Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γενικές εξετάσεις => Γ΄ Λυκείου => Εξετάσεις 2012-2013 => Μήνυμα ξεκίνησε από: gpapargi στις 29 Μαΐου 2013, 10:20:48 ΠΜ

Τίτλος: Θέμα Δ
Αποστολή από: gpapargi στις 29 Μαΐου 2013, 10:20:48 ΠΜ
Εδώ μιλάμε για θέμα Δ
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: soc_h στις 29 Μαΐου 2013, 02:00:06 ΜΜ
Το Δ4 βγαίνει σωστά και με όσο και με μέχρις_ότου;
Με άλλα λόγια, αν χρησιμοποιηθεί μέχρις_ότου και η ερώτηση για διακοπή της εισαγωγής μπει στο τέλος του loop, υπάρχει θέμα ως προς την 1η απάντηση του χρήστη;
Επίσης, σε ποια μεταβλητή καταχωρείται η απάντηση δ ή Δ; στη μεταβλητή χώρα ή σε 3η; Το Δ3 είναι σχετικά ασαφές...
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: gthal στις 29 Μαΐου 2013, 02:07:08 ΜΜ
Ναι, και το Δ3 είναι ασαφές!!!
"ο χρήστης θα πρέπει να δώσει το χαρακτήρα Δ ή δ για να σταματήσει"
και για να μη σταματήσει; να μη δώσει τίποτα, να κάθεται να το κοιτάζει;
προφανώς έχουν στο μυαλό τους "να δώσει κάτι άλλο" αλλά αυτά δεν εννοούνται, παιδιά!!!
τόση ώρα να σπας το κεφάλι σου να βρεις τι χάνεις και τελικά να προχωράς κάνοντας αυτό που ελπίζεις ότι εννοούν...
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: petrosp13 στις 29 Μαΐου 2013, 02:12:12 ΜΜ
Ασαφές είναι και στο ότι δεν λέει στον χρήστη τι να πατάει για να συνεχίσει
Ο χρήστης θα δίνει τιμή σε μια μεταβλητή ξέροντας απλά ότι δεν πρέπει να πατήσει Δ ή δ;
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: gthal στις 30 Μαΐου 2013, 12:02:05 ΠΜ
Θυμάται κανείς αν υπάρχει παράδειγμα με πίνακα συχνοτήτων στο διδακτικό πακέτο;
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: petrosp13 στις 30 Μαΐου 2013, 12:07:30 ΠΜ
Δεν νομίζω
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: evry στις 30 Μαΐου 2013, 12:09:34 ΠΜ
Το πιο κοντινό σε αυτό που λες νομίζω ότι είναι ο υπολογισμός της επικρατούσας τιμής
είναι η άσκηση ΔΣ3 σελ. 110

δεν είναι όμως ακριβώς αυτό που θέλεις

δεν μου έρχεται κάτι άλλο

Παράθεση από: gthal στις 30 Μαΐου 2013, 12:02:05 ΠΜ
Θυμάται κανείς αν υπάρχει παράδειγμα με πίνακα συχνοτήτων στο διδακτικό πακέτο;
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 30 Μαΐου 2013, 12:17:15 ΠΜ
και στο κεφάλαιο 9 και στο 10 στο σχολικό δεν έχει (υποπρογράμματα και χωρίς);
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: Αθανάσιος Πέρδος στις 30 Μαΐου 2013, 12:21:49 ΠΜ
Επαναληπτικές Εσπερινά Θέμα 4ο
Εκεί έχουν ζητήσει συχνότητες.
Στο διδακτικό πακέτο βιβλίο μαθητή σελ 294, 295, 296
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: gthal στις 30 Μαΐου 2013, 12:31:49 ΠΜ
Παράθεση από: aperdos στις 30 Μαΐου 2013, 12:21:49 ΠΜ
Στο διδακτικό πακέτο βιβλίο μαθητή σελ 294, 295, 296
Το κοιτάζω τόση ώρα έκπληκτος που δεν το έχω προσέξει τόσο καιρό (δίνει και 3 λύσεις), αλλά απ' ότι βλέπω δεν είναι μέσα στην ύλη μας.

Οπότε δε θεωρείται κατ' ανάγκη διδαγμένη η κατασκευή πίνακα συχνοτήτων.
Καλείται ο μαθητής να επινοήσει τον τρόπο (ή να του κοπεί το χέρι γράφοντας πολλές αν)
Ε, δεν είναι λίγο μεγάλη απαίτηση για το "καλημέρα" σε μια άσκηση;
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: gpapargi στις 30 Μαΐου 2013, 10:17:40 ΠΜ
Πίνακες συχνοτήτων υπάρχουν 2 "ειδών". Η πρώτη περίπτωση είναι οι τιμές να είναι οι συνεχόμενοι ακέραιοι από το 1 μέχρι πχ το 100. Η δεύτερη είναι να είναι εντελώς τυχαίες τιμές. Η πρώτη περίπτωση είναι στα επαναληπτικά θέματα των εσπερινών 2005. Η δεύτερη είναι στο τετράδιο μαθητή κεφάλαιο 10 ΔΣ3. Ζητάει την επικρατούσα τιμή οπότε αναγκαστικά πρέπει να γίνει πίνακας συχνοτήτων.
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: petrosp13 στις 30 Μαΐου 2013, 10:49:30 ΠΜ
Το ερώτημα είχε ακριβή περιγραφή για το πώς θα γίνει, οπότε γινόταν σχετικά ευκολότερο
Και το ότι οι θέσεις ήταν 5, το έκανε ακόμα ευκολότερο γιατί πολλοί πήραν 5 δομές Αν για κάθε πίνακα, ενώ βγαίνει και με μια εντολή
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: jimmy στις 30 Μαΐου 2013, 12:19:41 ΜΜ
Θα ήθελα να ρωτήσω αν το θέμα Δ θα μπορούσε να λυθεί και με ΌΣΟ.

Εμφάνισε "..."
Διάβασε απάντηση
Όσο απάντηση <> "Δ" και απάντηση <> "δ" επανάλαβε
      ...
      ...
      ...
      Εμφάνισε "..."
      Διάβασε απάντηση
Τέλος_επανάληψης

Επειδή στην εκφώνηση δεν προσδιορίζεται χρονικά πότε θα γίνει ο έλεγχος για το αν θέλει να συνεχίσει ή όχι (μετά την εισαγωγή ή πριν), με αυτό το σκεπτικό ρωτάω.

Αν θεωρηθεί λάθος πόσα μόρια από τα 3 που δίνει μπορούν να κοπούν;

Ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: petrosp13 στις 30 Μαΐου 2013, 12:21:28 ΜΜ
Δεν νομίζω ότι υπάρχει λάθος
Ίσως θα ήταν καλύτερη τακτική να δοθεί από τον προγραμματιστή και όχι από τον χρήστη μια τιμή στην απάντηση πριν την επανάληψη, ώστε να ξεκινήσει αυτόματα η πρώτη επανάληψη
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: evry στις 30 Μαΐου 2013, 12:37:28 ΜΜ
Αν κάποιος το κάνει έτσι?
τι λέτε? είναι σωστό?


Εμφάνισε "..."
Διάβασε χώρα, απ
Όσο χώρα <> "Δ" και χώρα <> "δ" επανάλαβε
      ...
      ...
      ...
      Εμφάνισε "..."
Τέλος_επανάληψης
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 30 Μαΐου 2013, 12:46:53 ΜΜ
Παράθεση από: gthal στις 29 Μαΐου 2013, 02:07:08 ΜΜ
Ναι, και το Δ3 είναι ασαφές!!!
"ο χρήστης θα πρέπει να δώσει το χαρακτήρα Δ ή δ για να σταματήσει"
και για να μη σταματήσει; να μη δώσει τίποτα, να κάθεται να το κοιτάζει;
προφανώς έχουν στο μυαλό τους "να δώσει κάτι άλλο" αλλά αυτά δεν εννοούνται, παιδιά!!!
τόση ώρα να σπας το κεφάλι σου να βρεις τι χάνεις και τελικά να προχωράς κάνοντας αυτό που ελπίζεις ότι εννοούν...

Παράδειγμα σελ. 171 (ερώτηση-απάντηση)
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: gthal στις 30 Μαΐου 2013, 01:53:46 ΜΜ
Παράθεση από: evry στις 30 Μαΐου 2013, 12:37:28 ΜΜ
Αν κάποιος το κάνει έτσι?
τι λέτε? είναι σωστό?
Αν κι εμένα κάποιοι μαθητές μου το έκαναν έτσι,
λέω ότι δεν είναι.  :'(
Όμως να μη χάνει και όλες τις μονάδες, να πάρει μία.
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: evry στις 30 Μαΐου 2013, 03:11:30 ΜΜ
όχι Γιώργο είναι ΚΑΡΑ-σωστό
Αν διαβάσεις προσεκτικά την εκφώνηση θα δεις ότι με βάση αυτή την εκφώνηση είναι σωστό.
Δεν σου λέει ότι δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη χώρα και σαν τιμή φρουρό.

Από κεκτημένη ταχύτητα έβαλα και το απ=Δ ή απ=δ που είναι λάθος,
το διορθώνω στο αρχικό μήνυμα, εννοούσα μόνο τη χώρα, ξαναδές το

Παράθεση από: gthal στις 30 Μαΐου 2013, 01:53:46 ΜΜ
Αν κι εμένα κάποιοι μαθητές μου το έκαναν έτσι,
λέω ότι δεν είναι.  :'(
Όμως να μη χάνει και όλες τις μονάδες, να πάρει μία.
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: gthal στις 30 Μαΐου 2013, 03:19:52 ΜΜ
Ναι, δεν το περιορίζει.
Λέω μάλλον τι πιστεύω ότι εννοούσαν αλλά αν κάποιος ξεγλιστρήσει έτσι δε μπορούν σε τίποτα να βασίσουν απώλεια μονάδων.
Στη περίπτωση αυτή βέβαια, μέσα στη Διαδικασία θα πρέπει να προσεχθεί η διαίρεση με το άθροισμα που πλέον δεν είναι σίγουρα <> 0
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: jimmy στις 30 Μαΐου 2013, 04:07:59 ΜΜ
Από την εκφώνηση ωστόσο λέει ξεκάθαρα ότι θα δοθεί μια απάντηση για κάθε χώρα, οπότε προσωπικά θεωρώ ότι δεν πρέπει να υπάρχει θέμα περιορισμού ή όχι στη διαίρεση στη διαδικασία όταν θα λυθεί με Όσο. Όντως με χρήση της Όσο δίνεται η δυνατότητα στο χρήστη να μην κάνει καμία επανάληψη, αλλά νομίζω ότι αυτό εξασφαλίζεται, ότι δε θα γίνει, από την εκφώνηση. Όπως για παράδειγμα με τον έλεγχο εγκυρότητας, αν χρειάζεται ή όχι σε άλλες ασκήσεις. Εσείς τι λέτε;
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: gthal στις 30 Μαΐου 2013, 06:37:32 ΜΜ
Έχεις δίκιο, δεν θυμόμουν αυτή τη σημείωση.
Τίτλος: Απ: Θέμα Δ
Αποστολή από: pgrontas στις 03 Ιουν 2013, 06:26:26 ΜΜ
Είναι απίστευτο πάντως στο συγκεκριμένο θέμα πόσοι μαθητές έκαναν δύο διαδικασίες: Μία για την Ελλάδα και μία για την Ισπανία!