Συνάδελφοι, στο 3ο θέμα το μέγεθος τω 6 νέων πινάκων (3 για χρόνους ανά κατηγορία και 3 για τα αντίστοιχα ονόματα) είναι σταθερό και ίσο με 35.Απλώς δεν γεμίζουν όλα τα κελιά τους και καλό είναι να έχουν αρχικοποιηθεί.Η μετεπειτα ταξινόμηση σε κάθε έναν από αυτούς φτάνει μόνο μέχρι το τελευταίο κελί που έχει γεμίσει. (μπορώ να ανεβάσω και τη δική μου λύση για έλεγχο αν το επιθυνμεί κάποιος συνάδελφος).Σε ότι αφορά το 3ο θέμα, η χρήση πίνακα, αναμφίβολα, καθιστά τον αλγόριθμο μη αποτελεσματικό.Ωστόσο, και μέσα ατο βιβλίο γίνεται αναφορα για πίνακες με γράμμα για μέγεθος (απλώς θεωρείται δεδομένο πως αυτό το γράμμα είναι ένας στθερός αριθμός, δηλαδή δεν πρόκειται για μεταβλητή με σταθερό μέγεθος), κυρίως όμως...στο θέμα Α4 γίνεται αναφορά σε πίνακα Table[m,n] και δεν αναφέρεται πουθενά πως πρόκειται για σταθερούς αριθμούς.Πως μπορούμε να ζητάμε από παιδιά που δίνουν πανελλήνιες να το υποψιαστούν, δεν είναι έμπειροι προγραμματιστές!Η οδηγία που επιτρέπει στους βαθμολογητές να κρίνουν πόσο πρέπει να κόψουν,που ανέβηκε σε γνωστό blog,είναι άκρως ανεύθυνη!Πολύ πιθανόν, βαθμολογητές να θεωρήσουν τη χρήση πίνακα απαγορευτική, αφού παραβιάζεται το κριτήριο της αποτελεσματικότητας και να κόψουν πάρα πολλά μόρια( γιατί όχι και όλο το θέμα)! Άποψή μου...η χρήση πίνακα είναι λάθος,αλλά, πρόκειται για λάθος δύσκολο να ανιχνευθεί από υποψήφιο (τους οποίους μάλιστα έχουν τσακίσει και στη Φυσική), ας αποφασίσει το ίδιο το ΥΠΕΠΘ πόσα μόρια πρέπει να κοπούν (κατά την άποψη μου,πάντα, όχι πάνω από 2 γιατί έχει και το ίδιο μερίδιο ευθύνης) και ας δώσει την κατάλληλη οδηγία προς τους εξεταστές.
Ευχαριστώ και για τον χώρο και για τον χρόνο σας!
Στη διάθεση σας
