Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

#165
Τα βάζω εγώ





Από την ομάδα διαχείρισης: το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή περιείχε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.



Δεν ξέρουμε πόσα ισχύουν, αλλά αξίζει μια ιδιαίτερη κοινοποίηση
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

noname

Το θέμα είναι οικονομικό. Αν δεν βολεύει οικονομικά η πληροφορική στο Λύκειο θα φύγει. Τόσο απλά.

tdrivas

μόνο και μόνο για λόγους αξιών μη βάλετε φασίστες..πάνω από κάθε ΑΕΠΠ κτλ. είναι κάποιες αξίες..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Hlias

Δυστυχώς, εργάζομαι σε φροντιστήριο και διδάσκω το μάθημα ΑΕΠΠ με πολύ αγάπη από το 2006. Διαπιστώνω ότι θα βρεθώ στο δρόμο γιατί ήταν το κύριο επάγγελμα μου. Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πώ και τί να κάνω.. είναι πραγματικά απελπιστικό..

che

Εγώ έστειλα χθες γύρω στα 50 σε επιλεγμένους. Εκτός χρυσής αυγής. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ τον καιαδα υπέρμαχο μας σε επερώτηση της βουλής :)

petrosp13

Εγώ μόλις έστειλα σε όλους ένα αρκετά αναλυτικό mail
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

πετρο αν θες καντο μου μια προωθηση , αν δεν σε πειραζει φυσικα. thanasisdrivas@gmail.com
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Keep Growing

Συνάδελφοι, καλό είναι να γίνεται κάτι τέτοιο με πιο οργανωμένο τρόπο.
Έχει σημασία τα μηνύματα που θα στέλνουμε να φιλτράρονται μέσα από την ιδιότητά μας ως εκπαιδευτικοί πρώτον και ως Πληροφορικοί δεύτερον.
Να μην ξεχνάμε πως ένα τέτοιο μήνυμα αποστέλλεται στο όνομα της ιδιότητάς μας και θα πρέπει να είναι όσο γίνεται περισσότερο απογυμνωμένο από προσωπικούς και ιδιωτικούς συναισθηματισμούς...


Καλό θα ήταν επίσης, όσοι στέλνουν μηνύματα, να μας τα ανακοινώνουν για να παίρνουμε και οι υπόλοιποι ιδέες αλλά και για να κάνουμε τις καλοπροαίρετες πάντοτε παρατηρήσεις μας.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

το κείμενο που έστειλα :

χθες δημοσιεύτηκε στο "Έθνος της Κυριακής" το υποτιθέμενο σχέδιο  για το νέο Λύκειο. Εντύπωση προκαλεί (και αποτελεί και διαφορά με το σχέδιο της κας Διαμαντοπούλου) η απουσία μαθήματος Πληροφορικής στη Γ Λυκείου ή καλύτερα μαθήματος Επιστήμης Η/Υ. Πέρα από το γεγονός ότι στο 2ο και 4ο επιστημονικό πεδίο σχολών το 24% του χάρτη των σχολών αποτελείται από τμήματα Πληροφορικής (άρα απαιτείται οι μαθητές να έχουν ένα υπόβαθρο), δεν γίνεται στην εποχή της πληροφορίας, της πληροφορικής, του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης σε πληθώρα άλλων επιστημών να απαξιώνεται μια τόσο σημαντική επιστήμη. Παρακαλώ να προβείτε σε ενέργειες που θα αποκαταστήσουν το κύρος και τον σημαντικό ρόλο της Πληροφορικής στο Λύκειο, πράγμα άκρως καίριο και για την πορεία της χώρας μας στο εγγύς μέλλον.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Keep Growing

Παιδιά, χάθηκαν τα e-mails.  :D
Λογικό. Και άργησε η ομάδα διαχείρισης.  :police:

Δεν τους παρεξηγούμε όμως, γιατί ήταν υποχρεωμένοι να το κάνουν.
Εξάλλου τις λίστες με τα e-mails των βουλευτών μας και όχι μόνο, μπορούμε να τις βρίσκουμε εύκολα.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

petrosp13

Ας βάλω και το δικό μου

Αξιότιμοι,

Σαν καθηγητής Πληροφορικής, θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω ότι έχουν διαρρεύσει στον τύπο λεπτομέρειες για το σχέδιο του Νέου Λυκείου και του Τεχνικού Λυκείου, όπου δεν συμπεριλαμβάνονται μαθήματα Πληροφορικής τα οποία θα είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενα και να οδηγούν σε πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Το γεγονός αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την σημαντική υποβάθμιση της Πληροφορικής στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μια επιστήμη που θεωρείται η αιχμή της οικονομικής δραστηριότητας παγκοσμίως και μπορεί φυσικά να βοηθήσει τα μέγιστα στην προσπάθεια της χώρας μας για έξοδο από την κρίση.
Η χώρα μας έχει μεγάλη παράδοση σε επιστήμονες, σε φωτεινά μυαλά και η Πληροφορική είναι ένας χώρος που μπορεί να αναδείξει τέτοιους ανθρώπους.

Παραθέτω σαν συνημμένη την εικόνα των μαθημάτων Πληροφορικής στα Λύκεια της Ευρώπης πριν 10 (!!!) χρόνια όπου θα δείτε ότι οι Ευρωπαίοι δίνουν βαρύτητα στις νέες Τεχνολογίες.

Θα ήθελα να τονίσω επίσης την διαφορά της ικανότητας χρήσης υπολογιστή (που θα διδάσκεται στα δημοτικά) με την Πληροφορική σαν επιστήμη. Η Πληροφορική και ιδιαίτερα το μάθημα του Προγραμματισμού βοηθούν ιδιαίτερα στην αναλυτική και συνθετική ικανότητα ενός ατόμου, ώστε να μπορεί να σκέφτεται σωστά και να επιλύει προβλήματα. Οι τάξεις του Λυκείου προσφέρονται για ένα τέτοιο μάθημα.

Θα ήθελα ακόμη να επισημάνω ότι αυτή την στιγμή:
Υπάρχουν 23 ΑΕΙ στο 2ο-4ο πεδίο του μηχανογραφικού που σχετίζονται άμεσα με την Πληροφορική, σε σύνολο 143 ΑΕΙ (Ποσοστό 16%).
Υπάρχουν 31 ΤΕΙ στο 2ο-4ο πεδίο που σχετίζονται άμεσα με την Πληροφορική, σε σύνολο 100 ΤΕΙ (Ποσοστό 31%).
Υπάρχουν 54 σχολές στο 2ο-4ο πεδίο που σχετίζονται άμεσα με την Πληροφορική, σε σύνολο 243 σχολών (Ποσοστό 22,2%).
Δηλαδή, 1 στις 5 σχολές του μηχανογραφικού των μη ιατρικών σχολών σχετίζεται άμεσα με την Πληροφορική.
Δεν συμπεριλαμβάνονται καν σχολές όπως Πολιτικοί Μηχανικοί, Μηχανολόγοι Μηχανικοί κτλ.
Οι εισακτέοι αυτών των σχολών δεν θα πρέπει να εξετάζονται οπωσδήποτε σε μαθήματα Πληροφορικής πριν εισαχθούν;

Η δευτεροβάθμια παιδεία που θέλουμε δεν θα πρέπει να περιλαμβάνει την πιο σύγχρονη επιστήμη στον κόσμο;
Θέλουμε ψηφιακά αναλφάβητους νέους;
Θέλουμε νέους που να μπορέσουν να δώσουν στην χώρα ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με τις ικανότητες τους στην προσπάθεια να βγούμε από την κρίση;

Παρακαλώ (όπως και όλοι οι συνάδελφοι) μου να δώσετε σημασία στον δίκαιο αγώνα μας και να κάνετε όποιες κινήσεις θεωρείτε κατάλληλες για να μην επαληθευτεί τελικά το σχέδιο αυτό που θα οδηγήσει την ελληνική παιδεία δεκαετίες πίσω.

Σας ευχαριστώ,
Παπαδόπουλος Πέτρος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Keep Growing

Θα μπορούσε το μήνυμα του Πέτρου, να αποτελέσει τη βάση ενός ανοικτού κειμένου, στο οποίο θα μαζεύουμε υπογραφές συμπαράστασης ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Και επειδή υπάρχουν πολλοί κακοθελητές εκεί έξω, θα κάνω λίγο και το συνήγορο του διαβόλου.

Σίγουρα θα χρησιμοποιηθεί ως επιχείρημα από την άλλη πλευρά, το "έλα μωρέ, τι Πληροφορική και αηδίες, βάζετε εκεί τα παιδιά να σερφάρουν και να παίζουν παιχνίδια, κ.λπ., κ.λπ. ", θα πρέπει να τους δώσουμε να καταλάβουν ότι εμείς είμαστε εδώ, έτοιμοι και δυνατοί για να έρθει και να μας αξιολογήσει ο σύμβουλός μας, αλλά και για να παρακολουθήσει το μάθημα που κάνουμε στα παιδιά   
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

#179
Θα στείλω σε λίγο το παρακάτω κείμενο.

Αγαπητοί μας κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι

Μετά τα όσα πέρασαν και περνάνε οι μαθητές μας, οι γονείς τους αλλά και εμείς οι εκπαιδευτικοί, και ιδιαίτερα οι εκπαιδευτικοί πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, εξαιτίας της κρίσης σε όλα τα αξιακά κοινωνικοπολιτικά συστήματα με αφορμή την οικονομική κρίση, έρχονται τώρα και τα δημοσιεύματα των εφημερίδων στα οποία εμφανίζεται ένα λύκειο απογυμνωμένο από το κυριότερο σύγχρονο παιδευτικό εργαλείο, αυτό της Πληροφορικής Επιστήμης,  να βάλουν και αυτά το σαδιστικό κατιτίς τους πάνω στα βασανισμένα κορμιά του παιδευτικού μας συστήματος.

Αγαπητοί μας κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι

Πως είναι δυνατόν, αυτά τα κορμιά, έτσι όπως έχουν απογυμνωθεί, από αξιοπρέπεια, από αξίες, όρεξη για ζωή, όρεξη για δημιουργία, από σύγχρονα εργαλεία, να σύρουν το εθνικό μας παιδευτικό άρμα, στους κακοτράχαλους δρόμους του μέλλοντός μας;

Αγαπητοί μας κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι

Και το μέλλον; Πως το φαντάζεστε το μέλλον; Θα είναι ένα αδιέξοδο στο οποίο θα καταλήξει το εθνικό παιδευτικό μας άρμα, ύστερα από χιλιάδες μίλια ταπείνωσης, εξευτελισμού, απαξίωσης στον κακοτράχαλο μονόδρομο;

Αγαπητοί μας κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι.

Κοιτάξτε με προσοχή την επόμενη φορά που θα βρεθείτε μπροστά σε έναν καθρέπτη.
Συγκεντρωθείτε σε αυτό που βλέπετε. Είναι ο εαυτός σας ή ένα ανοικτό παράθυρο στο μέλλον;


Αγαπητοί μας κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι.

Περιμένω με αγωνία την απάντησή σας.


Παναγιώτης Πέντσας
Καθηγητής Πληροφορικής
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).