Υπολογίζοντας το εμβαδό κάτω από την καμπύλη με την Πληροφορική των Πανελλαδικών (https://gbougioukas.wordpress.com/2020/08/04/%cf%85%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%af%ce%b6%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b1%cf%82-%cf%84%ce%bf-%ce%b5%ce%bc%ce%b2%ce%b1%ce%b4%cf%8c-%ce%ba%ce%ac%cf%84%cf%89-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%ba/?fbclid=IwAR01walE5U0XB8r-Zg-uIsMMrrVXAMVz0FNo2H5IsmK63U45maIhdnvybus)
Πολύ καλή δουλειά συνάδελφε για ακόμα μία φορά.
Αυτό έχει ενδιαφέρον να διδαχθεί παράλληλα με τα Μαθηματικά, όταν έρθει η ώρα.
Συγχαρητήρια πολύ όμορφος τρόπος να εισάγεις την έννοια της Αριθμητικής Ανάλυσης!
Ωραια ιδεα..
Μακαρι να εμπαιναν τετοια θεματα στη πληροφορικη στο σχολειο
Παράθεση από: Mxyzptlk στις 07 Αυγ 2020, 10:14:18 ΠΜ
Ωραια ιδεα..
Μακαρι να εμπαιναν τετοια θεματα στη πληροφορικη στο σχολειο
Μπαίνουν, είναι προφανές.