Γενικό Λύκειο > Δομές δεδομένων

Άσκηση Ουρές

<< < (2/6) > >>

Λαμπράκης Μανώλης:
Γιάννη ας ελπίσουμε ... γιατί αλλιώς θα δημιουργηθούν προβληματα .. πάντως πιστεύω πως σε όλες αυτές τι υλοποιήσεις δεν τίθεται θέμα "λάθους", τώρα δε βάζω και το χέρι μου στη φωτιά  >:D :police:

akalest0s:

--- Παράθεση από: gthal στις 13 Φεβ 2020, 09:11:40 πμ ---Καλημέρα,
κάτι δεν κατάλαβα... η έξοδος που θα πάρουμε εξαρτάται από την υλοποίηση;

--- Τέλος παράθεσης ---
Αν η ουρά φτάσει στο τέλος του πίνακα, και δεν προβλέπεται ολίσθηση (ή άλλη ενέργεια), αυτό σημαίνει ότι όλες οι επόμενες εισαγωγές δεν θα γίνουν.
Αν η ουρά φτάσει στο τέλος του πίνακα, και προβλέπεται ολίσθηση, τότε, αν υπάρχει χώρος στο μπροστά μέρος, θα μπορέσουν τελικά να υπάρξουν εισαγωγές, που δεν μπορούσαν στην προηγούμενη περίπτωση.
Υπό αυτή την έννοια, ναι, μπορεί να υπάρξει διαφορετική έξοδος, εφόσον έχουμε διαφορετική υλοποίηση.

@Λαμπράκης Μανώλης και Γιάννης Αναγνωστάκης
Όπως ξέρετε καλά, οι χειρισμοί της κατάστασης, από πλευράς υπουργείου, είναι λανθασμένοι. Απλά λανθασμένοι. Λάθος χειρισμοί, δημιουργούν νέα λάθη με τη σειρά τους.
Φερειπείν, πολλοί λέμε να μπει η Python. Ξαναλέω, αν μπει με τον ίδιο τρόπο που μπήκε η Γλώσσα, δηλαδή κακώς ορισμένα, τότε μια τρύπα στο νερό θα πετύχουμε. Μόνο το ψώνιο ότι κάνουμε python θα μας μείνει. Και αυτό θα γίνει 20 χρόνια μετά την εισαγωγή του μαθήματος... τα σχόλια περιττεύουν.

Προφανώς, μια επίσημη εκφώνηση, θα έπρεπε να περιγράφει τι ακριβώς θέλει. Ωστόσο, όπως έχω ήδη θίξει, το διδακτικό πακέτο, out of nowhere, σε μια ξεκάρφωτη άσκηση (Ε6/34), παραθέτει μια υλοποίηση ολίσθησης, και μάλιστα ούτε καν στο αρχικό "συμπληρωματικό" βιβλίο, αλλά στις προτεινόμενες λύσεις, που "κάποια στιγμή" εστάλησαν. Είναι στον ορισμό/θεωρία των ουρών; όχι. Περιλαμβάνεται στο διδακτικό πακέτο; Ναι. Είναι αυτό αρκετό, για να το πάρουμε ως δεδομένο για μια εκφώνηση άσκησης; Take your chances...

Προσωπικά, σε ένα διαγώνισμα επίσημο, θα περιέγραφα τι θέλω να κάνει η υλοποίηση της ολίσθησης ρητά. Το τι εννοεί το υπουργείο, είναι αφημένο να αιωρείται. Φροντίζουν για να μην πλήττουμε μάλλον.
Σε μια άσκηση που δεν περιγράφει ρητά πως να υλοποιηθεί η ολίσθηση, μπορώ να δεχθώ οποιαδήποτε σωστή λύση, όπως αυτή που περιγράφεις (ολίσθηση κάθε φορά που έχω εξαγωγή). 

Ακόμη και η κωδικοποίηση εισαγωγής και εξαγωγής, από τη στιγμή που περιγράφονται σε "Παραδείγματα" και όχι ορισμούς στο βιβλίο, (θα έπρεπε να) θεωρούνται υλοποιήσιμοι με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Πολυπλοκότητα/απόδοση; εκτός. Άρα τι θα σου απαγορεύσει να τα λύσεις αλλιώς;
Μπορείς να είσαι σίγουρος, ωστόσο; Νομίζω τα δικά μου μάτια αρκετά έχουν δει ως τώρα, για να φυλάω τα ρούχα μου.. Εσείς, ως εμπειρότεροι, τι λέτε στους μαθητές σας;

tsak:
Δεν καταλαβαίνω (διορθώσετε με αν κάνω λάθος) γιατί τόση κουβέντα περί ολίσθησης στην ουρά κλπ. Αφού και στην προτεινόμενη κωδικοποίηση και στο λυμένο παράδειγμα του συμπληρωματικού βιβλίου δεν δίνεται κάτι τέτοιο. Όντως η υλοποίηση που προτείνεται δεν είναι η ιδανική, αλλά νομίζω σπέρνουμε λίγο πανικό στην ήδη αινιγματική ας πούμε φετινή ατμόσφαιρα με την αυξημένη ύλη.

Λαμπράκης Μανώλης:
Ολίσθηση πραγματοποιεί στην προτεινόμενη λύση της άσκηση Ε.6 του συμπληρωματικού υλικού, δίχως να το αναφέρει κάπου στην εκφώνηση, κάτι που γενικά δημιουργεί ερωτηματικά ..

tsak:
Δεν έχω δει την Ε6, αλλά αφού και στις οδηγίες που δίνουν και μάλιστα με την άσκηση της τράπεζας αναφέρουν την λύση χωρίς την κυκλική υλοποίηση, εγώ θα πάρω το "ρίσκο" να μην αναφερθώ καν σ αυτήν. Θεωρώ ότι ένα τέτοιο ζητούμενο θα εγείρει μέχρι και ακύρωση ερωτήματος αν τεθεί. Καλό είναι βέβαια να βγει επιτέλους ένα ενιαίο σύγγραμμα με ακριβέστερες και σαφέστερες υλοποιήσεις.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση