Συνέντευξη Διαμαντοπούλου 27/5: Πληροφορική

Ξεκίνησε από Wizard, 27 Μαΐου 2010, 02:11:41 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Εκτός από τα δημοτικά ε'&στ' σχεδιάζουν: τεχνικό ανά γκρουπ σχολείων με μειωμένο ωράριο διδασκαλίας και πληρ/κούς πλήρως απασχολημένους σε γκρουπ νηπιαγωγείων και δημοτικών για e-school data entry. Αυτά μας είπε πριν 3 εβδομάδες, δεν έχω νεότερα ούτε γνωρίζω τί θα γίνει τελικά.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

george79

Από στέλεχος του υπουργείου είχα ακούσει πριν 1 μήνα για 2300 πληροφορικούς που περισσεύουν


Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 27 Μαΐου 2010, 09:29:48 ΜΜ
There are 1500 IT teachers' stack overflow in Greece totally!

alpapanto

Παράθεση από: george79 στις 29 Μαΐου 2010, 10:43:33 ΠΜ
Από στέλεχος του υπουργείου είχα ακούσει πριν 1 μήνα για 2300 πληροφορικούς που περισσεύουν

να γραψετε αλγοριθμο που να μετατρεπει εναν καθηγητή πληροφορικής σε γραμματέα..........

iliasthes

Παράθεση από: alpapanto στις 29 Μαΐου 2010, 11:06:52 ΠΜ
να γραψετε αλγοριθμο που να μετατρεπει εναν καθηγητή πληροφορικής σε γραμματέα..........
Το περισσεύουν είνα σχετικό. Όσοι είναι στη διάθεση δεν σημαίνει οτι περισσεύουν. Εδώ στην Καβάλα πχ τα περισσότερα σχολεία έχουν 1,5 καθηγητή. Φυσικά αυτός ο μισός είναι χωρίς οργανική. Εγώ 6 χρόνια είμαι χωρίς οργανική, αλλά 6 χρόνια καλύπτω το ωράριο μου. Πέρσι μάλιστα έκανα και μία ώρα υπερωρία. Είναι το μέγεθος των σχολείων τέτοιο που χρειάζονται 24+3 ώρες τα περισσότερα Γυμνάσια (12 τμήματα από 2 ώρες το καθένα και 3 ο υπεύθυνος εργαστηρίου) και 26+3 ώρες τα Λύκεια., με αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλά σχολεία που υπάρχουν ώρες κάθε χρόνο, αλλά δεν μπορεί να δοθεί οργανική. Δεν ξέρω με ποιο τρόπο θα μπορούσε το υπουργείο να το λύσει αυτό και να έχεις οργανική σε δύο σχολεία, ώστε να υπάρχει μια σταθερότητα του προσωπικού. Και για τα σχολεία θα ήταν πολύ καλό, αλλά και για τους εκπαιδευτικούς.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Ναι, πάντα θα απορροφάται ένα μέρος από τους περισσευάμενους, λόγω αδειών (αναρρωτικών μακράς διαρκείας, εγκυμοσύνης/λοχείας, εκπ/κών). Νομίζω όμως οτι το πρόβλημα θα ήταν σαφώς λιγότερο έντονο, αν έχαναν την οργανική τους οι απανταχού και επι χρόνια αποσπασμένοι. Ούτε το σχολείο βοηθά, ούτε τους εκπ/κούς. Και στο κάτω-κάτω, αφού ο άλλος είναι τόσα χρόνια αποσπασμένος, δώσε του εκεί την οργανική, να εξυπηρετηθεί και κανένας από την ουρά...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Wizard

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank31_5_10_1505.php

Το αναμορφωμένο διδακτικό ωράριο και ωρολόγιο πρόγραμμα των 800 ολοήμερων σχολείων

Οι επιμέρους αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα έχουν ως εξής:
...
Προστίθεται το μάθημα των Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας  για 2 ώρες εβδομαδιαίως σε όλες τις τάξεις.
...


Άλλαξε λοιπόν ο τίτλος από μάθημα Η/Υ (που ανακοίνωσε η Διαμαντοπούλου, ας μάθει πια τι είναι η Πληροφορική, νισάφι) σε Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας. Ακόμα δεν έχουν ανακοινώσει ποιος θα το διδάσκει.

petrosp13

Με τέτοιο τίτλο, αποκλείεται να διδάσκεται από δασκάλους
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Να δεις, θα το διδάσκουν απόφοιτοι του τμήματος επικοινωνίας και ΜΜΕ... Βλέπω τον κάθε δημοσιογράφο να γίνεται εκπ/κός.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

dim

 Με γιουχαΐσματα, εκσφενδονισμό καφέδων και νερού υποδέχτηκαν την υπουργό Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου ... http://www.alfavita.gr/typos/t1_6_10_1334.php

http://www.alfavita.gr/typos/t1_6_10_1326.php
Εκεί έγινε δεκτή με συνθήματα από συγκεντρωμένους φοιτητές και εκπαιδευτικούς, οι οποίοι αποδοκίμασαν...........
  Κάποιοι πέταξαν αβγά, μπουκάλια με νερό και καφέδες στη συνοδεία της υπουργού............



Αστυνομικές δυνάμεις όμως τους απώθησαν και στη συνέχεια οι εκπαιδευτικοί εκσφενδόνισαν καφέδες, αβγά και ποτήρια με νερό προς την πλευρά της κυρίας Διαμαντοπούλου..................
http://www.alfavita.gr/typos/t1_6_10_735.php

Vangelis

Είναι το καινούργιο στύλ διαλόγου αυτό.

iliasthes

Το θέμα είναι πως οι Κυβερνήσεις την τελευταία 15ετία, διάλογο ονομάζουν την διαδικασία: "ελάτε να σας ανακοινώσουμε τι αποφασίσαμε για σας". Οι πιο "δημοκρατες" υπουργοί λένε: "ελάτε να σας ανακοινώσω τι αποφάσισα για σας. Αν έρθετε θα σας δώσω και μια ελεημοσύνη ως αντάλλαγμα που θα με χειροκροτήσετε, αλλιώς δεν θα πάρετε ούτε πουρ μπουάρ." Αν και δεν μου αρέσουν αισθητικά οι αγώνες με πετάγματα καφέδων, γιατί δεν πρόκειται να κερδίσεις τίποτα, πετώντας καφέδες και αυγά. Με τος αγώνες θέλεις να κερδίσεις και να αλλάξεις συνειδήσεις. Οι συνειδήσεις κερδίζονται με ιδέες και με διάλογο με τους μαθητές, με τους γονείς, με τους συναδέλφους και με κοινές διεκδικήσεις που θα αναβαθμίσουν την ποιότητα του σχολείου, την ποιότητα της μόρφωσης που προσφέρει, και όχι με διαγωνισμό ανούσιου ακτιβισμού

Wizard

Μεγάλη εξέλιξη!!

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank3_6_10_1526.php

ΘΕΜΑ: «  ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ 800 ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΝΙΑΙΟ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  »

Βασικός  στόχος του  Αναμορφωμένου  Προγράμματος είναι ο περιορισμός και στη  συνέχεια, η  μείωση  στο  ελάχιστο   των  περισσότερων  απογευματινών  δραστηριοτήτων των  μαθητών σε  χώρους  εκτός  σχολείου,  περιορίζοντας  την  ταλαιπωρία  των  παιδιών  και τα  έξοδα των γονέων,  αφού   η  διδασκαλία  της  Πληροφορικής   (Τ.Π.Ε.)  και   των   Ξένων  Γλωσσών θα  οδηγεί  σε  πιστοποίηση   μέσα  στο  δημόσιο  σχολείο. 
...
Για  την  Πρωτοβάθμια  Εκπαίδευση και  αποκλειστικά   για τη διδασκαλία  όλων των γνωστικών  αντικειμένων , συστήνονται  κλάδοι των αντίστοιχων ειδικοτήτων  (Π.Ε.05, Π.Ε.07, Π.Ε.08, Π.Ε.19, Π.Ε.20 και ΠΕ 32) και αντίστοιχος αριθμός  οργανικών θέσεων,  με κοινή  Υπουργική  Απόφαση  που  προωθείται. Το σύνολο των θέσεων ειδικοτήτων θα καλυφθεί από το υπάρχον προσωπικό στα σχολεία αυτά και για τις περιπτώσεις των επιπλέον κενών  από το  πλεονάζον προσωπικό ειδικοτήτων στη Β/θμια Εκπ/ση, το οποίο ήδη έχει κληθεί να εκδηλώσει ενδιαφέρον για απόσπαση, είτε από προσλήψεις αναπληρωτών έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία ίδρυσης των κλάδων, ώστε να μεταταγούν ή να διοριστούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Ήδη, έχει γίνει κάθε προεργασία και προγραμματισμός για την πλήρη λειτουργία των σχολείων αυτών από την 1η Σεπτεμβρίου. Προς τούτο έχει ορισθεί ο αριθμός των 800 συγκεκριμένων σχολείων για τη βέβαιη και ασφαλή επίτευξη του στόχου.
...
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές:  Θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να καλυφθούν τυχόν ελλείψεις σε Η/Υ στα σχολεία προκειμένου να παρέχονται σε  όλους  ανεξαιρέτως τους μαθητές εμπειρίες μάθησης που να σχετίζονται με την αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διαδικασία με οριζόντιο τρόπο που να αφορά όλα τα μαθήματα. Ωστόσο, ως μεταβατικό στάδιο μπορεί  να εισαχθεί η Πληροφορική, ως ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, προκειμένου  να δοθεί η ευχέρεια στους μαθητές να εξοικειωθούν με την επιστήμη των υπολογιστών,  που θα τους φανεί χρήσιμη όχι μόνο στις επόμενες εκπαιδευτικές βαθμίδες, αλλά και κατά την πλήρη ένταξή τους αργότερα στην πραγματική ζωή. Απώτερος στόχος είναι η πιστοποίηση του βαθμού κατάκτησης των βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων όσον αφορά τις ΤΠΕ κατά τη διάρκεια της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης.

Νίκος Αδαμόπουλος

Όντως μου τηλεφώνησε σήμερα κιόλας ο διευθυντής ενός Δημοτικού στον Πύργο που έχει ενταχθεί στα 800 και με ρωτούσε λεπτομέρειες (που δεν ήξερα να του πω φυσικά...!)... Όντως πρόκειται για σημαντική εξέλιξη....

mmiaora

Παράθεση από: Wizard στις 03 Ιουν 2010, 05:10:49 ΜΜ
Μεγάλη εξέλιξη!!

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank3_6_10_1526.php

ΘΕΜΑ: «  ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ 800 ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΝΙΑΙΟ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  »

Βασικός  στόχος του  Αναμορφωμένου  Προγράμματος είναι ο περιορισμός και στη  συνέχεια, η  μείωση  στο  ελάχιστο   των  περισσότερων  απογευματινών  δραστηριοτήτων των  μαθητών σε  χώρους  εκτός  σχολείου,  περιορίζοντας  την  ταλαιπωρία  των  παιδιών  και τα  έξοδα των γονέων,  αφού   η  διδασκαλία  της  Πληροφορικής   (Τ.Π.Ε.)  και   των   Ξένων  Γλωσσών θα  οδηγεί  σε  πιστοποίηση   μέσα  στο  δημόσιο  σχολείο. 
...
Για  την  Πρωτοβάθμια  Εκπαίδευση και  αποκλειστικά   για τη διδασκαλία  όλων των γνωστικών  αντικειμένων , συστήνονται  κλάδοι των αντίστοιχων ειδικοτήτων  (Π.Ε.05, Π.Ε.07, Π.Ε.08, Π.Ε.19, Π.Ε.20 και ΠΕ 32) και αντίστοιχος αριθμός  οργανικών θέσεων,  με κοινή  Υπουργική  Απόφαση  που  προωθείται. Το σύνολο των θέσεων ειδικοτήτων θα καλυφθεί από το υπάρχον προσωπικό στα σχολεία αυτά και για τις περιπτώσεις των επιπλέον κενών  από το  πλεονάζον προσωπικό ειδικοτήτων στη Β/θμια Εκπ/ση, το οποίο ήδη έχει κληθεί να εκδηλώσει ενδιαφέρον για απόσπαση, είτε από προσλήψεις αναπληρωτών έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία ίδρυσης των κλάδων, ώστε να μεταταγούν ή να διοριστούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Ήδη, έχει γίνει κάθε προεργασία και προγραμματισμός για την πλήρη λειτουργία των σχολείων αυτών από την 1η Σεπτεμβρίου. Προς τούτο έχει ορισθεί ο αριθμός των 800 συγκεκριμένων σχολείων για τη βέβαιη και ασφαλή επίτευξη του στόχου.
...
Δηλαδη αυτο μεταφραζεται σε διοριστηριο στην πρωτοβαθμια??????Τι δηλωνει???

Wizard

Επειδή φαίνεται τα ελληνικά μου δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του υπουργείου, τι ακριβώς να σημαίνει το "Ωστόσο, ως μεταβατικό στάδιο μπορεί  να εισαχθεί η Πληροφορική, ως ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση...";  Πιο πάνω αναφέρει για δημιουργία οργανικών για το γνωστικό αντικείμενο και μετά για μεταβατικό στάδιο ???

Επίσης, αναφέρεται ότι "Επισημαίνεται   ότι  η  άμεση  παρέμβαση  της  ηγεσίας  του  Υπ.Παιδείας  Δ.Β.Μ.Θ. για  τη  λειτουργία  των  800 Ολοήμερων  Δημοτικών  Σχολείων  με  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα  σε καμία  περίπτωση   δεν  σχετίζεται  με  τη  λειτουργία  των  Πιλοτικών Ολοήμερων  Σχολείων, τα  οποία   θα  λειτουργήσουν  από  το  σχολικό  έτος  2011-12."
Άλλα ολοήμερα είναι αυτά; Μπέρδεμα...  :laugh: