Υποστήριξη για eclass.sch.gr

Ξεκίνησε από Kermit, ο Βάτραχος, 22 Μαρ 2020, 05:46:26 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

παρις

Παράθεση από: evry στις 28 Μαρ 2020, 08:53:59 ΠΜ
Υπάρχουν πολλά μαθήματα στο eclass που είναι ανοικτά σε όλους. Δεν χρειάζεσαι κωδικό. Μπορείς να ψάξεις να βρεις κάποια.

Πάντως τώρα με 1500 χρήστες και πάει σφαίρα!!
Αναζητηση δεν βλεπω. Εχει μονο να πατας σε καθε ενα σχολειο ξεχωριστα.

Θοδωρής Καρτσιώτης

Έχοντας αγανακτήσει και ψάχνοντας λίγο την πλατφόρμα του openeclass.org έκανα το εξής πείραμα: έκανα εγκατάσταση στο προσωπικό μου site (tkarts.sites.sch.gr) σε έναν υποφάκελο. Η διαδικασία είναι παιχνίδι. Το μόνο που δεν δουλεύει είναι η αποστολή email λόγω του κλειδώματος των mail στο webhost.sch.gr.

Και λέω τώρα: αν τυχόν τα σχολεία αποφάσιζαν να φιλοξενήσουν (ή να μεταφέρουν τις ήδη υπάρχουσες) ιστοσελίδες τους στο webhost.sch.gr, που αντικειμενικά δουλεύει εξαιρετικά, και φτιάξουν το καθένα το δικό του eclass ο συνολικός φόρτος θα ήταν... ανύπαρκτος. Από το λίγο που κοίταξα τη διαχείριση της πλατφόρμας είναι παιχνιδάκι να φτιαχνούν τμήματα, εκπαιδευτές, χρήστες, μαθήματα, οτιδήποτε δηλαδή υπάρχει στο eclass.

Σε ένα μεγάλο σχολείο το πιθανό σενάριο ταυτόχρονων συνδέσεων δεν θα ήταν πάνω από 1000 (και πολλά λέω) άτομα.

Προφανώς τώρα είναι αργά να το συζητάμε, αλλά σαν ιδέα, μεσοπρόθεσμα θα ήταν καλή (σε συνεννόηση με τους γονείς πάντα...).

Επαναλαμβάνω: δεν το έψαξα φανατικά, αλλά η εγκατάσταση, η δημιουργία κάποιων τμημάτων και η εγγραφή δυο τριών εκπαιδευτικών δεν μου πήρε πάνω από τρία τέταρτα. Χώρια ότι επιτρέπει μαζικές εγγραφές....
ΥΠΛΗΝΕΤ Πιερίας | https://plinetpierias.gr

Δημήτρης Γκίνης

Από ότι μαθαίνω μέσα στην εβδομάδα θα γίνει αναβάθμιση του eclass από το ΠΣΔ με στόχο να "σηκώνει" πολλές χιλιάδες ταυτόχρονες συνδέσεις (δεν γράφω πόσες..... γιατί ντρέπομαι...).
Το e-me είναι άλλη ιστορία, δεν φιλοξενείται καν στους servers του ΠΣΔ (νομίζω στην ΕΔΕΤ, χωρίς να είμαι σίγουρος), χρησιμοποιεί μόνο το authentication από το ΠΣΔ. Η αλήθεια είναι ότι η διαθεσιμότητά του (ειδικά πέρα από τις βασικές λειτουργίες πχ δημιουργίας κυψέλης κλπ) είναι πολύ χειρότερη από το e-class που με τη σειρά του.... δεν είναι και η καλύτερη!!!

evry

Το e-me πραγματικά έχει μεγάλο πρόβλημα.
To eclass πάντως έχω την εντύπωση ότι έχει βελτιωθεί.
Αν διαβάζει κανείς του sch θα έπρεπε το e-me να δέχεται μαζική εγγραφή με τους έτοιμους λογαριασμούς των παιδιών στο sch.gr, όπως κάνει το eclass, που με ένα απλό copy/paste μπορείς να τους γράψεις όλους.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Δημήτρης Γκίνης

Το e-me δεν αναπτύσσεται/συντηρείται από το ΠΣΔ οπότε δεν μπορούν να κάνουν κάτι για αυτό. Το πολύ-πολύ να διευκολυνθεί η είσοδος σε αυτό αν βελτιωθεί η κατάσταση με το  authentication του ΠΣΔ.

Για εμένα το πρόβλημα είναι άλλο: ότι, αν και οι οδηγίες του Υπουργείου ανέφεραν ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν και άλλες λύσεις και πλατφόρμες (έστω και αν χρησιμοποίησε τη λέξη "παράλληλα"), ο πολύς κόσμος (οι συνάδελφοι εννοώ) δεν "έλαβε" το μήνυμα (σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα λόγο και των οδηγιών που έλαβαν από Δ/ντες/Συμβούλους κλπ κλπ) με αποτέλεσμα να έχουν χαθεί εκατομμύρια εργατοώρες από τους εκπαιδευτικούς στην προσπάθειά σας να συνδεθούν/να οργανώσουν/να ανεβάσουν στις προτεινόμενες πλατφόρμες, αντί να ρίξουν το βάρος και την ενέργειά τους στη δημιουργία του υλικού που είναι και το ζητούμενο.
Από την άλλη, οι μαθητές και οι γονείς τους προσπαθούν μία, προσπαθούν δύο, να συνδεθούν/να εγγραφούν/να κατεβάσουν υλικό, στο τέλος τα παρατάνε και δεν ασχολούνται με αυτές τις πλατφόρμες.

Αποτέλεσμα: μια τρύπα στο νερό και τα νεύρα όλων γίνονται τσατάλια

Όσοι συνάδελφοι δεν μάσησαν και ακολούθησαν άλλο δρόμο έχουν αποφύγει τον εκνευρισμό αυτό και την κούραση, ο δε μαθητές τους βλέπουν αποτέλεσμα.

ilias_s

Παράθεση από: Δημήτρης Γκίνης στις 31 Μαρ 2020, 01:57:10 ΜΜ
... με αποτέλεσμα να έχουν χαθεί εκατομμύρια εργατοώρες από τους εκπαιδευτικούς στην προσπάθειά σας να συνδεθούν/να οργανώσουν/να ανεβάσουν στις προτεινόμενες πλατφόρμες, αντί να ρίξουν το βάρος και την ενέργειά τους στη δημιουργία του υλικού που είναι και το ζητούμενο.
Από την άλλη, οι μαθητές και οι γονείς τους προσπαθούν μία, προσπαθούν δύο, να συνδεθούν/να εγγραφούν/να κατεβάσουν υλικό, στο τέλος τα παρατάνε και δεν ασχολούνται με αυτές τις πλατφόρμες.

Αποτέλεσμα: μια τρύπα στο νερό και τα νεύρα όλων γίνονται τσατάλια

Όσοι συνάδελφοι δεν μάσησαν και ακολούθησαν άλλο δρόμο έχουν αποφύγει τον εκνευρισμό αυτό και την κούραση, ο δε μαθητές τους βλέπουν αποτέλεσμα.

Το πρόβλημα για εμένα δεν είναι αν επέλεξαν, πόσοι και γιατί μία εναλλακτική πλατφόρμα. Εγώ δουλεύω edmodo για τη Γ' λυκείου από την 1η μέρα και παράλληλα ανεβάζω το υλικό και στο eclass. Για τα υπόλοιπα μαθήματα (του ΓΕΛ αλλά και του γυμνασίου που συμπληρώνω) ανεβάζω με αργούς ρυθμούς στο eclass. Γιατί δεν κάνω τα πάντα στο edmodo... :

α) Έχω την αίσθηση πως αρκετοί δεν θα μπουν στη διαδικασία να δουν, έστω, το edmodo όταν οι περισσότεροι συνάδελφοι ανεβάζουν στο eclass. (το edmod είναι κλάσεις ανώτερο και δεν κολλάει)
β) Από την άλλη οι συνάδελφοι έκαναν προσωπική υπέρβαση και κατάφεραν να μπουν στο eclass... δεν είναι σε φάση να καταφέρουν να μπουν και στο edmodo.
γ) Χθες η περιφέρεια ζήτησε αριθμητικά στοιχεία για τα μαθήματα και τους μαθητές στα eclass και  e-me μόνο... οπότε τα άλλα μπορεί να θεωρηθούν από αυτούς πως δεν γίνονται καν! (και ποτέ δεν ξέρεις πως θα χρησιμοποιηθεί αυτό από την ηγεσία του Υπουργείου καθώς τα "καμάρια" της κυβέρνησης έχουν ξεκινήσει το "μασάζ για μειώσεις μισθών ΚΑΙ στο δημόσιο")

Πάντως το eclass μου φαίνεται σα να τσουλάει λίγο καλύτερα από χθες παρά τον όγκο των χρηστών...

pgrontas

Παράθεση από: Δημήτρης Γκίνης στις 31 Μαρ 2020, 01:57:10 ΜΜ
Το e-me δεν αναπτύσσεται/συντηρείται από το ΠΣΔ οπότε δεν μπορούν να κάνουν κάτι για αυτό. Το πολύ-πολύ να διευκολυνθεί η είσοδος σε αυτό αν βελτιωθεί η κατάσταση με το  authentication του ΠΣΔ.

Για εμένα το πρόβλημα είναι άλλο: ότι, αν και οι οδηγίες του Υπουργείου ανέφεραν ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν και άλλες λύσεις και πλατφόρμες (έστω και αν χρησιμοποίησε τη λέξη "παράλληλα"), ο πολύς κόσμος (οι συνάδελφοι εννοώ) δεν "έλαβε" το μήνυμα (σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα λόγο και των οδηγιών που έλαβαν από Δ/ντες/Συμβούλους κλπ κλπ) με αποτέλεσμα να έχουν χαθεί εκατομμύρια εργατοώρες από τους εκπαιδευτικούς στην προσπάθειά σας να συνδεθούν/να οργανώσουν/να ανεβάσουν στις προτεινόμενες πλατφόρμες, αντί να ρίξουν το βάρος και την ενέργειά τους στη δημιουργία του υλικού που είναι και το ζητούμενο.
Από την άλλη, οι μαθητές και οι γονείς τους προσπαθούν μία, προσπαθούν δύο, να συνδεθούν/να εγγραφούν/να κατεβάσουν υλικό, στο τέλος τα παρατάνε και δεν ασχολούνται με αυτές τις πλατφόρμες.

Αποτέλεσμα: μια τρύπα στο νερό και τα νεύρα όλων γίνονται τσατάλια

Όσοι συνάδελφοι δεν μάσησαν και ακολούθησαν άλλο δρόμο έχουν αποφύγει τον εκνευρισμό αυτό και την κούραση, ο δε μαθητές τους βλέπουν αποτέλεσμα.

Συμφωνώ. Το ουσιαστικό δεν ήταν να δείξουμε ότι κάνουμε δουλειά γεμίζοντας το eclass.  Αλλά να κάνουμε δουλειά.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

Τόσα χρόνια είμαστε όλοι στην εκπαίδευση και ξέρουμε πολύ καλά ότι υπάρχει μεγάλο ποσοστό καθηγητών και καθηγητριών που δεν ενδιαφέρονται να κάνουν ουσιαστική δουλειά αλλά αυτό που τους νοιάζει είναι να φαίνεται ότι κάνουν δουλειά και να κάνουν φιγούρα σε παιδιά γονείς κλπ.
Αυτό συμβαίνει και τώρα. Ανεβάζουν όλοι ηλεκτρονικές τάξεις με ότι υλικό βρουν από το διαδίκτυο, πολλά φυλλάδια με ασκήσεις και πιστεύουν ότι έκαναν το χρέος τους.
Μετά οι μαθητές τους ψάχνουν για να διορθώσουν τις ασκήσεις που έβαλαν.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dpa2006

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

hathan

Καλησπέρα,
θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορεί ένα ΜΑΘΗΜΑ να μετατραπεί αμέσως σε ΕΝΟΤΗΤΑ σε ένα νέο ΜΑΘΗΜΑ ή σε ΜΑΘΗΜΑ που υπάρχει ήδη;

evry

Ερώτηση: Σε κάποιο μάθημα κάποιου καθηγητή οι μαθητές ανεβάζουν εργασίες ως συνημμένα σε μήνυμα. Αυτή τη στιγμή δεν τους αφήνει, τους λέει ότι έχει ξεπεραστεί το όριο του αποθηκευτικού χώρου. Είναι δυνατόν? Σας έχει τύχει κάτι τέτοιο?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr