Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

longdet2

#570
Παράθεση από: perelman στις 14 Νοε 2010, 10:26:19 ΜΜ
Οι εξουσίες διαχωρίζονται στη δημοκρατία για προφανείς λόγους. Σε ποια άραγε πολιτεύματα οι τρεις εξουσίες δεν διαχωρίζονται? Ποιοι είναι αυτοί που θέλεουν άμεση εκτελεστική εξουσία για να εκτελούν και να καταδικάζουν όποιον τους συμφέρει με συνοπτικές διαδικασίες? Αν κοιτάξουμε λίγο την ιστορία θα δούμε πολλά τέτοιες περιπτώσεις, όπως φασιστικά καθεστώτα, βασιλεία, ολιγαρχία κλπ.
   Προφανώς κάποιοι προτιμούν αυτά. Δεν τους αρέσει ότι το κράτος δίνει σε όλους δικαίωμα ψήφου. Δικαίωμα για το όποιο κάποιοι συνάνθρωποί μας έδωσαν και τη ζωή τους κάποτε. Χύθηκε αίμα για το δικαίωμα στην ψήφο. Για να μπορούμε εμείς σήμερα να κάνουμε αποχή και να θεωρούμε ότι είναι σημαντικότερο να πίνουμε τον φραπέ μας στην καφετέρια από το να πάμε να ψηφίσουμε.
   Έχουμε χρέος σαν δημοκρατικοί πολίτες και σαν άνθρωποι να βάλουμε στις άκρες όλες τις ακραίες φωνές οι οποίες είτε λόγω ιλιθιότητας είτε λόγω σκοπιμότητας προσπαθούν να μας αλλάξουν πολίτευμα επειδή η δημοκρατία δεν τους συμφέρει.
   Παρακολουθώ πολύ καιρό το φόρουμ και έχω ωφεληθεί πολύ από αυτό, ειδικά από τα διαγωνίσματα και το υλικό που διατίθεται δωρεάν. Δυστυχώς δεν είχα το χρόνο να προσφέρω και εγώ κάτι. Αλλά δεν θα αφήσω ακραίες φωνές να προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν την κρίση που έρχεται.

αλήθεια longdet γιατί δεν ξεκινάς μια τέτοια κίνηση? έχεις χρόνο να προετοιμαστείς μέχρι τις βουλευτικές εκλογές. Φυσικά εσύ ίσως να σκέφτεσαι να βρεθείς στην εξουσία χωρίς εκλογές, έτσι δεν είναι?

Χαιρετίζω τον ανώνυμο συνομιλητή μου.
Επιτέλους μπορύμε να μιλήσουμε έξω από τα δόντια, χωρίς φοβο να σε προβάλω ή να με προσβάλεις.
Θα απαντήσω λίγο αργότερα με edit σε αυτό το μήνυμα, γιατι τα θέματα που έθιξές είναι δύσκολα και θέλουν αρκετή ανάλυση.

Χ.Μοτσενίγος

Παράθεση από: longdet2 στις 14 Νοε 2010, 10:27:16 ΜΜ
Δεν πρόκειται να φτιαχτεί μαι τέτοια δομή. Οι διοικούσα μειοψηφία δεν θα το αφήσει. Μια τέτοια δομή κατακτιέται με ανυπακοή μόνο.

Μια στιγμή για να καταλάβω.
Λες ανυπακοή.
Στο συγκεκριμένο θέμα του thread ας πούμε την κατάργηση της Πληροφορικής από το Λύκειο, αυτό με την ανυπακοή πώς το εφαρμόζουμε ακριβώς;
Στα πρακτικά και στα συγκεκριμένα είναι που κολλάω και θα ήθελα κάποια διαφώτιση.

Keep Growing

" Για να μπορούμε εμείς σήμερα να κάνουμε αποχή και να θεωρούμε ότι είναι σημαντικότερο να πίνουμε τον φραπέ μας στην καφετέρια από το να πάμε να ψηφίσουμε. "

Εγώ είμαι από τους φανατικότερους πολέμιους της αποχής.
Μήπως όμως η αποχή είναι δημιούργημα του σύγχρονου "δημοκρατικού" πολιτεύματος;

Το ζητούμενο κατά την ταπεινή μου γνώμη, στις δύσκολες στιγμές που περνάει η πλειοψηφία του λαού μας, είναι η πολιτική εγρήγορση και όχι ο πολιτικός εφησυχασμός  :

http://www.edu.uoc.gr/~pks/thempaid/bibliaraki_pks/poihma2.htm
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

alex1alex

Σταυρο ξερω οτι πραγματικα κανετε οτι μπορείτε
Νομιζω οτι πρεπει με καποιο τροπο να βγει το θεμα στην τηλεοραση
Στην κοινωνια μας οτι δεν βγαινει στην TV απλα δεν υπαρχει
Υπαρχουν μικρα καναλια που ψαχνουν για θεματα
π.χ ενα ειναι το Κοντρα (ξερω ξερω θα αντιδρασουν καποιοι) απλα επειδη ειναι νεο καναλι και αντιδραστικο το λεω
δεν ξερω αν ειδατε στο καναλι ΔΙΟΝ της πιεριας ενα αντιπροσωπο της ΕΠΕ που παρουσιασε το θεμα πολυ καλα
Αυτη η Ρημαδα η ΟΛΜΕ τι κανει;

longdet2

#574
Παράθεση από: Χ.Μοτσενίγος στις 14 Νοε 2010, 10:39:08 ΜΜ
Μια στιγμή για να καταλάβω.
Λες ανυπακοή.
Στο συγκεκριμένο θέμα του thread ας πούμε την κατάργηση της Πληροφορικής από το Λύκειο, αυτό με την ανυπακοή πώς το εφαρμόζουμε ακριβώς;
Στα πρακτικά και στα συγκεκριμένα είναι που κολλάω και θα ήθελα κάποια διαφώτιση.

Η ανυπακοή του πληροφορικού έχει να κάνει με την άρνηση του να κάνει οποιαδήποτε δουλεία σε υπολογιστή εξυπηρετεί την γραφειοκρατική λειτουργία της διοικούσας μειοψηφίας. Πέρα από τα διδακτικά μας καθήκοντα τίποτα άλλο. Να δηλώσουμε όλοι ότι πάθαμε αμνησία, ότι δεν ξέρουμε πως φτιάχνεται το ρημάδι. Στο συγκεκριμένο θέμα του thread σχετικά με την κατάργηση της πληροφορικής στο Λύκειο το είπα και παραπάνω, προτείνω επίσης να διεκδικήσουμε την παραμονή της πληροφορικής στο λύκειο με αποφάσεις από τους συναδέλφους μας άλλων ειδικοτήτων, στο σύλλογο διδασκόντων του κάθε σχολείου. Και συγκεντρωτικά στην επικράτεια να βγει αποτέλεσμα από όλους τους συλλόγους όλων των σχολείων.

Αυτή η πανελλήνια οργάνωση συλλόγων διδασκόντων που θα δημιουργηθεί, με την συνδρομή των πληροφορικών, θα είναι το προβάδισμα για μια ευρύτερη δομή αποφάσεων, και, αν τα πράγματα φτάσουν τελικά στα άκρα, θα εξελιχθεί και σε μια δομή που θα οργανώσει την ανυπακοή.  Άρα η ανυπακοή του πληροφορικού, εφαρμόζεται στην πράξη και με το να βοηθήσει να οργανωθεί η δομή αυτή.

Η γενική τώρα ανυπακοή έχει να κάνει με ακραία κατάσταση, σε περίπτωση που η δωρεάν δημόσια παιδεία δεχτεί πολύ ισχυρό χτύπημα κάτω από την μέση.  Δεν έχει να κάνει μόνο με την κατάργηση της πληροφορικής. Σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για ένα μαζικό κίνημα ανυπάκουων συλλόγων διδασκόντων, αλλά και ανυπάκουων διευθυντών σχολικών μονάδων. Οργανωμένων μέσω αποφάσεων στο διαδίκτυο με τρόπους ψηφοφορίας που ανέφερα πιο πριν.

Στην ακραία περίπτωση σύγκρουσης που όλοι απευχόμαστε, θα αρνηθούν οι διευθυντές των σχολείων να δώσουν στοιχεία στους διευθυντές Βθμιας. Θα αρνηθούν τις τοποθετήσεις-αποσπάσεις από τα ΠΥΣΔΕ της Βθμιας (φτιάχνοντας όμως παράλληλα εναλλάκτικό μυστικό σύστημα τοποθετήσεων με διαφανή όμως κριτήρια, το οποίο θα εξηγήσω αργότερα). Θα αρνηθούν επίσης οποιαδήποτε αλλαγή σχολικού προγράμματος και ωρών.

Θα αρνηθούν γενικώς τα πάντα, όσο οι εντολές προέρχονται από την διοικούσα μειοψηφία, και θα εφαρμόσουν τις δικές τους αποφάσεις όπως αυτές πάρθηκαν από την πανελλήνια οργάνωση συλλόγων διδασκόντων. Θα δεχτούν όμως τα πάντα, ακόμα και την κατάργηση της μονιμότητάς τους, αν οι εντολές προέρχονται από ένα ευρύτερο εκλογικό σώμα , δηλαδή τους συλλόγους γονέων. Με την απαραίτητη προυπόθεση βέβαια ότι το ευρύτερο αυτό εκλογικό σώμα έχει συνταχθεί με παρόμοια δομή.


Χ.Μοτσενίγος

Παράθεση από: longdet2 στις 14 Νοε 2010, 11:28:59 ΜΜ
.............................
Στο συγκεκριμένο θέμα του thread σχετικά με την κατάργηση της πληροφορικής στο Λύκειο το είπα και παραπάνω, προτείνω επίσης να διεκδικήσουμε την παραμονή της πληροφορικής στο λύκειο με αποφάσεις από τους συναδέλφους μας άλλων ειδικοτήτων, στο σύλλογο διδασκόντων του κάθε σχολείου.
Και συγκεντρωτικά στην επικράτεια να βγει αποτέλεσμα από όλους τους συλλόγους όλων των σχολείων. Αυτή η πανελλήνια οργάνωση συλλόγων διδασκόντων που θα δημιουργηθεί, με την συνδρομή των πληροφορικών, θα είναι το προβάδισμα για μια ευρύτερη δομή αποφάσεων, και μια δομή που θα οργανώσει την ανυπακοή, αν αυτή χρειαστεί φυσικά και αν τα πράγματα φτάσουν στα άκρα.
..............................................

Μάλιστα.

Παραμένω στο θέμα του thread και μόνο γιατί τα υπόλοιπα που γράφεις ανοίγουν άλλα μεγάλα κεφάλαια τα οποία θα μπορούσαν ίσως να αποτελέσουν  θέμα για άλλο thread ή threads.

Μακάρι λοιπόν η πρότασή σου να γίνει γνωστή σε όλους τους συλλόγους διδασκόντων. Μακάρι να συγκεντρώσει και τον απαραίτητο αριθμό υπογραφών ώστε να συγκλιθούν συνελεύσεις συλλόγων διδασκόντων. Μακάρι αυτοί οι σύλλογοι να μην είναι 5-6 αλλά 5-6.000. Μακάρι να υπερψηφιστεί καταδικαστική απόφαση για την κατάργηση της Πληροφορικής από το Λύκειο από την πλειοψηφία των συναδέλφων των άλλων ειδικοτήτων. Μακάρι τα πρακτικά που θα γραφτούν να σταλούν και στις Διευθύνσεις εκπαίδευσης και όπου αλλού πρέπει. Μακάρι να βγει και συγκεντρωτικό αποτέλεσμα από όλη την επικράτεια το οποίο θα αποτελέσει έναυσμα για τη δημιουργία μιας "δομής" που θα μας βγάλει από το τέλμα.

Μακάρι.

perelman

Παίρνω πίσω όλα αυτά που είπα . Δεν νομίζω ότι έχει νόημα να συμμετέχω σε αυτή τη συζήτηση. Είναι φανερό ότι ο Longdet έχει σοβαρό πρόβλημα. Θα συνιστούσα πλήρης αδιαφορία σε αυτά που λέει. Απλά μην τον ακούτε, Ανυπακοή και αδιαφορία ;)

tom

Παιδιά να υπενθυμήσω ότι υπάρχουν και τα προσωπικά μηνύματα, ως μέσο επικοινωνίας στο forum, στην περίπτωση που η κουβέντα ξεφεύγει.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

longdet2

#578
Παράθεση από: Χ.Μοτσενίγος στις 15 Νοε 2010, 12:10:49 ΠΜ
Μακάρι λοιπόν η πρότασή σου να γίνει γνωστή σε όλους τους συλλόγους διδασκόντων.
από εμάς εξαρτάται συνάδελφε. Ο καθένας μας ας πάει στο σύλλογο και ας κανει ενημέρωση.

Παράθεση από: Χ.Μοτσενίγος στις 15 Νοε 2010, 12:10:49 ΠΜ
Μακάρι να συγκεντρώσει και τον απαραίτητο αριθμό υπογραφών ώστε να συγκλιθούν συνελεύσεις συλλόγων διδασκόντων.
Δεν χρειάζεται να μαζευτούν υπογραφές. Την ώρα του συλλόγου, ας πάρει το λόγο και ας πει.
Κάνω μια δημοσκόπιση, μυστική,  έχω αυτές τις σακούλες με τα ναι και οχι, θα περάσω να παρω την ψήφο σας.

Παράθεση από: Χ.Μοτσενίγος στις 15 Νοε 2010, 12:10:49 ΠΜ
Μακάρι αυτοί οι σύλλογοι να μην είναι 5-6 αλλά 5-6.000.
μακάρι. σημερα ένας αύριο δύο, σιγά σιγά μαζεύονται.

Παράθεση από: Χ.Μοτσενίγος στις 15 Νοε 2010, 12:10:49 ΠΜ
Μακάρι να υπερψηφιστεί καταδικαστική απόφαση για την κατάργηση της Πληροφορικής από το Λύκειο από την πλειοψηφία των συναδέλφων των άλλων ειδικοτήτων.
Ο κύριος στόχος μας είναι να γίνει η διαδικασία της ψηφοφορίας. Να μπουν οι άλλοι συνάδελφοι σε αυτή την λογική. Να δημιουργηθεί μια δομή αποφάσεων σε ένα κατεξοχήν εκτελεστικό όργανο όπως αυτό του συλλόγου καθηγητών. Το θετικό ή αρνητικό αποτέλεσμα για τον κλάδο μας έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Ομως κάτι μου λέει ότι θα είναι θετικό.

Παράθεση από: Χ.Μοτσενίγος στις 15 Νοε 2010, 12:10:49 ΠΜ
Μακάρι τα πρακτικά που θα γραφτούν να σταλούν και στις Διευθύνσεις εκπαίδευσης και όπου αλλού πρέπει.
Καλό είναι να γραφεί στα πρακτικά, αλλά αν υπάρχει έστω και κάποια αντίρρηση ας μην γραφτεί. Τα πρακτικά είναι μέρος του γραφειοκρατικού μηχανισμού της διοικούσας μειοψηφίας και δεν είναι σημαντικά. Τα δικά μας πρακτικά είναι στο internet.

Παράθεση από: Χ.Μοτσενίγος στις 15 Νοε 2010, 12:10:49 ΠΜ
Μακάρι να βγει και συγκεντρωτικό αποτέλεσμα από όλη την επικράτεια το οποίο θα αποτελέσει έναυσμα για τη δημιουργία μιας "δομής" που θα μας βγάλει από το τέλμα.
Αυτό είναι το πιο εύκολο. Ανεβάζουμε ένα site, και στέλνει ο καθένας το αποτέλεσμα του σχολείου με τις αριθμημένες ψήφους. Δεν είναι ανάγκη να είναι όλα, ας είναι μερικά σχολεία στην αρχή. Σιγά σιγά θα μαζευτούν. Και το λέμε και στους συναδέλφους μας. "Να, κοιτάχτε, ιδού το αποτέλεσμα του σχολείου μας, και το αποτέλεσμα της ψήφου το καθενός". Ενώ είναι όλα μυστικά,  ο καθένας είναι σίγουρος ότι η γνώμη του μέτρησε.

Τώρα αν θέλουμε να είναι και το αποτέλεσμα μιας ψηφοφορίας του σχολείου μας μυστικό, έτσι ώστε να μην ξέρουν οι άλλοι τι ακριβώς ψήφισε το σχολείο μας, και εκεί υπάρχει λύση. Μαζευόμαστε όσα σχολεία σκοπεύουμε να λάβουμε μέρος σε αυτή τη δομή. Έτσι ξέρουμε πόσα σχολεία συμμετέχουν. Και αντί να πούμε το όνομα του σχολείου μας, λέμε το τυχαίο νούμερο της ψηφοφορίας, το οποίο λόγω τυχαιότητας είναι απιθανο να συμπέσει με κάποιου άλλου σχολείου. Για ένα συγκεκριμένο θέμα ψηφοφορίας περιμένουμε να μαζευτούν τα ψηφίσματα από όλα τα σχολεία και να μην υπάρξει κάποιο βέτο από κάποιο σχολείο όσον αφορά την διαδικασία. Δηλαδή όλα τα σχολεία που συμμετέχουν, μέσω των αγγελιοφόρων πληροφορικών τους, επιβεβαιώνουν ότι το τυχαίο νούμερο της ψηφοφορίας του σχολείου βρίσκεται στα αναρτημένα αποτελέσματα, και υπογράφουν το αποτέλεσμα. Η μυστικότητα ανα σχολείο, καλό είναι να αποφευχθεί όσον αφορά την ψηφοφορία για την πληροφορική στα λύκεια, αλλά αν ζητηθεί ως προυπόθεση από κάποιους (διευθυντές κυρίως) πρέπει να ικανοποιήσουμε το αίτημά τους.

Παράθεση από: Χ.Μοτσενίγος στις 15 Νοε 2010, 12:10:49 ΠΜ
Μακάρι.

αμήν!  :)

Vangelis

Για τα Νελεμίμ που συνωμοτούν απο την Ανδρομέδα κατά των Ελλήνων και για την κατάργηση της Πληροφορικής στα σχολειά έχουμε κάποια άποψη?
Άσε που ο Δίας μπαίνει  στον αστερισμό του Υδροχόου και προβλέπεται γενική αφασία.

Βρε που νόμιζα ότι οι Πληροφορικοί είναι λογικά σκεπτόμενα άτομα. 

dim

Παράθεση από: Vangelis στις 15 Νοε 2010, 03:37:50 ΜΜ
Για τα Νελεμίμ που συνωμοτούν απο την Ανδρομέδα κατά των Ελλήνων και για την κατάργηση της Πληροφορικής στα σχολειά έχουμε κάποια άποψη?
Άσε που ο Δίας μπαίνει  στον αστερισμό του Υδροχόου και προβλέπεται γενική αφασία.

Βρε που νόμιζα ότι οι Πληροφορικοί είναι λογικά σκεπτόμενα άτομα. 

Μα είναι. Δεν ακούς για Δία - Υδροχόο...
Για τα  Νελεμίμ βέβαια ψάχνω.

AlexandrosK

Ας επανέλθουμε στο θέμα του topic:

http://esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=10145:ipourgeio-paideias-ereinas-koinis-gnomis-gia-tis-allages-sto-likeio&Itemid=1796


Ενημέρωση όλων ΤΩΡΑ από όλους τους συναδέλφους! Ιδίως όσων βρίσκονται σε μεγάλα αστικά κέντρα, από όπου και θα πάρει τα περισσότερα δείγματα η GPO. Ίσως είναι η κατάλληλη στιγμή να βγούμε στα κανάλια.

pgrontas

Είναι πολύ ύποπτη αυτή η προσφυγή του υπουργείου στην κοινή γνώμη, όπως λέει και το άρθρο του alfavita  (http://www.alfavita.gr/artro.php?id=14505). Οργανωτικά πέρα από την κριτική, η οποία άλλωστε είναι γνωστή, τι έχει να προσφέρει μία τέτοια έρευνα;

Επιπλέον όμως μήπως θα υπάρξει όμως και ερώτηση  περί ποιων  μαθημάτων πρέπει να διδάσκονται;
Δηλαδή σε αυτη την χώρα δεν μπορούμε να αποφασίσουμε κάτι και να το δικαιολογήσουμε με επιστημονικά επιχειρήματα;
Θα ρώταγε κανείς μας τους γονείς των μαθητών τι πρέπει να διδάξουμε στα παιδιά τους;
Και αν η άποψη είναι διαφορετική από την άποψη των επιτροπών  του υπουργείου - θα αλλάξουν τα σχέδια;
Για να μην σχολιάσουμε την σπατάλη σε σφιχτούς καιρούς...
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

dtsilog

#583
Αποτελεί πάγια τακτική της εκάστοτε κυβέρνησης να χρησιμοποιεί δημοσκοπήσεις για να μπορέσει να "πείσει" την κοινή γνώμη για τις περίφημες μεταρρυθμίσεις. Είμαι σίγουρος πως όταν φτάσει η ώρα θα παιχτεί αμέσως από τα ΜΜΕ ώστε να "αποδείξει" την ανάγκη της αλλαγής στη δημόσια εκπαίδευση.

Βέβαια όπως κάθε δημοσκόπηση, δε θα περιέχει λεπτομέρειες στις ερωτήσεις για το ποιες πρέπει να είναι αυτές οι αλλαγές αλλά το σαρωτικό συμπέρασμα ότι χρειάζονται γενικά αλλαγές. Ας θυμηθούμε πρόσφατες δημοσκοπήσεις για τα απάνθρωπα μέτρα που έχουν παρθεί στο ασφαλιστικό, εργασιακό κτλ. Πάντα ο ίδιος σκοπός, να παρουσιαστεί ότι η πλειοψηφία του ελληνικού λαού συμφωνεί ότι πρέπει να αλλάξουν τα πράγματα. Κανένας βέβαια δεν είχε ρωτήσει αν συμφωνούν οι ΈΛληνες με τη μείωση μισθών, την πλήρη απαξίωση του συνταξιοδοτικού και το πισωγύρισμα των εργασιακών δικαιωμάτων 50 χρόνια πριν.

Σίγουρα το φοβερό και τρομερό υπουργείο μας θα χρησιμοποιήσει τη δημοσκόπηση ως δεκανίκι την ώρα που απλά θα ανακοινώνει τις αποφάσεις που ήδη έχει πάρει, μιας και όπως βλέπουμε δεν υπάρχει καμία διάθεση για διαβούλευση η συζήτηση. Μας το έχουν αποδείξει πολλάκις μέχρι σήμερα.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

fof