Σχολιασμός θεμάτων

Ξεκίνησε από evry, 12 Ιουν 2018, 10:32:02 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pvs

Παράθεση από: akalest0s στις 14 Ιουν 2018, 12:31:12 ΠΜ
Δεν διδάσκω πολλά χρόνια, για να έχω πιο πλήρη εικόνα. Αυτά που αναφέρεις όμως δεν μου φαίνονται (τα αποκλειστικά) κριτήρια θεμάτων. Ας κάνουμε την δουλειά μας καλύτερα και εμείς, ξέροντας ότι περιμένουμε αυξημένη δυσκολία στο τέλος.
Συμφωνώ. Όπως είπα, φέτος ήταν πιο δύσκολα, και μάλιστα ατυχώς, στα θέματα Α και Β.
Εγώ δεν διαφωνώ ότι πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας σε αυτή τη βάση το θέμα - "πρόβλημα" είναι το υλικό που υπάρχει. Πάνω σε αυτό έχω την ένσταση. Η κάνουλα της παλιάς τεχνολογικής που είχαμε και καλό υλικό έχει κλείσει. Τα τωρινά δεδομένα είναι εντελώς διαφορετικά. Εκτός και αν είμαι εγώ υπερβολικός (παίζει και αυτό) ως προς το επίπεδο των μαθητών. Τεσπα είναι μεγάλη η κουβέντα και θεωρώ ότι δεν χρειάζεται να κουράζουμε τους συμφουρίτες.   

evry

Η πλειοψηφία των μαθητών στην κατεύθυνσή μας ότι θέματα και να πέσουν θα γράψει κάτω από τη βάση! Δείτε το ποσοστό που έχει κάτω από τη βάση στα μαθηματικά που το ένα θέμα 25% είναι θεωρία και το 2ο μια μελέτη συνάρτησης!
Με το να βάζουμε εύκολα θέματα δεν πετυχαίνουμε κάτι ιδιαίτερο. Απλά υποβαθμίζεται το μάθημα. Μήπως να θυμίσω που βρίσκονται κάτι ευκολάκια του στυλ Βιοχημεία, Ηλεκτρολογία ή ακόμα και το ΑΟΔΕ?
Συνάδελφοι δεν είναι αυτή η λύση. Η λύση είναι μόνο μια. Πρόσβαση στα πολυτεχνεία από όσους δίνουν ΑΕΠΠ. Οτιδήποτε άλλο είναι πρόσκαιρη λύση όπως ήταν οι ώρες του Project που νόμιζαν κάποιοι ότι βολεύτηκαν και δεν τους ένοιαζε η αναβάθμιση του μαθήματος!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Sergio

Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

P.Tsiotakis


evry

Δε μου στέλνεις κανένα template Kal-El?

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 14 Ιουν 2018, 12:40:34 ΜΜ
Ετοίμασε την παρουσίασή σου τώρα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Όσοι βαθμολογήσετε γραπτά, κρατήστε αν θέλετε ένα πρόχειρο στατιστικό
Σε πόσους μαθητές βάλατε 10/10 στο Β2 και 20/20 σε Γ και Δ θέμα
Γιατί αν υπάρχουν μαθητές που έλυσαν ολόσωστα τα θέματα παραγωγής κώδικα και έχασαν μονάδες στο Β2, νομίζω ότι είναι προφανές το συμπέρασμα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tsabatman

Άραγε πως θα μάθουμε τις οδηγίες από την ΚΕΕ  για την μοριοδοτηση στα "καυτα" ερωτήματα.

evry

H ΚΕΕ σπάνια στέλνει οδηγίες, μόνο αν υπάρχει πρόβλημα και αν το ζητήσουν τα βαθμολογικά.

Σήμερα γίνεται στα βαθμολογικά η εισήγηση των συντονιστών και συμφωνούν οι βαθμολογητές ποια γραμμή θα ακολουθήσουν.
Οπότε το βράδυ ίσως να ξέρουμε τι αποφάσισαν για όλα αυτά τα ζητήματα

Παράθεση από: tsabatman στις 14 Ιουν 2018, 05:23:49 ΜΜ
Άραγε πως θα μάθουμε τις οδηγίες από την ΚΕΕ  για την μοριοδοτηση στα "καυτα" ερωτήματα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tasospap

 Τελευταίες ςξελίξεις απο τα βαθμολογικά για το θέμα Β2.

Και οι 3 λύσεις (όσο, αρχη_επαναληψης, αρχη_επάναληψης+εντολή Αν) θα πάρουν 10/10.

Στην χειρότερη περίπτωση 9/10 οι λύσεις με το αρχή_επανάληψης (με βάση την κρίση του βαθμολογητή).

gbougioukas

Παράθεση από: tasospap στις 14 Ιουν 2018, 10:20:19 ΜΜ
Τελευταίες ςξελίξεις απο τα βαθμολογικά για το θέμα Β2.

Και οι 3 λύσεις (όσο, αρχη_επαναληψης, αρχη_επάναληψης+εντολή Αν) θα πάρουν 10/10.

Στην χειρότερη περίπτωση 9/10 οι λύσεις με το αρχή_επανάληψης (με βάση την κρίση του βαθμολογητή).

Βγήκε οδηγία;
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

tasospap

Επίσημη όχι. Αυτη η γραμμή θα ακολουθηθεί όμως.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Το πρόβλημα είναι ότι το κάθε βαθμολογικό κέντρο θα κρατήσει διαφορετική στάση πάνω στο συγκεκριμένο θέμα Β2 με αποτέλεσμα και διαφορετική αντιμετώπιση στην απονομή μονάδων για κάθε λύση.....

pvs

Δηλαδή υπάρχει περίπτωση στο Χ βαθμολογικό κέντρο να αποφασίσουν σωστές λύσεις είτε με όσο, είτε με μέχρις_ότου 10/10 και στο Υ όσο 10/10, μέχρις_ότου 5/10 ή και λιγότερο? Εδώ δεν μιλάμε για μικρή διαφορά (0.5 ή 1 μονάδα) αλλά για τουλάχιστον 5. Δεν ξέρω όταν έχει γίνει τόσο μεγάλο μπέρδεμα με το συγκεκριμένο θέμα θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει μία γενική οδηγία σε όλα τα βαθμολογικά.

P.Tsiotakis

Παράθεση από: evry στις 14 Ιουν 2018, 05:34:28 ΜΜ
H ΚΕΕ σπάνια στέλνει οδηγίες, μόνο αν υπάρχει πρόβλημα και αν το ζητήσουν τα βαθμολογικά.

Πάντως οι Κύπριοι, ανακοινώνουν τις λύσεις, μαζί με τα θέματα...
http://www.moec.gov.cy/ypexams/panexams/themata_exams2018.html

Φέτος έχει και ανανεωμένο το μάθημα της Πληροφορικής (προφανώς είναι η χρονιά της ανανέωσης)
Το "Τύπωσε" στο Δάγραμμα Ροής είναι το "Εκτύπωσε";

Άρης Κεσογλίδης

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 15 Ιουν 2018, 10:02:01 ΠΜ
Πάντως οι Κύπριοι, ανακοινώνουν τις λύσεις, μαζί με τα θέματα...

Πολύ καλό αυτό με τις λύσεις...
Το σκεφτόμουν κι εγώ ότι είναι το καλύτερο να γίνεται , και μάλιστα να βάζουν όσο το δυνατόν περισσότερους διαφορετικούς τρόπους μαζεμένους για κάθε ερώτημα που υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι επίλυσης.

Τι μπορούμε να κάνουμε για να το ζητήσουμε και να γίνει αυτό;
Και γενικά σε όλα τα μαθήματα.
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"