ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

jtsop

Παράθεση από: apom στις 13 Σεπ 2013, 01:12:49 ΜΜ
κι επειδή ο επίσημος φορέας σε άκουσε ... ήδη τρέχει με τα χίλια ... για τα αυτονόητα... α!! ξέχασα ... πρέπει πρώτα να πάει κάποιος ΓΓ τον Γιωργάκη για πι πι... οπότε θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ...
!!!!!!

Παράθεση από: apom στις 13 Σεπ 2013, 01:12:49 ΜΜ
ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ ΓΥΡΩ ΣΑΣ;;... ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ - ΑΝΑΛΥΣΕΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;;; ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΩΣΗ!!!! ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ !!! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ... ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ... ΜΠΛΑ... ΜΠΛΑ... ΜΠΛΑ... ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΤΟΝ #%!^&* ΤΟΥΣ ΧΗΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΤΣΟΥΤΣΕΚΙ; ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΤΙ ΑΥΤΌ ΤΟ ΜΟΡΦΩΜΑ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΝ ΟΙ ΧΗΜΙΚΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΜΥΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ; ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΕΡΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ... ΝΑΙ!!!! ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ... ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.... Η ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ;;;
Τα λεγόμενά σου ισχυροποιούν τις θέσεις μας (ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ).

Javert

Παράθεση από: jtsop στις 14 Σεπ 2013, 04:22:41 ΠΜ
Δεν ήξερα ότι πρέπει να πάρω την έγκριση σου πρώτα. Πως ακριβώς επηρέασε αυτό τη μάχη;

Δυο ενστάσεις έχω σε αυτό:
Α) Η ΠΕΚΑΠ δήλωσε αντίθετη στις μετατάξεις.
Β) Όταν δεν ξέραμε τι θα γίνει στο λύκειο και είχαμε μείνει με ένα δίωρο επιλογής στην Α, η αίτηση μετάταξης του ΓΓ σε δημοτικό, δεν είναι ότι καλύτερο. Δίνει λάθος μηνύματα.

Παράθεση από: jtsop στις 14 Σεπ 2013, 04:22:41 ΠΜ
Αν το θέμα ήταν απλά και μόνο ποσοτικό, αντί για το 2-1-2 θα μας έβαζαν 6 ώρες  στη Γ Λυκείου. Προφανώς κάποιοι φοβούνται να δώσουν την επιλογή στους μαθητές να επιλέξουν Πληροφορική ή την επιστήμη τους.

Είναι και ποσοτικό. Η δευτεροβάθμια έχασε 1000 καθηγητές. Αν γίνουν και άλλες μετατάξεις, τότε δεν θα υπάρχουν καθηγητές να διδάξουν. Αν συνυπολογίσουμε ότι μέχρι το '15 (που αλλάζουν τα συνταξιοδοτικά)  πολλοί μη πτυχιούχοι πληροφορικής θα βγουν σε σύνταξη. Ότι και να κάνουμε, δεν θα υπάρχουν καθηγητές στα γυμνάσια και στα λύκεια να διδάξουν. Να διεκδικήσουν. Αναπληρωτές θα καλούν ελάχιστους καθώς η δευτεροβάθμια δεν λειτουργεί με εσπα. Άρα παίζει μεγάλο ρόλο η στροφή μας στα δημοτικά. Τεράστιο θα έλεγα.

Παράθεση από: jtsop στις 14 Σεπ 2013, 04:18:46 ΠΜ
ΥΓ: Με πρωτοβουλία μελών του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ υπήρξε κοινό ανακοινωθέν με τις άλλες ενώσεις (ΕΠΥ,ΕΠΕ,ΕΜΗΠΕΕ) παρά τις προσπάθειες διαφόρων ώστε να μην γίνει.

Μιας και πήρατε τέτοια πρωτοβουλία. Μπορείτε να δείτε τι πιθανότητες έχουν όλοι αυτοί να γίνουν μια ένωση;

Javert

Παράθεση από: aperdos στις 13 Σεπ 2013, 09:04:20 ΜΜ

Και ειλικρινά δεν με νοιάζει καθόλου αν η εξαδέρφη μου η θεολόγος με τα σεμινάρια των 200 ωρών θεωρείται το ίδιο πληροφορικός με εμένα με τα δύο πτυχία, το μεταπτυχιακό και το διδακτορικό. Άλλωστε και οι δυο το ίδιο υπηρετούμε, για το ίδιο αγωνιζόμαστε.


Όχι apedros, δεν συμφωνώ. Η θεολόγος με τις 200 ώρες δεν υπηρετεί το ίδιο με σένα. Η θεολόγος αυτή κοροϊδεύει τον εαυτό της και τους μαθητές της αν νομίζει ότι είναι ικανή να διδάξει πληροφορική εν έτη 2013, με 200 ώρες σεμιναρίου που έκανε πριν μια δεκαετία. Δεν έχει καμιά θέση στην πληροφορική. Γιατί είχε τόσα χρόνια, είτε να δώσει κατατακτήριες και να πάρει ένα πτυχίο πληροφορικής, είτε να κάνει ένα μεταπτυχιακό στην πληροφορική. Όσοι και όσες έμειναν αποκλειστικά στο σεμινάριο των 200 ωρών και δεν δυνάμωσαν  - εμπλούτισαν τις γνώσεις τους, να πάνε να διδάξουν αντικείμενα των πτυχίων τους.
Και επειδή είπες για αγώνα. Δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο. Κανείς τους δεν πρέπει να συμμετείχε σε οποιοδήποτε μορφή (ακόμα και στη συλλογή υπογράφων), γιατί γνωρίζουν και οι ίδιοι ότι δεν είναι πληροφορικοί. Αντίθετα έσπευσαν οι περισσότεροι να πάρουν ώρες του κανονικού πτυχίου τους.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Μία ερώτηση θέλω να  κάνω για να καταλάβω κάτι που δεν ξέρω..

Τι γίνεται με την Πληροφορική στα δημοτικά; Δηλαδή, σε ποιες τάξεις διδάσκεται, πόσες ώρες και σε ποια σχολεία;

Μπορεί κάποιος να μου το διευκρινήσει;

Γιάννης Αναγνωστάκης

Επίσης προς jtsop

Γιατί δεν αλλάζετε το καταστατικό της ένωσης έτσι ώστε να μπορούν να συμμετέχουν ενεργά και καθηγητές που δούλευουν (και ελπίζω και στο μέλλον) σε φροντιστήρια; Καθηγητές δεν είναι και αυτοί; Ενεργά σημαίνει όχι ως πάρεδρα μέλη, αλλά να μπορούν να ψηφίζουν και θέτουν και υποψηφιότητα...

Και αν υπάρχει θέμα καθαρότητας του κλάδου, μπορείτε να ζητήσετε πτυχίο ή άδεια διδασκαλίας για να μην μπορεί να γραφτεί ο κάθε αλεξιπτωτιστής..

NiColas1957

Παράθεση από: jtsop στις 14 Σεπ 2013, 04:18:46 ΠΜ
.......
ΥΓ: Με πρωτοβουλία μελών του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ υπήρξε κοινό ανακοινωθέν με τις άλλες ενώσεις (ΕΠΥ,ΕΠΕ,ΕΜΗΠΕΕ) παρά τις προσπάθειες διαφόρων ώστε να μην γίνει.


Παράθεση
.... Αν το θέμα ήταν απλά και μόνο ποσοτικό, αντί για το 2-1-2 θα μας έβαζαν 6 ώρες  στη Γ Λυκείου. Προφανώς κάποιοι φοβούνται να δώσουν την επιλογή στους μαθητές να επιλέξουν Πληροφορική ή την επιστήμη τους.

Για να καταλάβω, εξήγησέ μου σε παρακαλώ, γιατί εσύ προφανώς τα έζησες από πιο κοντά.
Όταν λες ότι κάποιοι προσπάθησαν να μην βγει κοινή ανακοίνωση, εννοείς άτομα από τον κλάδο ή αναφέρεσαι σε ανθρώπους έξω από το κλάδο.  Προσπάθησαν κάποιοι πληροφορικοί να μην βγει η ανακοίνωση, πχ κάποιοι που θεωρούν τον εαυτό τους Μηχανικό ή αναφέρεσαι σε άλλες ειδικότητες πχ Χημικούς ή απλά σε συμβούλους του Υπουργείου που δεν ήθελαν να εκτεθούν μπροστά σε μια τέτοια ανακοίνωση.  Ποιοι το προσπάθησαν?

Δεύτερον, όταν λες «κάποιοι» φοβούνται» αναφέρεσαι στην γνωστή σε όλους «ένωση» άρα και ειδικότητα ή υπάρχει και γενικότερο ζήτημα με άλλες ειδικότητες.
Τι εκτίμηση υπάρχει ας πούμε για το πώς αντιδρούν ειδικότατες όπως πχ οι μαθηματικοί ή οι φυσικοί.  Έγινε κάποια επαφή και τι κλίμα αντιμετωπίσατε, υπάρχει διάθεση στήριξης από μεριάς τους?  Τους είναι αδιάφορο?  Είναι αντίθετοι?  Τι?
Ρωτώ γιατί λογικά κάποιοι προτείνουν να ζητηθεί ας πούμε η στήριξη των μαθηματικών, αλλά από την άλλη καλό είναι να ξέρουμε και τι πραγματικά γίνετε και ποιες είναι οι διαθέσεις των φορέων τους.

Ξέρω ότι παρακολουθούν και τα trolls , αν θέλεις μου απαντάς με PM, αλλά από την άλλη καλό είναι και κάποια πράγματα να ειπωθούν ψύχραιμα μεν (τώρα που κρύωσε κάπως το πράγμα), αλλά και ανοιχτά ώστε να τα γνωρίζουμε όλοι.

ν


Σπύρος Δουκάκης

Συνάδελφοι,

η ΠΕΚΑΠ, χρειάζεται να αλλάξει τον τίτλο της σε ΠΕΚΑΠΔ(ημοσίου).

η ΕΠΕ, χρειάζεται να αλλάξει τον τίτλο της σε ΕΠΕΔ(ημοσίου).

Οι ενώσεις αυτές ασχολούνται καθαρά με θέματα του δημοσίου και δεν ενδιαφέρονται για το τι γίνεται έξω από το Δημόσιο.

Δυστυχώς και ο χώρος που γράφουμε θα μπορούσε να λέγεται Το Στέκι των Καθηγητών Πληροφορικής Δημοσίου κια Ιδωτικού Τομέα.

Το κάθε μέλος των ΔΣ που του δόθηκε η ευκαιρία να συνεισφέρει στην βελτίωση θεμάτων που άπτονται του καταστατικού της ένωσης στην οποία ανήκει, κάνει το εξής:

Περιχαρακώνει όσο μπορεί περισσότερο τον χώρο του, πιστεύοντας ότι είναι άτρωτος και έχει μία μαγική πανοπλία όπως στα video games, η οποία κρατάει για πάντα.

Είμαστε γελασμένοι.

Είμαστε γελασμένοι διότι τα μέλη του ΣΕΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών) δεν ασχολούνται με τα πτυχία, αλλά το αποτέλεσμα. Δεν έχουν υποχρεωτικά προγραμματιστές, αναλυτές κ.α. με πτυχία πληροφορικής. Έχουν ανθρώπους που τους κάνουν την δουλειά.
Όσο περιχαρακώνεται ο κλάδος, τόσο δυσκολεύει η κατάσταση.
Φυσικοί, Χημικοί, Βιολόγοι είναι μία γροθιά. Μοιράζονται τις ώρες και όλοι είναι ευχαριστημένοι. Εμείς με ποιον έχουμε κοινό μέτωπο. Όχι απλώς δεν έχουμε κοινό μέτωπο, αλλά πολεμάμε ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ τους καθηγητές πληροφορικής (ΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ) που δεν έχουν πτυχίο πληροφορικής. ΕΛΕΟΣ!!!

Θα μου πείτε δεν είναι καλή η περιχαράκωση του κλάδου, η διασφάλιση των δικαιωμάτων μας;
Απάντηση: Εξαρτάται από την οπτική που το βλέπουμε.

Τέλος είναι καλό τα μέλη του ΔΣ να γνωρίζουν την ιστορία των ενώσεων και μετά να γράφουν.
Ξεχνάμε φαίνεται ότι το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ έχει ζητήσει από τις άλλες ενώσεις να μην έχουν πρωτεύοντα ρόλο σε θέματα της σχολικής εκπαίδευσης και να μην παίρνουν πρωτοβουλίες, ώστε να εμφανίζεται μόνο μία ένωση στους επίσημους συνομιλητές.
Ξεχνάμε φαίνεται ότι το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ έχει ζητήσει από τις άλλες ενώσεις να ασχολούνται με το θέμα της σχολικής εκπαίδευσης μόνο όταν το ζητάει η ΠΕΚΑΠ.

Και ω του θαύματος. Οι άλλες ενώσεις με καλή διάθεση συμφώνησαν.

Συνεπώς, τα μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ δεν πήραν πρωτοβουλίες αγαπητέ ΓΓ. Τα μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ είχαν υποχρέωση να κάνουν αυτά (τα ελάχιστα) που έκαναν. Είναι αυτονόητο ότι έπρεπε να τα κάνουν... Και εκεί χρειαστήκατε την βοήθεια των υπολοίπων...

Συνεπώς, τα μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ δεν ήταν τα πρώτα που σκέφτηκαν ότι χρειάζονται οι πανεπιστημιακοί. Τα μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ ήταν τα πρώτα που σκέφτηκαν ότι χρειάζονται οι πανεπιστημιακοί όταν κατάλαβαν ότι δεν τους υπολογίζει κανείς. Γιατί όσο φορούσατε την αόρατη πανοπλία δεν είχατε την ανάγκη των πανεπιστημιακών. Και εκεί χρειαστήκατε βοήθεια...

Ως μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ δεν μπορείτε ακόμα να συνειδητοποιήσετε ότι η ΠΕΚΑΠ είναι η μόνη ένωση στο χώρο των θετικών επιστημών, που είναι αποκομμένη και ανεξάρτητη από τους επιστήμονες του χώρου της πληροφορικής. Γιατί χρειαζόταν αυτή η ένωση; Ποιο ήταν το διακύβευμα και δεν μπορούσε ο χώρος της πληροφορικής να ζήσει χωρίς αυτή την ένωση;

Δείτε ενώσεις και θα καταλάβατε πόσο μακριά ζείτε από την πραγματικότητα: ΕΜΕ, ΕΕΦ, ΕΕΧ, ΠΕΒ, ενώ η πληροφορική;

Της θυμίζω για όσους δεν θυμούνται:

Παράθεση
(δεν είναι ώρα βέβαια να σχολιάσουμε ότι υπάρχουν ... φορείς... που εργάζονται ΓΙΑ ΕΜΑΣ. Ας μπορέσουν κάποια στιγμή να συνεργαστούν και να βρεθούν κάτω από μία ομπρέλα)...

e-TEE, Τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας - ΤΕΕ
HePIS, Ελληνικό Δίκτυο Επαγγελματιών Πληροφορικής
Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων, Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής και Επικοινωνιών
Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων Η/Υ και Πληροφορικής – ΕΠΥ
Ένωση Ελλήνων Χρηστών και Φίλων ΕΛ/ΛΑΚ   
Ένωση Μηχανικών Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδος - ΕΜηΠΕΕ
Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας – ΕΠΕ
Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση - ΕΤΠΕ
Πανελλήνια Ένωση Ιδιοκτητών Εκπαιδευτηρίων Πληροφορικής - ΠΕΙΕΠ
Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής - ΠΕΚΑΠ
Πανελλήνιος Σύλλογος Πληροφορικής Δημοσίου - ΠΑΣΥΠΛ
Σύλλογος Τεχνολόγων Μηχανικών Πληροφορικής - ΣΤΕΜΠ
Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας - ΣΕΠΕ

P.Tsiotakis

μια ένωση, πολλοί τομείς, ενιαία δραστηριότητα

με τέτοια ανομοιογένεια, δεν υπάρχει καθαρότητα

ας αφήσουμε λίγο στην άκρη τις -προσωρινές- ωρίτσες μας και ς δούμε τη μεγάλη εικόνα

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 14 Σεπ 2013, 12:54:13 ΜΜ
μια ένωση, πολλοί τομείς, ενιαία δραστηριότητα

με τέτοια ανομοιογένεια, δεν υπάρχει καθαρότητα

ας αφήσουμε λίγο στην άκρη τις -προσωρινές- ωρίτσες μας και ς δούμε τη μεγάλη εικόνα

++++

jtsop

Παράθεση από: Javert στις 14 Σεπ 2013, 08:54:17 ΠΜ
Δυο ενστάσεις έχω σε αυτό:
Α) Η ΠΕΚΑΠ δήλωσε αντίθετη στις μετατάξεις.
Η ΠΕΚΑΠ δήλωσε αντίθετη στις ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ (με την ορθή έννοια του όρου) μετατάξεις, αποσπάσεις, μεταθέσεις. Για τις μετατάξεις σε διοικητικές θέσεις και στα δημοτικά, εφόσον έχουν προηγηθεί αιτήσεις προτίμησης όσων επιθυμούν να μεταταγούν δεν έχουμε λόγο να είμαστε αντίθετοι. Τώρα βεβαία η προχειρότητα με την οποίο έγιναν οι μετατάξεις και η μη ανακοίνωση των μορίων προφανώς εγείρουν θέματα για την όλη διαδικασία. Επιπλέον η ΠΕΚΑΠ έχει θέσει το θέμα της μη υλοποίησης μέχρι στιγμής των εθελοντικών μετατάξεων.

Παράθεση από: Javert στις 14 Σεπ 2013, 08:54:17 ΠΜ
Β) Όταν δεν ξέραμε τι θα γίνει στο λύκειο και είχαμε μείνει με ένα δίωρο επιλογής στην Α, η αίτηση μετάταξης του ΓΓ σε δημοτικό, δεν είναι ότι καλύτερο. Δίνει λάθος μηνύματα.
Δε νομίζω ότι δίνει οποιοδήποτε μήνυμα σε κανέναν, άλλωστε υπήρχαν άλλα 8 άτομα στο ΔΣ που εξ' όσων γνωρίζω δεν έκαναν καν αίτηση.

Παράθεση από: Javert στις 14 Σεπ 2013, 08:54:17 ΠΜ
Είναι και ποσοτικό. Η δευτεροβάθμια έχασε 1000 καθηγητές. Αν γίνουν και άλλες μετατάξεις, τότε δεν θα υπάρχουν καθηγητές να διδάξουν. Αν συνυπολογίσουμε ότι μέχρι το '15 (που αλλάζουν τα συνταξιοδοτικά)  πολλοί μη πτυχιούχοι πληροφορικής θα βγουν σε σύνταξη. Ότι και να κάνουμε, δεν θα υπάρχουν καθηγητές στα γυμνάσια και στα λύκεια να διδάξουν. Να διεκδικήσουν. Αναπληρωτές θα καλούν ελάχιστους καθώς η δευτεροβάθμια δεν λειτουργεί με εσπα. Άρα παίζει μεγάλο ρόλο η στροφή μας στα δημοτικά. Τεράστιο θα έλεγα.
Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι μια περίπτωση ήταν η μετάταξη κάποιων, αλλά κανείς δεν μπορούσε να γνωρίζει τι θα συνέβαινε αν τον Σεπτέμβρη είχαμε 1000 άτομα ΠΕ 19-20 στη Δευτεροβάθμια χωρίς ώρες.
Κάθε χρόνο βγαίνουν περίπου 10-20 ΠΕ19-20 στη σύνταξη, σε όλη την Ελλάδα, καταλαβαίνεις ότι δεν κάνει καμία ουσιαστική διαφορά.

Παράθεση από: Javert στις 14 Σεπ 2013, 08:54:17 ΠΜ
Μιας και πήρατε τέτοια πρωτοβουλία. Μπορείτε να δείτε τι πιθανότητες έχουν όλοι αυτοί να γίνουν μια ένωση;
Δε νομίζω ότι υπάρχουν πιθανότητες, όσο μπορούμε όμως τουλάχιστον στα θέματα της εκπαίδευσης να είμαστε ενωμένοι δεν υπάρχει θέμα.

jtsop

Παράθεση από: janag79 στις 14 Σεπ 2013, 11:31:24 ΠΜ
Μία ερώτηση θέλω να  κάνω για να καταλάβω κάτι που δεν ξέρω..

Τι γίνεται με την Πληροφορική στα δημοτικά; Δηλαδή, σε ποιες τάξεις διδάσκεται, πόσες ώρες και σε ποια σχολεία;

Μπορεί κάποιος να μου το διευκρινήσει;
Στα σχολεία με  ΕΑΕΠ (περίπου 1300 σε όλη την Ελλάδα) έχουμε
1 ώρα στην Α και Β
2 ώρες από Γ μέχρι ΣΤ
συν τις ώρες που μπορούν να υπάρχουν στο ολοήμερο

jtsop

Παράθεση από: janag79 στις 14 Σεπ 2013, 11:38:38 ΠΜ
Επίσης προς jtsop

Γιατί δεν αλλάζετε το καταστατικό της ένωσης έτσι ώστε να μπορούν να συμμετέχουν ενεργά και καθηγητές που δούλευουν (και ελπίζω και στο μέλλον) σε φροντιστήρια; Καθηγητές δεν είναι και αυτοί; Ενεργά σημαίνει όχι ως πάρεδρα μέλη, αλλά να μπορούν να ψηφίζουν και θέτουν και υποψηφιότητα...

Και αν υπάρχει θέμα καθαρότητας του κλάδου, μπορείτε να ζητήσετε πτυχίο ή άδεια διδασκαλίας για να μην μπορεί να γραφτεί ο κάθε αλεξιπτωτιστής..

Είναι κάτι που το έχουμε συζητήσει στο ΔΣ και δεν είχαμε καταλήξει. Νομίζω ότι με την προϋπόθεση ύπαρξης άδειας διδασκαλίας από το υπουργείο λύνεται το θέμα. Είναι απόφαση που πρέπει να παρθεί από ΓΣ και θα το θέσω στην επόμενη γενική συνέλευση.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: jtsop στις 14 Σεπ 2013, 03:09:25 ΜΜ
Είναι κάτι που το έχουμε συζητήσει στο ΔΣ και δεν είχαμε καταλήξει. Νομίζω ότι με την προϋπόθεση ύπαρξης άδειας διδασκαλίας από το υπουργείο λύνεται το θέμα. Είναι απόφαση που πρέπει να παρθεί από ΓΣ και θα το θέσω στην επόμενη γενική συνέλευση.

Αυτό είναι θετικό..Γιάννη υπάρχει προγραμματισμός για κάποια επόμενη γενική συνέλευση σύντομα; Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά θέματα που πρέπει να συζητηθούν και ο κόσμος θέλει να ενημερωθεί

jtsop

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 14 Σεπ 2013, 12:47:41 ΜΜ
Είμαστε γελασμένοι διότι τα μέλη του ΣΕΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών) δεν ασχολούνται με τα πτυχία, αλλά το αποτέλεσμα. Δεν έχουν υποχρεωτικά προγραμματιστές, αναλυτές κ.α. με πτυχία πληροφορικής. Έχουν ανθρώπους που τους κάνουν την δουλειά.
Όσο περιχαρακώνεται ο κλάδος, τόσο δυσκολεύει η κατάσταση.
Φυσικοί, Χημικοί, Βιολόγοι είναι μία γροθιά. Μοιράζονται τις ώρες και όλοι είναι ευχαριστημένοι. Εμείς με ποιον έχουμε κοινό μέτωπο. Όχι απλώς δεν έχουμε κοινό μέτωπο, αλλά πολεμάμε ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ τους καθηγητές πληροφορικής (ΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ) που δεν έχουν πτυχίο πληροφορικής. ΕΛΕΟΣ!!!
Γιατί δεν ισχύει το ίδιο με τους Δικηγόρους, Πολιτικούς Μηχανικούς, Δικηγόρους, Αρχιτέκτονες κλπ? Γιατί το κράτος θέτει συγκεκριμένα κριτήρια για να μπορείς να ασκείς διάφορες δραστηριότητες. Δοκίμασε με το πτυχίο σου να πας να ανοίξεις κομμωτήριο και πες μου αν τα κατάφερες.


Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 14 Σεπ 2013, 12:47:41 ΜΜ
Τέλος είναι καλό τα μέλη του ΔΣ να γνωρίζουν την ιστορία των ενώσεων και μετά να γράφουν.
Ξεχνάμε φαίνεται ότι το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ έχει ζητήσει από τις άλλες ενώσεις να μην έχουν πρωτεύοντα ρόλο σε θέματα της σχολικής εκπαίδευσης και να μην παίρνουν πρωτοβουλίες, ώστε να εμφανίζεται μόνο μία ένωση στους επίσημους συνομιλητές.
Ξεχνάμε φαίνεται ότι το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ έχει ζητήσει από τις άλλες ενώσεις να ασχολούνται με το θέμα της σχολικής εκπαίδευσης μόνο όταν το ζητάει η ΠΕΚΑΠ.
Ποτέ δεν ζήτησε κάτι τέτοιο η ΠΕΚΑΠ και προφανώς δεν θα το δεχόντουσαν οι άλλες ενώσεις, αλλά αφού πλέον όλοι αναγνωρίζουν το ρόλο της ΠΕΚΑΠ στην εκπαίδευση και για να ενισχύσουν τον κλάδο μας υπάρχει προσπάθεια να ενώσουμε τις φωνές μας σε αυτά που συμφωνούμε και στα υπόλοιπα μπορεί η κάθε ένωση να έχει ανεξάρτητη δραστηριότητα.


Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 14 Σεπ 2013, 12:47:41 ΜΜ
Και ω του θαύματος. Οι άλλες ενώσεις με καλή διάθεση συμφώνησαν.

Συνεπώς, τα μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ δεν πήραν πρωτοβουλίες αγαπητέ ΓΓ. Τα μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ είχαν υποχρέωση να κάνουν αυτά (τα ελάχιστα) που έκαναν. Είναι αυτονόητο ότι έπρεπε να τα κάνουν... Και εκεί χρειαστήκατε την βοήθεια των υπολοίπων...
Ελάχιστα ε? Θα ενημερώσω και τη σύζυγο η οποία έχει διαφορετική άποψη.

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 14 Σεπ 2013, 12:47:41 ΜΜ
Συνεπώς, τα μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ δεν ήταν τα πρώτα που σκέφτηκαν ότι χρειάζονται οι πανεπιστημιακοί. Τα μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ ήταν τα πρώτα που σκέφτηκαν ότι χρειάζονται οι πανεπιστημιακοί όταν κατάλαβαν ότι δεν τους υπολογίζει κανείς. Γιατί όσο φορούσατε την αόρατη πανοπλία δεν είχατε την ανάγκη των πανεπιστημιακών. Και εκεί χρειαστήκατε βοήθεια...
Για όσους δεν γνωρίζουν η ΕΕΧ είναι ΝΠΔΔ (ούτε η ΠΕΦ, ούτε η ΕΜΕ, ούτε η ΕΕΦ το έχουν καταφέρει αυτό).


Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 14 Σεπ 2013, 12:47:41 ΜΜ
Ως μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ δεν μπορείτε ακόμα να συνειδητοποιήσετε ότι η ΠΕΚΑΠ είναι η μόνη ένωση στο χώρο των θετικών επιστημών, που είναι αποκομμένη και ανεξάρτητη από τους επιστήμονες του χώρου της πληροφορικής. Γιατί χρειαζόταν αυτή η ένωση; Ποιο ήταν το διακύβευμα και δεν μπορούσε ο χώρος της πληροφορικής να ζήσει χωρίς αυτή την ένωση;

Δείτε ενώσεις και θα καταλάβατε πόσο μακριά ζείτε από την πραγματικότητα: ΕΜΕ, ΕΕΦ, ΕΕΧ, ΠΕΒ

Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι οι ενώσεις των χημικών, φυσικών, μαθηματικών, φιλολόγων κλπ
α) έχουν κατά απόλυτη πλειοψηφία μέλη (που τουλάχιστον στην Ελλάδα) εργάζονται στην εκπαίδευση και
β) για να εργαστούν ως καθηγητές πρέπει να έχουν και το αντίστοιχο πτυχίο

Στην Πληροφορική δεν ισχύει ούτε το α ούτε το β.

gkatsion

Αγαπητοί Συνάδελφοι, για να κάνω λίγο τον συνήγορο του διαβόλου,

Συνεχίζεται το θέατρο του παραλόγου μεταξύ μας...

Εγώ προσπαθώ να καταλάβω και τους ιδιωτικούς συναδέλφους, που είναι εν δυνάμει άνεργοι σε 2 χρόνια,
αλλά προσπαθήστε να καταλάβετε και εσείς κάποιους από εμάς τους δημόσιους.

για παράδειγμα, ο αγαπητός Γ.Γ της ΠΕΚΑΠ με τον οποίο συνομιλήτε, εκπροσωπεί μία ένωση με τεράστια προβλήματα,
λόγω εποχής, νέου λυκείου, πανελλαδικού μαθήματος, εθελοντικών - μετομαχαιριστολαιμο- μετατάξεων...

σας το λέω αλήθεια εγώ στη θέση του θα είχα παραιτηθεί από την ΠΕΚΑΠ, και θα σας εξηγήσω το γιατί:
1) να μάχομαι; όσο μπορώ;  και από απόσταση πολλές φορές για το καλό της επιστήμης;
2) να κάθομαι να σκάω για το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα;
3) να απολογούμαι που έκανα μετάταξη, για να μην μου την κάνουν αυτοί, και βρεθώ οπουδήποτε ή σπίτι μου;
4) να αλλάζω δουλειά από καθηγητής της επιστήμης της πληροφορικής ΑΕΠΠ, σε δασκαλάκο στην καλύτερη;
5) ή και τραπεζοκόμο - φύλακα - μάγειρα - σερβιτόρο στο ολοήμερο;
6) και να συνεχίζω υποτίθεται να πρέπει να εξηγήσω σε διάφορες μεριές, το γιατί κάνει η ΠΕΚΑΠ κάποια πράγματα;
7) τι άλλο να αναφέρω, αν ο κάθε επιστήμονας με πτυχία, προϋπηρεσίες, διαγωνισμούς, επαρχία και άλλα
είναι τυχερός που θα είναι τραπεζοκόμος, και θέλετε τόσο πολύ την ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟ θέση του,
που τα επόμενα 2-3 χρόνια μπορεί να καταργηθεί συγχαρητήρια...

Δεν γνωρίζω τον Γιάννη Τσοπόκη, έχω διαβάσει για αυτόν στο ΣΤΕΚΙ και στο PDE, από μέτρια έως πολύ
άσχημα σχόλια, δεν ξέρω αν είναι καλός ή όχι σε αυτό που κάνει, δεν ξέρω αν αντιπροσωπεύει αυτούς που
πρέπει και με τον τρόπο που πρέπει, αλλά ένα δεν καταλαβαίνω.....

γιατί το κάνεις κύριε Γ.Γ; τωρινέ τραπεζοκόμε όπως εγώ; για να πάρεις το βραβείο της ανοιχτής παλάμης από
τους υπολοίπους δημοσίους και ιδιωτικούς; που σε βάζουνε βοηθό δασκάλου λόγω ελλείψεων στους ΠΕ70;

Υ.Γ. Ένας δημόσιος προνομιούχος συνάδελφος επιστήμονας,
       ή αλλιώς μαμόθρευτο - γατάκι για κάποιους από εσάς

ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ