Το Στέκι των Πληροφορικών

Δημοτικό => Γενικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: Wizard στις 19 Νοε 2011, 12:43:00 ΠΜ

Τίτλος: Κανονισμός Λειτουργίας των εργαστηρίων Πληροφορικής- ΤΠΕ των 961 Ολοήμερων Δημ.
Αποστολή από: Wizard στις 19 Νοε 2011, 12:43:00 ΠΜ
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/111118_egkyklios_kanonismos.pdf (http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/111118_egkyklios_kanonismos.pdf)

Βγήκε κανονισμός λειτουργίας για την Α'θμια (με αναφορές στον κανονισμό της Β'θμιας), με πάρα πολλές υποχρεώσεις για τον υπεύθυνο, χωρίς την ανάλογη μείωση ωραρίου!  >:(

Θα πρέπει μέσω της ΠΕΚΑΠ να πιέσουμε για την ανάλογη μείωση ωραρίου, γιατί απλά είναι αδικαιολόγητο, αφού είναι ίδιες υποχρεώσεις με τη Β'θμια!
Τίτλος: Απ: Κανονισμός Λειτουργίας των εργαστηρίων Πληροφορικής- ΤΠΕ των 961 Ολοήμερων Δημ.
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 19 Νοε 2011, 10:26:01 ΠΜ
μείωση δε δόθηκε...

αλλά για πρώτη φορά θεσμοθετήθηκε, το εργαστήριο με κανονισμό κλπ;;;
Τίτλος: Απ: Κανονισμός Λειτουργίας των εργαστηρίων Πληροφορικής- ΤΠΕ των 961 Ολοήμερων Δημ.
Αποστολή από: Wizard στις 19 Νοε 2011, 12:00:27 ΜΜ
Κανείς δεν παραβλέπει το θετικό στοιχείο της ύπαρξης του κανονισμού, όμως υπάρχει αναντιστοιχία Α'θμιας και Β'θμιας χωρίς προφανή για μένα λόγο. Αν ο σκοπός όμως είναι καταργήσουνε το 3ωρο και στη Β'θμια, τότε πάω πάσο, το να πω...

Αναφέρεται επίσης: "Σχολείο με ένα σταθερό και ένα κινητό εργαστήριο, δικαιολογεί έναν υπεύθυνο για το σταθερό, το κινητό και όλη τη δικτυακή υποδομή." Δηλαδή, αν το σχολείο έχει ή αποκτήσει και σταθερό εργαστήριο με το οποίο κάνεις τη δουλειά σου, αποκτάς και την ευθύνη του κινητού εργαστηρίου που δεν θα χρησιμοποιείς, αλλά θα χρησιμοποιούν άλλοι (με ότι αυτό συνεπάγεται).

Επίσης, μου προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι η ομάδα σύνταξης του κανονισμού αποτελείται από συμβούλους Πληροφορικής γιατί θα περίμενα ότι θα υπήρχε μια ενημέρωση για το τι συμβαίνει (γιατί φυσικά αν ο κανονισμός φτιαχνόταν από διοικητικούς του υπουργείου, η ενημέρωση θα ήταν ανέκδοτο).
Τίτλος: Απ: Κανονισμός Λειτουργίας των εργαστηρίων Πληροφορικής- ΤΠΕ των 961 Ολοήμερων Δημ.
Αποστολή από: arliba στις 19 Νοε 2011, 06:09:36 ΜΜ
Λοιπόν έχουμε και λέμε

1) 25 παιδιά ανά τάξη ή όσα προκύψουν χωρίς να σπάει σε δύο.

2) Δύο εργαστήρια (ένα κινητό και ένα σταθερό). Πpοσωπικά για το κινητό δεν θα αναλάμβανα σε καμία των περιπτώσεων.

Και όλα αυτά χωρίς καμιά μείωση ωραρίου, ούτε καν απαλλαγή από τις εφημερίες. Για την απαλλαγή από τις εξωδιδακτικές εργασίες, εδώ γελάμε. Στο δημοτικό δεν υπάρχουν εξωδιδακτικές όπως στην Βθμια, ή αν υπάρχουν είναι ελάχιστες.


Και όλα αυτά με τις ευλογίες των συμβούλων της Βθμιας!


Να δούμε αν η ΠΕΚΑΠ, ΕΠΕ και οι λοιποί "εκπρόσωποί" μας θα  ξυπνήσουν, ή θα συνεχίσουν υπόπτως να κάνουν την πάπια, όπως κάνουν δύο χρόνια τώρα.
Και επειδή αμφιβάλω αν θα ξυπνήσουν, όπως επίσης αμφιβάλω ακόμα και αν ξυπνήσουν  για το τι θα πετύχουν, προτείνω μαζική άρνηση ανάληψης καθηκόντων.

Να αρνηθούμε όλοι οι ΠΕ19-20, ενώπιον των συλλόγων στα δημοτικά, να αναλάβουμε υπεύθυνοι εργαστηρίου..
Νομίζω ο κανονισμός δεν μας υποχρεώνει, οπότε ας αναλάβει κάποιος άλλος (διευθυντής, δάσκαλος ότι νά ναι) να βγάλει το φίδι από την τρύπα.
Τίτλος: Απ: Κανονισμός Λειτουργίας των εργαστηρίων Πληροφορικής- ΤΠΕ των 961 Ολοήμερων Δημ.
Αποστολή από: epafos στις 21 Νοε 2011, 04:06:02 ΜΜ
Οι δάσκαλοι ήδη νιώθουν κάποια δυσαρέσκεια όταν εμείς κάνουμε 21 ώρες κι εκείνοι 24. Νομίζω ότι αν τραβήξουμε το σκοινί σχετικά με το ωράριο, απλώς θα γίνουμε προκλητικοί. Βέβαια, τα δεδομένα θα αλλάξουν όταν γίνουν οι οργανικές στα δημοτικά και το ωράριό μας πάει στις 24.

Αυτό που πρέπει δικαίως να διεκδικήσουμε είναι ο χωρισμός των τμημάτων όταν αυτά είναι πολυπληθή. Όσοι έχουμε διδάξει σε δημοτικό, ξέρουμε πόσο κουραστικό είναι να τρέχουμε από υπολογιστή σε υπολογιστή, μια που τα μικρά παιδιά χρειάζονται ιδιαίτερη βοήθεια ακόμα και στα πιο "απλά" πράγματα.
Τίτλος: Απ: Κανονισμός Λειτουργίας των εργαστηρίων Πληροφορικής- ΤΠΕ των 961 Ολοήμερων Δημ.
Αποστολή από: Crazy_Waters στις 22 Νοε 2011, 02:15:21 ΠΜ
Καταρχήν ας δούμε τα θετικά: θεσμοθετείται το εργαστήριο Πληροφορικής στο Δημοτικό και περιγράφονται για πρώτη φορά προδιαγραφές, διαδικασίες, έντυπα κτλ. που καλώς πρεπει να υπάρχουν. Τα θετικά σταματούν εδώ.
Τα αρνητικά είναι:
1. Στην ουσία ο υπεύθυνος έχει την ευθύνη και για το "σταθερό" εργαστήριο, στο οποίο κάνει το μάθημά του και για το "κινητό" εργαστήριο με τους φορητούς υπολογιστές.
2. Ως υπεύθυνος εργαστηρίου επιλέγεται κατά προτεραιότητα, μετά τους κλάδους ΠΕ19-20, Επιμορφωτής ΤΠΕ Β επιπέδου, εκπαιδευτικός με επιμόρφωση Β ή Α επιπέδου ή ακόμα και εκπαιδευτικός "με γνώσεις Πληροφορικής"!!!!
3. Δεν υπάρχει η τρίωρη μείωση ωραρίου του υπευθύνου ΣΕΠΕΗΥ της Δ/θμιας, ούτε καν απαλλαγή από τις εφημερίες (που έχουν μεγάλη σημασία στην Α/θμια), παρά μόνο απαλλαγή από τις εξωδιδακτικές εργασίες (που στο Δημοτικό είναι ελάχιστες).
4. Εισάγεται η έννοια του "Επόπτη", ο οποίος (κατά προτεραιότητα ο υπεύθυνος εργαστηρίου) παρίσταται όταν "το εργαστήριο χρησιμοποείται για δραστηριότητες εκτός σχολικού ωραρίου"!!!

Συμπερασματικά, θα έπρεπε να υπάρχει η μείωση ωραρίου (και για λόγους ισονομίας με τη Δ/θμια και εκεί μπορούμε να στηριχθούμε) ή έστω απαλλαγή από τις εφημερίες. Για όσους νομίζουν ότι είναι ένα πρώτο θετικό βήμα για τη θεσμοθέτηση οργανικών  στην Πρωτοβάθμια, αυτό θα απαιτούσε να υπήρχε στον κανονισμό ότι μόνο σε περίπτωση άρνησης ή μη ύπαρξης εκπαιδευτικού ΠΕ19/20 μπορεί να μπει υπεύθυνος εργαστηρίου κάποιος άλλος εκπαιδευτικός. Όχι μόνο δεν υπάρχει αυτό αλλά μπορεί ο υπεύθυνος να είναι όποιος δηλώσει ότι έχει γνώσεις υπολογιστή!!. Επιπλέον ανοίγει το παραθυράκι για παρουσία μας στο σχολείο όποτε χρειαστει ως "Επόπτες". Αν δεχτούμε αυτό τον κανονισμό σήμερα, αύριο θα καταργηθεί η 3ωρη μείωση και για τον υπεύθυνο ΣΕΠΕΗΥ, θα δουλεύουμε 21 ή 24 ώρες, θα τηρούμε όλες τις υποχρεώσεις του υπευθύνου εργαστηρίου και θα πηγαίνουμε και το απόγευμα να "επιβλέπουμε". Και όλα αυτά βέβαια στη συμφέρουσα τιμή των 800 ευρώ!!!
Μπαίνουν και επιπλέον ζητήματα που κάνουν ανεφάρμοστο τον κανονισμό, αφού στα περισσότερα σχολεία τα εργαστήρια δεν πληρούν καμία από τις προδιαγραφές ασφαλείας, υγιεινής κτλ. και βέβαια στην πρώτη εφαρμογή του θα γίνει χαμός ψάχνοντας για τα έγγραφα όλων των Η/Υ που με κάποιο τρόπο έχουν βρεθεί στο εργαστήριο. Όσο για το τι μπορούμε να κάνουμε: 

Παράθεση από: Wizard στις 19 Νοε 2011, 12:43:00 ΠΜ

Θα πρέπει μέσω της ΠΕΚΑΠ να πιέσουμε για την ανάλογη μείωση ωραρίου, γιατί απλά είναι αδικαιολόγητο, αφού είναι ίδιες υποχρεώσεις με τη Β'θμια!
Παράθεση από: arliba στις 19 Νοε 2011, 06:09:36 ΜΜ

Να δούμε αν η ΠΕΚΑΠ, ΕΠΕ και οι λοιποί "εκπρόσωποί" μας θα  ξυπνήσουν, ή θα συνεχίσουν υπόπτως να κάνουν την πάπια, όπως κάνουν δύο χρόνια τώρα.
Όταν ανάμεσα στους 5 Συμβούλους Πληροφορικής που συνυπογράφουν τον Κανονισμό βρίσκεται και ο κος Κανίδης, μέλος του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ, κάποιο πρόβλημα θέσεων υπάρχει.
Τέλος

Παράθεση από: epafos στις 21 Νοε 2011, 04:06:02 ΜΜ
Οι δάσκαλοι ήδη νιώθουν κάποια δυσαρέσκεια όταν εμείς κάνουμε 21 ώρες κι εκείνοι 24. Νομίζω ότι αν τραβήξουμε το σκοινί σχετικά με το ωράριο, απλώς θα γίνουμε προκλητικοί.

Μπορείς πολύ απλά συνάδελφε να ζητήσεις από το δάσκαλο να αλλάξετε θέσεις για μία μέρα. Ο δάσκαλος κάνει 24 ώρες στην ίδια τάξη, με τα ίδια παιδιά, σαφές και αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών και πολλά άλλα συν σε σχέση με εμάς....
Τίτλος: Απ: Κανονισμός Λειτουργίας των εργαστηρίων Πληροφορικής- ΤΠΕ των 961 Ολοήμερων Δημ.
Αποστολή από: arliba στις 22 Νοε 2011, 06:00:33 ΠΜ
Παράθεση από: Crazy_Waters στις 22 Νοε 2011, 02:15:21 ΠΜ
Μπορείς πολύ απλά συνάδελφε να ζητήσεις από το δάσκαλο να αλλάξετε θέσεις για μία μέρα. Ο δάσκαλος κάνει 24 ώρες στην ίδια τάξη, με τα ίδια παιδιά, σαφές και αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών και πολλά άλλα συν σε σχέση με εμάς....

Ακριβώς αυτό. Δοκιμάστε το συνάδελφοι!
Πάρτε μια μέρα τα καλογραμένα βιβλία του δημοτικού, και δοκιμάστε να το παίξετε δάσκαλοι.
Δεν μπορείτε να φανταστήτε πόσο πιο ξεκούραστη είναι η δουλειά του δασκάλου σε σχέση με αυτό που κάνουμε εμείς στα 961 αναμορφωμένα.
Τίτλος: Απ: Κανονισμός Λειτουργίας των εργαστηρίων Πληροφορικής- ΤΠΕ των 961 Ολοήμερων Δημ.
Αποστολή από: Wizard στις 22 Νοε 2011, 05:01:52 ΜΜ
Κάποιες παρατηρήσεις:
1) Γιατί δεν ενημέρωσαν οι σύμβουλοι τόσο καιρό ότι είχαν αναλάβει αυτό το έργο;
2) Δε νομίζω ότι ενισχύεται η πιθανότητα οργανικών (ή και η ίδια η ύπαρξή μας) με το να μπορεί να αναλάβει το εργαστήριο και κάποιος με "γνώσεις Πληροφορικής"! Δηλαδή, ακόμα κι αν δεν υπάρξουν οργανικές ή μας διώξουνε, το προβλέψανε.
3) Δεν υπάρχει παραβίαση εργασιακού ωραρίου με το να παρίσταται ο "Επόπτης" (κατά προτεραιότητα ο υπεύθυνος εργαστηρίου)  όταν "το εργαστήριο χρησιμοποιείται για δραστηριότητες εκτός σχολικού ωραρίου";  :o  Ποιος άλλος εκπαιδευτικός είναι υποχρεωμένος βάσει εγκυκλίου να παρίσταται στο σχολείο εκτός σχολικού ωραρίου; Μάλιστα, στον κανονισμό της Β'θμιας αναφέρεται ότι "οι υποχρεωτικές εργασίες τις οποίες αναλαμβάνει ο Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. εντάσσονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας του και σε καμία περίπτωση η συνολική τους διάρκεια δεν εκτείνεται πέραν αυτού." Έτσι, στην Α'θμια ξεπεράσαμε το ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας, αλλά ξεπεράσαμε και το εργασιακό ωράριο.
4) Και κάτι τελευταίο: αφού υπάρχουν τόσες υποχρεώσεις για τον υπεύθυνο (ας μην ξεχνάμε και το διπλό εργαστήριο) χωρίς καμία ανταμοιβή (μείωση ωραρίου ή επίδομα), για ποιο λόγο να δεχθώ να γίνω υπεύθυνος;
α) Για να συντηρώ τους υπολογιστές που χρησιμοποιώ εγώ; Αυτό θα το έκανα έτσι κι αλλιώς, αφού τους χρειάζομαι για το μάθημα.
β) Γα να δείξουμε στο υπουργείο ότι δεχόμαστε να μπούμε υπεύθυνοι με αυτόν τον κανονισμό οπότε να μας δώσει και οργανικές, γιατί αλλιώς αν γίνονται υπεύθυνοι οι δάσκαλοι, τότε υπάρχει κίνδυνος να χάσουμε και το μάθημα; Εκβιασμός!
γ) Γιατί μου αρέσει η δόξα;  :P
Τίτλος: Απ: Κανονισμός Λειτουργίας των εργαστηρίων Πληροφορικής- ΤΠΕ των 961 Ολοήμερων Δημ.
Αποστολή από: Crazy_Waters στις 28 Νοε 2011, 02:29:35 ΠΜ
Υπάρχει κάποιος συνάδελφος που δέχθηκε (ή πείστηκε ή πιέστηκε) να γίνει Υπεύθυνος εργαστηρίου? Έστω για τη .... δόξα που είπε και ο Wizzard.
Τίτλος: Απ: Κανονισμός Λειτουργίας των εργαστηρίων Πληροφορικής- ΤΠΕ των 961 Ολοήμερων Δημ.
Αποστολή από: epafos στις 28 Νοε 2011, 03:11:32 ΜΜ
Έχουμε τη δυνατότητα να επιλέξουμε; Ο κανονισμός λέει καθαρά ότι υπέυθυνος ορίζεται κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ19-20.
Τίτλος: Απ: Κανονισμός Λειτουργίας των εργαστηρίων Πληροφορικής- ΤΠΕ των 961 Ολοήμερων Δημ.
Αποστολή από: Crazy_Waters στις 29 Νοε 2011, 09:08:48 ΠΜ
Το κατά προτεραιότητα σημαίνει ότι ο εκπαιδευτικός ΠΕ19/20 είναι ο πρώτος που θα ερωτηθεί, όχι ότι είναι υπόχρεωτικό να αναλάβει.
Τίτλος: Απ: Κανονισμός Λειτουργίας των εργαστηρίων Πληροφορικής- ΤΠΕ των 961 Ολοήμερων Δημ.
Αποστολή από: kkats στις 09 Οκτ 2013, 11:30:25 ΠΜ
Σε σχέση με την αναφορά στη σελίδα 7 "Ο υπεύθυνος εργαστηρίου συμπληρώνει κανονικά το ωράριο διδασκαλίας του και εκτελεί τις εφημερίες ενώ απαλλάσσεται από κάθε άλλη εξωδιδακτική εργασία",

θέλω να ρωτήσω το εξής:

Είμαι υπεύθυνος εργαστηρίου Η/Υ Πρωτοβάθμιας και έχω 20 ώρες στην πρωινή ζώνη και 4 ώρες ολοήμερο σε διπλανό σχολείο. Υπάρχει έγγραφο για τα Ολοήμερα που λέει ότι οι ειδικότητες που έχουν 1η διδακτική ώρα ολοήμερου (14.50-15.30) πρέπει να επιβλέπουν και τη σίτιση (14.05-14.40) μαζί με το δάσκαλο, υπεύθυνο του ολοήμερου.

Αυτό το τελευταίο περί υποχρέωσης επίβλεψης της σίτισης έρχεται σε αντίθεση με την απαλλαγή από κάθε εξωδιδακτική εργασία? Η επίβλεψη στη σίτιση από 2 ως 4 μέρες (ανάλογα με το πόσες μέρες θα έχω πρώτη ώρα στο Ολοήμερο) δεν μπορεί να θεωρείται εφημερία.

Ευχαριστώ!
Τίτλος: Απ: Κανονισμός Λειτουργίας των εργαστηρίων Πληροφορικής- ΤΠΕ των 961 Ολοήμερων Δημ.
Αποστολή από: gkatsion στις 12 Οκτ 2013, 03:24:20 ΜΜ
Συνάδελφε χίλια συγνώμη που δεν ξέρω να σε βοηθήσω, αλλά επειδή μας απασχολούν και άλλους τέτοια θέματα μήπως
έχεις το έγγραφο, που αναφέρει ότι

"οι ειδικότητες που έχουν 1η διδακτική ώρα ολοήμερου (14.50-15.30) πρέπει να επιβλέπουν και τη σίτιση (14.05-14.40) μαζί με το δάσκαλο, υπεύθυνο του ολοήμερου."

γιατί τότε αυτό δεν μπορεί να θεωρηθεί κενό.

Υ.Γ στην πρωτοβάθμια δεν χαρίζεται ούτε μία ώρα με τίποτα, ενώ επιβάλλονται επιπρόσθετες για οτιδήποτε!
Τίτλος: Απ: Κανονισμός Λειτουργίας των εργαστηρίων Πληροφορικής- ΤΠΕ των 961 Ολοήμερων Δημ.
Αποστολή από: kmarios στις 27 Νοε 2013, 03:24:53 ΜΜ
Παράθεση από: kkats στις 09 Οκτ 2013, 11:30:25 ΠΜ
Σε σχέση με την αναφορά στη σελίδα 7 "Ο υπεύθυνος εργαστηρίου συμπληρώνει κανονικά το ωράριο διδασκαλίας του και εκτελεί τις εφημερίες ενώ απαλλάσσεται από κάθε άλλη εξωδιδακτική εργασία",

θέλω να ρωτήσω το εξής:

Είμαι υπεύθυνος εργαστηρίου Η/Υ Πρωτοβάθμιας και έχω 20 ώρες στην πρωινή ζώνη και 4 ώρες ολοήμερο σε διπλανό σχολείο. Υπάρχει έγγραφο για τα Ολοήμερα που λέει ότι οι ειδικότητες που έχουν 1η διδακτική ώρα ολοήμερου (14.50-15.30) πρέπει να επιβλέπουν και τη σίτιση (14.05-14.40) μαζί με το δάσκαλο, υπεύθυνο του ολοήμερου.

Αυτό το τελευταίο περί υποχρέωσης επίβλεψης της σίτισης έρχεται σε αντίθεση με την απαλλαγή από κάθε εξωδιδακτική εργασία? Η επίβλεψη στη σίτιση από 2 ως 4 μέρες (ανάλογα με το πόσες μέρες θα έχω πρώτη ώρα στο Ολοήμερο) δεν μπορεί να θεωρείται εφημερία.

Ευχαριστώ!

Έβγαλε άκρη κανείς με το αν η σίτιση είναι ή όχι εξωδιδακτική εργασία ?
Τίτλος: Απ: Κανονισμός Λειτουργίας των εργαστηρίων Πληροφορικής- ΤΠΕ των 961 Ολοήμερων Δημ.
Αποστολή από: gregflo στις 24 Ιουν 2014, 11:56:46 ΠΜ
Η τρίωρη μείωση του ωραρίου στη δευτεροβάθμια ισχύει.Πρέπει άμεσα να ισχύσει και στην πρωτοβάθμια.
Δεν υπάρχει καμιά διαφορά στις απαιτήσεις όσον αφορά τη λειτουργία του εργαστηρίου.Αντιθέτως θα έλεγα ότι μια μέρα να μη σου λειτουργεί κάτι οι "πιτσιρικάδες" και οι "πιτσιρίκες" μπορεί να σε τρελάνουνε.