guys HELP!

Ξεκίνησε από cyclonegr, 22 Ιουλ 2015, 10:19:03 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

cyclonegr

Katarxas kalhspera paides :) thelw na zhthsw boh8eia gia mia askhsh pou exw se pseudoglwssa..pragmatika den xerw th tufla mou se auta ta themata opote thelw ta fwta sas epeigon :) h askhsh einai h exhs: ο ταμιας μιας τραπεζας διαθετει ολα τα χαρτονομισματα του €. Ενας καταθετης πελατης της τραπεζας ζηταει αναληψη χρηματικου ποσου πολλαπλασιου του 5€. Να γραφει αλγοριθμος που να:
α) διαβαζει το ποσο που ζηταει για αναληψη ο πελατης της τραπεζας
β) εμφανιζει το ποσο των διαφορετικων χαρτονομισματων που πρεπει να δωσει ο ταμιας στον πελατη.

euxaristw ek twn proterwn <3

tdrivas

!π.χ. 625 ευρώ => 1 των 500, 0 των 200, 0 των 100, 0 των 50, 1 των 20, 0 των 10 και 1 των 5
Διάβασε p
x500<-- p div 500 !χαρτονομίσματα των 500 και συνεχίζει ομοίως
x200<-- p mod 500 div 200
x100 <-- p mod 500 mod 200 div 100
x50<--  p mod 500 mod 200 mod 100 div 50
x20 <--  p mod 500 mod 200 mod 100 mod 50 div 20
x10 <-- p mod 500 mod 200 mod 100 mod 50 mod 20 div 10
x5<-- p mod 500 mod 200 mod 100 mod 50 mod 20 div 10 mod 5
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Θανάση, βάλε μερικές πράξεις ακόμα ρε

:D :D :D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: morfeus στις 24 Ιουλ 2015, 01:13:51 ΜΜ
!π.χ. 625 ευρώ => 1 των 500, 0 των 200, 0 των 100, 0 των 50, 1 των 20, 0 των 10 και 1 των 5
Διάβασε p
x500<-- p div 500 !χαρτονομίσματα των 500 και συνεχίζει ομοίως
x200<-- p mod 500 div 200
x100 <-- p mod 500 mod 200 div 100
x50<--  p mod 500 mod 200 mod 100 div 50
x20 <--  p mod 500 mod 200 mod 100 mod 50 div 20
x10 <-- p mod 500 mod 200 mod 100 mod 50 mod 20 div 10
x5<-- p mod 500 mod 200 mod 100 mod 50 mod 20 div 10 mod 5


Μάλλον καλύτερο το εξής:

x500<-- p div 500
υ <--  p mod 500
x200<-- υ div 200
υ <--  υ mod 200
x100 <-- υ div 100
....

G.S.

Καλημέρα!
Μπορεί κάποιος να στείλει κανένα θέματάκι για το μάθημα για το μάθημα  Εφαρμογές Πληροφορικής γιατί μου ζήτησε ένα παιδάκι της γειτονιάς να το βοηθήσω και δεν ξέρω ποιο θα πρέπει να είναι το επίπεδο εμβάθυνσης; Ειδικά για το κεφάλαιο 11.
Ευχαριστώ
Σιαφάκας Γιώργος
ΠΕ19

Tzo

Καλησπέρα,
μου ζητήθηκε να κάνω μάθημα σε έναν μαθητή Α λυκείου για τις εξετάσεις. Στο κομμάτι των ασκήσεων με html τι είδους ασκήσεις μπορεί να βάλει ο καθηγητής;
Εγώ φαντάζομαι είτε ένα printscrin μιας ιστοσελίδας και να ζητάει να γράψεις τον κώδικα που τη δημιουργεί, ή να δίνει ένα κώδικα και να ρωτάει πώς λειτουργεί.
Δεν γνωρίζω όμως περισσότερα για το μάθημα, μπορεί να με βοηθήσει κάποιος; Υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να μπει σαν άσκηση;

Laertis

Ανεβάζω ένα παράδειγμα άσκησης σε HTML.

Τώρα σαν άσκηση θα μπορούσε κάποιος αν έκανε Scratch να βάλει μιά άσκηση, αλλιώς  .... App Inventor είναι λίγο δύσκολο σα θέμα ...

Και μένα με δυσκόλεψαν αρκετά τα θέματα φέτος. Αποφάσισα να τους βάλω σα 3ο θέμα ένα σενάριο για τη χρήση εφαρμογών του νέφους (Google Drive) με αιτιολόγηση (π.χ. πλεονεκτήματα) και 4ο κώδικα για μια έτοιμη ιστοσελίδα (κάτι σα το παράδειγμα).
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola