Αποστολέας Θέμα: Ημερήσια 2011  (Αναγνώστηκε 18782 φορές)

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 708
Απ: Ημερήσια 2011
« Απάντηση #45 στις: 23 Μαΐ 2011, 01:09:21 μμ »
Ναι για της επιλογής εννοούσα Παναγιώτη.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

serkef

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
Απ: Ημερήσια 2011
« Απάντηση #46 στις: 23 Μαΐ 2011, 01:10:45 μμ »
να ρωτήσω, συνήθως αν χρησιμοποιήσεις πίνακα, εκεί που δεν πρεπει (πχ θεμα Γ), πόσο σου κόβουν?

EleniK

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 708
Απ: Ημερήσια 2011
« Απάντηση #47 στις: 23 Μαΐ 2011, 01:11:43 μμ »
Φανταζομαι τις μονάδες της συνθήκης, δηλαδή 4 - 5 μονάδες.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3317
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Ημερήσια 2011
« Απάντηση #48 στις: 23 Μαΐ 2011, 01:15:27 μμ »
Ναι για της επιλογής εννοούσα Παναγιώτη.

off topic: ούτε επιλογής θα υπάρχει

kLee

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 92
Απ: Ημερήσια 2011
« Απάντηση #49 στις: 23 Μαΐ 2011, 01:18:13 μμ »
off topic: ούτε επιλογής θα υπάρχει
The upcoming technological singularity...everywhere except here!
Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3317
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Ημερήσια 2011
« Απάντηση #50 στις: 23 Μαΐ 2011, 01:24:20 μμ »
Λύσεις από ΠΕΚΑΠ
σχόλια ευπρόσδεκτα (όπως πάντα)

συγγνώμη για την αβλεψία

αναρτήθηκαν και για τα εσπερινά
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3948.msg41711#msg41711
« Τελευταία τροποποίηση: 23 Μαΐ 2011, 01:56:23 μμ από ptsiotakis »

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Απ: Ημερήσια 2011
« Απάντηση #51 στις: 23 Μαΐ 2011, 01:28:14 μμ »
Κάνανε και αυτοί ή αυτές το λάθος...στο Θέμα Γ...

Κώδικας: [Επιλογή]
ΣΒ <- (Β1 + Β2 + Β3)/3
Αν ΣΒ>=55 ΚΑΙ Β1>=50 ΚΑΙ Β2>=50 ΚΑΙ Β3>=50 ΤΟΤΕ
Εμφάνισε Όνομα, ΣΒ
Τέλος_αν
! ερώτημα Γ5
Αν ΣΒ < Μικ τότε
Μικ <- ΣΒ
Όνομα_μικ <- Όνομα
Τέλος_αν

Λύσεις από ΠΕΚΑΠ
σχόλια ευπρόσδεκτα (όπως πάντα)

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3317
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Ημερήσια 2011
« Απάντηση #52 στις: 23 Μαΐ 2011, 01:30:02 μμ »
« Τελευταία τροποποίηση: 23 Μαΐ 2011, 01:40:12 μμ από ptsiotakis »

themata

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 46
Απ: Ημερήσια 2011
« Απάντηση #53 στις: 23 Μαΐ 2011, 01:39:00 μμ »
να ρωτήσω πάλι γιατί μάλλον στο προηγουμενο ποστ μου δεν δοθηκε σημασια,

το Α4, σε ποιό σημείο του σχολικού βιβλίου αναφέρεται ως θεωρία ή παράδειγμα ή τελος πάντως υπάρχει κατι παρόμοιο?

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1450
  • There are always possibilities...
Απ: Ημερήσια 2011
« Απάντηση #54 στις: 23 Μαΐ 2011, 01:42:01 μμ »
Γενικά τα θέματα μου άρεσαν αρκετά. Ήταν εύκολα, αλλά είχαν και κάτι που τα έκανε ενδιαφέροντα.
Θετικό θεωρώ το γεγονός ότι έπεσε θεωρία - ίσως θα έπρεπε να έχει λιγότερες μονάδες - αλλά για μένα ένα θέμα καθαρής θεωρίας πρέπει πάντα να υπάρχει.
Νομίζω ότι στο θέμα Β2 θα διευκόλυνε την βαθμολόγηση αν είχαν ζητήσει τον πίνακα τιμών. Τώρα θέλει πολύ προσοχή.
Επίσης θα ήθελα ένα πιο δύσκολο υποερώτημα ή στο Γ ή στο Δ.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2351
Απ: Ημερήσια 2011
« Απάντηση #55 στις: 23 Μαΐ 2011, 01:42:32 μμ »
Δυστυχώς, το μάθημα μας "ξεχειλώνει" από γνώσεις που έχουμε αποκτήσει εμείς στον προγραμματισμό και δυστυχώς ζητώνται και στις εξετάσεις, ενώ δεν αναφέρονται ούτε κατά διάνοια στο σχολικό εγχειρίδιο
Η αβεβαιότητα ως προς το περιεχόμενο των θεμάτων αυξάνει με τα χρόνια, αν και τα περισσότερα φετινά θέματα ήταν πολύ κλασικά

Υ.Γ. Το μόνο ελαφρυντικό είναι ότι το Α3 προϊδέαζε κάποιον υποψιασμένο μαθητή για το πώς μπορεί να αντιμετωπίσει μια τέτοια περίπτωση
Κατά τα άλλα, τα θέματα Α4 και Α5 είναι αυτά στα οποία θα γίνει η σφαγή για τους μεγάλους βαθμούς
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1450
  • There are always possibilities...
Απ: Ημερήσια 2011
« Απάντηση #56 στις: 23 Μαΐ 2011, 01:45:39 μμ »
το Α4, σε ποιό σημείο του σχολικού βιβλίου αναφέρεται ως θεωρία ή παράδειγμα ή τελος πάντως υπάρχει κατι παρόμοιο?
Σελ. 31.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

spantoulis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 109
Απ: Ημερήσια 2011
« Απάντηση #57 στις: 23 Μαΐ 2011, 01:51:43 μμ »
να ρωτήσω πάλι γιατί μάλλον στο προηγουμενο ποστ μου δεν δοθηκε σημασια,

το Α4, σε ποιό σημείο του σχολικού βιβλίου αναφέρεται ως θεωρία ή παράδειγμα ή τελος πάντως υπάρχει κατι παρόμοιο?

Μεταβλητή<-- Έκφραση (2ο κεφάλαιο)
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

themata

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 46
Απ: Ημερήσια 2011
« Απάντηση #58 στις: 23 Μαΐ 2011, 01:53:25 μμ »
Σελ. 31.
ευχαριστώ,
απλά γίνεται μία γενική αναφορά στην εντολή εκχώρησης με τους τελεστές αλλά δεν το εφαρμόζουν κάπου
(δεν ξερω βεβαια στο τετραδιο του μαθητη αν εχει καποιο παραδειγμα)

επίσης να αναφερω σχετικά με το ποστ του spantoulis πως αναλογικά με την (σωστή) κλιμακωση των
τελευταιων ετων, που έκαναν τους μαθητες να "ψαχνονται" περισσοτερο, δεν είχαν κατι αξιολογο φετος.

και επίσης, δεν μίλησε κανεις για τα φροντιστήρια,
δλδ αποκλείεται στα σχολεία να γίνεται δουλειά εις βάθος? γιατί θαπρεπε να τα έχουμε στο απυροβλητο?

spantoulis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 109
Απ: Ημερήσια 2011
« Απάντηση #59 στις: 23 Μαΐ 2011, 02:01:09 μμ »

δλδ αποκλείεται στα σχολεία να γίνεται δουλειά εις βάθος? γιατί θαπρεπε να τα έχουμε στο απυροβλητο?

Φυσικά και δεν αποκλείεται. Και αυτό περιλαμβάνει ΚΑΙ τη διδασκαλία του ορισμού του τμηματικού προγραμματισμού, του υποπρογράμματος και της παραμέτρου υποπρογράμματος. Εκτός αν αυτό το θεωρούμε ρηχότητα ....
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική