Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

ΓΑΖΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

Μην κατηγορείτε το βιβλίο του Τσιωτάκη επειδή ο άνθρωπος έχει σταθερή άποψη. Είναι από τα καλύτερα που κυκλοφορούν και βοήθησαν πολλούς μαθητές και καθηγητές.

VAIOS

Πως τα καταφέραμε πάλι έτσι. Βάλαμε τα χεράκια μας και βγάλαμε τα ματάκια μας. Αν δεν ήθελαν πίνακες από την ΚΕΕ θα μπορούσαν με διάφορους τρόπους να το δείξουν στην εκφώνηση. Υπάρχουν πολλά δύσκολα κατανοητά θέματα αν θέλεις να ξεχωρίσεις τον καλό από τον άριστο μαθητή και όχι τέτοιου είδους θέματα. Από ότι φαντάζομαι τώρα το μπαλάκι θα πάει στους βαθμολογητές οπότε ο θεός βοηθός που θα πέσει το κάθε γραπτό.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: pfan στις 28 Μαΐου 2010, 06:48:10 ΜΜ
ΠΡΟΣΟΧΗ
Προσπαθήστε να μην επαναλαμβάνονται απόψεις που έχουν ειπωθεί και οι διαχειριστές ας φτιάξουν θέματα ώστε οι χρήστες να μπορούν να εκφραστούν πιο δομημένα.

Για την ώρα δεν υπάρχει λόγος! Όλες οι αναρτήσεις αναφέρονται στο ίδιο θέμα!  :police:

Ανδρέας Φαρμακόρης

Εγινε θεμα στο troktiko!  Λυπάμαι, ειλικρινά λυπάμαι.
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

pfan

υπάρχουν αναρτήσεις για άλλα θέματα που ρωτάνε οι μαθητές οπότε καλό είναι να φτιάξουμε ΘΕΜΑΤΑ για το θέμα Α, θέμα Β ...
αλλά όταν έλεγα να μην γράφουμε τα ίδια εννοώ να μην γράφουμε τα ίδια για το ίδιο ΘΕΜΑ Γ!!
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

KANARINI

Και γω λοιπόν είμαι μαθητής της Γ λυκείου που σήμερα έδινα το αγαπημένο μου μακράν μάθημα μαζί με τα μαθηματικά. 3 από τα 6 μαθήματα σίγουρα 100! περίμενα και το σημερινό 100στάρι αλλά ακούω αυτά τα τρελά από κάποιους...... διαβάζω το forum από το πρωί και οι σελίδες νομίζω ξεφυτρώνουν τόσο γρήγορα που πάντα μένω πίσω στην ανάγνωση των απόψεών σας... Δηλαδή εγώ τώρα τι να περιμένω εεεε;;; Σε ένα θέμα που ούτε εσείς οι μεγάλοι επιστήμονες δεν μπορείτε να βγάλετε άκρη..... Η αλήθεια είναι ότι από τι νομίζω πολλοί θα σκέφτηκαν όπως εγώ:
Εντάξη δεν ξέρουμε τον αριθμό των αθλητών, όμως γιατί δεν ζητάει ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;;;;; αν ζητούσε είμαι σίγουρος πως εγώ και άλλοι πολλοί συμμαθητές μου θα το έλυναν σωστά.....προκαλώ όποιον μου πει ότι δεν ξέρω να το λύνω χωρίς πίνακες(παρεπιπτόντως πρέπει να ξέρετε ότι ασχολούμαι με αυτό το μάθημα από μικρή ηλικία γιατί μου είχε τραβήξει το ενδιαφέρον, δεν ήξερα βέβαια παλιότερα την αθλιότητα του βιβλίου). Με το που βγαίνω από το τελευταίο μάθημα των πανελληνίων ρωτάω έναν καθηγητή και μου λέει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στην χρήση των πινάκων, με το που γυρνάω σπίτι βλέπω στο In τις λύσεις από το φροντηστήριο ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ που χρησιμοποιεί πίνακες....... και μετά κοιτάω σε κάποια forum μαζί και στο δικό σας και βλέπω αυτά τα πράγματα. Μα αμα δεν μπορείτε να βγάλετε εσείς άκρη τότε ποιος μπορεί;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Η αλήθεια είναι ότι εκτιμούσα τους καθηγητές πληροφορικής αλλά μετά από αυτό...... τέλος πάντων.......
Ο καθηγητής μου πάντως μου έλεγε ο αλγόριθμος είναι το πρόχειρο του προγραμματιστή, ότι και να λέτε εσείς κ Τσιωτάκη δεν μου αλλάζετε γνώμη. Ας ζήταγαν ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. Αφού στην αρχή σκεφτόμουν αρκετά με ποιον τρόπο να το κάνω όμως αφού ζητούσε αλγόριθμο είπα να κανω την πιο συμμαζεμένη κατ εμέ λύση....... Στον αλγόριθμο δεν υπάρχει τμήμα δήλωσης μεταβλητών άρα οκ...Δηλαδή ρε γ@μ0Τ0 εσείς που βγάλατε τα θέματα, εσείς τα τεράστα έξυπνα και τρομερά μυαλά, τι σας πείραζε να λέγατε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ε;;;δεν θα συζητάγαμε τίποτα τώρα......
α και για μένα φυσικά η λύση με πίνακες είναι σωστή, δεν μπορώ βέβαια να το δικαιολογίσω παρα μόνο μπορώ να πω ότι ζητούσε αλγόριθμο άρα δεν έχει τόσο σημασασία η δήλωση των μεταβλητών κτλ παρα μόνο η αλγοριθμική σκέψη, βέβαια γιατί να δώσετε σημασία σε άναν απλό μαθητή, απλά μου φαίνεται αλήθεια τόσο περίεργο που δεν μπορείτε να καταλήξετε κάπου. Για ακόμη μία φορά ΜΠΡΑΒΟ σε αυτούς που έβαλαν τα θέματα......Ούτε ασάφειες ούτε τίποτα απλά ΤΕΛΕΙΑ θέματα :P :P :P

karinakis

Συνάδελφοι μόλις το βρήκα στο troktiko.

http://troktiko.blogspot.com/2010/05/o_9476.html

αν μετά από αυτό πιστεύουμε ότι η επιτροπή σήμερα κατάλαβε τι γινόταν τότε τι να πω μάλλον όλοι μας πρέπει να είμαστε "χαμηλότερου" επιπέδου από την επιτροπή!!!!

merlin

#562
Επιτέλους τελείωσα το διάβασμα του topic!

Δεν καταλαβαίνω γιατί διαφωνούμε στο ότι δεν επιτρέπεται η χρήση πίνακα. Δεν είναι θέμα βελτιστοποίησης / απόδοσης του αλγορίθμου. Δημιουργώ αλγόριθμο με κίνδυνο λάθους αποτελέσματος (σε περίπτωση που χρησιμοποιήσω πίνακα με λιγότερα "κουτάκια").

Το πλήθος διαβάζεται κατά την εκτέλεση, άρα ΔΕΝ χρησιμοποιώ πίνακα.

Τι πάει να πει είναι αλγόριθμος και όχι πρόγραμμα? Γιατί στον αλγόριθμο έχουμε ΤΟΣΗ ελευθερία σχετικά με τους πίνακες?
Μήπως δεν έχει κατανοηθεί πλήρως η γραμμή Δεδομένα //......//?

Θα σας πω ένα απλό παράδειγμα:
Σας ζητάνε να λύσετε ένα αντίστοιχο πρόβλημα με χαρτί και στυλό. Έστω ότι σε κάθε γραμμή τετραδίου μπορούμε να γράψουμε μόνο ένα δεδομένο (κάτι σαν κουτάκι πίνακα δηλαδή) και δεν ξέραμε το πλήθος των δεδομένων (άρα γραμμών τετραδίου) πριν ξεκινήσουμε να λύνουμε το πρόβλημα αλλά μας το έλεγαν εκείνη τη στιγμή.
ΠΟΣΑ ΤΕΤΡΑΔΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ για να μπορέσω να λύσω το πρόβλημα? Επειδή λοιπόν δεν είμαι σίγουρος για το πόσα τετράδια θα χρειαστώ, είμαι αναγκασμένος να βρω άλλη μέθοδο επίλυσης.

Κάποιες φορές λοιπόν είναι "περιττή" η χρήση πινάκων και κάποιες άλλες είναι λάθος.

Όταν λύνουμε ασκήσεις με Μ, Ν στοιχεία πίνακα θεωρούμε ότι είναι γνωστά από πριν (ή έστω έχουμε ένα άνω φράγμα και χρησιμοποιούμε κάποιο μέρος), ή απλά δεν μας ενδιαφέρει το ακριβές πλήθος γιατί αλγοριθμικά λύνεται με τον ίδιο τρόπο είτε είναι 10 είτε 100000.

Όταν όμως μας λέει ότι δεν το ξέρω το πλήθος (το μαθαίνω όταν λύνω το πρόβλημα), δεν μπορώ να αυθαιρετήσω. Προσέξτε, μιλάω γενικά για επίλυση προβλημάτων με ψευδογλώσσα (ούτε καν ΓΛΩΣΣΑ).

Όσο για την αναφορά στη "πραγματικότητα" των ελληνικών επιχειρήσεων, με αφήνει αδιάφορο τί συμβαίνει. Δηλαδή επειδή βαριόταν ο προγραμματιστής να σκεφτεί, πρέπει να αγοράσω εγώ ένα software που να απαιτεί πολλαπλάσια μνήμη, πόρους κλπ? Ή ακόμη χειρότερα, να μου πει μετά από κάποιο καιρό "με συγχωρείτε, πρέπει να κανετε αναβάθμιση, σταμάτησε να λειτουργεί".   
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

madredeus

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 07:01:42 ΜΜ
Με κάτι τέτοια μηνύματα τυχαίων εκνευριζόμουνα παλιότερα, δε θυμάμαι να προσέβαλα κανέναν
πάω το καλάμι μου για ύπνο γιατί έχω ξυπνήσει 6 ώρα

είναι φοβερό που μετά απο συζήτηση 6 ωρών το θέμα έγινε προωπικό
και τώρα θα βαθμολογηθεί ως σωστή και η λύση με τους πίνακες, μιας και "μπήκα στη θέση μου"

Όταν παίζονται τέτοια παιχνίδια στην πλάτη των παιδιών που έχουνε φτύσει αίμα για τις εξετάσεις αυτές, δεν έχω κανένα μα κανένα πρόβλημα να προσβάλλω οποιονδήποτε. Άλλωστε μισώ την πολιτική ορθότητα. Και ο χαρακτηρισμός του "τυχαίου" σας επιστρέφεται αυτούσιος κ. Τσιωτάκη.

bagelis

Παράθεση από: KANARINI στις 28 Μαΐου 2010, 07:21:29 ΜΜ
Και γω λοιπόν είμαι μαθητής της Γ λυκείου που σήμερα έδινα το αγαπημένο μου μακράν μάθημα μαζί με τα μαθηματικά. 3 από τα 6 μαθήματα σίγουρα 100! περίμενα και το σημερινό 100στάρι αλλά ακούω αυτά τα τρελά από κάποιους...... διαβάζω το forum από το πρωί και οι σελίδες νομίζω ξεφυτρώνουν τόσο γρήγορα που πάντα μένω πίσω στην ανάγνωση των απόψεών σας... Δηλαδή εγώ τώρα τι να περιμένω εεεε;;; Σε ένα θέμα που ούτε εσείς οι μεγάλοι επιστήμονες δεν μπορείτε να βγάλετε άκρη..... Η αλήθεια είναι ότι από τι νομίζω πολλοί θα σκέφτηκαν όπως εγώ:
Εντάξη δεν ξέρουμε τον αριθμό των αθλητών, όμως γιατί δεν ζητάει ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;;;;; αν ζητούσε είμαι σίγουρος πως εγώ και άλλοι πολλοί συμμαθητές μου θα το έλυναν σωστά.....προκαλώ όποιον μου πει ότι δεν ξέρω να το λύνω χωρίς πίνακες(παρεπιπτόντως πρέπει να ξέρετε ότι ασχολούμαι με αυτό το μάθημα από μικρή ηλικία γιατί μου είχε τραβήξει το ενδιαφέρον, δεν ήξερα βέβαια παλιότερα την αθλιότητα του βιβλίου). Με το που βγαίνω από το τελευταίο μάθημα των πανελληνίων ρωτάω έναν καθηγητή και μου λέει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στην χρήση των πινάκων, με το που γυρνάω σπίτι βλέπω στο In τις λύσεις από το φροντηστήριο ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ που χρησιμοποιεί πίνακες....... και μετά κοιτάω σε κάποια forum μαζί και στο δικό σας και βλέπω αυτά τα πράγματα. Μα αμα δεν μπορείτε να βγάλετε εσείς άκρη τότε ποιος μπορεί;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Η αλήθεια είναι ότι εκτιμούσα τους καθηγητές πληροφορικής αλλά μετά από αυτό...... τέλος πάντων.......
Ο καθηγητής μου πάντως μου έλεγε ο αλγόριθμος είναι το πρόχειρο του προγραμματιστή, ότι και να λέτε εσείς κ Τσιωτάκη δεν μου αλλάζετε γνώμη. Ας ζήταγαν ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. Αφού στην αρχή σκεφτόμουν αρκετά με ποιον τρόπο να το κάνω όμως αφού ζητούσε αλγόριθμο είπα να κανω την πιο συμμαζεμένη κατ εμέ λύση....... Στον αλγόριθμο δεν υπάρχει τμήμα δήλωσης μεταβλητών άρα οκ...Δηλαδή ρε γ@μ0Τ0 εσείς που βγάλατε τα θέματα, εσείς τα τεράστα έξυπνα και τρομερά μυαλά, τι σας πείραζε να λέγατε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ε;;;δεν θα συζητάγαμε τίποτα τώρα......
α και για μένα φυσικά η λύση με πίνακες είναι σωστή, δεν μπορώ βέβαια να το δικαιολογίσω παρα μόνο μπορώ να πω ότι ζητούσε αλγόριθμο άρα δεν έχει τόσο σημασασία η δήλωση των μεταβλητών κτλ παρα μόνο η αλγοριθμική σκέψη, βέβαια γιατί να δώσετε σημασία σε άναν απλό μαθητή, απλά μου φαίνεται αλήθεια τόσο περίεργο που δεν μπορείτε να καταλήξετε κάπου. Για ακόμη μία φορά ΜΠΡΑΒΟ σε αυτούς που έβαλαν τα θέματα......Ούτε ασάφειες ούτε τίποτα απλά ΤΕΛΕΙΑ θέματα :P :P :P

Έχεις δίκιο, συγνώμη....

Agouri

Μαθητής και εξεταζόμενος εδώ, μόλις με ενημέρωσε ο καθηγητής μου για την απόφαση...

Τι να πω, τα έχουν πει άλλοι χίλιοι πριν από μένα στο thread.
Ότι δεν μας ζητήθηκε έστω και και με υπόνοια να ΜΗΝ χρησιμοποιησουμε πίνακα?
Ότι από την αρχή μας έλεγε να χρησιμοποίσουμε Αλγοριθμο?

Τί να πώ... Φαντάζεστε πως νιώθουμε εμείς τώρα. Προσωπικά μου κόπηκαν τα πόδια, απο εκεί που υπολόγιζα σε ατόφιο "κατοστάρι" τώρα έρχεται ντουβρουτζάς τηλέφωνο απ'τον καθηγητή εκεί που πήγαινα γυμναστήριο... Για να μη μιλήσω για νεύρα
Η μόνη μου ελπίδα είναι να αναθεωρηθεί κάτι? Να ανακαλέσουν την απόφαση? Δε ξέρω, πραγματικά.

Παρακαλώ, πείτε γνώμες, πείτε τι πιστεύετε. Δεν γίνεται να συμβαίνει αυτό.

pfan

Συνάδελφοι παρακαλώ δείξτε ψυχραιμία και μην γράφετε άλλο. Αν συνεχίσουμε έτσι τότε κάνουμε κακό στα παιδιά μας. Είναι ένα forum που το διαβάζει πάρα πολύς κόσμος και μπορεί να επηρεάσει μαθητές, γονείς, καθηγητές, βαθμολογητές κ.α. Μην ξεχνάτε ότι κάποια παιδιά γράφουν την Δευτέρα ΑΟΘ.
ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΟ ΣΤΕΚΙ ΑΣ ΣΙΩΠΗΣΟΥΜΕ για λίγο.   
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

merlin

Το θέμα έχει ξεφύγει πολύ και νομίζω ότι όντως κάνουμε κακό στα παιδιά αυτή τη στιγμή. Θα το συζητήσουμε την Δευτέρα εκτενέστερα...
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

Agouri

Παράθεση από: pfan στις 28 Μαΐου 2010, 07:32:07 ΜΜ
Συνάδελφοι παρακαλώ δείξτε ψυχραιμία και μην γράφετε άλλο. Αν συνεχίσουμε έτσι τότε κάνουμε κακό στα παιδιά μας. Είναι ένα forum που το διαβάζει πάρα πολύς κόσμος και μπορεί να επηρεάσει μαθητές, γονείς, καθηγητές, βαθμολογητές κ.α. Μην ξεχνάτε ότι κάποια παιδιά γράφουν την Δευτέρα ΑΟΘ.
ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΟ ΣΤΕΚΙ ΑΣ ΣΙΩΠΗΣΟΥΜΕ για λίγο.

Να σιωπήσετε εσείς, κυρία Φανή. Το γεγονός ότι η πλειοψηφεία των καθηγητών διαφωνούν με την απόφαση της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ρε γ*μώτο είναι ευκαιρία να σιωπήσετε?
Πώς κάνετε κακό στα αθώα παιδάκια πόυ διαβάζουν? Με το να τους δείχνετε ότι και η ίδια η εκπαιδευτική βάση της ιεράρχισης διαφωνεί κάθετα με τις απόψεις της 'κορυφής'?

Dun think so, tim.

alpapanto

Παράθεση από: GAZISA στις 28 Μαΐου 2010, 06:52:46 ΜΜ
Οι πανελλαδικές δεν είναι  ''καφενείο'' (έβαλα διπλά αυτάκια γιατί δεν γράφω στη ΓΛΩΣΣΑ) για  να βαθμολογεί ο καθένας όπως θέλει.  Δεν μπορούμε να δεχόμαστε μια οδηγία που γράφει να κόψουμε όσα μόρια θέλουμε από 1 έως 20. Δηλαδή μας λένε ότι μία άσκηση στην Κοζάνη μπορεί να βαθμολογηθεί π.χ με 18 μόρια  και η ίδια άσκηση στο Βόλο να βαθμολογηθεί π.χ. με 2!!! (είμαστε μέσα στα παράλογα πλαίσια του όσο θέλουμε!!). Οι καρεκλοκένταυροι της ΚΕΕ είναι προφανές ότι δεν διόρθωσαν ποτέ τους σε βαθμολογικό.  Αν η αμοιβή τους στις επιτροπές ήταν: όσο θέλει το ΔΝΤ (δηλαδή τίποτα),  θα πήγαιναν;
Η οδηγία τους είναι τουλάχιστον απαράδεκτη και πρέπει να επιστραφεί. Δεν πρέπει να χρεώσουμε στα παιδιά την ανικανότητά τους ή την δικιά μας (αφού δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε) ή το κακογραμμένο σχολικό βιβλίο.
   Μπράβο σε όλα τα παιδιά που έλυσαν την άσκηση (με πίνακες ή χωρίς).
Προτείνω και τις δύο λύσεις σωστές
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ!!!!
ΤΟ ΞΑΝΑΕΓΡΑΨΑ, ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΠΗΚΑΝ , ΠΑΕΙ, ΤΕΛΕΙΩΣΕ.
ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ, ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΨΟΥΜΕ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΨΟΥΜΕ(ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ Ή ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ). ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙ Ο ΕΝΑΣ 10, Ο ΑΛΛΟΣ 15 ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ 20. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΑΡΝΗΘΩ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΩ ΑΝ ΔΕΝ ΕΡΘΕΙ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ. ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ . ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ ΜΑΣ ΝΟΜΙΖΩ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ...