help

Ξεκίνησε από Nibal, 01 Ιουν 2009, 05:59:59 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Nibal

geia sas!tha ithela na rwtisw kati wste na lithei i aporia mou.tha mporouse kapoios na me enimerwsei sxetika me 
to aei pliroforikis stin thessaloniki?thelw na mathw osa perissotera ginete gia tn sxoli autin dioti elpizw na perasw ekei.einai sxetika mia diskoli sxoli?

iliasthes

Εννοείς του Αριστοτελείου ή του Μακεδονίας; (Εφαρμοσμένης Πληροφορικής).

Nibal

Με συνχωρείτε που δεν το διευκρίνησα.Το αριστοτέλειο εννοώ.Μπορείτε να με ενημερώσετε?

anasta

ΟΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ....
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΣΚΟΛΟ Κ ΕΥΚΟΛΟ.
ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ.

ΠΑΝΤΩΣ ΟΠΟΙΟΝ ΦΟΙΤΗΤΗ Ή ΑΠΟΦΟΙΤΟ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΕΙ Ή ΤΕΙ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ Η ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ...  ::)


gpapargi

Nibal νομίζω πως δε το ξεκινάς καλά το πράγμα. Τι πάει να πει αν είναι δύσκολη; Δηλαδή αν είναι δύσκολη δε θα πας εκεί και θα πας σε κάποια άλλη που είναι εύκολη;

Αυτό που θα πρέπει να σε νοιάζει είναι αν είναι καλή δηλαδή αν έχει καλό επίπεδο, καλούς καθηγητές και αν μαθαίνεις πράγματα.

Για τη δυσκολία όντως ο καθένας έχει την τάση να ισχυρίζεται ότι η σχολή του είναι η δυσκολότερη γιατί έτσι παίρνει μεγαλύτερο credit για αυτό που έκανε. Βασικά είναι ένας έμμεσος τρόπος για να ευλογήσει τα γένια του και να πει ότι έκανε κάτι σημαντικό. Προσωπικά θεωρώ σχολες όπως το μαθηματικό και το φυσικό δυσκολότερες από ότι την πληροφορική και τους ηλεκτρολόγους, δηλαδή δε σημαίνει ότι τα υψηλότερα μόρια κάνουν τη σχολή δυσκολότερη. Είναι όμως προσωπική άποψη αυτό.   

Αλλά ξαναλέω ότι θεωρώ μέγα λάθος νοοτροπίας το να ξεκινάς από το αν μια σχολή είναι δύσκολη.

evry

Παράθεση από: anasta στις 11 Ιουν 2009, 09:33:37 ΠΜ
ΟΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ....
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΣΚΟΛΟ Κ ΕΥΚΟΛΟ.
ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ.
Επέτρεψε μου να διαφωνήσω , υπάρχουν τμήματα σοβαρά και υπάρχουν και τμήματα της πλάκας. Δεν μιλάω για πληροφορική μόνο ούτε εξετάζω θέμα ΑΕΙ/ΤΕΙ

Παράθεση
ΠΑΝΤΩΣ ΟΠΟΙΟΝ ΦΟΙΤΗΤΗ Ή ΑΠΟΦΟΙΤΟ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΕΙ Ή ΤΕΙ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ Η ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ...  ::)
συμφωνώ απόλυτα και είναι πολύ απλό για τι συμβαίνει αυτό. Για ρώτησε έναν φοιτητή που έχει περάσει σε ένα περιφερειακό ΤΕΙ με πολύ χαμηλή βάση πως του φαίνεται το τμήμα. Φυσικά θα σου πει δύσκολο. Γιατί όμως του φαίνεται δύσκολο? Μήπως επειδή για να μπει εκεί θα έγραψε 04-05 μαθηματικά και δεν ξέρει να λύσει ούτε ένα σύστημα με 3 αγνώστους? Μα σε αυτόν τον φοιτητή και η μέθοδος των τριών δύσκολη θα του φανεί.
Το ότι ένα τμήμα χαρακτηρίζεται δύσκολο από κάποιους δε σημαίνει ότι το τμήμα είναι δύσκολο. Σημαίνει ότι οι φοιτητές αυτοί δεν έχουν το απαραίτητο υπόβαθρο να παρακολουθήσουν τα μαθήματα και δεν έπρεπε εξαρχής να μπουν σε αυτό το τμήμα
    Λοιπόν να ξεκαθαρίσουμε αν είναι στραβός ή γυαλός ή εμείς στραβά αρμενίζουμε. Αντικειμενική κρίση για το αν ένα τμήμα είναι δύσκολο ή όχι μπορεί να έχει μόνο κάποιος ο οποίος έχει περάσει από 4-5 διαφορετικές σχολές και βλέπει συγκριτικά τι γίνεται.

Ας πάρουμε για παράδειγμα το τμήμα ΗΜΜΥ του ΕΜΠ. Πιστεύει κανείς ότι είναι δύσκολο? Εγώ μάλλον θα έλεγα πανεύκολο και να η ζωντανή απόδειξη

http://www.cs.berkeley.edu/~costis/academic.html

Αυτός ο φοιτητής τέλειωσε το πολυτεχνείο με 9,98/10. Φαντάζομαι ότι δεν θα του φάνηκε και πολύ δύσκολη σχολή :D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pinxas

Ρε παιδιά είναι απλό....Συνήθως ΗΜΜΥ ΕΜΠ(όπως και σε άλλες υψηλόβαθμες σχολές) περνάνε μερικοί απο τους καλύτερους μαθητές κάθε σχολικής τάξης που κάνουμε εμείς μάθημα...

Φανταστείτε να είχατε μια σχολική τάξη με 25 άριστους μαθητές. Πόσο όμορφο μάθημα θα γινότανε και πόσο θα κέρδιζαν οι μαθητές με την συναναστροφή τους με άλλους άριστους μαθητές.

Αυτό συμβαίνει σε σχολές όπως το ΗΜΜΥ ΕΜΠ. Συναγωνίζεσαι, αλλά και κάνεις παρέα, παίζεις παιχνίδια, συζητάς με μερικούς απο τους καλύτερους της γενιάς σου(έστω με το υπάρχον σύστημα αξιολόγησης και τα προβλήματά του).

Δεν είναι το ίδιο...με το να έκανες όλα αυτά που προανέφερα με μέτριους γνωστικά μαθητές....

evry

Περνάνε εκεί οι καλύτεροι μαθητές μας? Δεν είμαι τόσο σίγουρος για αυτό. Γιατί αυτοί που περνάνε είναι όσοι γράφουν καλά ΑΟΔΕ, Φυσική (της πλάκας), Μαθηματικά Γενικής (της πλάκας) και έκθεση. Αυτοί που ξέρουν πως να αριστεύσουν με το υπάρχον σύστημα. Αυτό δε σημαίνει ότι είναι και οι καλύτεροι. Σίγουρα οι 10-20 πρώτοι σε αυτή τη σχολή είναι από τους καλύτερους. Υπάρχουν όμως και καμιά 300αριά ακόμα φοιτητές. Οι περισσότεροι από αυτούς δεινοπαθούν να περάσουν τα προγραμματιστικά μαθήματα. Έχουν την εντύπωση ότι είναι όπως τα άλλα και διαβάζουν στην εξεταστική μήπως και πέσει ο ίδιος αλγόριθμος. Πολλοί από αυτούς που πέρασαν σε τέτοιες σχολές μπορεί να είναι μέτριοι γνωστικά (όπως τους χαρακτήρισες) αλλά να διαβάζουν πολύ. Τέτοιοι μαθητές έχουν τη δυνατότητα με το υπάρχον σύστημα να περάσουν σε μια υψηλόβαθμη σχολή.
     Η ουσία είναι πως ναι μεν υπάρχουν σχολές διαφόρων ταχυτήτων όσον αφορά το επίπεδο φοιτητών και διδασκόντων αλλά μιλάμε για διαφορές 5000-6000 μορίων. Όταν μια σχολή έχει βάση 19000 και μια άλλη 17000-18000 δε σημαίνει ότι στην πρώτη περνάνε οι καλύτεροι. Δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά ώστε να μπορείς να βγάλεις τέτοιο συμπέρασμα. Αυτή η διαφορά μπορεί να έχει προκύψει από τα δύσκολα μαθηματικά ή από την έκθεση ή το ΑΟΔΕ.
   Καλό είναι λοιπόν να μην θεωρούμε καμία σχολή ως ελίτ της εκπαίδευσης εκτός αν έχουμε συγκεκριμένα στοιχεία (αξιολόγηση από σοβαρή αρχή, δημοσιεύσεις κλπ). Το λέω αυτό γιατί αυτή τη στιγμή τα πολυτεχνεία της χώρας προπαθούν να καπελώσουν πανεπιστήμια/ΤΕΙ ζητώντας να αναγνωρίζεται το πτυχίο τους ως μάστερ μόνο και μόνο επειδή κάνουν παραπάνω μαθήματα. Λες και το μάστερ έχει να κάνει με το πλήθος των μαθημάτων.

Αντιπαράδειγμα: Οι ΗΜΜΥ του ΕΜΠ έχουν βάση περίπου 19000 μόρια και το τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών της Κρήτης έχει βάση περίπου 14600 !!! Ποια από τις 2 σχολές είναι καλύτερη για να σπουδάσεις πληροφορική?
   
Παράθεση από: pinxas στις 12 Ιουν 2009, 01:33:01 ΜΜ
Ρε παιδιά είναι απλό....Συνήθως ΗΜΜΥ ΕΜΠ(όπως και σε άλλες υψηλόβαθμες σχολές) περνάνε μερικοί απο τους καλύτερους μαθητές κάθε σχολικής τάξης που κάνουμε εμείς μάθημα...

Φανταστείτε να είχατε μια σχολική τάξη με 25 άριστους μαθητές. Πόσο όμορφο μάθημα θα γινότανε και πόσο θα κέρδιζαν οι μαθητές με την συναναστροφή τους με άλλους άριστους μαθητές.

Αυτό συμβαίνει σε σχολές όπως το ΗΜΜΥ ΕΜΠ. Συναγωνίζεσαι, αλλά και κάνεις παρέα, παίζεις παιχνίδια, συζητάς με μερικούς απο τους καλύτερους της γενιάς σου(έστω με το υπάρχον σύστημα αξιολόγησης και τα προβλήματά του).

Δεν είναι το ίδιο...με το να έκανες όλα αυτά που προανέφερα με μέτριους γνωστικά μαθητές....
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Η ιατρική με εξαετή φοίτηση, θα δίνει διπλό μαστερ (όπως διπλό ουίσκι..)??

iliasthes

Βάλε και καναδυο παγάκια μέσα  :D