Στατιστικά Βαθμολογίας Πανελλαδικών Εξετάσεων για την ΑΕΠΠ

Ξεκίνησε από Manolis Kosmidis, 12 Απρ 2017, 02:18:05 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Manolis Kosmidis

Συνάδερφοι, θέλοντας να συγκεντρώσω τα στατιστικά στοιχεία για την βαθμολογία των υποψηφίων του μαθήματος, κατέληξα σε μια ολοκληρωμένη εικόνα των στατιστικών από το 2001 μέχρι το 2016.
Αναρτήθηκε: https://aepp.gr/statistika-vathmologias-ypopsifion-ton-panelladikon-eksetaseon-2001-2016-stin-anaptyksi-efarmogon-se-programmatistiko-perivallon-aepp/

Νομίζω ότι, έτσι, θα προκύψουν ευκολότερα, συμπεράσματα.  Μία πρώτη παρατήρηση αφορά τον αριθμό των μαθητών που εξετάστηκαν με μια 10ετία διαφορά, από το 2006, στο 2016. Από τις 48.000 στις 21.000. Η εντυπωσιακή μείωση, νομίζω ότι θα επηρεάσει αρνητικά, σε βάθος χρόνου, τις σχολές πληροφορικής και την γενικότερη ενσωμάτωση (αξιοποίηση) της τεχνολογίας της πληροφορίας στη χώρα μας.
To μάθημα της Πληροφορικής πιστεύω ότι πρέπει να περιέχει στοιχεία Ηλεκτρονικής, Ρομποτικής και της ανάπτυξης προϊόντων μέσω CAD. Επίσης, πρέπει να είναι project oriented και να βαθμολογείται ανάλογα. Η ΑΕΠΠ, πιστεύω ότι θα γίνει το πρώτο μάθημα που θα εξετάζεται με adaptive online testing.
https://aepp.gr

Sergio

Μια πρόχειρη "διαγραμματική" απεικόνιση των θεμάτων βασισμένη στα συγκεντρωτικά στατιστικά του συναδέλφου..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

dpa2006

Παράθεση από: Manolis Kosmidis στις 12 Απρ 2017, 02:18:05 ΜΜ
Συνάδερφοι, θέλοντας να συγκεντρώσω τα στατιστικά στοιχεία για την βαθμολογία των υποψηφίων του μαθήματος, κατέληξα σε μια ολοκληρωμένη εικόνα των στατιστικών από το 2001 μέχρι το 2016.
Αναρτήθηκε: https://aepp.gr/statistika-vathmologias-ypopsifion-ton-panelladikon-eksetaseon-2001-2016-stin-anaptyksi-efarmogon-se-programmatistiko-perivallon-aepp/

Νομίζω ότι, έτσι, θα προκύψουν ευκολότερα, συμπεράσματα.  Μία πρώτη παρατήρηση αφορά τον αριθμό των μαθητών που εξετάστηκαν με μια 10ετία διαφορά, από το 2006, στο 2016. Από τις 48.000 στις 21.000. Η εντυπωσιακή μείωση, νομίζω ότι θα επηρεάσει αρνητικά, σε βάθος χρόνου, τις σχολές πληροφορικής και την γενικότερη ενσωμάτωση (αξιοποίηση) της τεχνολογίας της πληροφορίας στη χώρα μας.

Δυστυχώς είναι αναμφίβολο ότι θα επηρεαστεί το επίπεδο των Τμημάτων Πληροφορικής.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science