ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stpdt

#525
Παράθεση από: apom στις 19 Οκτ 2013, 07:26:39 ΜΜ
... κι επαναλαμβάνω ότι συνομιλητές με εργοδότη το Δημόσιο ουτε θέλω ουτε με ενδιαφέρει να διαβάζουν τα γραφομενά μου... αλλά αν επιθυμούν να σχολιάζουν θα πρέπει να αναμένουν και την ανάλογη καυστική ανταπόδοση.


Γιατί ρε μεγάλε και εσύ εργοδότη σου το δημόσιο δεν έχεις;
Το φροντιστηριάκι σου σε ένα νόμο του δημοσίου δεν βασίζεται, που αποφασίζει (ή δεν αποφασίζει) να υπάρχει το μαθηματάκι σου στις πανελλήνιες;
Αρκετά πια με τους κρατικοδίαιτους του ιδιωτικού τομέα, που βασίζουν την ύπαρξή τους στα λόμπυ που δημιουργούν, για να περνάνε νόμους που τους εξυπηρετούν. Το 90% του ιδιωτικού τομέα στην ελλάδα, υπάρχει γιατί υποστήριζεται από νόμους και επιχορηγήσεις του δημοσίου.

Και μην μου πεις ότι δεν υπάρχουν πολύ σοβαρότερα πράγματα να μάθει κάποιος στην πληροφορική, εκτός από τις βλακείες που μαθαίνει κανείς στην ΑΕΠΠ ή στο ECDL;  Γιατί, κακά τα ψέμματα, τόσο το ΑΕΠΠ όσο και τα ECDL, καμιά σχέση με την πραγματική πληροφορική δεν έχουν. Αν είσαι μάγκας φροντιστής, να διδάσκεις μόνο μη κρατικά μαθήματα, να δούμε πόσους πελάτες θα έχεις!!


Πάντα φιλικά έτσι; Αλλά η αλήθεια να λέγεται!

ntzios kostas


Για να μην ξεχνιόμαστε κιόλας.

Παράθεση από: G.S. στις 19 Οκτ 2013, 11:55:08 ΜΜ
Συνάδελφοι, του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα (εγώ είμαι του ιδωτικού, σε φροντιστήρια) ας σοβαρευτούμε και ας δούμε το κοινό μας συμφέρον, που είναι η αναβάθμιση της πληροφορικής στο σχολεία και διατήρηση-αναβάθμισή της σαν πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Φαντάζομαι όλοι παρακολουθούμε μέσω του esos, alfavita κτλ ότι το υπουργείο δέχεται απο πολλές πλευρές πιέσεις και προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι αν αυτές οι πιέσεις αυξηθούν τότε οι επικεφαλείς του υποργείου θα αρχίσουν να μετράνε μέρες.
Ας αφήσουμε τις ενδοοικογενειακές αντιπαλότητες και ας δούμε πάλι πως μπορούμε να πιέσουμε και εμείς. Η ΠΕΚΑΠ ετοιμάζει κάτι; Η  ανοικτή συζήτηση "Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση"που έγινε στο ΠΑΠΕΙ έβγαλε τίποτα ενδιαφέρον; Υπάρχει καμία ενημέρωση;

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

apom

#527
Να βάλουμε κάποια πράγματα σε μία σειρά...

Δεν κατηγόρησα κανέναν ... αναφέρω αυτά που μου μεταφέρουν οι μαθητές μου για το επίπεδο των καθηγητών που τους διδάσκουν και κυρίως το ενδιαφέρον που δείχνουν και οι οποίοι προφανώς και δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο.

( αν και θα μπορούσα να το χοντρύνω και να αναφέρω πολλά παραδείγματα για καθηγητές πληροφορικής με ονοματεπώνυμο που μέχρι πέρσι ήταν στην Αθήνα κι επειδή φέτος τους γύρισαν επαρχία εκεί που ήταν η οργανική τους έβαλαν τα κλάματα γιατί θα έχαναν τα ιδιαιτερά τους... οπότε μην το σκαλίζετε . Συγνώμη εάν είμαι μαρτυριάρης )

Εννοείται ότι με 20 και 25 άτομα σε μία τάξη δεν μπορεί να γίνει η ίδια δουλειά όπως σε ένα τμήμα 5-6 ατόμων και είναι ένα από τα επιχειρήματα που αναφέρω στους μαθητές μου για να δικαιολογήσω αυτές τις καταστάσεις.

Εργοδότης μου είναι ο ιδιώτης όχι το δημόσιο... αν του αρέσει η δουλειά μου με πληρώνει αλλιώς βρίσκει κάποιον άλλον... Στο Δημόσιο γίνεται ακριβώς το αντίθετο... ότι δουλειά και να κάνεις ή δεν κάνεις πληρώνεσαι. Η αλήθεια είναι ότι ζηλευώ λίγο  ;)

Δεν είμαι εκπαιδευτικός ούτε ''πλάθω'' χαρακτήρες ούτε έχω καμία τέτοια επιδίωξη. Είμαι επαγγελματίας κι απλά κάνω την δουλειά για την οποία πληρώνομαι και η οποία ΔΕΝ περιλαμβάνει την δημιουργία προσωπικοτήτων.

Είχα κάνει προτάσεις π.χ. καταχώρηση δημοσίευσης - επιθετική παρέμβαση της ΠΕΚΑΠ ( άλλο ανέκδοτο και αυτοί ) αλλά κανένας δεν άκουγε...

Υπάρχουν ελάχιστοι εδώ μέσα του ιδιωτικού τομέα που νομίζουν ότι χαιδέυοντας τα γένια των υπολοίπων κάτι θα γίνει και θα τους βοηθήσουν... εγώ ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω.

Δεν βάσισα την υπαρξή μου στο Δημόσιο... υπήρξε ανάγκη διδασκαλίας του μαθήματος σε επίπεδο φροντιστηρίου... το έκανα . έπαψε να υπάρχει αυτή η ανάγκη; θα ψάξω να κάνω κάτι άλλο.

Η κριτική από ότι κατάλαβαίνω έγκειται στο τρόπο που λέω αυτά που λέω ( όντως δεν είναι και ο πιο κομψός αλλά επαναλαμβάνω δεν είμαι φιλόλογος-διπλωμάτης) ... έχω σε κάποια από αυτά άδικο όμως; Το να βλέπεις γραπτώς τα κακώς κείμενα δεν σημαίνει ότι στάζεις χολή για κανέναν ... απλά περιγράφεις την πραγματικότητα έτσι όπως σου παρουσιάζεται από εμπειρίες προσωπικές και ειδικότερα εμπειρίες τρίτων.

Και για κάποιον διαχειριστή που ουσιαστικά εστίασε στην ορθογραφία μου... να υποθέσω ότι οινε κανένας φιλωλωγως με σεμηνάριω στα windows 3.1 και εστίασε σε αυτό;

Πάντα φιλικά ε;

stpdt

#528
Παράθεση από: apom στις 20 Οκτ 2013, 02:40:18 ΜΜ
Δεν βάσισα την υπαρξή μου στο Δημόσιο... υπήρξε ανάγκη διδασκαλίας του μαθήματος σε επίπεδο φροντιστηρίου... το έκανα . έπαψε να υπάρχει αυτή η ανάγκη; θα ψάξω να κάνω κάτι άλλο.

Φυσικά και βασίζεις την ύπαρξή σου στο δημόσιο. Πως δημιουργήθηκε η ανάγκη διδασκαλίας του μαθήματος σου; Η ανάγκη διδασκαλίας του μαθήματος σου δημιουργήθηκε από το δημόσιο. Και για τις δημόσιες πανελλήνιες εξετάσεις δουλεύεις.

Και πως θα πάψει να υπάρχει η ανάγκη και θα δημιουργηθεί μια νέα; Πάλι από το δημόσιο, και με νόμους του δημοσίου αυτό θα γίνει.

Ως ιδιώτης φροντιστής, το 99% της δουλειάς σου προκύπτει από τις δημόσιες εξετάσεις  και τα αναγνωρισμένα από το δημόσιο πτυχία.
Ως ιδιώτης φροντιστής, το 99% της δουλείας σου προκύπτει επειδή το δημόσιο δεν είσαι σε θέση, ως όφειλε, να παρέχει ποιοτική εκπαίδευση στους πολίτες του. Γνωρίζεις φαντάζομαι ότι το αίσχος των φροντιστηρίων είναι ελληνικό φαινόμενο, ενώ σε σοβαρές χώρες  όπου όλοι οι πολίτες έχουν ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση (π.χ. Σκανδιναβία), οι συνάδελφοι σου ιδιώτες φροντιστές είναι άνεργοι.

Άσε λοιπόν αυτά τα αστεία επιχειρήματα κατά του δημοσίου. Σου επαναλαμβάνω, αν θες να είσαι πράγματι ιδιώτης, βάλε στο φροντιστήριο σου αποκλειστικά και μόνο μαθήματα που δεν σχετίζονται έμμεσα ή άμεσα με το δημόσιο (και τους τίτλους που το δημόσιο παρέχει).  Τότε μόνο δικαιούσαι ελεύθερα να το βρίζεις.

Το 99% του ιδιωτικού τομέα ζει παρασιτικά εξαιτίας ενός δημοσίου που ασθενεί (με πρώτο και μεγαλύτερο παράσιτο τον τραπεζικό τομέα). Πρόσεξε όμως γιατί αν το δημόσιο πεθάνει, θα πεθάνουν και τα παράσιτα του. Χέρι που σε ταΐζει μην το δαγκώνεις.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: apom στις 20 Οκτ 2013, 02:40:18 ΜΜ
Να βάλουμε κάποια πράγματα σε μία σειρά...

Δεν κατηγόρησα κανέναν ... αναφέρω αυτά που μου μεταφέρουν οι μαθητές μου για το επίπεδο των καθηγητών που τους διδάσκουν και κυρίως το ενδιαφέρον που δείχνουν και οι οποίοι προφανώς και δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο.

( αν και θα μπορούσα να το χοντρύνω και να αναφέρω πολλά παραδείγματα για καθηγητές πληροφορικής με ονοματεπώνυμο που μέχρι πέρσι ήταν στην Αθήνα κι επειδή φέτος τους γύρισαν επαρχία εκεί που ήταν η οργανική τους έβαλαν τα κλάματα γιατί θα έχαναν τα ιδιαιτερά τους... οπότε μην το σκαλίζετε . Συγνώμη εάν είμαι μαρτυριάρης )

Εννοείται ότι με 20 και 25 άτομα σε μία τάξη δεν μπορεί να γίνει η ίδια δουλειά όπως σε ένα τμήμα 5-6 ατόμων και είναι ένα από τα επιχειρήματα που αναφέρω στους μαθητές μου για να δικαιολογήσω αυτές τις καταστάσεις.


Αυτά αφορούν όλες τις ειδικότητες...ΟΧΙ μονο τους πληροφορικούς (τα πολλά ιδιαίτερα που έχουν ε..?)

Παράθεση
Εργοδότης μου είναι ο ιδιώτης όχι το δημόσιο... αν του αρέσει η δουλειά μου με πληρώνει αλλιώς βρίσκει κάποιον άλλον... Στο Δημόσιο γίνεται ακριβώς το αντίθετο... ότι δουλειά και να κάνεις ή δεν κάνεις πληρώνεσαι. Η αλήθεια είναι ότι ζηλευώ λίγο  ;)

Δεν είμαι εκπαιδευτικός ούτε ''πλάθω'' χαρακτήρες ούτε έχω καμία τέτοια επιδίωξη. Είμαι επαγγελματίας κι απλά κάνω την δουλειά για την οποία πληρώνομαι και η οποία ΔΕΝ περιλαμβάνει την δημιουργία προσωπικοτήτων.


Συγχαρητήρια

Παράθεση

Είχα κάνει προτάσεις π.χ. καταχώρηση δημοσίευσης - επιθετική παρέμβαση της ΠΕΚΑΠ ( άλλο ανέκδοτο και αυτοί ) αλλά κανένας δεν άκουγε...


ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΠΤ, ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ...Κατέβηκες μία φορά σε μία συγκέντρωση ; Στο συνέδριο της ΠΕΚΑΠ έστω;

Παράθεση
Υπάρχουν ελάχιστοι εδώ μέσα του ιδιωτικού τομέα που νομίζουν ότι χαιδέυοντας τα γένια των υπολοίπων κάτι θα γίνει και θα τους βοηθήσουν... εγώ ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω.


Δεν σου έδωσε κανείς για να πάρεις..Αλλά γιατί δεν μιλάς συγκεκριμένα να δούμε σε ποιους αναφέρεσαι..?

Παράθεση
Δεν βάσισα την ύπαρξη μου στο Δημόσιο... υπήρξε ανάγκη διδασκαλίας του μαθήματος σε επίπεδο φροντιστηρίου... το έκανα . έπαψε να υπάρχει αυτή η ανάγκη; θα ψάξω να κάνω κάτι άλλο.

Καλή επιτυχία..Εμείς (όσοι μείνουμε) θα παλέψουμε (με ότι μέσα διαθέτουμε) για να μην συμβεί αυτό...Όλοι οι άλλοι μπορείτε να εγκαταλείψετε το καράβι..Εγώ δεν θα κοιμάμαι ήσυχος αν έρθει εκείνη η αποφράδα μέρα όπου τελικά ισχύσει (στην τρίτη Λυκείου) το νέο σύστημα και δεν έχω κάνει ότι περνάει από το χέρι μου για να το ανατρέψω...

ΑΝ ΟΜΩΣ apom κοιτάμε μόνο τις φροντιστηριακές μας ώρες και τα ιδιαίτερα και δεν προσπαθούμε με τις κινήσεις μας να δυναμώσουμε την φωνή και την οντότητα της ΠΕΚΑΠ, της ΕΠΥ, της ΕΠΕ κ.ο.κ ΚΑΙ δεν ενισχύουμε-προβάλλουμε το κλάδο μας όπως πρέπει, δεν μπορεί μετά απλά να κατηγορούμε ΜΟΝΟ τα άτομα του δημοσίου - ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΔΩΣΑΝ ΑΣΕΠ - για να μπουν, ότι φταίνε για την εξέλιξη της ιστορίας...

Το να στάξεις απλά χολή είναι το πιο εύκολο πράγμα...Να βοηθήσεις όμως απαιτεί προσπάθεια, χρόνο, όρεξη και αγάπη...

Πάντα φιλικά ε;

Laertis

Παράθεση από: apom στις 19 Οκτ 2013, 07:06:53 ΜΜ
αποψή σου ... σεβαστή αλλά μη αποδεκτή! όπως προείπα οι δημόσιοι υπάληλοι δεν υπάρχει λόγος να σχολείστε μαζί μου... ασχοληθείτε με τα δικά σας... εγώ έχω πιο σοβαρά πράγματα να ασχοληθώ να σχολιάσω και να ανταλάξω απόψεις... εάν φυσικά αυτό το φόρουμ δεν είναι μόνο για υπαλλήλους του δημοσίου.

"Ιδιώτης" με όλη τη σημασία της λέξης .....
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

gkatsion

Πραγματικά συνάδελφοι, χωρίς ίχνος εμπαιγμού, έχω μείνει ΑΝΑΥΔΟΣ!

Καλά εντάξει μιλάμε ο άνθρωπος είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας, και ΝΑΙ καλύτερα να
μην ασχολείται αυτός μαζί μας.

ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

Keep Growing

...δυστυχώς, ο άνθρωπος είναι η πραγματικότητα.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

ο συνάδελφος apom, περιέγραψε μια "πραγματικότητα" και είχε το θάρρος να το κάνει. Και μάλιστα τοποθετήθηκε συναισθηματικά.
...γιατί κατηγορείται;
...
Ποιος είναι ο εχθρός τέλος πάντων ;
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

stpdt

#534
Παράθεση από: Keep Growing στις 20 Οκτ 2013, 07:44:45 ΜΜ
ο συνάδελφος apom, περιέγραψε μια "πραγματικότητα" και είχε το θάρρος να το κάνει. Και μάλιστα τοποθετήθηκε συναισθηματικά.
...γιατί κατηγορείται;
...
Ποιος είναι ο εχθρός τέλος πάντων ;

Ο εχθρός είναι μέσα στο κεφάλι του καθενός μας. Ο εχθρός δεν μας αφήνει να δούμε την πραγματικότητα. Έτσι ο καθένας δρα και σκέφτεται με βάση μια υποκειμενική  "πραγματικότητα".  Την οποία έχει δημιουργήσει βασιζόμενος στην ιδιοτέλεια του και σε συναισθηματισμούς, και όχι στην λογική.

Σε μια τέτοια "ιδεατή πραγματικότητα" ζει και ο λεγόμενος "ιδιωτικός τομέας", νομίζοντας ότι δεν εξαρτάται από το δημόσιο και ότι είναι αυτόνομος. Ενώ στην πραγματικότητα ο ιδιωτικός τομέας είναι το παράσιτο του δημοσίου, που μάλιστα ζει απομυζώντας τις δημόσιες σάρκες που σαπίζουν. Γιατί σε ένα ιδεατό δημόσιο που πραγματικά λειτουργεί, σε ένα δημόσιο με πραγματικά αγαθή φύση, ο ιδιωτικός τομέας σχεδόν εξαφανίζεται ως είδος.

Την ευθύνη βέβαια της κακοδιαχείρισης και της σαπίλας του δημοσίου, την φέρουν οι πολιτικοί, οι δημόσιοι υπάλληλοι, και οι πολίτες. Υπό αυτή την έννοια, ένας πολίτης-δημόσιος υπάλληλος έχει ευθύνη για την κατάντια του δημοσίου. Ενώ ένα πολίτης-ιδιωτικός υπάλληλος φέρει ευθύνη, μόνο όταν με τις πράξεις και τα λόγια του σαμποτάρει τον αγαθό ρόλο του δημοσίου, και το οδηγεί στο σάπισμα και στην παρακμή, για να καταφέρνει να ζει ο ιδιωτικός τομέας παρασιτικά.

Η ειδοποιός διαφορά λοιπόν (που χαρακτηρίζει την ηθική στάση ενός ιδιωτικού τομέα), είναι αν ο ιδιωτικός τομέας τρέφεται από τις ούτως ή άλλως νεκρές σάρκες του δημοσίου, ή αν σκοτώνει την αγαθή φύση του δημοσίου για να μπορεί να βρίσκει και να τρώει.

Keep Growing

...δε βλέπω, κάπου να διαφωνούμε στην ουσία.
Για τους τύπους, έχει ο θεός ....
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

gkatsion

Παράθεση από: Keep Growing στις 20 Οκτ 2013, 07:44:45 ΜΜ
ο συνάδελφος apom, περιέγραψε μια "πραγματικότητα" και είχε το θάρρος να το κάνει. Και μάλιστα τοποθετήθηκε συναισθηματικά.
...γιατί κατηγορείται;
...
Ποιος είναι ο εχθρός τέλος πάντων ;

Με συγχωρείς Παναγιώτη αλλά για μένα τα παρακάτω:

--- Δεν είμαι εκπαιδευτικός
--- ούτε ''πλάθω'' χαρακτήρες
--- ούτε έχω καμία τέτοια επιδίωξη.
--- Είμαι επαγγελματίας κι απλά κάνω την δουλειά για την οποία πληρώνομαι
--- και η οποία ΔΕΝ περιλαμβάνει την δημιουργία προσωπικοτήτων.


είναι εκτός πραγματικότητας της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Αν για εσένα ακούγονται φυσιολογικά, πάω πάσο...

(και φυσικά παραβλέπω την απαξίωση όλων μας σε ποσοστό τουλάχιστον 99.5% βάση των λεγομένων του)
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

petrosp13

Tο υπουργείο έβαλε εμάς με τους χημικούς να πλακωθούμε κι εμείς, επειδή μας περισσεύει ενέργεια μετά την σφαλιάρα που φάγαμε, είπαμε να το επεκτείνουμε μεταξύ μας



Θα το λήξουμε εδώ να τελειώνουμε με την εσωστρέφεια;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Keep Growing

... υπάρχουν διάφορες τεχνικές βασανιστηρίων.

Πρόσφατα είδα μια ταινία, "in the fog".
...
Δε νομίζω πως ο συνάδελφος apom, ορίζει ως αληθείς τις προτάσεις.
Αν κάνω λάθος, ας "βγει " να το πει.
...
Πιστεύω πως το συναισθηματικό φορτίο είναι τέτοιο που καμιά φορά μας οδηγεί σε ακρότητες ....
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

tdrivas

για άλλη μια φορά θαυμάστε τον υπουργό παιδείας ( ;; ) :

http://kourdistoportocali.com/post/30659/arvanitopoulos
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas