ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 08 Φεβ 2014, 10:42:43 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λαμπράκης Μανώλης

καλησπέρα σε όλους

θα ήθελα την βοήθεια σας ... στο φροντιστήριο που δουλεύω θα βγάλουμε κάποια θέματα διαγωνίσματος για όλη την ύλη... ετοίμασα ένα , και θα ήθελα να ακούσω την γνώμη από όποιον έχει όρεξη να του ρίξει μια ματιά, μια που θα ανέβουν και στην σελίδα του φροντιστηρίου, μην έχω κάνει καμιά "πατάτα"    >:D :angel: :D ;D   επισυνάπτω τα θέματα και τις λύσεις, όποιος έχει διάθεση να τις δει μήπως δεν έχω σκεφτεί κάτι σωστά....έχω το άγχος του πρωτάρη είναι  η αλήθεια.... δεκτά σχόλια για οτιδήποτε, από διατύπωση, μέχρι μονάδες, μέχρι λάθη ή μέχρι ότι σκεφτεί κανείς

θα ανεβάσουμε και δεύτερο διαγώνισμα, οπότε το δεύτερο θα είνια και λίγο πιο δύσκολο, η λογική σε αυτό είναι να έχει ρόλο προθέρμανσης πιο πολύ, όχι πως είναι τόσο απλό.


σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας

ΥΓ . βεβαίως αν κάποιος δει κάτι ενδιαφέρον, ευχαρίστως να το χρησιμοποιήσει

Λαμπράκης Μανώλης

γεια χαρά σε όλους

μήπως είδε κάποιος το διαγώνισμα ?? από ότι είδα έγιναν καποιες λήψεις ...  κάποια παρατήρηση/λάθος/διώρθωση/κτλ κτλ???

συγνώμη αν φαίνομαι βιαστικός, απλά μέχρι την Πέμπτη πρέπει να το στείλω...οπότε αν κάποιος έχει κάποιο σχόλιο ας το παραθέσει

ευχαριστώ ξανά

vtsakan

Γειά σου mkouv
Λοιπόν, σε ένα πέρασμα που έκανα στο διαγώνισμα, δεν βρήκα κάτι. Μόνο κάτι Ορθογραφικά - Τυπογραφικά:
1. σελ. 1 δυσδιάστατο αντί δισδιάστατο
2. σελ. 1 μανάδες αντί μονάδες

Τις λύσεις δεν πρόλαβα να τις κοιτάξω.

Καλή επιτυχία στα παιδιά σου.
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

Λαμπράκης Μανώλης

Ωραία σε ευχαριστώ θα τα κοιτάξω...

Λαμπράκης Μανώλης

καλησπέρα σε όλους

για όποιον ενδιαφέρεται, στο θέμα α4, η συνθήκη είναι Αν i+j=8 τότε , ήθελα να καταλάβουν πως πρόκυται για τα στοιχεία που βρίσκοντια στην δευτερεύουσα διαγώνιο

ευχαριστώ

evry

Κάνε σχήμα στον πίνακα
και αφού του δείξεις ποια είναι η δευτερεύουσα στη συνέχεις βάλτους να καταγράψουν ολα τα στοιχεία της στο χαρτί.
π.χ.
Α[7,1], Α[6, 2], Α[5,3]...
ρώτα τι παρατηρούν, αν η γραμμή είναι x πόσο είναι η στήλη?

μετά βάλτους να το κάνουν για τυχαίο Ν
Α[Ν,1], Α[Ν-1, 2], Α[Ν-2,3]

ρώτα τι παρατηρούν και ζήτα τη σχέση για το τυχαίο i
μετά ζήτα τους να στο κάνουν επαναληπτικά

Παράθεση από: mkouv στις 13 Φεβ 2014, 09:02:26 ΜΜ
καλησπέρα σε όλους

για όποιον ενδιαφέρεται, στο θέμα α4, η συνθήκη είναι Αν i+j=8 τότε , ήθελα να καταλάβουν πως πρόκυται για τα στοιχεία που βρίσκοντια στην δευτερεύουσα διαγώνιο

ευχαριστώ
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους

ανεβάζω και το δεύτερο διαγώνισμα εφ όλης της ύλης ... θεωρώ που είναι μεγαλύτερης δυσκολίας από το πρώτο ... είναι θέματα από πολλά κομμάτια του βιβλίου ... παρακαλώ θα ήθελα ξανά την βοήθειά σας, όποιος έχει χρόνο και όρεξη.... παρατηρήσεις από έκφραση, σύνταξη, δυσκολία, ή ό,τι θέλει να σχολιάσει ο καθένας όλα θα βοηθήσουν.... πολύ πολύ σημαντικό όποιος έχει χρόνο να δει και τις ΛΥΣΕΙΣ, να δω αν οι ιδέες μου είναι εν τέλει σωστές ....  θα είναι τεράστια βοήθεια, καθώς τα θέματα θα μπουν στην ιστοσελίδα του φροντιστηρίο που δουλεύω ...

αυτονόητο είνια πως αν κάποιος δει άτι που θεωρεί ενδιαφάρον μπορεί να το χρησιμοποιήσει

gthal

Συνάδελφε συγχαρητήρια, έχεις αρκετές καλές ιδέες μέσα.
Κοίταξα τα θέματα Α και Β (τα μεγαλύτερα θα τα δω αργότερα) και έχω τις εξής παρατηρήσεις:

Στο Α.1.1 "Τα λογικά λάθη δε σταματούν την εκτέλεση του προγράμματος ..."  - νομίζω θα πρέπει να το διατυπώσεις πιο προσεκτικά.
Θεωρώ ότι υπάρχουν λογικά λάθη που μπορεί να σταματήσουν την εκτέλεση, πχ ο μη έλεγχος ενός διαιρέτη αν είναι μηδέν ή η χρήση ενός δείκτη πίνακα που από λογικό λάθος θα πάρει τιμή εκτός ορίων, κ.ά.
Εξ' άλλου ούτε τα συντακτικά σταματούν την εκτέλεση αλλά δεν την επιτρέπουν καθόλου (τουλάχιστον αν μιλάμε για μεταγλώττιση)
Ίσως λοιπόν θα έπρεπε να λες "Τα λογικά λάθη δεν αποτρέπουν την εκτέλεση του προγράμματος ..."
ή ακόμα καλύτερα να έλεγες "Τα λογικά λάθη δε σταματούν τη μεταγλώττιση του προγράμματος ..."

Στο Α3 στο Α) "να ταξινομεί μόνο 10 στοιχεία του πίνακα" Εγώ καταλαβαίνω τι θες να ζητήσεις αλλά ο μαθητής θα το καταλάβει; Δεν είναι σαφές. Γιατί ας πούμε, και στο Β) που ταξινομεί από το 20 μέχρι το 40, επίσης ταξινομεί μόνο 21 στοιχεία του πίνακα.  Το ερώτημα είναι πώς θα φανεί το διαφορετικό που ζητάει το Α από το Β και δυστυχώς δεν έχω πρόταση. Αν βρεις θα με ενδιέφερε να την ακούσω.

Στο Α4, η λύση που προτείνεις "επιτελεί τις ίδιες ενέργειες" με την έννοια ότι το sum και το i τελειώνουν με τις ίδιες τιμές όπως και στον αρχικό αλγόριθμο αλλά δεν "επιτελεί τις ίδιες ενέργειες" με την έννοια ότι το i και στο sum δεν έχουν σε κάθε επανάληψη τις τιμές που έχουν στον αρχικό. Από την άλλη, μια λύση πχ
για i από 4 μέχρι 10 με_βήμα 3
  sum <-- sum + i
τέλος_επανάληψης

διατηρεί τις τιμές των i και sum σε κάθε επανάληψη όπως είναι στον αρχικό αλλά το i βγαίνει με τιμή διαφορετική απ' ότι στον αρχικό (πράγμα που θα διορθωνόταν με μια i <-- i-3 μετά το τέλος_επανάληψης).
Το ερώτημα είναι ποιο θεωρούμε σωστό και τι εννοούμε με το "επιτελεί τις ίδιες ενέργειες" ;
Κατά τη γνώμη μου όταν ζητάμε μετατροπές πρέπει να είναι αρκετά στρωτές. Δεν έχουν νόημα αυτές που ζητάνε από το μαθητής να κάνει "κωλοτούμπες" για να τις πετύχει. Γιατί και στην πργαματικότητα, αν ένας προγραμματιστής πετυχαίνει κάτι με έναν βρόχο που τον εξυπηρετεί, ποιος ο λόγος να καταναλώσει σκέψη για να τον αλλάξει χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο που δεν εξυπηρετεί στη συγκεκεριμένη περίπτωση;

Στη λύση του Α5 στην
Αν κ=λ ή (κ+λ=6) τότε

προφανώς θέλεις να βάλεις και αντί για ή

Στο Β1 το διάγραμμα είναι αρκετά δυσανάγνωστο

Στο Β2 να δηλώσεις και τις μεταβλητές μεγ και γ, ενώ περισσεύει η κ
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Λαμπράκης Μανώλης

Ωραία συνάδελφε σε ευχαριστώ πολύ, αρκέτα χρήσιμες οι παρατηρήσεις σου (περιμένω και στα άλλα θέματα  ;D :D )

α)το σωστό λάθος με το λογικό λάθος και εμένα λίγο με προβλημάτισε, αφού όντως υπάρχει περίπτωση κακής διατύπωσης θα το κοιτάξω

β) "να ταξινομεί μόνο τα 10 μικρότερα στοιχεία του πίνακα " , εξηγώντας παραπάνω πως ζητάει φθίνουσα ταξινόμηση ?? αυτό πως σου φαίνεται ?? 

γ) η μετατροπή που χάνει τις τιμές ?? είχα την εντύπωση πως είναι οι ίδιες και στα δύο...να σου πω την αλήθεια (το λέμε για να δω που δεν έχω καταλάβει καλά, και όχι πως έχω αναγκατικά δίκιο, να με διορθώσεις αν κάνω λάθος) έτσι που το προτείνεις πχ στην αρχή το i είναι 4 στο για ενώ στο μέχρις_ότου 1... ή κάτι δεν σκέφτομαι σωστα??  ??? ???

δ) ναι και είναι στη μέση δεν έχει νόημα το η ..... αυτό το θέμα πως σας φάνηκε ?? ουσιαστικά με τους μαθητές μου το βγάλαμε, είναι ωραίο και σχετικά δύσκολο θα το έλεγα....πρέπει να προσέξει κανείς που θα βάλει τις συνθήκες

ευχαριστώ και για τα υπόλοιπα σχόλια, περιμένω και άλλα  ;D ;D