ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tdrivas

Παράθεση από: apom στις 17 Οκτ 2013, 04:28:27 ΜΜ
Μετα από 1,5 μήνα φέτος στα φροντιστήρια είναι η πρωτη χρονιά που τα παιδιά έχουν τόσα πολλά παράπονα από τους καθηγητές που τους διδάσκουν ΑΕΠΠ στα λύκεια ( αποφεύγω σκόπιμα να αναφερθώ σε καθηγητές πληροφορικής). Οι αναφορές των μαθητών εστιάζουν στην ανεπάρκεια κατάρτισης των διδασκόντων όσον αφορά τις απαιτήσεις του μαθήματος καθώς και την προετοιμασία σε επίπεδο πανεληνίων... και διδάσκω σε πάνω από 100 μαθητές σε διαφορετικές περιοχές της Αττικής. Οι καθηγητές που πραγματικά γνωρίζουν την δουλειά τους... είναι ελάχιστοι. Δεν γνωρίζω εάν αυτό οφείλεται στις μετατάξεις αλλά αν αυτή θα είναι η πραγματική εικόνα τα επόμενα 2 χρόνια... συγχαρητήρια σε όλους σας που επιτρέπετε σε πραγματικά άσχετους να διασύρουν την επιστήμη μας... και να πληρώνονται... το κυριότερο...

Και μετά αναρωτιόμαστε διάφορα ωραία...

Εγώ πάντως από την πλευρά μου προσπαθώ ακόμη κι αυτούς να τους δικαιολογήσω λέγοντας την μοναδική αλήθεια έτσι όπως την αντιλαμβάνομαι... - το σχολείο έχει σαν στόχο να προσφέρει γενικές γνώσεις και δυστηχώς ή ευτυχώς δεν έχει ικανές δομές και προγράμματα για να ανταγωνιστεί τον ιδιωτικό τομέα σε επίπεδο προετοιμασίας πανεληνίων.-

Δεν παύει όμως ο δημόσος βραχίονας του μαθήματος να αποκτά όλο και χειρότερη φήμη...

Προσωπικά, δεν βλέπω εντονότερη κριτική από προηγούμενα χρόνια. Κι εγώ Αττική δουλεύω,νότια προάστια και πέρα από συγκεκριμένα σχολεία, συγκεκριμένης περιοχής, έχω παράπονα ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ τα τελευταία 7 χρόνια.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Κι από μένα υπάρχει η ίδια εικόνα εδώ και πολλά χρόνια
Και όταν βλέπεις ότι κάποιοι συνάδελφοι δεν σέβονται την δουλειά τους και την κάνουν παιχνίδι, περιμένεις να αγωνιστούν για την πρόοδο της Πληροφορικής στα σχολεία;
Οι αθρόες προσλήψεις Πληροφορικών τα προηγούμενα χρόνια δημιούργησαν πολλαπλά προβλήματα
Κάποιοι δεν είχαν την ευκαιρία να διαγωνιστούν για μια θέση καθηγητή στο δημόσιο γιατί το υπουργείο αποφάσισε να δώσει χιλιάδες θέσεις πληροφορικών μέσα σε 4-5 χρόνια
Πολύς κόσμος που δεν το άξιζε κατέλαβε μια θέση πληροφορικού κι αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μένουν έξω τελικά νεότεροι και πολύ πιο ικανοί συνάδελφοι
Έκλεισε η πόρτα για όλους
Δημιούργησε υπεράριθμους παντού που ανάγκασαν την σημερινή εποχή την κυβέρνηση να τους θεωρήσει δεξαμενή μετατάξεων
Αλλά τελικά είχε και ένα πιο μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα που επηρέασε όλους
Την απαξίωση της πληροφορικής σαν μάθημα και τελικά την κατάργηση της
Δεν λέω ότι αυτός είναι ο λόγος, αλλά αυτό θα χρησιμοποιήσουν οι καλοθελητές για να υποστηρίξουν την κατάργηση

Το θέμα είναι, εμείς τι κάνουμε;

ΥΓ. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν ασχολήθηκα ποτέ με την ένταξη στο δημόσιο και ούτε τώρα ασχολούμαι. Δεν με ικανοποιούν οι συνθήκες. Δεν βγάζω δηλαδή προσωπική πίκρα απέναντι σε συναδέλφους
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

stpdt

#512
Συνάδελφοι. ευχάριστα τα νέα.

Για πρώτη φορά στα χρονικά, το ΣΤΕ, επειδή λόγω του κατάπτυστου νόμου του βενιζέλου περί ευθύνης υπουργών δεν μπορεί να κάνει τίποτα στον αρβι, ακολουθεί μια άλλη οδό. Προτείνει πρόστιμο στο υπουργείο παιδείας!!!

ΠαράθεσηΜετά από τη νομική αυτή εξέλιξη η ΟΙΕΛΕ ζητά από τον Υπουργό Παιδείας, ο οποίος νομοθετεί κατ΄ εντολήν τρίτων για την εξυπηρέτηση των συμφερόντων τους, άρα είναι επικίνδυνος για το δημόσιο συμφέρον, να διασώσει την προσωπική και πολιτική του αξιοπρέπεια και να παραιτηθεί.

Επίσης, και άλλο ευχάριστο, πλακώσανε και οι εισαγγελείς.

Δεν τον βλέπω να στέκεται καλά στην θέση του, ο χειριστής του survey! ;)

Το σύστημα έχει την τάση να διορίζει αναλώσιμους , και μετά να τους ρίχνει στην αφάνεια. Αν εμείς δεν ξεχνάμε αυτούς τους αναλώσιμους όταν πέσουν στην αφάνεια, κανείς δεν θα τολμάει να παίξει τον ρόλο του αναλώσιμου. Και έτσι το σύστημα δεν θα έχει ανθρώπους διαθέσιμους να το εξυπηρετήσουν.

Συνάδελφοι, το πιο σημαντικό είναι αυτό. Να μην τους ξεχάσουμε τους υπουργούς και τους χειριστές survey, όταν φύγουν από τις θέσεις τους. Το αντίθετο, όταν φύγουν από την θέση τους, όταν χάσουν τις καρέκλες τους και την προστασία τους, τότε να τους θυμηθούμε.

fof

Παράθεση από: apom στις 17 Οκτ 2013, 11:43:02 ΜΜ
Φίλε μου δεν έχω την διάθεση να βοηθήσω κανέναν... ούτε έχω την διάθεση να κάνω κουβέντα ( δεν εννοώ εσένα ) με άτομα που το επαγγελματικό τους προφίλ δεν έχουν καμία σχέση με εμένα - μου είναι απλά αδιάφορα άτομα. Στην ΑΕΠΠ το φαινόμενο είναι διογκωμένο σε σχέση με άλλα μαθήματα... το γνωρίζεις και το γνωρίζω, εξάλου δεν αναφέρθηκα σε καθηγητές πληροφορικής που κάνουν σωστά την δουλειά τους... αλλά προφανώς σε άσχετους που οι πιο πολλοί εδώ μέσα τους ανέχονται χάριν της συναδελφικότητας αντί να τους ξεμπροστιάσουν στα ίσια...

Εάν το φορουμ βάλει κανόνα ότι είναι μόνο για καθηγητές που πληρώνονται βρέξει χιονίσει από το Δημόσιο κι όλοι οι άλλοι να πάνε να γ.......ν έφυγα εχθές από εδώ μέσα... εάν πάλι γνωρίζεις κάποιο άλλο σχετικό φορουμ ... έφυγα απο προχθές... προς το παρόν εδώ μέσα βρίσκω μερικούς συναδέλφους σαν κι εσένα και τα λέμε καμιά φορά...

με το συμπάθιο ε;;

πρόσεχε τι λες γιατί αύριο  θα φύγει το μάθημα από το δημόσιο σχολείο...   και θα φταις κι εσύ που το διασύρεις

apom

#514
Παράθεση από: fof στις 19 Οκτ 2013, 05:53:01 ΜΜ
πρόσεχε τι λες γιατί αύριο  θα φύγει το μάθημα από το δημόσιο σχολείο...   και θα φταις κι εσύ που το διασύρεις

Διασύρω;; επειδή αναφέρω την πραγματικότητα;; και πως το είπες αυτό... θα φύγει; πως με κόβεις; πιστέυεις ότι με απασχολεί ιδιαίτερα; ... χτύπησες joker... δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος να παρακαλάω κατουρημένες ποδιές για να μου δώσουν δέκα δραχμές ούτε πιστεύω σε σαχλοσυνδικαλισμούς, ενώσεις της πλάκας και λαμόγιές... ούτε κλαίω επειδή με πήγαν στο δημοτικό ενώ έχω δέκα πτυχία... έχω μάθει να στηρίζομαι στα πόδια μου και να βρίσκω λύσεις στα πλαίσια της οικονομίας της αγοράς και τους άγραφους κανόνες που την διέπουν... άτομα που ζουν από το δημόσιο με αφήνουν απλά αδιάφορο... με ενδιαφέρουν οι 1500000 άνεργοι και οι εργαζόμενοι του Ιδιωτικού τομέα... αν δεν ανήκεις στους τελευταίους  μην ασχολείσαι μαζί μου...

και μάλλον το διασύρουν πρώτα αυτοί που το διδάσκουν με τον τρόπο που το διδάσκουν και κυρίως αυτοί που τους ανέχονται μην τυχόν και τους μαλώσει κανένας προιστάμενος... τα μωρά παιδιά!!! εκεί ψάξε για ενόχους...

P.Tsiotakis

Παράθεση από: apom στις 19 Οκτ 2013, 06:45:13 ΜΜ
Διασύρω;; επειδή αναφέρω την πραγματικότητα;; και πως το είπες αυτό... θα φύγει; πως με κόβεις; πιστέυεις ότι με απασχολεί ιδιαίτερα; ... χτύπησες joker... δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος να παρακαλάω κατουρημένες ποδιές για να μου δώσουν δέκα δραχμές ούτε πιστεύω σε σαχλοσυνδικαλισμούς, ενώσεις της πλάκας και λαμόγιές... ούτε κλαίω επειδή με πήγαν στο δημοτικό ενώ έχω δέκα πτυχία... έχω μάθει να στηρίζομαι στα πόδια μου και να βρίσκω λύσεις στα πλαίσια της οικονομίας της αγοράς και τους άγραφους κανόνες που την διέπουν... άτομα που ζουν από το δημόσιο με αφήνουν απλά αδιάφορο... με ενδιαφέρουν οι 1500000 άνεργοι και οι εργαζόμενοι του Ιδιωτικού τομέα... αν δεν ανήκεις στους τελευταίους  μην ασχολείσαι μαζί μου...

και μάλλον το διασύρουν πρώτα αυτοί που το διδάσκουν με τον τρόπο που το διδάσκουν και κυρίως αυτοί που τους ανέχονται μην τυχόν και τους μαλώσει κανένας προιστάμενος... τα μωρά παιδιά!!! εκεί ψάξε για ενόχους...

εκτός από τα παραπάνω που έχεις ή δεν έχεις κάνει, έχεις ξεφύγει κι όλας

apom

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 19 Οκτ 2013, 06:59:03 ΜΜ
εκτός από τα παραπάνω που έχεις κάνει έχει ξεφύγει κι όλας

αποψή σου ... σεβαστή αλλά μη αποδεκτή! όπως προείπα οι δημόσιοι υπάληλοι δεν υπάρχει λόγος να σχολείστε μαζί μου... ασχοληθείτε με τα δικά σας... εγώ έχω πιο σοβαρά πράγματα να ασχοληθώ να σχολιάσω και να ανταλάξω απόψεις... εάν φυσικά αυτό το φόρουμ δεν είναι μόνο για υπαλλήλους του δημοσίου.

P.Tsiotakis

αναφέρομαι στο ύφος σου, μπορείς να πεις αυτό που θες με πολλούς τρόπους
στο παρελθόν έχω πει βαρύτερα πράγματα από σένα και όχι πάντα με το σωστό τρόπο

απλά αν θες να διαβάζουμε τα γραφόμενά σου, να μας σέβεσαι ως συνομιλητές και συνδαιτυμόνες στην κοινότητά που είμαστε όλοι μέλη της. Κατά τα άλλα όλοι κρίνουν αλλά και κρίνονται


apom

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 19 Οκτ 2013, 07:11:29 ΜΜ
αναφέρομαι στο ύφος σου, μπορείς να πεις αυτό που θες με πολλούς τρόπους
στο παρελθόν έχω πει βαρύτερα πράγματα από σένα και όχι πάντα με το σωστό τρόπο

απλά αν θες να διαβάζουμε τα γραφόμενά σου, να μας σέβεσαι ως συνομιλητές και συνδαιτυμόνες στην κοινότητά που είμαστε όλοι μέλη της. Κατά τα άλλα όλοι κρίνουν αλλά και κρίνονται

Δυστηχώς ή ευτυχώς λέω ακριβώς αυτό που σκέφτομαι... δεν είμαι διπλωμάτης ούτε σκοπεύω να γίνω... κι εννοείται ότι σέβομαι τους πάντες... αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι τους αποδέχομαι κιόλας. Καμία σχέση το ένα με το άλλο. Ο σεβασμός ΔΕΝ συνεπάγεται αποδοχή... ξαφνικά να μου λεέι κάποιος ότι θα ευθύνομαι για την υποβάθμιση της Πληροφορικής ... υπάρχουν κάποια όρια... κι όταν είσαι άνετος μέσα στην θαλπωρή ενός Δημόσιου μανδύα είναι ωραίο να φιλοσοφείς... και να σε ενοχλεί το εάν η τυρόπιτα είναι τρίγωνη ή τετράγωνη... κι επαναλαμβάνω ότι συνομιλητές με εργοδότη το Δημόσιο ουτε θέλω ουτε με ενδιαφέρει να διαβάζουν τα γραφομενά μου... αλλά αν επιθυμούν να σχολιάζουν θα πρέπει να αναμένουν και την ανάλογη καυστική ανταπόδοση.

πάντα φιλικά ε;

noname

Παράθεση από: apom στις 19 Οκτ 2013, 07:26:39 ΜΜ
Δυστηχώς ή ευτυχώς λέω ακριβώς αυτό που σκέφτομαι... δεν είμαι διπλωμάτης ούτε σκοπεύω να γίνω... κι εννοείται ότι σέβομαι τους πάντες... αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι τους αποδέχομαι κιόλας. Καμία σχέση το ένα με το άλλο. Ο σεβασμός ΔΕΝ συνεπάγεται αποδοχή... ξαφνικά να μου λεέι κάποιος ότι θα ευθύνομαι για την υποβάθμιση της Πληροφορικής ... υπάρχουν κάποια όρια... κι όταν είσαι άνετος μέσα στην θαλπωρή ενός Δημόσιου μανδύα είναι ωραίο να φιλοσοφείς... και να σε ενοχλεί το εάν η τυρόπιτα είναι τρίγωνη ή τετράγωνη... κι επαναλαμβάνω ότι συνομιλητές με εργοδότη το Δημόσιο ουτε θέλω ουτε με ενδιαφέρει να διαβάζουν τα γραφομενά μου... αλλά αν επιθυμούν να σχολιάζουν θα πρέπει να αναμένουν και την ανάλογη καυστική ανταπόδοση.

πάντα φιλικά ε;

Είμαι κι εγώ πληροφορικός του ιδιωτικού τομέα. Παρόλα αυτά βρίσκω ότι το ύφος σου δεν βοηθά στο να γίνει κάποιος διάλογος. Το ζήτημα της πληροφορικής στην εκπαίδευση δεν είναι δημόσιοι vs ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί. Αυτό αποπροσανατολίζει τη συζήτηση και το κυριότερο δεν προωθεί τον διάλογο έτσι ώστε να γίνουν εδώ μέσα δημιουργικές και παραγωγικές συζητήσεις. Τα προσωπικά ξεσπάσματα είναι ανθρώπινα αλλά δεν είναι απαραίτητα και βοηθητικά.

apom

και μετά από όλα αυτά κοιτάζω εδώ http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Neo-BMW-R-1200-GS-Adventure_98243.asp και ηρεμώ... καταραμένη φτώχια... μόνο 20 χιλιαρικάκια έχει... υπάρχει κανένας συμπασχων εδώ;

Αυτά είνια προβληματα ( να πούμε και καμιά μ.....α ε;)

Νίκος Αδαμόπουλος

#521
Παράθεση από: apom στις 19 Οκτ 2013, 06:45:13 ΜΜ
Διασύρω;; επειδή αναφέρω την πραγματικότητα;; και πως το είπες αυτό... θα φύγει; πως με κόβεις; πιστέυεις ότι με απασχολεί ιδιαίτερα; ... χτύπησες joker... δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος να παρακαλάω κατουρημένες ποδιές για να μου δώσουν δέκα δραχμές ούτε πιστεύω σε σαχλοσυνδικαλισμούς, ενώσεις της πλάκας και λαμόγιές... ούτε κλαίω επειδή με πήγαν στο δημοτικό ενώ έχω δέκα πτυχία... έχω μάθει να στηρίζομαι στα πόδια μου και να βρίσκω λύσεις στα πλαίσια της οικονομίας της αγοράς και τους άγραφους κανόνες που την διέπουν... άτομα που ζουν από το δημόσιο με αφήνουν απλά αδιάφορο... με ενδιαφέρουν οι 1500000 άνεργοι και οι εργαζόμενοι του Ιδιωτικού τομέα... αν δεν ανήκεις στους τελευταίους  μην ασχολείσαι μαζί μου...

και μάλλον το διασύρουν πρώτα αυτοί που το διδάσκουν με τον τρόπο που το διδάσκουν και κυρίως αυτοί που τους ανέχονται μην τυχόν και τους μαλώσει κανένας προιστάμενος... τα μωρά παιδιά!!! εκεί ψάξε για ενόχους...

Το ότι δεν καθόμαστε να απαντήσουμε στο κάθε φοβερό που γράφεις κάθε φορά, δεν σημαίνει ότι συμφωνούμε κιόλας... Κατά τα άλλα πραγματικά έχεις ξεφύγει... Δυστυχώς (το "τυ" με ύψιλον), η φασίζουσα γραφή σου δεν ταιριάζει σε εκπαιδευτικό, εκτός κι αν νομίζεις ότι εκπαιδευτικός (αυτο-)χαρακτηρίζεται οποιοδήποτε κάνει μάθημα...

Επειδή στα παραπάνω μηνύματά σου... αναφέρεσαι απαξιωτικά για αυτούς που διδάσκουν την ΑΕΠΠ στα δημόσια σχολεία, ας έχεις υπόψη σου ότι παρόμοια παραδείγματα για αμάθεια/ημιμάθεια/ασχετοσύνη/αρπαχτή/κλπ θα μπορούσαμε να αναφέρουμε και για τους φροντιστές... Γνωρίζω προσωπικά έναν μαθηματικό, έναν οικονομολόγο, έναν απόφοιτο ΙΕΚ, και έναν... τεχνικό Η/Υ χωρίς κανένα πτυχίο, που "κάνουν ΑΕΠΠ". Η άποψη του καθενός βασίζεται κάθε φορά σε ένα μικρό δείγμα ατόμων, οπότε θα έπρεπε να ξέρεις ότι επιστημονικά δεν μπορεί να τεκμηριωθεί κανένα συμπέρασμα για το ποιοι κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους... Εσύ απλά κάθε τόσο μπαίνεις στο Στέκι και χύνεις τη χολή σου. Τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο. Όλα τα άλλα που γράφεις είναι αοριστολογίες και αέρας κοπανιστός.

Και με την ευκαιρία, να πούμε ότι δεν έχουμε δει ακόμα καμία εκπαιδευτική σου παρέμβαση σχετικά με τη διδασκαλία της ΑΕΠΠ, ώστε να κρίνουμε και το δικό σου επίπεδο. Προς το παρόν, όλοι μας, εκπαιδευτικοί και μαθητές που συμμετέχουμε στο Στέκι, μόνο τα ορθογραφικά και συντακτικά λάθη σου βλέπουμε και το απαράδεκτο περιεχόμενο των μηνυμάτων σου.

Λευτέρης Δουκέρης

Το να δαιμονοποιείς και να κατατρέχεις το «καταραμένο δημόσιο» είναι ότι πιο εύκολο , άσε που είσαι και 100% μέσα στην μόδα και στις επιταγές της εποχής.
Η Παγκαλο-δαιμονοποίηση του δημόσιου σχολείου ας γίνει λοιπόν από τους λάτρεις του ιδιωτικού – νεοφιλελεύθερου δόγματος , ότι εμεις οι δημόσιοι λειτουργοί είμαστε η κατάρα .

Θα θυμίσω στον apom λοιπόν ότι οι συνάδερφοι παλεύουν σε μια τάξη τεχνολογικής με 20 – 22 - ... 27 άτομα με τουλάχιστον το 40% υπεραδιάφορους μαθητές , ενώ στα φροντιστήρια η δουλίτσα γίνεται με 1 – 2 ..... αντε 5 – 6 μαθητές , θεωρητικά πρόθυμους για μάθηση.

Εχε σε παρακαλώ το παραπάνω στο μυαλό σου.
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: apom στις 19 Οκτ 2013, 06:45:13 ΜΜ
Διασύρω;; επειδή αναφέρω την πραγματικότητα;; και πως το είπες αυτό... θα φύγει; πως με κόβεις; πιστέυεις ότι με απασχολεί ιδιαίτερα; ... χτύπησες joker... δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος να παρακαλάω κατουρημένες ποδιές για να μου δώσουν δέκα δραχμές ούτε πιστεύω σε σαχλοσυνδικαλισμούς, ενώσεις της πλάκας και λαμόγιές... ούτε κλαίω επειδή με πήγαν στο δημοτικό ενώ έχω δέκα πτυχία... έχω μάθει να στηρίζομαι στα πόδια μου και να βρίσκω λύσεις στα πλαίσια της οικονομίας της αγοράς και τους άγραφους κανόνες που την διέπουν... άτομα που ζουν από το δημόσιο με αφήνουν απλά αδιάφορο... με ενδιαφέρουν οι 1500000 άνεργοι και οι εργαζόμενοι του Ιδιωτικού τομέα... αν δεν ανήκεις στους τελευταίους  μην ασχολείσαι μαζί μου...

και μάλλον το διασύρουν πρώτα αυτοί που το διδάσκουν με τον τρόπο που το διδάσκουν και κυρίως αυτοί που τους ανέχονται μην τυχόν και τους μαλώσει κανένας προιστάμενος... τα μωρά παιδιά!!! εκεί ψάξε για ενόχους...

Τα ισοπεδώνεις όλα...

Γράφεις σε ένα forum και κατηγορείς του εργαζόμενους τους δημοσίου, και ειδικά αυτούς που συμμετέχουν στο στέκι, λες και είναι αυτοί τα λαμόγια, οι αργόσχολοι, οι κακοί, οι υπαίτιοι για την 'κατάργηση' του μαθήματος...Μπράβο, ήρθες στο σωστό μέρος...

ΔΕΝ είναι όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι έτσι apom....ΔΕΝ είναι! Δεν φταίνε αυτοί για αυτό που παθαίνει ο κλάδος μας και για αυτά που - εύχομαι να αποφύγουμε - θα υποστούμε εσύ, εγώ και όλα τα παιδιά των φροντιστηρίων...Και ιδίως η κοινότητα του στεκιού..

Με την επίθεση πους τους ασκείς, πες μου ένα λόγο , ένα κίνητρο που τους παρέχεις για να συνεχίσουν, όσοι συνεχίζουν, να προσπαθούν για το πανελλαδικό μάθημα..Ήμαρτον, βάζουμε τα χεράκια και βγάζουμε τα ματάκια μας

ΚΑΙ ΣΤΗ ΤΕΛΙΚΗ, το καλοκαίρι τι έκανες για να βοηθήσεις την κατάσταση?? Ξεκόλλα λοιπόν απο αυτή τη νοοτροπία, αλλά αν θες να κατηγορείς, να το κάνεις επώνυμα και συγκεκριμένα!! Αντρίκια!


G.S.

Συνάδελφοι, του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα (εγώ είμαι του ιδωτικού, σε φροντιστήρια) ας σοβαρευτούμε και ας δούμε το κοινό μας συμφέρον, που είναι η αναβάθμιση της πληροφορικής στο σχολεία και διατήρηση-αναβάθμισή της σαν πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Φαντάζομαι όλοι παρακολουθούμε μέσω του esos, alfavita κτλ ότι το υπουργείο δέχεται απο πολλές πλευρές πιέσεις και προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι αν αυτές οι πιέσεις αυξηθούν τότε οι επικεφαλείς του υποργείου θα αρχίσουν να μετράνε μέρες.
Ας αφήσουμε τις ενδοοικογενειακές αντιπαλότητες και ας δούμε πάλι πως μπορούμε να πιέσουμε και εμείς. Η ΠΕΚΑΠ ετοιμάζει κάτι; Η  ανοικτή συζήτηση "Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση"που έγινε στο ΠΑΠΕΙ έβγαλε τίποτα ενδιαφέρον; Υπάρχει καμία ενημέρωση;
Σιαφάκας Γιώργος
ΠΕ19