Εμπρακτος αγώνας.

Ξεκίνησε από toufeki, 30 Ιαν 2010, 12:05:12 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

toufeki


http://www.alfavita.gr/ank_b/ank29_1_10_923.php

Εμείς τι θα κάνομε. Μας αγγίζει ή όχι το ζήτημα; :-\
Δεν πρέπει να σηκώνουμε που και που τα μάτια μας από το πληκτρολόγιο;
Εξαιρούνται οι συνάδελφοι που ξέρουν "τυφλό σύστημα". >:D

andreas_p

Θα πρέπει να τονίσουμε για πολλοστή φορά ότι άλλο το εργασιακό και άλλο το διδακτικό ωράριο.

Στις 10 Φλεβάρη , αν απεργήσουμε , σερνόμαστε πίσω απ' το άρμα της ΑΔΕΔΥ.

Η ΑΔΕΔΥ ΠΟΤΕ δε στήριξε αιτήματα του εκπαιδευτικού κλάδου. 

Εμείς (ΟΛΜΕ-ΔΟΕ) απεργούμε στις 8 του Μάρτη, ημέρα ΔΕ !

dim

Παράθεση από: andreas_p στις 30 Ιαν 2010, 12:59:28 ΜΜ
Θα πρέπει να τονίσουμε για πολλοστή φορά ότι άλλο το εργασιακό και άλλο το διδακτικό ωράριο.

Στις 10 Φλεβάρη , αν απεργήσουμε , σερνόμαστε πίσω απ' το άρμα της ΑΔΕΔΥ.

Η ΑΔΕΔΥ ΠΟΤΕ δε στήριξε αιτήματα του εκπαιδευτικού κλάδου. 

Εμείς (ΟΛΜΕ-ΔΟΕ) απεργούμε στις 8 του Μάρτη, ημέρα ΔΕ !

Δεν το καταλαβαίνω. ΑΔΕΔΥ   ΔΟΕ-ΟΛΜΕ.
Η αφίσα γιατι γράφει και ΟΛΜΕ-ΔΟΕ??  http://olme-attik.att.sch.gr/files/homeimg/current.jpg

andreas_p

Και επειδή το γράφει ; Δεν είναι και Ευαγγέλιο !!!!

toufeki

Ωραία ρε συ Ανδρέα, και ποια είναι η αγωνιστική φόρμουλα που πρέπει να ακολουθήσουμε για να πετύχουμε κάτι;
Είναι μήπως αυτή που υποστηρίζεται από την πλειοψηφία των μελών του παρόντος;
Συμφωνώ με την αίσθηση που έχεις για την ΑΔΕΔΥ.
Δεν είναι όμως η ΑΔΕΔΥ που έβγαλε αφίσα. Την αφίσα-προσκλητήριο την έβγαλαν(ή τελος πάντων συμφώνησαν) από κοινού η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ οι συνδικαλιστικοί μας φορείς. Κάτι το οποίο συμβαίνει αρκετά σπάνια.
Πως θα μπορούσαμε να αντιδράσουμε "μοναχικά" για τα θέματα που μας απασχολούν;
Μέσω της ΠΕΚΑΠ ή μέσω των επιστημονικών μας συλλόγων ή συντεχνιακά;
Οι μόνοι συνδικαλιστικοί μας εκπρόσωποι είναι οι παραπάνω και εμείς είμαστε που εκλέγουμε τα διοικητικά τους συμβούλια.
Η ευθύνη για τον τρόπο λειτουργίας τους λοιπόν είναι δική μας διότι πολύ απλά εμείς τους εκλέγουμε.
Άν θα πρέπει λοιπόν να προβληματιστεί κάποιος  για τον τρόπο λειτουργίας της ΟΛΜΕ αυτός είναι ο ίδιος μας ο εαυτός.

andreas_p

Παράθεση από: toufeki στις 30 Ιαν 2010, 03:48:10 ΜΜ
Πώς θα μπορούσαμε να αντιδράσουμε "μοναχικά" για τα θέματα που μας απασχολούν;

ΟΛΜΕ-ΔΟΕ = 200.000 !!! Αρκεί να αντιδράσουμε ενωμένα !

Στη μεγάλη απεργία των δασκάλων το 2006 , το θέμα αφορούσε μόνο τη ΔΟΕ ;
Αν έπαιρνε μέρος και η ΟΛΜΕ και κυρίως πάνω στις εξετάσεις, το αποτέλεσμα θα ήταν το Κουτσίκειο :

Τα 103 θα γίνουν 105 !!!!!!!!!!!!!!!  Τι μας λες μωρή ;;;;; 

Και οι μεταξένιες κουρτίνες, τα δερμάτινα σαλέ και τα επίχρυσα στο γραφείο της (μόνο 150 τ.μ.)  ήταν μέρος της σφιχτής οικονομικής πολιτικής και του δια ζώσης παραδείγματος ;;;;;;;;;;;;;;;;

toufeki

Είναι σα να ακούω τον εαυτό μου.
Το κακό είναι ότι είμαστε λίγοι και στα μάτια των υπολοίπων γραφικοί.
Η καταιγίδα όμως πλησιάζει και παρουσιάζεται ως βροχή στην έρημο.
Κρίμα διοτί πέρα από την αλγοριθμική της αλγοριθμικής πολλοί ξεχνάνε την αλγοριθμική της ίδιας της ζωής.
Μας έχουν κάνει ένα με τα μηχανάκια που προγραμματίζουμε.
Κρίμα.

toufeki

Δεν κάνω διαφήμιση βιβλίων γιαυτό θα παρακαλούσα όσους το βλέπουν έτσι, να μην κάνουν κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.

Σας προτείνω ένα βιβλίο σχετικά με την εκπαιδευτική πολιτική παγκοσμίως.

http://www.ebooks.gr/book/13165

za√‘ag

Στο χάλι που έχουμε σήμερα έχουν συμβάλει και οι συνδικαλιστές (γενικά) με την ασυνέπειά τους και με την αδιαφορία τους.
Θα μου πεις ... εσύ τους ήθελες εσύ τους έβγαλες....
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

toufeki

Aπό ΑΒ της δημοσιογράφου ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΛΙΑΤΣΟΥ..

"....Η γρήγορη και ουσιαστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι επίσης ένα στοίχημα που καλείται να κερδίσει η ηγεσία του υπουργείου καθώς το ολοήμερο αλλάζει το ρυθμό του σχολείου και ενσωματώνει στο πρόγραμμά του νέες τεχνολογίες και άλλου είδους δεξιότητες.

Το αδύνατο σημείο για να ενταχθεί η χρήση της πληροφορικής στο καθημερινό μάθημα είναι οι εκπαιδευτικοί.

Ενώ δηλαδή τα σχολεία μας έχουν καλύψει τους στόχους της Ε.Ε. σε υποδομές (υπάρχουν υπολογιστές στην τάξη), η πληροφορική εξακολουθεί να διδάσκεται ως ξεχωριστό μάθημα και το ζητούμενο είναι να μπει μέσα σε όλη την εκπαιδευτική διαδικασία.

Για το σκοπό αυτόν θεωρείται επιβεβλημένη η επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών. Τη μεγαλύτερη ανάγκη διαπιστώθηκε πως την έχουν οι καθηγητές, οι οποίοι, σε αντίθεση με τους δασκάλους, είναι μεγαλύτερης ηλικίας και λιγότερο εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες.

Στόχος είναι μέσα σε 3 χρόνια να έχει επιμορφωθεί το μεγαλύτερο μέρος των εκπαιδευτικών, να προχωράει δηλαδή το πρόγραμμα επιμόρφωσης παράλληλα με την πιλοτική εφαρμογή του ολοήμερου σχολείου. ....."

Η παραπληροφόρηση και η προπαγάνδα πάνε σύννεφο >:(

Σημ: τα έντονα και διαγραμμένα είναι μια αισθητική παρέμβαση δική μου στο παραπάνω κείμενο που έτσι και αλλιώς είναι "αριστούργημα" στο είδος του απο μόνο του. 

toufeki

Οι "δημοσιογράφοι" έχουν πιάσει ήδη τα όπλα.
Μυρίστηκαν ότι η ατμόσφαιρα μυρίζει μπαρούτι και πιάσαν τα "όπλα" τους: "επιλεκτική όραση", "προπαγάνδα", "παραπληροφόρηση", όχι όλοι βέβαια, είναι πολλοί οι πραγματικοί δημοσιογράφοι.

http://www.alfavita.gr/typos/t31_1_10_826.php

toufeki

Ένα μεγάλο μπράβο και ευχαριστώ στην μεγάλη δασκάλα, και μια τεράστια μούντζα στους αρχιηλίθιους της πολιτείας (μας) που τόλμησαν να χρησιμοποιήσουν το "πρακτοριλίκι" ως επιχείρημα για να δικάσουν τον πραγματικά αγωνιστή εκπαιδευτικό.

Κάτι τέτοιοι είναι που χτίζουν το "εκπαιδευτικό" μας  σύστημα και μας δουλεύουν με την χρήση εμβολίων τόνωσης της "εθνικής μας περηφάνιας ".

Δεν ξέρω, η Κ. Διαμαντοπούλου έκανε καμιά αναφορά για την συγκεκριμένη δασκάλα, ή πιστεύει πως δεν αξίζει το κόπο να ασχολούμαστε με τέτοια;

http://www.alfavita.gr/typos/t31_1_10_929.php

Αλλού και αλλού το στοματάκι της πάει ροδάνι.

Vangelis

Παράθεση από: toufeki στις 30 Ιαν 2010, 12:05:12 ΜΜ
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank29_1_10_923.php

Προσωπικά συμφωνώ να μου δώσουν 3.025 και στη συνέχεια να μου τα "μειώσουν" στα 2.225 Euro.

Άντε παιδιά να βοηθήσουμε μέσω της ΑΔΕΔΥ τους φτωχούς εφοριακούς και τελωνειακούς να μη μειωθούν τα επιδόματα τους (τα οποία είνα μεγαλύτερα απο το σύνολο του μισθού που παίρνουμε εμείς)

Να θυμηθω και τους αγώνες που κάναμε (πάνω απο 1 μήνα απεργία) για να ενταχθούμε στο ενιαίο  μισθολόγιο και να εξισωθούμε μισθολογικά με τους Νηπιαγωγούς και τους Δασκάλους (τότε κάποιοι ονειρευόντουσαν "μέτωπα" κατά της -καθε- κυβέρνησης).   Τους αγώνες για να κλείσει το Διδασκαλίο που επιμόρφωνε σε μεταπτυχιακό επίπεδο τους καθηγητές  (αυτό γιατί ήθελε εξετάσεις για να μπεις και αυτό ήταν αντιδημοκρατικό!) 

Ναι λοιπόν σε στοχευμένες διεκδικήσεις όχι σε γενικούς "λαϊκούς αγώνες"

Ναι στο παράδειγμα καινοτομιών που δείχνει η κ. Πρωτονοτάριου  (http://www.alfavita.gr/typos/t31_1_10_929.php)  Ελπίζω κάποτε και εμείς σα κλάδος να έχουμε αντίστοιχα παραδείγματα.


katrina

Παράθεση από: toufeki στις 30 Ιαν 2010, 06:45:50 ΜΜ
Είναι σα να ακούω τον εαυτό μου.
Το κακό είναι ότι είμαστε λίγοι και στα μάτια των υπολοίπων γραφικοί.
Η καταιγίδα όμως πλησιάζει και παρουσιάζεται ως βροχή στην έρημο.
Κρίμα διοτί πέρα από την αλγοριθμική της αλγοριθμικής πολλοί ξεχνάνε την αλγοριθμική της ίδιας της ζωής.
Μας έχουν κάνει ένα με τα μηχανάκια που προγραμματίζουμε.
Κρίμα.
Κρίμα ή όχι κρίμα εξαρτάται απο εμας!
Aραγε, το end  θά είναι happy;

toufeki

Και τι να κάνουμε ρε συ Βαγγέλη. Να καθίσουμε με σταυρωμένα χέρια επειδή στην απεργία θα συμμετάσχουν και οι εφοριακοί;
Δηλαδή ρε συ Βαγγέλη να βρίσκουμε διαρκώς άλλοθι για να μην αγωνιζόμαστε;
Ειλικρινά ρε Βαγγέλη συμφωνώ και οργίζομαι και γω με τις αδικίες στην μισθοδοσία των ΔΥ, αλλά πρότεινέ μας κάποια έμπρακτη  μορφή αντίδρασης για εμάς τους ίδιους.
Επίσης γιατί να είναι κακό η μισθολογική εξίσωση νηπιαγωγών - δασκάλων - καθηγητών;

Σημ: Ήμουν και γω παρόν στην 2μηνη απεργία το 96-97 και αν δεν κάναμε την απεργία ακόμα τον Ανθόπουλο θα είχαμε υφυπουργό, τον θυμάσαι έτσι δεν είναι;