Διαγράμματα ροής

Ξεκίνησε από casla, 29 Οκτ 2020, 05:54:10 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

casla

Καλησπέρα,
από προηγούμενες ερωτήσεις διάβασα οτι τα διαγράμματα ροής και ο ψευδοκώδικας είναι εκτός ύλης.
Παρ'όλα αυτά υπάρχει στο βιβλίο και στην εξεταστέα ύλη είναι μέσα.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. Αλγοριθμικές δομές
.
.
4.1.2 Δομή επιλογής if (ΑΝ)
4.1.3 Δομή επανάληψης (for και while)
.
.

Που αναφέρεται και που στηριζόμαστε να λύνουμε και να γίνεται αναπαράσταση των προγραμμάτων μόνο με python?
Σας παρακαλώ διαφωτίστε με!!


George Eco

#1
"Που αναφέρεται και που στηριζόμαστε να λύνουμε και να γίνεται αναπαράσταση των προγραμμάτων μόνο με python?
Σας παρακαλώ διαφωτίστε με!! "

Καλησπέρα.
Python?
Είσαι Γ Λυκείου ή Γ ΕΠΑΛ;

casla

Είμαι σε ΕΠΑΛ και αναφέρομαι στο μάθημα που δίνουν πανελλήνιες. Είναι ή δεν είναι στην ύλη τα διαγράμματα ροής;  Πάντως ποτέ σε παλιότερα θέματα από ότι είδα δεν έχουν ζητηθεί διαγράμματα ή ψευδοκώδικας.
Κάνω πρώτη φορά το μάθημα και έχω μπερδευτεί! ☹️

evry

Έχεις δει πουθενά στο βιβλίο ή στο τετράδιο μαθητή άσκηση στην οποία να ζητείται διάγραμμα ροής ή ψευδοκώδικας?
Η χρήση του ψευδοκώδικα και των διαγραμμάτων ροής έχουν καθαρά διδακτικό/εκπαιδευτικό σκοπό και δεν εξετάζονται.

Παράθεση από: casla στις 29 Οκτ 2020, 09:34:11 ΜΜ
Είμαι σε ΕΠΑΛ και αναφέρομαι στο μάθημα που δίνουν πανελλήνιες. Είναι ή δεν είναι στην ύλη τα διαγράμματα ροής;  Πάντως ποτέ σε παλιότερα θέματα από ότι είδα δεν έχουν ζητηθεί διαγράμματα ή ψευδοκώδικας.
Κάνω πρώτη φορά το μάθημα και έχω μπερδευτεί! ☹️
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

casla

Όχι δεν έχω δει. Απλά στην ύλη είναι μέσα, δεν αναφέρεται πουθενά ότι εξαιρούνται και ήθελα να είμαι σίγουρη.
Σε ευχαριστώ πολύ

seibei

Παράθεση από: evry στις 29 Οκτ 2020, 09:41:54 ΜΜ
Η χρήση του ψευδοκώδικα και των διαγραμμάτων ροής έχουν καθαρά διδακτικό/εκπαιδευτικό σκοπό και δεν εξετάζονται.
Αυτό που αναφέρεται;

evry

#6
Θεωρώ ότι από την στιγμή που δεν υπάρχει πουθενά στο βιβλίο ούτε στο τετράδιο εργασιών ούτε μια άσκηση που να ζητάει διάγραμμα ροής θα ήταν προφανές ότι ο στόχος του μαθήματος δεν είναι αυτός. Δυστυχώς δεν λειτουργούν όλοι με την κοινή λογική και προσπαθούν να πιαστούν από ένα σχήμα ή ένα κομμάτι ψευδογλώσσα το οποίο μπορεί και καλά να πέσει στις εξετάσεις επειδή αναφέρεται κάπου στο βιβλίο. Δυστυχώς πρόκειται για την γνωστή εξεταστικοκεντρική διδασκαλία που σκοπό δεν έχει να καταλάβεις αλλά να περάσεις στις εξετάσεις οπότε πρέπει να μάθεις ακόμα και τα κόμματα στο βιβλίο, κάτι που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία (το αντίθετο μάλιστα) αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Για αυτό λοιπόν επέμεινα στον οδηγό εκπαιδευτικού να μπει σχετική αναφορά. Οι άλλοι συγγραφείς μου έλεγαν: Άστο δεν έχει νόημα είναι προφανές!! Όλοι θα καταλάβουν ότι τα ΔΡ και ο ψευδοκώδικας δεν μπορούν να πέσουν θέμα και αναφέρονται στο βιβλίο μόνο για διδακτικό σκοπό. Αλλά εγώ ήμουν σίγουρος ότι θα υπάρξουν εκπαιδευτικοί που θα διαβάσουν αυτό το βιβλίο όχι για αυτό που είναι, δηλαδή ως εκπαιδευτικό βιβλίο αλλά ως νομικό κείμενο και θα σου ζητάνε ΦΕΚ και προεδρικά διατάγματα αν είναι στην ύλη η υποσημείωση της υποσημείωσης στην σελίδα 496.
Έτσι έγραψα την παρακάτω παράγραφο:

Σε όλες τις ασκήσεις-δραστηριότητες οι αλγόριθμοι διατυπώνονται στη γλώσσα Python, ώστε να μπορούν να εκτελεστούν άμεσα. Η ψευδογλώσσα και τα διαγράμματα ροής θεωρούνται γνωστά από τη Β' τάξη και μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον εκπαιδευτικό, κατά την κρίση του, για την παρουσίαση και την επεξήγηση των δομών ελέγχου (επιλογής, επανάληψης). Η υλοποίηση όμως ενός αλγορίθμου ή τμήματος του, θα πρέπει να ζητείται μόνο σε γλώσσα Python.

με τίτλο "Φιλοσοφία του μαθήματος" που είναι κάτω-κάτω στην σελ. 4, παραθέτω και το Link:
http://www.iep.edu.gr/images/IEP/EPISTIMONIKI_YPIRESIA/Epist_Monades/B_Kyklos/Tee/2017/GEpal/2017-05-17_G_EPAL_ProgrammatismosHY_TBook.pdf

Μάλιστα από την πίεση χρόνου τότε (νομίζω την άλλη μέρα παραδίδαμε) το έγραψα κατά τις 4-5 το πρωί και μου ξέφυγε το Pyhton!!
Το βλέπω τώρα και γελάω.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr