Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικά => Γενικά Παιδαγωγικά, Επιστημονικά και Τεχνικά Θέματα => Επιστημονικά Θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: evry στις 07 Σεπ 2008, 01:48:09 ΜΜ

Τίτλος: Κατάταξη ελληνικών τμημάτων πληροφορικής στην έρευνα
Αποστολή από: evry στις 07 Σεπ 2008, 01:48:09 ΜΜ

   Στο πανελλήνιο συνέδριο πληροφορικής που έγινε πριν λίγες μέρες στη Σάμο παρουσιάστηκε μια αρκετά σοβαρή εργασία στην οποία οι ερευνητές επιχείρησαν να αξιολογήσουν τα ελληνικά τμήματα πληροφορικής και μηχανικών με βάση τις δημοσιεύσεις τους σε συνέδρια και περιοδικά. Δεν έλαβαν υπόψη τους απλά το πλήθος των δημοσιεύσεων (productivity) αλλά κυρίως την ποιότητά τους (quality), με διάφορα μέτρα όπως το impact factor κλπ.
Σε αυτή λοιπόν την κατάταξη το Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών της Κρήτης είναι πρώτο σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες, και μετά ακολουθούν το ΗΜΜΥ του ΕΜΠ, το τμήμα πληροφορικής της Αθήνας όπως επίσης και οι Μηχανικοί Η/Υ της Πάτρας. Η έκπληξη είναι το τμήμα πληροφορικής της ΑΣΣΟΕ που έχει ανέβει αρκετά.
   Μπορείτε να δείτε μια παρουσίαση της εργασίας εδώ http://delab.csd.auth.gr/~dimitris/papers/PCI08kmm.ppt (http://delab.csd.auth.gr/~dimitris/papers/PCI08kmm.ppt)

  Κατά τα άλλα το τμήμα της Κρήτης έχει μια εξαιρετικά χαμηλή βάση στις πανελλήνιες ενώ άλλα τμήματα με μηδενική ερευνητική συνεισφορά όπως αυτό του Χαροκόπειου έχουν πολύ υψηλότερη βάση.
Από ότι φαίνεται οι μαθητές επιλέγουν πόλη και όχι σχολή!!!
Τίτλος: Απ: Κατάταξη ελληνικών τμημάτων πληροφορικής στην έρευνα
Αποστολή από: p-p στις 07 Σεπ 2008, 02:10:37 ΜΜ
Η αξιολόγηση είναι η μοναδική σωτηρία για σχολές Πληροφορικής όπως τα τμήματα Μηχανικών Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνίών Κοζάνης,  Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων της Σάμου, και γενικά των τμημάτων της περιφέρειας.

Διότι αν αύριο έχει και 3-4 ιδιωτικά πανεπιστήμια σε Αθήνα - Θεσσαλονικη ποιός θα πάει Κοζάνη ή Σάμο για σπουδές(με την λογική ότι όσο θα δώσει για ενοίκια κλπ, ας τα δώσει για δίδακτρα).

Αν υπάρχει αξιολόγηση τότε θα μπορεί ο υποψήφιος φοιτητής Πληροφορικής να διαλέγει την σχολή με κριτήρια ακαδημαϊκά.

p-p