ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

lkt

Ξέχασα να συγχαρώ για άλλη μια φορά την ΠΕΚΑΠ! Στο τέλος θα μείνει μόνο ο Σκίκος στα Λύκεια!

Γιάννης Αναγνωστάκης

#451
Παράθεση από: petrosp13 στις 02 Οκτ 2013, 09:28:57 ΜΜ
Και θα πρέπει να πω ευχαριστώ γι'αυτό το κείμενο;
Σε 1 ώρα θα μπορούσα να το γράψω και η ΠΕΚΑΠ έκανε μέρες
Και δεν είναι η πρώτη φορά...
Η κριτική μου είναι καλοπροαίρετη, αλλά οι καρπαζιές που τρώει ο κλάδος καθημερινά είναι ατελείωτες και δυστυχώς δεν οργανώνεται τίποτα και από κανέναν
Και εγώ σε 2 χρόνια δεν θα έχω πλέον αύριο

++

Όσο κάποιοι εξακολουθούν να πηγαίνουν με το σταυρό στο χέρι, τα ίδια και χειρότερα θα συνεχίσει να τραβάει ο κλάδος..

Βάλτε κάποιον ουδέτερο παρατηρητή να αξιολογήσει αν τα αιτήματα μας σαν κλάδος είναι επιστημονικά και παιδαγωγικά ορθά ή όχι..Αμφιβάλλω αν θα βρεθεί ώστε ένας..

Δεν λέω να μην βγαίνουν ανακοινώσεις, αλλά πιστεύω ότι στην καλύτερη τις ανακοινώσεις μας ο ΑΛ και ο ΑΡΒ τις πετάνε στο κάδο ανακύκλωσης (στην καλύτερη, για να μην πω κάτι άλλο)

Όσο περνάν οι μέρες, μαθαίνω από διάφορες πηγές ότι πριν βγει στο νομοσχέδιο, όταν σκάγαν τα διάφορα δημοσιεύματα στο τύπο για το νέο λύκειο, οι ενώσεις πολλών ειδικοτήτων ήταν όλη μέρα στο Υπουργείο και πιέζαν..πιέζαν. Κοινώς τους τα πρήζαν και έμμεσα απειλούσαν..

Δεν λέω ότι αυτό είναι το σωστό, αλλά στο Ελλάντα έτσι δουλεύουν τα πράγματα...Και να πω ότι έχουμε άδικο, ότι ζητάμε να μας βάλουν και άλλα μαθήματα...Ζητάμε τα απλά, τα βασικά τα αυτονόητα και αντί να δικαιωνόμαστε,τρώμε κάθε μέρα σκατό!

Το θέμα πλέον δεν πρέπει να αφορά μόνο τους καθηγητές Πληροφορικής, αλλά όλους τους πληροφορικούς που σέβονται, αγαπούν και θέλουν δουν την επιστήμη τους να αποκτήσει την θέση που τις αξίζει στο σχολείο του 2013

Απορώ πραγματικά, γιατί μετά από όλα αυτά δεν συγκαλείται μία έκτακτη γενική συνέλευση..Γιατί δεν αλλάζει το καταστατικό της ΠΕΚΑΠ ώστε να μπορούν να συμμετάσχουν σε αυτή όλοι οι καθηγητές Πληροφορικής;

Γιατί δεν κατονομάζονται από τις επίσημες ενώσεις μας οι Υπεύθυνοι (γενικά και αόριστα το Υπουργείο φταίει?)

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ, ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ, Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΤΙ ΔΕΝ ΧΑΣΑΜΕ ΑΚΟΜΑ??? ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟ 2-1-2, ΠΡΙΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ..!!






petrosp13

Παράθεση από: janag79 στις 03 Οκτ 2013, 01:19:31 ΠΜ
Όσο περνάν οι μέρες, μαθαίνω από διάφορες πηγές ότι πριν βγει στο νομοσχέδιο, όταν σκάγαν τα διάφορα δημοσιεύματα στο τύπο για το νέο λύκειο, οι ενώσεις πολλών ειδικοτήτων ήταν όλη μέρα στο Υπουργείο και πιέζαν..πιέζαν. Κοινώς τους τα πρήζαν και έμμεσα απειλούσαν..

Κι επίσης όλοι ήξεραν ότι η Πληροφορική θα στοχοποιηθεί για συγκεκριμένους λόγους
Όλοι εκτός από τους άμεσα ενδιαφερόμενους
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tkon

μόνιμοι τώρα να δω την αντίδρασή σας.
Με την αλλαγή του νομοσχεδίου σε 2-1-2 οι περισσότεροι κάνατε πίσω.
Τώρα να δω, τι θα κάνετε
Στον επόμενο ΑΣΕΠ όταν και αν ξαναγίνει οι απολυμένοι θα δίνουν εξετάσεις

lkt

Αντίδραση; Φέεεεεεεεεεετα...

petrosp13

Για κάποιον που είναι μακριά από το σπίτι του, η μετάταξη μπορεί και να μοιάζει σαν καλή λύση
Οπότε δεν περιμένω τίποτα δυναμικό ούτε τώρα, οι μετατάξεις θα γίνουν εθελοντικά πάλι και με πολύ μεγάλη συμμετοχή, υπό τον φόβο της εξαφάνισης από το Λύκειο και την προοπτική για ένα καλύτερο μέλλον έστω και στο δημοτικό
Λογικό είναι
Αντί όμως να ασχοληθούν όλοι με τον πόλεμο για την αναβάθμιση στο Λύκειο, κανένας δεν θα τον συνεχίσει αλλά θα κοιτάξει να διασφαλίσει την θέση του...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

lkt

Εγώ πάντως επιμένω πως από τα Δημοτικά η πόρτα της εξόδου είναι πιο κοντά, αν τελικά αυτό είναι το σχέδιο.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: lkt στις 03 Οκτ 2013, 01:37:08 ΠΜ
Εγώ πάντως επιμένω πως από τα Δημοτικά η πόρτα της εξόδου είναι πιο κοντά, αν τελικά αυτό είναι το σχέδιο.

1000++


seibei

Έχω ξενερώσει αφάνταστα με όλη αυτήν την στοχοποίηση. Είναι ντροπή και ξεφτίλα για την χώρα.
Μας κυνηγάνε για να μην κυνηγήσουν ένα σωρό "δικά τους παιδιά" που βολοδέρνουν δεξιά και αριστερά.
Για να μην πειράξουν αυτούς που διόρισαν νύχτα, όχι παλιά, τώρα τα 2-3 χρόνια των μνημονίων... 

Όσο για τα δημοτικά, εφόσον οι συνάδελφοι που είναι εκει εξακολουθούν να είναι ΠΕ19/20, δεν νομίζω πως μπορεί να
τους απομονώσει και να τους απολύσει. Ήθελε απλώς να παρουσιάσει "μετακινήσεις". Ήμασταν εύκολη λεία μετακίνησης...

Θα συσπειρωθούμε γύρω από μια μεγάλη ένωση πχ ΕΠΥ, τί κάνουμε; Ή απλώς περιμένουμε να πέσει η κυβέρνηση πριν μας ξεπαστρέψουν.
Αηδία...

stpdt

#459
Δύο ερωτήσεις, και κανείς δεν έχει απαντήσει με σιγουριά.

1) Ποιο είναι το όνομα αυτών που στο υπουργείο πολεμάνε την πληροφορική; Να δημοσιευτούν κάπου τα ονόματα τους.
2) Που μπορούμε να τους βρούμε;  Να δημοσιευτούν κάπου οι τόποι. Έτσι ώστε να πάμε να στήσουμε τα τσαντήρια μας απ΄έξω, μέχρι να τους συναντήσουμε.

Ας μην ξεχνάνε οι του ιδιωτικού τομέα (που ρωτάνε γιατί δεν υπάρχουν αντιδράσεις) ότι οι του δημοσίου είναι δεμένοι χειροπόδαρα με τον νέο  υπαλληλικό κώδικα. Οπότε οι του ιδιωτικού τομέα έχουν μεγαλύτερα ευκολία στο να κάνουν δυναμικές παραστάσεις διαμαρτυρίας.

Συνάδελφοι, ο μόνος δρόμος είναι πίεση κατευθείαν στα πρόσωπα που ευθύνονται. Όλα τα άλλα είναι απλώς οδοντόκρεμες. Πίεση είναι ακόμα και αυτή η απλή δημοσίευση του ονόματος αλλά κυρίως η συσχέτιση του ονόματος με τον τόπο όπου μπορεί να βρεθεί το πρόσωπο που μας πολεμάει. Είμαστε άνθρωποι της πληροφορικής. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχία του αγώνα μας να στήσουμε ένα δίκτυο πληροφοριών, έτσι ώστε να γίνονται γνωστά τα ονόματα και οι τόποι όσων μας πολεμάνε.

Ξεκινάω λοιπόν, και όποιος γνωρίζει συμπληρώνει. Για ευκολία μπορούμε να χρησιμοποιούμε ψευδώνυμα, αφού ο τόπος είναι που μας ενδιαφέρει.

Όνομα: Αρβι   Τόπος: ????
Όνομα: Αλ  Τόπος: ????




petrosp13

Ωραία αυτά που λες και επαναλαμβάνεις φίλε sptdt
Αν στον τόπο αυτό γίνει κάποια χοντράδα με τον Αρβανιτόπουλο γιατί βρέθηκε κάποιος που δεν έλεγξε τα νεύρα του, θα μας μαζέψουν όλους;
Νομίζω ότι είναι πολύ εύκολο να βρεις τον οποιονδήποτε σήμερα, χωρίς να οργανώνεις διαδικτυακά την συνάντηση μαζί του

Παράθεση από: stpdt στις 03 Οκτ 2013, 07:42:00 ΠΜ

Ας μην ξεχνάνε οι του ιδιωτικού τομέα (που ρωτάνε γιατί δεν υπάρχουν αντιδράσεις) ότι οι του δημοσίου είναι δεμένοι χειροπόδαρα με τον νέο  υπαλληλικό κώδικα. Οπότε οι του ιδιωτικού τομέα έχουν μεγαλύτερα ευκολία στο να κάνουν δυναμικές παραστάσεις διαμαρτυρίας.


Τι μπορεί να κάνει ο Πληροφορικός του ιδιωτικού τομέα; Τι μπορεί να ζητήσει ο Πληροφορικός του ιδιωτικού τομέα; Με ποια ιδιότητα μπορεί να πιέσει ο Πληροφορικός του ιδιωτικού τομέα; Σαν υπάλληλος της παραπαιδείας;
Όσο για την μεγαλύτερη ευκολία αντίδρασης που έχουν σε σχέση με τους δημόσιους, εδώ γελάνε και οι πέτρες
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

stpdt

Παράθεση από: petrosp13 στις 03 Οκτ 2013, 10:43:36 ΠΜ
Ωραία αυτά που λες και επαναλαμβάνεις φίλε sptdt
Αν στον τόπο αυτό γίνει κάποια χοντράδα με τον Αρβανιτόπουλο γιατί βρέθηκε κάποιος που δεν έλεγξε τα νεύρα του, θα μας μαζέψουν όλους;
Νομίζω ότι είναι πολύ εύκολο να βρεις τον οποιονδήποτε σήμερα, χωρίς να οργανώνεις διαδικτυακά την συνάντηση μαζί του
Θα μαζέψουν αυτόν που έκανε την χοντράδα.
Αν είναι εύκολο, τότε γιατί οι περισσότεροι δεν μπορούν να βρουν τον τόπο;

Παράθεση από: petrosp13 στις 03 Οκτ 2013, 10:43:36 ΠΜ
Τι μπορεί να κάνει ο Πληροφορικός του ιδιωτικού τομέα; Τι μπορεί να ζητήσει ο Πληροφορικός του ιδιωτικού τομέα; Με ποια ιδιότητα μπορεί να πιέσει ο Πληροφορικός του ιδιωτικού τομέα; Σαν υπάλληλος της παραπαιδείας;
Όσο για την μεγαλύτερη ευκολία αντίδρασης που έχουν σε σχέση με τους δημόσιους, εδώ γελάνε και οι πέτρες
Ο πληροφορικός του ιδιωτικού τομέα μπορεί να στήσει σκοπιά έξω από τον τόπο, χωρίς να φοβάται ότι θα περάσει πειθαρχικό.

stpdt

#462
Ο τρόπος για να φανερώσουμε ένα τόπο, μπορεί να είναι απευθείας, μπορεί να είναι και κωδικοποιημένος

Για παράδειγμα βάζουμε σε μια πρόταση το
"που είναι ο"

Λέμε διάφορα άσχετα παραπλανητικά.

Μετά σε κάποιο σημείο του κειμένου βάζουμε το όνομα ή και το ψευδώνυμο που μας ενδιαφέρει.

Και τέλος βάζουμε ένα τηλέφωνο, που αν το σπάσουμε στα δύο μας δίνει το gps στίγμα.
Ή μπορούμε τα νούμερα του gps στίγματος να τα εκφράσουμε με τον ελληνικό τρόπο αρίθμησης.
Ή και με ηχητικό, ας μην ξεχνάμε ότι η πληροφορία θέλουμε να γίνει κατανοητή από ανθρώπους που γνωρίζουν το τρόπο που επικοινωνούμε, και όχι από μηχανές.

Και μετά μια μηχανή αναζήτησης αναλαμβάνει να μας φανερώσει αυτό που θέλουμε.

https://duckduckgo.com/?q=%22%CF%80%CE%BF%CF%85+%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9+%CE%BF%22


Απλή εφαρμογή στεγανογραφίας, που θα έπρεπε να διδάσκεται ως μάθημα πληροφορικής στο λύκειο.
http://en.wikipedia.org/wiki/Steganography

Που είναι ο γάιδαρος;

ntzios kostas

#463
Πάντως παιδιά νομίζω ότι βγάλαμε τα μάτια μόνοι μας.
*  Διαβάζω ότι πλέον η Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν ανήκει στα εργαστηριακά και πλέον διδάσκεται από ένα καθηγητή. Ρωτάω λοιπόν, δηλαδή τόσο καιρό έμπαινε και δεύτερος συνάδελφος για αυτό το μάθημα; Αν ναι, γιατί δεν λέγαμε ότι δεν χρειάζεται και αντί αυτού να αυξηθούν οι ώρες του μαθήματος; Από πότε έχουμε να το ζητήσουμε αυτό;

Τελικά η ανάπτυξη εφαρμογών μάλλον πήρε μπάλα και τα υπόλοιπα.


*   Τώρα το Δημοτικό. Κατά την γνώμη μου έπρεπε να τονίσουμε ότι στο Δημοτικό τουλάχιστον στις πρώτες τάξεις δεν χρειάζεται πληροφορική, όταν δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές. Θα μου πείτε και στο Δημοτικό μπορείς να κάνεις ωραία πράγματα. Και απαντάω και οι Φυσικοί και οι Χημικοί μπορούν κάνουν ωραία πράγματα, αλλά δεν πήγαν. Αυτά τα κάνουν οι δάσκαλοι. Ας κάνουν και αυτά τα λίγα του υπολογιστή. Άλλωστε οι δάσκαλοι είναι αυτοί με τις κατάλληλες σπουδές για αυτές τις ηλικίες. Και ρωτάω, στο Δημοτικό χρειαζόμαστε εξειδικευμένους καθηγητές ενώ στο Λύκειο μπορούμε να έχουμε  ανθρώπους με μία μόνο πιστοποίηση και αυτή χρήσης Η/Υ; Και επισυνάπτω:
http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/elliniki-mathimatiki-etaireia-didaskalia-mathimatikon-mono-mathimatikoys
(Η πληροφορική μία κατώτερη επιστήμη)

Πρέπει από εδώ και πέρα να σκεφτόμαστε πρώτα το καλό των μαθητών μας και της επιστήμης μας και μετά  τις ώρες μας. Μόνο έτσι θα γινόμαστε πιστευτοί και θα πετυχαίνουμε αυτά που αξίζουμε. Μόνο έτσι θα αυξηθούν οι ώρες μας και μάλιστα στη βαθμίδα που πρέπει.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

tropheus

Παράθεση από: ntzios kostas στις 03 Οκτ 2013, 11:34:59 ΠΜ



*   Τώρα το Δημοτικό. Έπρεπε να τονίσουμε ότι στο Δημοτικό τουλάχιστον στις πρώτες τάξεις δεν χρειάζεται πληροφορική και ιδίως όταν δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές. Θα μου πείτε και στο Δημοτικό μπορείς να κάνεις ωραία πράγματα. Και απαντάω και οι Φυσικοί και οι Χημικοί μπορούν κάνουν ωραία πράγματα, αλλά δεν πήγαν. Αυτά τα κάνουν οι δάσκαλοι. Ας κάνουν και αυτά τα λίγα του υπολογιστή.

Η πληροφορική φυσικά και πρέπει να γίνεται από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού και μάλιστα ΠΡΕΠΕΙ να γίνεται από πληροφορικό. Δε νομίζω ότι πρέπει να λέγονται τέτοια λόγια από συνσδέλφους ... Βγάζουμε μόνοι μας τα ματάκια μας.