Υπουργικό Συμβούλιο για το Νέο Σχολείο

Ξεκίνησε από poursali, 04 Μαρ 2010, 03:55:26 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

poursali

σε λιγα λεπτα στις 4 ξεκινα η παρουσιαση του νεου σχολειου απο την υπουργο μας.
σχετικο λινκ: http://pekap.blogspot.com/2010/03/blog-post.html

απο το ΠΣΔ προφανως εδω η μεταδοση: http://www.sch.gr/rts
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

za√‘ag

Τι συμβαίνει και δεν άρχισε ακόμα; Πού είναι η Αννούλα;
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

toufeki

Αυτό ονομάζεται "βιωματική ασυνέπεια".
Μια και είναι της μόδας τα "καινοτόμα", αξίζει να το αναφέρουμε και αυτό.

toufeki

Υπάρχουν όμως και εναλλακτικές προτάσεις.
Επιλέγετε "Τζούλια" ή "Μπίλιω".
Εγώ επιλέγω την δεύτερη γιατί μου αρέσουν οι ώριμες. 

toufeki


poursali

xaxaxaxa με αποδειξεις Παναγιωτη, ε?... να' σαι καλα... η μονη φορα που γελαω σημερα... εκτος απο την ωρα που επαιζα βολευ με τα παιδια στο διαλλειμμα
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

poursali

μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

toufeki

..ΩΧ ΩΧ το πράσινο τα-γεράκι το προσέξατε;
Αλίμονό μας

toufeki

...και η κόμμωση δεν θυμίζει λίγο Θάτσερ; ΩΧ ΩΧ

toufeki

Για πιστοποιητικό πληροφορικομάθειας ακούσατε κάτι;

za√‘ag

«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

toufeki

Προσέξτε τον πίσω και αριστερά, ..διαβάζει εφημερίδα, ας μας πει και μας τι διαβάζει.
Σιγά μη νοιάζει όλους τους υπόλοιπους εκτός βεβαίως της Αννας, της υφυπουργού και του πρωθυπουργού.

za√‘ag

Καλά ποιο κανάλι το δείχνει ;; στο internet δεν παίζει...
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

poursali

τωρα τελειωσε, αν και ελεγε μεχρι τις 8
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

za√‘ag

ΕΤ-1 ΝΕΤ ΕΤ-3 ΒΟΥΛΗ   ... κανένα δεν έδειξε τίποτα
στο ιντερνετ ... τιποτα
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Vangelis

Διαβάστε την παράγραφο Β1  για το ψηφιακό σχολέιο να ξέρετε τι μας περιμένει.

Vangelis

Πάει και η επιτροπή γενικών εξετάσεων τα θέματα θα επιλέγονται πο Βάση θεμάτων και θα έχοευν σταθμισμένη δυσκολία.   Προβλέπετε πολύ δουλεία για την απομνημόνευση όλων των θεμάτων.

toufeki

#17
Μωρέ δεν τελείωσε. Ένα διάλειμμα κάνουν οι άνθρωποι. Θα συνεχίσουν μετά.



pgrontas

Παναγιώτη, ας είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί με αυτά που γράφουμε.  :police:
Τα πράγματα είναι από μόνα τους δύσκολα και νομίζω ότι με σχόλια όπως το παραπάνω, χάνουμε την ουσία.
Εξάλλου μπορεί να μπουν και μαθητές εδώ, οπότε ας προσέχουμε λίγο.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

toufeki

#19
Ωραία αν μας ενοχλεί αυτή η φράση την διαγράφω.
Εξάλλου είναι θέμα ταμπού ως γνωστόν.
Έχει κυκλοφορήσει ελεύθερο σε όλη την επικράτεια και κανένας από τους αξιοσέβαστους συναδέλφους δεν τόλμησε να το καυτηριάσει.
Θαρρείς και ο μαθητής δεν μπορεί να το αγοράσει από οποιοδήποτε περίπτερο.
Αλλά θα μου πεις εμείς δεν είμαστε περίπτερο.
Εμείς πρέπει για να είμαστε τυπικά εντάξει στις υποχρεώσεις μας.
Και βεβαίως μην ακουμπήσουμε και κανένα θέμα που καίει γιατί μπορεί να κάψει και μας τους ίδιους.


Λυπάμαι.   

iliasthes

Παράθεση από: poursali στις 04 Μαρ 2010, 06:15:30 ΜΜ
τωρα τελειωσε, αν και ελεγε μεχρι τις 8

Μέχρι τις 8 θα πληρωθούν υπερωρίες και έξοδα παράστασης, χαχα.

toufeki

...Μας νοιάζει άραγε (ή λέει τίποτα αυτό) για την κατάντια της κοινωνίας μας ότι όλα τα μέσα μαζικής εξαθλίωσης παίζουν αυτές τις 2-3 μέρες 70% Τζούλια, 29.9% αναγκαιότητα των μέτρων περικοπής και 0,1% παίχτηκε σε ολόκληρο το σύμπαν το πολυαναμενόμενο υπουργικό συμβούλιο;
Αυτό γιατί δεν το σχολιάζουμε και μας πειράζει μια ανώδυνη  Αριστοφανική πρόταση, η  οποία στο κάτω κάτω γράφτηκε για καθαρά λόγους εγρήγορσης συνειδήσεων;

Wizard

#22
"Πιστοποίηση των γνώσεων ξένης γλώσσας και χρήσης Η/Υ"

Πώς τους ξέφυγε και είπαν την αλήθεια;  :P

EDIT: Ωπ, η Διαμαντοπούλου στο Αlter: "Περνάμε στην πιστοποίηση του υπολογιστή"
Έτσι όπως το είπε, ακούγεται σαν quality check εργοστασίου  :laugh:

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Αγαπητά μου αδέλφια, αλήτες, πουλιά, εγώ δεν είδα τίποτε και δεν θέλησα να ενημερωθώ ΕΠΙΤΗΔΕΣ.
Προτίμησα να περάσω λίγη ώρα με τη σύζυγό μου.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

poursali

καλα τυχαιο ειναι το γεγονος οτι μετα απο τετοια μετρα συνεδριασαν για το θεμα της παιδειας?
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Wizard

Τι είναι αυτά που γράφονται;;; Από που προκύπτουν τα παρακάτω; Εκτός από τα πολλά γέλια που έβαλα (πού είναι οι κιμωλίες, οέο;), καλύτερα να πάρω ένα χρόνο άδεια αν τελικά είναι αληθή :o

Από esos.gr

Οι μαθητές και των τριών τάξεων του Γυμνασίου το Σεπτέμβριο που θα ανοίξουν τα σχολεία θα βρουν στο θρανίο τους κι έναν Ηλεκτρονικό Υπολογιστή , τελευταίας τεχνολογίας και αντί του μαυροπίνακα με τις κιμωλίες τον διαδραστικό. (σ.σ. για την προμήθεια των υπολογιστών το υπ.Παιδείας θα κάνει σχετικό διαγωνισμέ τέλος του μήνα).

Ο κάθε Ηλεκτρονικός Υπολογιστής θα αντιστοιχεί σε δύο μαθητές, οι οποίοι και θα τον χρεωθούν.

Προκειμένου και οι εκπαιδευτικοί να είναι προετοιμασμένοι , το υπ. Παιδείας θα ξεκινήσει επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών  , 200 ωρών,προκειμένου να είναι σε θέση να οργανώνουν  το μάθημά τους σε δικτυακή πλατφόρμα . –Σύμφωνα με τα σχέδια του υπ. Παιδείας θα μπορούν οι μαθητές απ το σπίτι του να συνδέεται μ αυτή τη πλατφόρμα για τα μαθήματα που έκαναν το πρωί


Οι εκπαιδευτικοί που θα αρνηθούν την επιμόρφωση δεν θα μπορούν να εξελιχθούν .

toufeki

Λάμπρο μου, προφανώς το "πουλί" είμαι εγώ ε;

Σημ: Είμαι αδιόρθωτος. Τι να κάνω;  >:D

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Εγκώ ντεν προτσοποποιεί. Εγκό αγκαπά γκερμανούς φόκους.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

toufeki

Λάμπρο έτσι και αλλιώς πουλί είμαι.
Τώρα την άνοιξη όμως είμαι αηδόνι.  :angel:


Σημ: Ψάχνω να βρω αηδόνι για το κλουβί μου αλλά δεν βρίσκω.
Μήπως μπορεί να με βοηθήσει κανένας;

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Λυπάμαι... εγώ ξέρω μόνο που πουλάνε κλουβιά!!! Τα αηδόνια συνήθως αυτοπροστατεύονται για να μη μεταλλαχθούν σε κροκόδειλους.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

stratosg

Παράθεση από: poursali στις 04 Μαρ 2010, 09:03:21 ΜΜ
καλα τυχαιο ειναι το γεγονος οτι μετα απο τετοια μετρα συνεδριασαν για το θεμα της παιδειας?

Όχι δεν είναι καθόλου τυχαίο, μάλλον είναι πολύ καλά σχεδιασμένο. Άριστα θα έλεγα. Το μένος της κοινωνίας εναντίον μας είναι γνωστό. Άρα είμαστε το καλύτερο τρικ τη δεδομένη στιγμή για να ξεχάσει ο κόσμος την κατακρεούργηση που υφίσταται. Άσε που όταν ακούν υπολογιστές τους πιάνει οίστρος.

Άσε που είστε και οι δύο πολύ ρομαντικοί τύποι. Ευτυχώς μείνανε και τέτοιοι.

Μας δουλεύουν όλους ψιλό γαζί για να μη γράψω τίποτα χειρότερο.

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 04 Μαρ 2010, 09:36:30 ΜΜ
Εγκώ ντεν προτσοποποιεί. Εγκό αγκαπά γκερμανούς φόκους.

Όσον αφορά στους Γερμανούς ας μας δώσουν πρώτα τα χρωστούμενα και μετά ας συζητήσουμε ξανά για ότι θέλουν. Μου δίνουν την αίσθηση του Ρατσισμού. Άλλωστε πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι λέμε στο χωριό μου. Κι όπως λέγανε και σε κάποιο τραγουδάκι :

"Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας
και θέλουν το καλό τους
και θέλουν απ' τον τόπο μας
λίγο για δικό τους. " Είπαμε πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι.

Βλέπω πως είστε και οι δυο πολύ ρομαντικοί τύποι. Ευτυχώς υπάρχουν και τέτοιοι ακόμα.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

toufeki

Λάμπρο είσαι φοβερός. Έχεις μνήμη ελέφαντα.

Σημ. Δεν τα παρατάμε να ανοίξουμε κανέναν ζωολογικό κήπο, γιατί βλέπω ότι το αντικείμενο το κατέχουμε  >:D

lp

Νηστικό αρκούδι δε χορεύει...

και το βλέπω για πολύ πείνα από εδώ και πέρα...
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: stratosg στις 04 Μαρ 2010, 10:09:37 ΜΜ
Όσον αφορά στους Γερμανούς ας μας δώσουν πρώτα τα χρωστούμενα και μετά ας συζητήσουμε ξανά για ότι θέλουν. Βλέπω πως είστε και οι δυο πολύ ρομαντικοί τύποι. Ευτυχώς υπάρχουν και τέτοιοι ακόμα.

Κακό παιδί που είσαι Στράτο! Οι γερμανοί είναι όντως φίλοι μας! Μην ξεχνάς ότι όταν έφυγαν, μας άφησαν το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας! Δηλαδή το 80% το κατέστρεψαν φεύγοντας, αλλά για πες μου: σκότωσαν, κατέστρεψαν, βίασαν, πλήγωσαν. Σε αντάλλαγμα των ανθρώπινων ψυχών μας άφησαν 20% ολόκληρο σιδηρόδρομο. Μήπως πρέπει κάποτε να αποδοθεί δικαιοσύνη και να τους δώσουμε τα ρέστα; σίγουρα τους χρωστάμε! Αυτή είναι η σκληρή και αδυσώπητη πραγματικότητα. Όοοοοοοοοοοχι, εγώ δεν είμαι ρομαντικός. Απλά, αυτοί είναι Γερμανοί!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Αηδόνια, κροκόδειλοι, ελέφαντες, αρκούδες... Εθνικός δρυμός είναι εδώ;

Ωχ, ζητώ συγνώμη από εμάς τους ραγιάδες. Έγραψα "εθνικός". Το διαγράφω άμεσα!!!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

poursali

τωρα θυμαμαι τα λογια που ακουσα....

"αυτοι κανουν πως μας πληρωνουν και εμεις κανουμε πως δουλευουμε"
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

stratosg

Ναι ρε Λάμπρο έχεις δίκιο, μόνο που τα ρέστα τα δώσαμε πριν ένα δυο χρόνια, είναι βλέπεις κι εκείνος ο Θείος από τη Γερμανία που μ' επισκέφθηκε πρόσφατα ο Αλτσχάιμερ, με κάτι υποβρύχια που πήγαιναν μονόπαντα.

Αχ θα με κάνεις να γράψω πράγματα που τόσο θέλω να βγάλω από τα σωθικά μου. Αλλά τι να κάνεις όταν κυβερνάσαι από ανθρώπους που πιστεύουν ότι η επίσημη γλώσσα πρέπει να είναι η Αγγλική και άλλους που μιλούν αβίαστα για @#$οπανα που θα μπορούσε και να τα πάρει ο αέρας.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

dim

Εύοσμος: Κλείνουν Δευτέρα τα σχολεία.
http://www.alfavita.gr/typos/t6_3_10_1226.php
Ο Εύοσμος χρειάζεται νέα σχολεία. Οι αντοχές εξαντλήθηκαν ..........

Δεν ντρέπονται? Τι θράσος? Άκου Θα κλείσουν όλα τα σχολεία του Ευόσμου!!!
Δεν βλέπουν πως η Αννούλα θα τους φτιάξει σύγχρονα όμορφα σχολικά κτίρια??

toufeki

Γιατί ρε Δήμητρα, ποιος είπε ότι οι δια δραστικοί πίνακες και τα ηλεκτρονικά βιβλία δεν είναι αδιάβροχα και αντισεισμικά; Λες να μην το έλαβε υπόψη του το υπουργείο; Αυτοί όλα τα προέβλεψαν.
Σε Ελληνικά σχολεία θα τα βάλουν. Όχι Φινλανδικά!
Τέτοιες λεπτομέρειες τις προσέχει κανείς φαντάζομαι.

Από έγκυρες πηγές έμαθα ότι όλο το νέο υλικό των νέων ψηφιακών σχολείων (έμψυχο και άψυχο) είναι στην φάση του crash test και οσονούπω θα είναι έτοιμο για εγκατάσταση.
 

za√‘ag

Να σε διορθώσω Παναγιώτη .... BETA test όχι crash test ... μετά θα έχουμε demo version (πιλοτικά) και μετά πλήρη εγκατάσταση ... Ζήσε Μάη ...
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

toufeki

Καλά λέω φίλε Βαγγέλη. Φαντάσου εκεί που κάνεις μάθημα κρατώντας ένα e-book στο χέρι να πέσει χοντρός σοβάς από το ταβάνι επάνω σου;
Αν δεν έχεις περάσει το crash test με επιτυχία, υπάρχει κίνδυνος να πας για ανακύκλωση( εσύ και τα μηχανάκια σου) και μετά θα χρειαστεί να πληρώσουν για την αντικατάσταση του υλικού.
Δε νομίζω να τους συμφέρει λοιπόν.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Το πινακάκι της Δήμητρας είναι ερωτήσεις αντιστοίχισης;;;;

Δεν είχα διαβάσει καλά και δεν τις ήξερα όλες.
Παρακαλώ, διαβάστε την απάντησή μου και πείτε μου πόσο έγραψα:

από το χθες --> στο πράσινο σχολείο
από το ένα βιβλίο --> στο "η τσάντα μένει στο σχολείο"
από τα σχολικά κτίρια του 1985 --> στο σχολείο χωρίς τοίχους
από την ψυχρή αίθουσα --> στο ανοιχτό σχολείο
από το ιδιαίτερο --> στη δραστήρια ειδική εκπαίδευση
από την εξαίρεση --> σε πιο σύγχρονα και φιλικά σχολικά κτίρια
από την ανεπαρκή γνώση --> στον ηλεκτρονικό υπολογιστή
από το χθες --> στην ευχερή πρόσβαση στα αει
από το αύριο <=> στο χθες
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

dim

#42
Πατώ πατάς πατάμε πλήκτρα και ότι βγεί!!!!! Αννούλα του χιονιάααα!!! http://www.youtube.com/watch?v=WGaB1lW7k8I

http://www.alfavita.gr/typos/t8_3_10_0408.php Στη ζούγκλα του μαυροπίνακα - facebook
OΣύλλογος Διδασκόντων ασχολήθηκε με το περιεχόμενο και μόνο ..........................
Η εκπαίδευση προσέγγισε τις νέες τεχνολογίες με τρόπο μονοσήμαντο:
περιορίστηκε στην εξοικείωση με την τεχνική τους χρήση και στην αξιοποίησή τους για πιο ελκυστική παρουσίαση της διδακτέας ύλης. Αυτό που δεν έκανε, είναι να αντιμετωπίσει με τρόπο συνολικό και ευφάνταστο τη νέα πραγματικότητα.


http://news247.gr/a/5!122513 η πρόσβαση στο διαδίκτυο αποτελεί θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα
Να αντιληφθεί ότι οι μαθητές είναι παιδιά της ψηφιακής εποχής, φορείς πολλαπλών ιδιοτήτων, άρα- μεταξύ άλλων- πομποί και δέκτες πληροφορίας. 
http://news247.gr/a/5!122492 .....Γνώρισε το δολοφόνο της μέσω Facebook


Αν προσπαθεί με τον διδακτικό μονόλογο και την αυθεντία της έδρας.........
Ρόλος του είναι να αποτελεί με τις πολλαπλές του λειτουργίες νησίδα ασφαλείας, με την ευρύτερη του όρου έννοια, σε έναν κόσμο ανασφάλειας.
Και αφού ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας το μελλοντικό σχολείο, ας αξιοποιηθούν ως διδάγματα τα πρόσφατα γεγονότα, από την Αμάρυνθο μέχρι τη Δροσοπηγή. Μέχρι να απαντηθεί το μεγάλο ερώτημα, πώς δηλαδή χωρίς χρήματα θα υπάρξει νέο σχολείο.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

και όχι τίποτε άλλο, αλλά είμαι από την Αμάρυνθο (Βάθια την λέμε εμείς εκεί...)... ::)
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

gimnasio

Δε ξέρω αν αναφέρεται κάπου αλλά η υπουργός μας έχει την εξής ιστοσελίδα και έχει τις συνεντεύξεις της στα ΜΜΕ.

http://www.diamantopoulou.gr/beta/

dim

Αχ Αννούλα της μαλ..... αχ Αννούλα του χιονιάααα!!!!

ΑΙΘΟΥΣΑ  του Πανεπιστημίου Τζορτζτάουν της Ουάσιγκτον........ Καθηγητές έχουν απαγορεύσει τη χρήση λάπτοπ στις τάξεις τους σε αρκετά αμερικανικά πανεπιστήμια.

Οι ασύρματες συνδέσεις του Ίντερνετ ωθούν τους φοιτητές να μην κρατούν σημειώσεις αλλά να στέλνουν e-mail, να γράφουν σε μπλογκ, να παρακολουθούν βίντεο στο ΥouΤube, ακόμα και να παίζουν στο Διαδίκτυο, την ώρα που βρίσκονται στην αίθουσα παράδοσης. «Μοιάζει σαν να αφήνουμε στο γραφείο κάθε φοιτητή πέντε διαφορετικά περιοδικά, αρκετά τηλεοπτικά σόου, μερικές ευκαιρίες για ψώνια και ένα τηλέφωνο και να του λέμε: "Εάν δεν μπορείς να μείνεις συγκεντρωμένος στο μάθημα, ασχολήσου με αυτά"», εξηγεί ο Κόουλ.

     Όταν ο καθηγητής Πίτερ Ταγκ είπε στους φοιτητές την είδηση για την παραίτηση του δικαστή του Ανώτατου Δικαστηρίου Τζον Ρόμπερτς, εκείνοι το έγραψαν αμέσως στα μπλογκ τους.
    Λίγο πριν από το τέλος του μαθήματος ο Ταγκ αποκάλυψε ότι η είδηση ήταν ψευδής- αποτελούσε απλώς μέρος του μαθήματος για την αξιοπιστία.

http://www.alfavita.gr/typos/t11_3_10_817.php

iliasthes

Στα πλαίσια της περικοπής των δαπανών, στην Πόλη Κάνσας των ΗΠΑ ο εκεί περιφερειακός διεθυντής αποφάσισε το κλείσιμο 28 από τα 61 δημόσια σχολεία και την απόλυση 700 εκπαιδευτικών. Εάν υλοποιηθούν οι σκέψεις για πέρασμα σε τοπικό επίπεδο, αρμοδιοτήτων και αποφάσεων για την εκπαίδευση, μετά από ορισμένα χρόνια, τέτοιες ειδήσεις δεν θα είναι ξένες και σε εμάς.

Εδώ προς το παρόν κυριαρχεί ο φετιχισμός των αντικειμένων και κυρίως της τεχνολογίας. Μοιράζουμε υπολογιστές, με πολλαπλά οφέλη:
Όσοι δεν γνωρίζουν τι εστί διδασκαλία πείθονται πως κάτι καλό γίνεται
Τα παιδιά και οι γονείς χαίρονται γιατί αποκτήσανε δωρεάν υπολογιστή.
Οι εταιρείες που πουλάνε υπολογιστές γιατί σε μια χρονιά κρίσης, σώζονται οι τζίροι τους.
Τα παιδιά ξαναχαίρονται, γιατί δεν χρειάζεται να τρέχουν στα σπίτια φίλων για να κάνουν διαγωνισμούς στα παιχνίδια,
τους κάνουν στο σχολείο.
Όταν έρθουν οι διαδραστικοί πίνακες ακόμα καλύτερα. Θα παρακαλάνε να βρέχει και να αστράφτει έξω, για να αφήνουμε ξεκλείδωτες τις αίθουσες, οπότε με διαδραστικούς πίνακες και φορητούς η/υ, η αίθουσα θα μετατρέπεται σε μια γιγαντιαία παιχνιδομηχανή.

Το πρόβλημα της γνώσης δεν λύνεται ούτε με τα wifi, ούτε με τις touchscreens. Είναι βαθιά κοινωνικό πρόβλημα και έχει να κάνει με την απαξίωση της γνώσης που υπάρχει στην κοινωνία και έχει αγγίξει σε μεγάλο βαθμό και εμάς τους ίδιους. Η συμπεριφορά και το ήθος δεν διδάσκονται με τα ποντίκια, αλλά με τη στάση ζωής. Όμως τα παιδιά δεν ζούνε σε γυάλα και βλέπουν ποιοι αναδεικνύονται στην κοινωνία και πόσο επιβραβεύεται το ήθος και η τιμιότητα. Θα έλεγα οτι πολλές φορές συνάδελφοι αποτελούν το χειρότερο παράδειγμα (χωρίς να φταίνε πάντα οι ίδιοι), γιατί κάποιος δεν πρέπει να σπουδάσει και την ίδια στιγμή τα παιδιά βομβαρδίζονται καθημερινά από βαμμένες, σιλικονάτες ξανθές που σε 30 λεπτά "εργασίας" κερδίζουν όσα τους καλούμε να κερδίσουν σε 30 και 40 χρόνια από το δρόμο που τους προτείνουμε εμείς.

Τα λέω λίγο τραγικά, γιατί αυτές τις μέρες έτυχε με αφορμή ένα δήθεν αστείο που είπε μια μαθήτρια στην τάξη να ανοίξουμε κουβέντα, σχετικά με τον δύσκολο μεν, αλλά καθαρό δρόμο της μόρφωσης, της δουλειάς, της αξιοπρέπειας και ένιωσα σαν να τους έλεγα παραμύθια για παραδείσους που δεν υπάρχουν. Ακόμα και σε μια συζήτηση που είχαμε κάνει για την 28η Οκτωβρίου, η χιουμοριστική πρόταση ενός μαθητή ήταν: "Κύριε γιατί δεν τους αφήσαμε τους Ιταλούς να περάσουν και να βάζαμε ταρίφα σε κάθε στρατιώτη, να τα κονομούσαμε κι όλας".

Πριν μπούνε οι φορητοί, και οι διαδραστικοί πίνακες, και πριν δούμε τι δεξιότητες πρέπει να έχουν τα παιδιά, πόσα κλικ να ξέρουν να πατάνε, μήπως πρέπει να δούμε ποια είναι η συνείδηση που πρέπει να αποκτούν μέσα από την εκπαίδευση; Μήπως αντί για εκπαίδευση να χρησιμοποιούμε τον όρο Παιδεία; Πριν μπούνε οι φορητοί, μήπως να βάλουμε τους ψυχολόγους; τους κοινωνικούς λειτουργούς; Κάθε χρόνο συναντάω στις αίθουσες μαθητές με προβλήματα, ψυχικά, οικογενειακά, υγείας, τα οποία υψώνουν τοίχο σε κάθε μαθησιακή διαδικασία και είμαι ανήμπορος να βοηθήσω. Συγγνώμη που μακρυγόρησα.

dim

Με αυτά τα μήπως συμφωνούμε σχεδόν όλοι...
Εκτός απο το κράτος.
Γιατί άραγε να θέλει παιδιά με κατακρεουργημένη και κατακερματισμένη σκέψη?

toufeki

Επιτέλους!!! να και ένα κείμενο "ακτινογραφία" των προτεραιοτήτων του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Κάποτε είχα τολμήσει να κάνω κριτική στο τεχνοκρατικό ύφος των κειμένων που σχετίζονται με την εκπαίδευση και μου τα "ψάλανε".
Ξεχνάμε όμως ότι η εκπαίδευση δεν είναι μόνο τεχνολογία (αν και η εφαρμογή της τεχνολογίας στην εκπαίδευση θα μπορούσε να είναι πολύ αποτελεσματική εφόσον λειτουργούσε με ανθρωπιστικά καθαρά κριτήρια)είναι και ψυχολογία και κοινωνιολογία και παιδαγωγική.
Είναι αν θέλετε ένα σύστημα στο οποίο στόχος είναι να συνδυάζονται σε ικανές ποσότητες και ποιότητες τα IQ, και EQ των ανθρώπων(παιδαγωγών-εκπαιδευτών, μαθητών) του συστήματος και να ενισχύονται με την βοήθεια των παιδαγωγικών - εκπαιδευτικών μέσων.

Άρα το παραπάνω σύστημα είναι ανθρωποκεντρικό.

Θα τολμήσω να κάνω έναν παραλληλισμό.
....
-Τι είναι η Πληροφορική; (είναι συνήθως η πρώτη ερώτηση που κάνουμε στους μαθητές μας)
-Ο Η/Υ κύριε! (είναι συνήθως η απάντηση που παίρνουμε)
-Όχι παιδιά. Ο Η/Υ είναι για την Πληροφορική ότι είναι το μολύβι και το χαρτί για τον συγγραφέα. (είναι αυτό που λέμε στη συνέχεια).
(και συνεχίζουμε ...)
-Θα μπορούσε ένας αναλφάβητος να χρησιμοποιήσει το χαρτί και το μολύβι για να γράψει κείμενο;
-Όχι Βέβαια! (απαντούν οι μαθητές)
-Και πως θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει σωστά το χαρτί και το μολύβι ο αναλφάβητος παιδιά;
-Μόνο αν μάθει να γράφει και να διαβάζει κύριε.(απαντά ο Γιώργος).
-Ή να τα δώσει σε κάποιον που μπορεί να τα χρησιμοποιήσει κύριε, αν δεν θέλει να μάθει να γράφει και να διαβάζει.(προσθέτει η Ντίνα).
-Ή αν δεν έχει το χρόνο να το κάνει κύριε!(προσθέτει ο Γιάννης).
-Δηλαδή δεν θα θέλατε να τα πετάξει στα σκουπίδια παιδιά έτσι δεν είναι;
-Όχι κύριε. (απαντούν τα παιδιά γελώντας).
.....


Σημ: 1) Τα παιδιά κατάλαβαν τι πρέπει να γίνει με το χαρτί και το μολύβι. Ολόκληρο υπουργείο αδυνατεί να το καταλάβει;
2) Θα σε παρακαλούσα συνάδελφε να "μακρηγορείς" πιο συχνά.

dim

#49
Γ. ΤΣΙΑΚΑΛΟΣ Είναι ο άνθρωπος που αναμόρφωσε τα αναλυτικά προγράμματα της Κύπρου και αρνείται πεισματικά να ασχοληθεί με κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα, γιατί δεν διαπραγματεύεται τους όρους συμμετοχής του.
          Πριν από δύο εβδομάδες εκλήθη μαζί με επιστήμονες από τη Φιλανδία, τη Σκοτία, την Αυστραλία και την Αμερική από την ελληνίδα υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου.
          Ο σκοπός της συνάντησης ήταν ενημερωτικός, αφού η κ. Διαμαντοπούλου ήθελε να μάθει για τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις των χωρών τους αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν κατά την εφαρμογή τους.

         Βέβαια ο κ. Τσιάκαλος είναι γνώστης της ελληνικής κατάστασης, γι' αυτό και δεν αποδέχεται τις κατά καιρούς προτάσεις που του έχουν γίνει να αναλάβει την αναμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων. Ο λόγος: Η επιτροπή μας, που ορίστηκε από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας και το υπουργικό συμβούλιο, θα λειτουργούσε απολύτως ανεξάρτητα από την κυβέρνηση»

Μήπως τελικά την Αννούλα όλοι την έστησαν? Πως εξηγείται όλο αυτό το ΝέοΣχολείο που παρουσιάσε?

Ακούσατε για ΣΚ και για απογεύματα επιμόρφωση?
Στο σχολείο μου  υπάρχει μια οργή στα πρόσωπά των συναδέλφων απίστευτη.
Είναι αυτό που λένε σκυλί που γαβγίζει μην το φοβάσαι. Εγώ εκφράζομαι λέω την λέξη Ωχ, Δεν Μπορώ, Τι κάνουμε εδώ? Αυτοί απο τον Σεπτέμβριο άλλη τακτική.
Εδω και μια εβδομάδα αν αγγίξεις τον χώρο τους στο ένα μέτρο είναι ικανοί να "σκοτώσουν"!!
Μέσα στο γραφείο αυτό που επικρατεί είναι οργή!!!


Τί είναι αυτό!!!!!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=uh1fZkWztB4
Χριστέ μου έλεγε για τους ωρομίσθιους έτσι? Τι κατάντια. Δηλαδή είμαι εδώ και χθές που ήμουν ωρομίσθια ήμουν απο εκεί!!!