκε από την Λογοτεχνία στην Γ συνέβη επειδή δεν υπάρχουν λόγω συνταξιοδοτήσεων  φιλόλογοι για να καλύψουν το πρόγραμμα. Ως ειδικότητα θα μπορούσαμε να τους δίναμε λύση σε αυτό το πρόβλημα αφού ήμαστε ηλικιακά ο πιο νέος κλάδος , αργούμε να πάρουμε σύνταξη και πολλοι στην διάθεση των ΠΥΣΔΕ εξαιτίας των απωλειών που έχουμε σε ώρες κυρίως στα Λύκεια.
Συνεπώς κάτι άλλο παίζει και μάλλον η κινητικότητα που θέλει ο Κατρούγκαλος στο υπουργείο Παιδείας να σχετίζεται με εμάς.

seibei

Δηλαδή αν έχω καταλάβει καλά,
τώρα θα μπαίνει ένας μαθητής στο Πολυτεχνείο ή πχ στο Μαθηματικό ή στην Πληροφορική Αθήνας έχοντας
κάνει πληροφορική:
0 ώρες στην                Α'Λυκείου
1 ώρα/εβδομάδα στην Β'Λυκείου
0 ώρες στην                Γ' Λυκείου

Συνολικά 20-25 ώρες δηλαδή σε 3 χρόνια Λυκείου!

Μεγάλη επιτυχία!!

petrosp13

Ναι αλλά πόσες ώρες φυσικών επιστημών θα έχει κάνει;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

seibei

Μιλάμε για πραγματικό ταξίδι  Back to the Past. Για πραγματική οπισθοδρόμηση αλλά και για αποπροσανατολισμό των μαθητών και παράλογη άρνηση της πραγματικότητας.

Δεν το περίμενα από την σημερινή κυβέρνηση.
Και σε καμία περίπτωση, πολύ περισσότερο, δεν περίμενα από έναν καθηγητή του Πολυτεχνείου
(του Technical University που λένε και οι κουτόφραγκοι) να θάψει έτσι την Πληροφορική εν έτει 2015-16...

Eri

Σημερα η διευθυνση ζήτησε κατα προσέγγιση τον αριθμό των μαθητών ανα κατεύθυνση (μιλω για Κορινθία, ίσως έγινε και σε άλλες διευθύνσεις )

Σε μικρο δείγμα 35 παιδιών που έχει το σχολείο στη Γ Λυκείου, 7 ή 8 μονο δήλωσαν την κατευθυνση Πληροφορικής/  Οικονομικών  (και αυτό με επιφύλαξη και αφου δουν τι σχολές θα έχει) ενω η θετικη φετος στη Β αν ειδα καλα ειχε γυρω στους 25 μαθητές.
Σημειωτέον αυτη η φουρνιά μαθητών είναι μαθητες χαμηλου μαθησιακου επιπέδου.
Γιαυτους που πιστεύουν οτι η κατεύθυνση Πληροφορικής/ Οικονομικών θα ναι η δημοφιλέστερη ολων....

Αυτη ειναι η τραγικη κατάσταση που επικρατεί για την Πληροφορική στα λύκεια...

Οχι μόνο θα ψαχνουμε σε 3και 4 σχολεία για ώρες, αλλα και κείνες που θα χουμε θα ναι οι χαλαρές για τους περισσότερους μαθητές...


Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: Eri στις 21 Μαΐου 2015, 06:06:20 ΜΜ
Σημερα η διευθυνση ζήτησε κατα προσέγγιση τον αριθμό των μαθητών ανα κατεύθυνση (μιλω για Κορινθία, ίσως έγινε και σε άλλες διευθύνσεις )

Σε μικρο δείγμα 35 παιδιών που έχει το σχολείο στη Γ Λυκείου, 7 ή 8 μονο δήλωσαν την κατευθυνση Πληροφορικής/  Οικονομικών  (και αυτό με επιφύλαξη και αφου δουν τι σχολές θα έχει) ενω η θετικη φετος στη Β αν ειδα καλα ειχε γυρω στους 25 μαθητές.
Σημειωτέον αυτη η φουρνιά μαθητών είναι μαθητες χαμηλου μαθησιακου επιπέδου.
Γιαυτους που πιστεύουν οτι η κατεύθυνση Πληροφορικής/ Οικονομικών θα ναι η δημοφιλέστερη ολων....

Αυτη ειναι η τραγικη κατάσταση που επικρατεί για την Πληροφορική στα λύκεια...

Οχι μόνο θα ψαχνουμε σε 3και 4 σχολεία για ώρες, αλλα και κείνες που θα χουμε θα ναι οι χαλαρές για τους περισσότερους μαθητές...
Στο σχολείο πάντως που είμαι (σε σύνολο 50 παιδιών θετικής στη Β') οι δηλώσεις για τις 2 κατευθύνσεις ήταν 50%-50% (ακριβώς!)
Οι ώρες πάντως στα Λύκεια είναι λιγότερες σε σχέση με πέρσι λόγω του μαθήματος επιλογής στη Γ' που χάθηκε. Είπαμε, αυτό μπορεί να διορθωθεί σχετικά εύκολα με μια προσθήκη που μπορεί να γίνει ακόμα και αν ξεκινήσουν τα σχολεία (θυμίζω τι έγινε πέρσι με τα καλλιτεχνικά).

Και ένα τελευταίο. Δε χρειάζεται πανικός, ούτε να κυκλοφορούμε σενάρια ότι παίζουν διάφορα σενάρια τρόμου.
Έχουμε περάσει πολλά τα τελευταία χρόνια, ένα που θα έπρεπε να έχουμε μάθει είναι ότι όλα μπορεί να αλλάξουν, ειδικά αν έχουμε δίκιο.