Θέμα Β

Ξεκίνησε από evry, 12 Ιουν 2018, 10:32:50 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λάμπρος Παπαδόπουλος

Μεθοδολογία εννοώ ότι έχουν κάποιες πιθανές ροές και τις μετατρέπουν σε ΓΛΩΣΣΑ
με συγκεκριμένο τρόπο - συγκεκριμένη ακολουθία εντολών.
Αναφέρομαι στην οδηγία βαθμολόγησης 8/10 αν λυθεί με αρχή_επανάληψης

gbougioukas

Παράθεση από: Λάμπρος Παπαδόπουλος στις 14 Ιουν 2018, 01:25:17 ΜΜ
Μεθοδολογία εννοώ ότι έχουν κάποιες πιθανές ροές και τις μετατρέπουν σε ΓΛΩΣΣΑ
με συγκεκριμένο τρόπο - συγκεκριμένη ακολουθία εντολών.
Αναφέρομαι στην οδηγία βαθμολόγησης 8/10 αν λυθεί με αρχή_επανάληψης

Που υπάρχει αυτή οδηγία, μπορούμε να τη δούμε?
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

petrosp13

Να πω και μια αντίστροφη λογική
Αν η λύση με Μέχρις_ότου λαμβάνει 8/10, πόσοι μαθητές δεν θα πάρουν καθόλου μονάδες ή <8 μονάδες σε αυτό το θέμα;
Γιατί όταν δίνεις 10 μονάδες σε 4 σχήματα, τότε να θεωρήσω ότι οι 4-5 μονάδες είναι ψιλο-δεδομένες για όλους τους μαθητές;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Λάμπρος Παπαδόπουλος

Κάποιος το έγραψε νωρίτερα να ψάξω να το βρω....


evry

Αυτό δεν είναι οδηγία της ΚΕΕ. Το αποφάσισαν σε συγκεκριμένο βαθμολογικό την ώρα της εξέτασης των ΦΑ, που τα χρονικά περιθώρια είναι οριακά.
Από την στιγμή που δεν υπάρχει οδηγία από την ΚΕΕ δεν δεσμεύονται οι βαθμολογητές. Είναι στην κρίση τους.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Λάμπρος Παπαδόπουλος

ΟΚ δεν κατάλαβα καλά.... Τότε είναι άστοχη η απόφαση αυτή.

ntzios kostas

Το δίλημμά μου είναι, λοιπόν

αν θα κόψω από αυτούς που το κάνανε με όσο ή αν δεν θα κόψω από αυτούς που το κάνανε με μέχρις_ότου. :D :D
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

evry

Αν το κάνει κανείς με goto τι γίνεται? :D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gthal

Φαγώθηκες εσύ πια με τη goto !     >:D
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

gbougioukas

Να θέσω ένα θέμα με την ευκαιρία, υπάρχει δημόσια πρόσβαση στις "οδηγίες βαθμολόγησης της ΚΕΕ"; Θα έπρεπε να υπάρχει;
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

pvs

Το θέμα "μπάζει" από παντού ότι και να λέμε, ακόμα και η συνθήκη που έχουν διαλέξει είναι άστοχη. Ελπίζω μόνο οι λύσεις με μέχρις_ότου να βαθμολογηθούν έστω με 5/10. Είχαν να βάλουν 2 χρόνια ΔΡΔ και φέτος που έβαλαν τα έκαναν μαντάρα. Ήμαρτον βάλτε θέματα που να έχουν κώδικα ή βάλτε κανονικό ΔΡΔ που θα δείχνει αν κάποιος μπορεί να το κατανοήσει. Στην τελική ποιός ασχολείται το 2018 με ΔΡΔ, με goto και με φυσική γλώσσα κατά βήματα. 

evry

ούτε υπάρχει και ούτε θα έπρεπε να υπάρχει
Παράθεση από: gbougioukas στις 14 Ιουν 2018, 02:16:15 ΜΜ
Να θέσω ένα θέμα με την ευκαιρία, υπάρχει δημόσια πρόσβαση στις "οδηγίες βαθμολόγησης της ΚΕΕ"; Θα έπρεπε να υπάρχει;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης

#103
Καθόμαστε και μιλάμε για θέμα Β με διάγραμμα ροής αδόμητου κώδικα.....Λάθος της επιτροπής τέλος, δεν εξετάζει καμία σοβαρή γνώση ή ικανότητα

Πέτρος Κ.

Παράθεση από: evry στις 14 Ιουν 2018, 02:24:01 ΜΜ
ούτε υπάρχει και ούτε θα έπρεπε να υπάρχει

Γιατί;  ???