Εμπρακτος αγώνας.

Ξεκίνησε από toufeki, 30 Ιαν 2010, 12:05:12 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

toufeki

...δείτε και αυτό. Η δημόσια διοίκηση στην Ελλάδα "ακροβατεί". Απολαύστε την.

http://www.alfavita.gr/typos/t1_2_10_1044.php

Λέτε να ζητήσουν από μας μετά το "σχολείο" να πηγαίνουμε για κανένα "μερεμετάκι" στις διευθύνσεις;

toufeki

...ε ρε παιχνίδια που παίζονται στις πλάτες μας!!!
Δώσε και σε μένα μπάρμπααααα!...

Εμείς όμως δεν καταλαβαίνουμε από τέτοια. Έχουμε γερές πλάτες. Αντέχουμε.

http://www.alfavita.gr/typos/t1_2_10_940.php

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: toufeki στις 01 Φεβ 2010, 04:56:08 ΜΜ
Τι είναι για την ψυχή το ευγενέστερο; Να ανεχτείς βέλη και λιθοβολισμό πρόστυχης μοίρας, ή να σηκώσεις όπλο ενάντια σε ωκεανό από βασανιστήρια να τους εναντιωθείς και να τα μηδενίσεις; Θάνατος. Ύπνος. Και μετά, μηδέν. Κι αν μ' έναν ύπνο βάζω τέλος στα μαρτύρια της καρδιάς και τα χιλιάδες άλλα πράγματα που κληρονόμησε η σάρκα; Αυτό είναι ολοκλήρωση ευλαβικότατα επιθυμητή. Θάνατος. Ύπνος. Ύπνος! Α! Και ίσως όνειρα. Μάλιστα. Εδώ η εμπλοκή. Γιατί σε τέτοιον ύπνο θανάτου, τι είδους όνειρα; Ενδέχεται να έρθουν, όταν θα 'χουμε ξεφορτωθεί αυτό το σάρκινο βασανιστήριο; Αυτό μας κόβει τη φόρα· ο συλλογισμός που κάνει αβάσταχτη μία ζωή που τόσο αβάσταχτα πολύ κρατεί. Γιατί, ποιος θα υπόμενε μαστίγιο, προσβολές εγκόσμιες, την αδικία του δυνάστη, τη βρισιά του αλαζόνα ή τις μαχαιριές του περιφρονημένου έρωτα, τον νόμο που θα λειτουργήσει καθυστερημένα, την προπέτεια της Εξουσίας, τα λακτίσματα που ο νομοταγής πολίτης δέχεται απ' τον αχρείο, όταν στο χέρι του είναι απ' όλα αυτά να απαλλαγεί μ' ένα μικρό, γυμνό μαχαίρι;

Παναγιώτη,
σημασία δεν έχει να διαθέτεις όπλα, αλλά:
-- να γνωρίζεις πώς θα χρησιμοποιηθούν και
-- να γνωρίζεις ποιος ακριβώς είσαι, αν αρμόζει να σου εμπιστευθούν όπλο.

Πιστεύεις ότι εκείνοι που εκλέγουμε (ή για να το πω όπως ακριβώς το σκέπτομαι, "εκείνοι που θέλουν να εκλεχθούν"), είναι κατάλληλοι να έχουν όπλο; Η ιστορία τί έχει αποδείξει; Γνωρίζουν τη χρήση των όπλων τους;

ΥΓ: γράφεις περισσότερα από όσα μπορώ να διαβάσω, κουράζομαι εύκολα αυτή την περίοδο. Συγνώμη αν είμαι επιλεκτικός σε όσα αναφέρομαι, σίγουρα τα λόγια σου καταλαμβάνουν ευρύτερο φάσμα...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

toufeki

Συγχωρεμένος Λάμπρο. >:D
Από την μια εσύ κουράζεσαι να διαβάζεις και από την άλλη εγώ κοντεύω να χαρακτηριστώ γραφικός (αν δεν έχω ήδη αποκτήσει τον τίτλο για κάποιους).
Αυτά έχει η Δημοκρατία Λάμπρο. Μπορείς να φιμώσεις τον πολυλογά;
Όχι. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να μην τον ακούς.

Τέλος πάντων. Εμένα προσωπικά - για να σοβαρευτούμε λίγο- μ΄αρέσει που έστω και έτσι γίνεται κάποιος διάλογος σχετικά με τα υπαρκτά μας προβλήματα που πιστεύω ότι περισσότερο μας ενώνουν και λιγότερο μας χωρίζουν.
Μέσα απο αυτόν τον διάλογο όλο και κάτι θετικό μπορεί να βγεί.
Όλο και κάποιος συνάδελφος θα αρχίσει να προβληματίζεται.
Κάτι είναι και αυτό.

Τώρα ως αναφορά τα όπλα, εδώ επικρατεί αναρχία.
Ο καθένας έχει το όπλο του, του οποίου την χρήση γνωρίζει άριστα και πυροβολεί κατά βούληση. Ένας στρατηγός χρειάζεται για να κατευθύνει τα πυρά εκεί που πρέπει.
Δεν είναι το υπουργείο, δεν είναι οι συνδικαλιστές, δεν είναι η ΠΕΚΑΠ, δεν είναι οι επιστημονικές μας ενώσεις, δεν είναι ο γείτονας και ποιος μας μένει; Το τομάρι μας.
Έτσι λοιπόν πυρ κατά βούληση και ότι πετύχουμε.

Σημ: Δες το κάτι σαν ψυχοθεραπεία Λάμπρο.    ;) >:D

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: toufeki στις 01 Φεβ 2010, 09:21:25 ΜΜ
Συγχωρεμένος Λάμπρο. >:D

Σε καλό σου... Λέω να ζήσω λίγο ακόμη, να δώσω αυτή τη χαρά στη γυναίκα μου  χαχα

Παράθεση από: toufeki στις 01 Φεβ 2010, 09:21:25 ΜΜ

Αυτά έχει η Δημοκρατία Λάμπρο. Μπορείς να φιμώσεις τον πολυλογά;
Όχι. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να μην τον ακούς.

Τώρα ως αναφορά τα όπλα, εδώ επικρατεί αναρχία.
Ένας στρατηγός χρειάζεται για να κατευθύνει τα πυρά εκεί που πρέπει.
και ποιος μας μένει; Το τομάρι μας.

Καλά, είσαι un-παίκτ-able... Καλά κάνω και σε διαβάζω!

Σχετικά με τα τελευταία που έγραψες, δε θεωρώ ότι έγινες γραφικός και συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ ότι ο στρατηγός είναι το τομάρι μας... σε μια κοινωνία - παιδεία, που μεγαλώνει τα παιδιά της με το next top model, την Ελένη που χώρισε, το love bites και διάφορες άλλες μπουρδίτσες... Ας αγωνιστούμε επιτέλους για κάτι καλύτερο!!!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

toufeki

...Λαμπρο πριν απο 3 χρόνια χάλασε η κεραία (όχι η δική μου ακόμα) της τηλεόρασης.
Αν και ηλεκτρονικός (εκτός από Πληροφορικός) δεν με έχει φωτίσει ο καλός θεούλης να πάω να την φτιάξω.
...Για πες μου λοιπόν, έχασα τίποτα σπουδαίο τα τελευταία 3 χρόνια.
Αν είναι να πάω να την φτιάξω. >:D

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παναγιώτη, είμαι 101% σίγουρος ότι ο καλός Θεούλης δεν έχει καμιά σχέση με την τηλεόραση...
Τώρα, θα σου πω να φτιάξεις την κεραία σου ΜΟΝΟ στην περίπτωση που έχεις στήσει στο σπίτι σου... vbi!!! ;D ;D
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

poursali

Λαμπρο, μην βαζεις ιδεες εδω μεσα...
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

iliasthes

Διαβάζω με προσοχή τις απόψεις σας και θα ήθελα να πω και τις δικές μας. Πρώτα από όλα πιστεύω πως τα επόμενα χρόνια και η επαίδευση μας θα χειροτερέψει και ο κλάδος των εκπαιδευτικών θα υποβαθμιστεί ακόμα περισσότερο. Μάλιστα πιστεύω πως σε αυτή την υποβάθμιση μεγάλο ρόλο θα διαδραματίσει και το σχέδιο Καλλικράτης. Ελπίζω να μην θεωρηθεί σπαμ, αλλά για το συγκεκριμένο θέμα έχω γράψει κάποιες σκέψεις στο προσωπικό μου site:
http://www.imargar.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=48:2010-01-11-20-27-56&catid=31:2010-01-11-22-22-39&Itemid=37

Σε σχέση με τις διεκδικήσεις μας, υπάρχουν θέματα, τα οποία εκ των πραγμάτων θα πρέπει να διεκδικήσουμε μόνοι μας, αλλά και θέματα, στα οποία δεν μπορούμε να κάνουμε χωρίς άλλους κλάδους, είτε του δημοσίου, είτε του ιδιωτικού τομέα, σε τελική ανάλυση όλης της κοινωνίας. Ένα πρόβλημα του κλάδου μας πχ είναι πως στα μάτια της κοινωνίας είναι σε μεγάλο βαθμό απαξιωμένος. Όταν είσαι απαξιωμένος ως κλάδος τότε εύκολα σε απομονώνουν και δεν σου δίνουν τίποτα. Παράδειγμα οι αγρότες. Πριν 20-25 χρόνια η αγροτική παραγωγή της Ελλάδας σε αξία ήταν εφτά φορές μεγαλύτερη από τη συνολική κατανάλωση αγροτικών προϊόντων στην Ελλάδα. Σήμερα κάνουμε εισαγωγές αγροτικών προϊόντων κοντά στα 8 δις ευρώ τον χρόνο.  Όταν πάω στο σούπερ μάρκετ και βλέπω ντομάτες Ισραήλ, λεμόνια Αργεντινής και πορτοκάλια Νοτίου Αφρικής μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι και το θεωρώ και επικίνδυνο σε μαι περίοδο κρίσης η διατροφή σου να εξαρτάται από εισαγωγές. Αλλά ποιος μπορεί να δώσει δίκιο στους αγρότες, όταν βλέπει πως με τη στάση τους , αγνούν τα υπόλοιπα εκατομμύρια κόσμο που δεν είναι αγρότες και τους νοιάζει κυρίως να τσεπώσουν μερικά ευρώ παραπάνω για να την βγάλουν και φέτος;

Ο συντεχνιασμός πολλές φορές οδηγεί σε κοινωνικό κανιβαλισμό και αυτός συμφέρει πάντα στις πολιτικές και οικονομιές ελίτ κάθε κοινωνίας. Τους τελευταίους μήνες ιδιαίτερα ζούμε έναν κοινωνικό κανιβαλισμό που έχει φτάσει και στα όρια της κατινιάς. Οι δημόσιοι υπάλληλοι καρφώνουμε τους ελεύθερους επαγγελματίες οτι πρέπει να πληρώσουν την κρίση γιατί φοροδιαφεύγουν. Οι επαγγελματίες κράζουν τους δημόσιους υπάλληλους οτι παίρνουν παχυλούς μισθούς και δεν μπορούν να πληρώνουν τους "τεμπέληδες". Αν συνεχίσουμε ως κοινωνία με αυτή τη λογική θα αρχίσει να πέφτει πολύ ξύλο σε λίγο καιρό.


toufeki

Είναι όπως ακριβώς τα λές.
Δυστυχώς ζούμε σε μια εποχή που οι ρυθμοί της πραγματικότητας ξεπερνούν τους ρυθμούς και της πιο διεστραμμένης φαντασίας.
Και το χειρότερο όλων είναι ότι πολλοί από μας παραμένουμε  δονκιχωτικά ρομαντικοί. 

poursali

και παιρνω την σκυταλη απο τον iliasthes και συνεχιζω...
η κοινωνια μας ειναι δυαδικη.
εχει χωριστει σε ΔΥ και σε μη-ΔΥ με τις κοντρες και τις αποψεις που παρουσιασε ο iliasthes!
αυτος ο συλλογισμος συνεχιζεται και τελικα φτιαχνεται ενα δυαδικο δεντρο... θα αναπτυξω τη μια μερια του δεντρου... η αλλη αφηνεται ως ασκηση στον αναγνωστη....

οι ΔΥ χωριζονται σε εφοριακους και μη-εφοριακους... οι μη-εφοριακοι υποστηριζουν οτι πρεπει να γινουν περικοπες στους πρωτους γιατι παιρνουν πολλα... (ευχονται να πεθανει η κατσικα του αλλου με λιγα λογια, αντι να θελουν και αυτοι μια κατσικα)

επειτα εχουμε τους μη-εφοριακους που χωριζονται σε εκπαιδευτικους και μη-εκπαιδευτικους.... βεβαια εμεις ως εκπαιδευτικοι δεν πρεπει να μιλαμε (ετσι λενε οι αλλοι) διοτι δουλευουμε μολις 130-140 μερες το χρονο και αρα οτι παιρνουμε καλο ειναι... αλλωστε εχουμε (πολυ εξ ημων) τα ιδιαιτερα μας

να συνεχισω? αντε καλα, αλλο ενα κλαδι...
οι εκπαιδευτικοι χωριζονται σε πληροφορικους και μη-πληροφορικους.... να πω για τις αποψεις τους? μπααααα.... το αφηνω ως προβληματισμο αυτο....

οποιος θυμαται μπορει να το θεωρησει ως DFS αναζητηση και να θεσει τωρα εκει την αποψη του και να εξετασει τις επιπτωσεις που θα εχει σε ολοκληρω το δεντρο....
διοτι πρεπει να μαθουμε να εκτιμαμε ολους τους καρπους και οχι μονο αυτους που τυχαινουν να βρισκονται εντος του "εναεριου" χωρου της αυλης μας....

ΥΓ: ελπιζω να μην κουρασα
ΥΓ1: ελπιζω να προβληματισα
ΥΓ2: ελπιζω να συνεχισω να ελπιζω
ΥΓ3: ελπιζω να διαβαζετε ακομα και να μην τα παρατησατε.... ;-)
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

iliasthes

Συνάδελφε, βγες από το μυαλό μου, μου κλέβεις τις σκέψεις.  Είναι το γνωστό διαίρει και βασίλευε που μάθαμε στην Ιστορία εκφρασμένο σε κοινωνικό επίπεδο. Το ίδιο συμβαίνει και σε γεωγραφικό επίπεδο. Γιατί το εφετείο να γίνει εκεί και να μην γίνει εδώ; Οι ανωχωρίτες είναι οι καλοί και οι κατωχωρίτες οι κακοί.

poursali

φιλε iliasthes, αν θελεις το πιστευεις απο το απογευμα σκεφτομουν να αναπτυξω αυτη τη λογικη... αλλα δυστυχως δεν το θεωρω τοσο συμπτωση οσο συγκυρια....

ΥΓ: εγω το διαιρει και βασιλευε απο τους αλγοριθμους στον παν/μιο το ξερω ;-)
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

iliasthes

Η μία επιστήμη (πληροφορική) ανταλλάσσει μεθόδους με την άλλη (χειραγώγηση της κοινωνίας). Οι κυβερνώντες μας αντιμετωπίζουν τα θέματα "διαθεματικά", ακολουθούνε τις νέες διδακτικές μεθόδους.

poursali

μας την φερνουν οριζοντιως κοινως
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ