Ημερήσια εξετάσεις 2009

Ξεκίνησε από VAIOS, 27 Μαΐου 2009, 12:17:52 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

arwd

Παράθεσηπαιδιά δείτε το flashακι στην αρχική σελίδα και φτιάξε τα δικά σας έκτακτα δελτία
http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/

;D τέλειο

Figure

Γεια σας!
Ως μαθητης της τεχνολογικης κατευθυνσης εδινα σημερα ΑΕΠΠ, και δεν σας κρυβω πως αρκετες φορες την ωρα της εξετασεις σχεδον γελουσα, οχι επειδη μου φανηκαν ευκολα, αλλα απο ευχαριστηση για την ποιοτητα των θεματων και την εξυπναδα που εκρυβαν σε καποια σημεια.  :)

Γενικα, η ΑΕΠΠ μου αρεσε(ι) σαν μαθημα και για αυτο ψαχνομουνα οσο μπορουσα με τα ιντερνετς..παρακολουθω καιρο το στεκι καθως και το σαϊτ του κ.Τσιωτακη, που επι ευκαιριας θα ηθελα να τον ευχαριστησω γιατι μεριδιο της σημερινης μου αποδοσης οφειλεται και σε αυτον και την εξαιρετικη δουλεια που εχει κανει.


Στο ψητο τωρα, για το τριτο ερωτημα του τριτου θεματος, σημερα εκανα το εξης:

sum_ΕΠΙΒ<-0
sum_ΑΠΟΒ<-0
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ Ε ΜΕΧΡΙ 19
  sum_EΠΙΒ<-sum_ΕΠΙΒ+ΕΠΙΒ[Ι]
  sum_ΑΠΟΒ<-  sum_ΑΠΟΒ+ΑΠΟΒ[Ι]
  ΑΕ[Ι]<-(sum_EΠΙΒ-sum_ΑΠΟΒ)
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝ


Χανω καπου;

Ακομα θα ηθελα να ρωτησω εαν επρεπε να ελεγξουμε την αποβαση των ατομων ωστε το  sum_ΑΠΟΒ< sum_EΠΙΒ, μαλιστα ζητησα διευκρινηση αλλα ειχε περασει η ωρα.  :(

Ευχαριστω




P.Tsiotakis

δε χρειαζόταν έλεγχος δεδομένων

τη λύση με τους 2 αθροιστές την έδωσε και μαθητής μου, και μάλλον αρκετοί πανελλαδικά.
Είναι σωστή: σε κάθε σταθμό υπάρχουν στο τραίνο τελικά ΟΛΟΙ όσοι ανέβηκαν μέχρι εκεί ΜΕΙΟΝ ΟΛΟΙ όσοι κατέβηκαν μέχρι εκεί.

ΚΑι να σου πω τελικά τη βρίσκω και κομψή λυση

ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Figure

Ευχαριστω πολυ, ευχομαι το ιδιο για τους μαθητες σας ...αρκει να μην πανε για οικονομικο που θελω 'γω :D

αστειευομαι φυσικα,και παλι σας ευχαριστω.


Wizard

Όπως αρκετοί φαντάζομαι, έτσι και ένας μαθητής μου έγραψε για το θέμα 3Γ:
Για i από 1 μέχρι 19
    ΑΕ[i] <- ΕΠΙΒ[i] - ΑΠΟΒ[i]
Τέλος_επανάληψης


Θα έπαιρνε 2-3 μονάδες από τις 7 ή πολλές είναι;

Επίσης, μου άρεσε που μια μαθήτρια μου είχε την εξής λύση (αν και με περιττές επαναλήψεις):
Για i από 1 μέχρι 19
    ΑΕ[i] <- 0
    Για j από 1 μέχρι i
        ΑΕ[i] <- ΑΕ[i] + ΕΠΙΒ[j] - ΑΠΟΒ[j]
    Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης


thomas_lar

Καλησπέρα σε όλους,
Να καταθέσω κι'εγω την γνώμη μου την γνώμη μου για τα θέματα:
Θεωρώ ότι τα θέματα ήταν πολύ καλά με την έννοια ότι απαιτούνταν σκέψη και περισσότερη κατανόηση παρά παπαγαλία.
Δεν μπορώ να κρύψω την μεγάλη απογοήτευση της ερώτησης ανάπτυξης, περι κατανόησης, διότι για ακόμη μία φορά δεν απαλείφεται πλήρως η μάστιγα του να πρέπει να πεις στον άριστο μαθητή ότι δυστυχώς ορισμένα κομμάτια οφείλει να τα αποστηθίσει.
Σε ότι αφορά την καταλληλότητα της Για και το αν είναι ακέραιος ή όχι ο αριθμός , θεωρώ ότι ήταν ατυχία της επιτροπής και παραφωνία μέσα στα υπόλοιπα θέματα.
Θεωρώ ότι μάλλον τα 100άρια θα έιναι πάρα πολύ λίγα και γι'αυτό θα κοιτάμε τους μαθηματικούς τους επόμενους μήνες με άλλο ύφος :) :)

Καλή συνέχεια σε όλους

evry

Παιδιά όσοι είμαστε σε βαθμολογικά πρέπει να ενημερώσουμε και για αυτή τη λύση
γιατί με μια πρώτη ματιά μπορεί κάποιος (αφηρημένος?) βαθμολογητής να κάνει καμιά βλακεία

Παράθεση από: Figure στις 27 Μαΐου 2009, 07:03:46 ΜΜ
Στο ψητο τωρα, για το τριτο ερωτημα του τριτου θεματος, σημερα εκανα το εξης:

sum_ΕΠΙΒ<-0
sum_ΑΠΟΒ<-0
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ Ε ΜΕΧΡΙ 19
  sum_EΠΙΒ<-sum_ΕΠΙΒ+ΕΠΙΒ[Ι]
  sum_ΑΠΟΒ<-  sum_ΑΠΟΒ+ΑΠΟΒ[Ι]
  ΑΕ[Ι]<-(sum_EΠΙΒ-sum_ΑΠΟΒ)
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝ


What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Laertis

Ας σχολιάσω κι εγώ και μετά θα σωπάσω ..

Νομίζω ότι έπιασε τόπο η γκρίνια μας απο το στέκι για το επίπεδο των θεμάτων και ότι πολλοί περισσότεροι απο όσους νομίζουμε διαβάζουν το στέκι ........
Δε θεωρώ καθόλου τυχαίο ότι μπήκαν τέτοιου επιπέδου καλά θέματα σε πλήθος και ποιότητα για 1η φορά στην εξέταση του μαθήματος. Δε θεωρώ καθόλου τυχαίο ότι αυτό συνέβει μετά απο την αυστηρότατη κριτική μας (των περισσοτέρων εδώ μέσα) στα περυσινά θέματα με την ταυτόχρονη ανάδειξη "νέων" θεμάτων μέσω των διαγωνισμάτων.....
Πείτε με ψωνάρα, πείτε με αιθεροβάμονα αλλά θέλω να πιστεύω ότι κάτι προσφέραμε κι εμείς απο δω μέσα .....

Συγχαρητήρια στην επιτροπή που "τόλμησε" να σπάσει το απόστημα των τυποποιημένων θεμάτων και ανέβασε το επίπεδο του μαθήματος κυρίως στα μάτια των μαθητών ...

Δεν έχω να πω τίποτα άλλο, ούτε να σχολιάσω επιμέρους μικρά προβληματάκια των θεμάτων. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος μετά απο τη σημερινή μέρα και νομίζω ότι και μετά την αυριανή -συναυλία των AC/DC- θα είμαι ακόμα καλύτερα.  >:D

Καλή βαθμολόγηση σε όλους μας ....
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

evry

Πάντως τα θέματα έβγαλαν και κάποιες ειδήσεις, όπως για παράδειγμα ότι μπορούμε πλέον να λέμε άφοβα στους μαθητές μας να χρησιμοποιούν την εντολή αντιμετάθεσε σε ψευδογλώσσα και με το νόμο  :police:
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pik

Παράθεση από: arwd στις 27 Μαΐου 2009, 06:51:27 ΜΜ
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Στην Γλώσσα οταν προσπάθησα να εκχωρήσω το -32.0 σε ακέραιο έβγαλε μνμ λάθους όχι όμως και στην Γλωσσομάθεια...γι αυτό ισως εσφαλμένα υπέθεσα πως ίσως είναι και το α.


Αυτό στην 9.2 τουλάχιστον, δεν δουλεύει.

Τώρα αν το βιβλίο έχει κάνει την πατάτα να λέει "όπως στα μαθηματικά", νομίζω το σωστό θα είναι να κοπεί το ερώτημα.

mathiopoulosk

Καλησπέρα και από εμένα,

ωραία τα θέματα φέτος. Έξυπνα και δημιουργικά.

Θα συμφωνήσω βέβαια ότι το θέμα ανάπτυξης δε μου άρεσε καθόλου!
Τόσα άλλα υπήρχαν! Δυο βήματα μπροστά και ένα πίσω σε σχέση με την παπαγαλία.

Α.Τώρα σε σχέση με το -32,0:
1. διαφωνώ με το , και είναι καλύτερα με . η υποδιαστολή
2. σίγουρα είναι πραγματικός, αφού έχει δεκαδικό μέρος, έστω και αν αυτό είναι μηδέν
3. ο πρακτικός μαθητής θα μπορούσε να σκεφτεί:
    α<--  -32.7
    β<--     0.7
    γ<--   α +β

    ή
    γ<--  -10.5 - 21.5   
   
    τι θα πρέπει να δηλωθεί το γ? Φυσικά πραγματικός!
    Ο μέσος όρος είναι πάντα πραγματικός. Αποκλείεται να έχει ΜΟ= 19.0? Φυσικά και δεν αποκλείεται.
 
Β. Για τη μετατροπή από ΟΣΟ σε ΓΙΑ με το βήμα πριν τις εντολές ήταν ωραίο.
    Θυμίζει κάτι από τα παλιά (Επαναληπτικές 2001 Θέμα 1Δ)
    Βέβαια υπάρχουν ανοιχτά θέματα
   
    Στο: Για δ από αmod10 μέχρι 1 με_βήμα -1
       
συμφωνούν οι τιμές στο μετρητή σε σχέση με την Όσο και τελειώνει με δ=0 αλλά αν το δ συμμετείχε στις εντολές θα υπήρχε πρόβλημα

    Στο Για δ από αmod10-1 μέχρι 0 με_βήμα -1
θα ήταν σωστή η τιμή του δ μέσα στην επανάληψη αλλά θα τελείωνε με  -1

Θεωρώ ότι πρέπει να είναι δεκτά και τα δύο.

Γ. Τα θέματα 3 και 4 ήταν μια χαρά για σχετικούς με το άθλημα του ΑΕΠΠ!

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

Μαθιόπουλος Κωνσταντίνος
http://mathiopoulosk.dyndns.org

ΜΑΘΙΟΠΟΥΛΟΣ Κ.
http://www.ictlab.edu.gr

Eri


Συμφωνώ με όλους σας!

Μου άρεσε πολύ που 10 περίπου κρίσιμες μονάδες (αυτές που τις παίρνει καλύτερος) κρίθηκαν στον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ σκοπό του μαθήματος (δλδ στην κατανόηση της αλγοριθμικής σκέψης) και όχι σε καμιά ... κουφή επίλεξε ή καμιά ... κουλή θεωρία τύπου α) μπλα μπλα.. β) μπλα, μπλα κ.τ.λ.

Υπό αυτές τις συνθήκες συγχωρώ και τα μόλις 2 μόρια που έδωσαν στην ερώτηση του κεφάλαιου 1! Η ερώτηση με Τα λογικά - συντακτικά λάθη ητάν ότι έπρεπε!

Καλο καλοκαίρι σε όλους! Συγχαρητήρια που και αυτό το forum καταρχήν βοήθα μαθητές και κατα δεύτερον επηρεάζει θετικά και το ύφος (και όχι τη δυσκολία) των θεμάτων στις Πανελλήνιες (ο .. δάκτυλος .. είναι περισσότερο από εμφανής στα φετινά θέματα)   

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: gpapargi στις 27 Μαΐου 2009, 01:38:30 ΜΜ
Επίσης καλή εντύπωση μου έκανε και στο θέμα 1 Α 3 η διευκρίνιση για τον μη ταξινομημένο πίνακα. Αν ήταν ταξινομημένος η σειριακή μπορεί να κοπεί μόλις περάσεις το στοιχείο που ψάχνεις. Πολύ καλό!!! Αυτός που το πρότεινε… σκέφτηκε και πρόσεξε.

Συμπληρώνω, αντιγράφοντας από το βιβλίο, σελ. 65 στο πάνω μέρος:

"... ένας πίνακας που περιέχει εννέα αταξινόμητους ακέραιους.... Αντίθετα, για την αναζήτηση της (ανύπαρκτης) τιμής 11 απαιτούνται 9 προσπελάσεις στον πίνακα, δηλαδή σάρωση ολόκληρου του πίνακα....
....
Στο επόμενο σχήμα παρουσιάζεται ένας πίνακας που περιέχει τα ίδια στοιχεία αλλά σε ταξινομημένη μορφή. Στον πίνακα αυτό η ......"


jgalano

Τα φετινά θέματα ήταν απαιτητικά, έξυπνα και με αρκετές μικρές παγίδες. Μόνο αρκετά καλά προετοιμασμένοι μαθητές, οι οποίοι έχουν κατανοήσει σε βάθος το μάθημα, θα μπορέσουν να φτάσουν στο άριστα.  :) :) :)

Κατά τη γνώμη μου όμως υπάρχει ένα φάουλ!!!  >:( >:( >:(

Στο Θέμα 1, στο Β1. στην ερώτηση ε) λέει ότι: Η εντολή ΓΙΑ είναι η καταλληλότερη.

Στο βιβλίο στο τέλος της σελίδας 42 αναφέρει:

Όταν ο αριθμός των φορών που θα εκτελεστεί μια επαναληπτική διαδικασία είναι γνωστός εκ των προτέρων, τότε είναι προτιμότερο να χρησιμοποιείται η εντολή Για...από...μέχρι.


Ερώτηση: Από πότε αυτό που προτιμά η πλειοψηφία, γιατί ίσως είναι πιο έυκολο, είναι και καταλληλότερο; :-\ :-\ :( :o

Κατά τη γνώμη μου, η διατύπωση ήταν ατυχής, μπήκε για να μπερδέψει  >:D άριστους μαθητές που δεν είναι παπαγάλοι αλλά ξέρουν σωστά ελληνικά ;) και με απλή σωστή ερμηνία της λέξης καταλληλότερος έδωσαν ΛΑΘΟΣ αντί για ΣΩΣΤΟ. (και καλά έκαναν !!!)

Έτσι απλά από 100 πήγαν στο 98 !!!  ??? ??? ???

mathiopoulosk

Η ΓΙΑ είναι απλά καταλληλότερη γιατί χρησιμοποιείται για προκαθορισμένο αριθμό επαναλήψεων και στην περίπτωση του θέματος πρόκειται για συγκεκριμένα 100 άτομα.
Αντίθετα η ΟΣΟ για άγνωστο πλήθος επαναλήψεων.
Βέβαια κάθε ΓΙΑ μπορεί να μετατραπεί σε ΟΣΟ, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα!

Μαθιόπουλος Κωνσταντίνος
http://mathiopoulosk.dyndns.org

ΜΑΘΙΟΠΟΥΛΟΣ Κ.
http://www.ictlab.edu.gr