Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

Γιαννούλης Γιώργος

Παράθεση από: eurih70 στις 28 Μαΐου 2010, 04:38:52 ΜΜ
ΥΓ : Σε όσους πιστεύουν ότι δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πίνακα στο θέμα Γ, θα θέσω το παρακάτω:
"Αναπτύξτε αλγόριθμο που θα διαβάζει Ν θετικούς αριθμούς , και να επιστρέφει πόσοι απ αυτούς είναι πάνω από το μέσο όρο!"
Απαντήστε σας παρακαλώ πώς θα το λύστε!
Άλυτο... και σε αλγόριθμο και σε Γλώσσα.

P.Tsiotakis

πρέπει να συζητήσουμε για το υπόλοιπο διαγώνισμα

Vagnes

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 04:41:00 ΜΜ
και γιατί πρέπει να λύνεται? Δε λύνεται

Στον αλγόριθμο της σειριακής στο βιβλίο, το μέγεθος του πίνακα είναι άγνωστό;

Παναγιώτη δεν μπορείς να λές δεν λύνεται.... ζητάει η άσκηση τον αλγόριθμο και όπως είπες εσυ πολύ πιο πρίν "αλγόριθμος(ψευδογλώσσα ή προγραμμα)" ειναι το ένα και το αυτό..... απλά η άσκηση λέει γενικά αλγόριθμο........ οπότε μπορεί να λυθεί με αλγόριθμο σύμφωνα με τα λεγόμενα σου......

Σούλας Βασίλης

Τελικά με αυτή την συζήτηση το μάθημα μας μάλλον είναι για την θεωρητική κατεύθυνση. Στο συγκεκριμένο πρόβλημα (πραγματικότητα προβλήματος) η χρήση πινάκων είναι δυνατή και στην πράξη κάποιος που θα του ζητούσαν να το προγραμματίσει θα το έκανε άνετα και χωρίς πρόβλημα και στον πραγματικό κόσμο το Πρόγραμμα θα δούλευε. Στον θεωρητικό όμως κόσμο δεν γίνεται!!! Τι να πώ. Από του χρόνου θεωρητική κατεύθυνση η ΑΕΠΠ.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

gthal

Παράθεση από: vistrian στις 28 Μαΐου 2010, 04:40:11 ΜΜ
Ερώτηση;
Μαθητής που έκανε το θέμα χωρίς πίνακα και έκανε τα 3 πρώτα ερωτήματα   θα πάρει 15.
Μαθητής που έκανε όλο το θέμα με πίνακα θα πάρει 15.
ΕΪΝΑΙ ΑΔΙΚΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/size]
Απ' ότι φαίνεται, θεωρούν ότι πρέπει να χαθεί το 1/4 του θέματος γιατί αυτή η λύση αποδεικνύει ότι ο μαθητής δεν κατάλαβε το νόημα των πινάκων.
Έτσι, απ' ότι λέμε εδώ όλοι, οι περισσότεροι μαθητές μας, ακόμα και οι άριστοι (ευτυχώς όχι όλοι - μη νομίσετε ότι φωνάζω για να καλύψω τον κ... μου), δεν κατάλαβαν το νόημα εδώ και ένα χρόνο!  Κι ας έχουν δώσει και εδώ και στα άλλα ζητήματα και όλη τη χρονιά ωραίες και εμπνευσμένες λύσεις.
Επιτρέψτε μου, αλλά αυτό το σκεπτικό αξιολόγησης είναι εξαιρετικά σαθρό.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

vistrian

Δλδ δεν μπορούσαν να δώσουν μια διευκρίνιση ; Τόσο δύσκολο ήταν.
ΡΩΤΩ ΞΑΝΑ
Μαθητής που έκανε το θέμα χωρίς πίνακα και έκανε τα 3 πρώτα ερωτήματα   θα πάρει 15.
Μαθητής που έκανε όλο το θέμα με πίνακα θα πάρει μόνο 15;
VR in Computing

moge

γερα παιδια....
με αυτο το ρυθμο θα κανουμε ρεκορ σημερα!

dimitra

Ερώτηση: Πόσοι μαθητές μπορούσαν να λύσουν το θέμα Γ χωρίς πίνακες αλλά δεν το έκαναν;
Απάντηση: Πολλοί.

Γιατί η ΚΕΕ δεν έλεγε ότι δεν έπρεπε να χρησιμοποιηθούν πίνακες να ξεμπερδεύουμε; Βάζουν ανόητες παγίδες και έτσι ανεβάζουν το επίπεδο των εξετάσεων;;;; Είμαι απίστευτα θυμωμένη. Με όλους μας. Με κάνει να δικαιώνω την Αννούλα που μας θέλει γραμματείς και φαρισαίους. Πολύ θυμωμένη...
Ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν δωδεκάχρονο σχολείο.

dipa57

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Παρακολούθησα όλη τη συζήτηση μέχρι τώρα με ενδιαφέρον.
Είμαστε περίπου 100 καθηγητές πληροφορικής, οι οποίοι διαφωνούν σε κάτι (σημαντικό ή μη)
Όταν με ρωτήσει ο μαθητής μου:
  "... και εγώ τι έπρεπε να κάνω; ... εδώ εσείς δεν μπορείτε να βγάλετε άκρη ..."
Τι να απαντήσω;
Δημήτρης Παπακωνσταντίνου
1110010100 1110110111 1110111100 1110101110 1111000100 1111000001 1110110111 1111000010

vistrian

Παράθεση από: dimitra στις 28 Μαΐου 2010, 04:51:37 ΜΜ
Ερώτηση: Πόσοι μαθητές μπορούσαν να λύσουν το θέμα Γ χωρίς πίνακες αλλά δεν το έκαναν;
Απάντηση: Πολλοί.

Γιατί η ΚΕΕ δεν έλεγε ότι δεν έπρεπε να χρησιμοποιηθούν πίνακες να ξεμπερδεύουμε; Βάζουν ανόητες παγίδες και έτσι ανεβάζουν το επίπεδο των εξετάσεων;;;; Είμαι απίστευτα θυμωμένη. Με όλους μας. Με κάνει να δικαιώνω την Αννούλα που μας θέλει γραμματείς και φαρισαίους. Πολύ θυμωμένη...
+1000000000000000000000000000000000000000
VR in Computing

P.Tsiotakis

να έλυνε την άσκηση χωρίς πίνακες  :D

moge

θα απαντησω
"καλως ηρθες στην Ελλαδα!"

alpapanto

Παράθεση από: lsourtzo στις 28 Μαΐου 2010, 04:43:39 ΜΜ
αι γεια σου παλικάρι μου ... πάνω που το έκανα copy paste απο το σχολικό ....

ΝΑΙ , αλλα και ....
σχ.τετραδιο σελ.96: Να γραφει ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ που να υπολογιζει το αθροισμα των κυριων διαγωνιων τετραγωνιλου πινακα Ν*Ν..

ΜΠΑΧΑΛΟ!!!

veni

Για να δούμε μόλις καταλαγιάσει η σκόνη τι θα έχει μείνει ...  :D

ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ παιδιά.

Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

P.Tsiotakis

Παράθεση από: dimitra στις 28 Μαΐου 2010, 04:51:37 ΜΜ
Γιατί η ΚΕΕ δεν έλεγε ότι δεν έπρεπε να χρησιμοποιηθούν πίνακες να ξεμπερδεύουμε; Βάζουν ανόητες παγίδες και έτσι ανεβάζουν το επίπεδο των εξετάσεων;;;; Είμαι απίστευτα θυμωμένη. Με όλους μας. Με κάνει να δικαιώνω την Αννούλα που μας θέλει γραμματείς και φαρισαίους. Πολύ θυμωμένη...

Δήμητρα, πολύ σωστή σκέψη, απλά δεν ξέρω αν στις πανελλαδικές μπορεί να δοθεί κατεύθυνση, θυμάμαι απο μαθητής πως δεν έπρεπε να σε κατευθύνει (πχ πρέπει να πάρεις αναζήτηση με όσο και όχι Για)