e-School ?

Ξεκίνησε από Wizard, 02 Δεκ 2008, 09:14:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

skoud

Ενδιαφέρεται ή "έχει τα γένια", όποιος θέλει να αποκτήσει "διαδραστικό σύστημα"(?) -και να δω τι θα το κάνει-
Αν υπάρχει λοιπόν τέτοιος, ας βρει και τα "χτένια". Εμάς γιατί να μας κόφτει?

ΥΣ: ... και εγώ δεν έχω ανάγκη από χτένια.... παρότι έχω γένια (στην κυριολεξία)
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

dim

Παράθεση από: Antigonh στις 06 Ιουν 2010, 06:50:39 ΜΜ
... Το eschool όπως και όλα τα άλλα ή θα λειτουργήσει "εκ των ενόντων" ανάλογα με το σύλλογο.
Στη χειρότερη περίπτωση θα υπάρξει κάποια ανάθεση μέσω εγκυκλίου του τύπου "υπευθυνος για τη λειτουργία του eschool όρίζεται ο καθηγητής πληροφορικής και ο διεύθυντής κλπ".
Τη βρίσκετε απίθανη μια τέτοια εξέλιξη δηλαδή;  ???
Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για εμένα χωρίς εμένα και είναι και πάρα πάρα πολλά!!!!
ΠαράθεσηΣτη μέση του καλοκαιριού, γιατί προφανώς φοβούνται να περάσουν τα όποια αντιεκπαιδευτικά μέτρα άλλη εποχή, το ΥΠ.Ε.Π.Θ., με την 86214/Γ7/17-7-2009 απόφαση που υπογράφει ο υφυπουργός κ. Α.Λυκουρέντζος, ανατρέπει μετά από 21 χρόνια (!) την απαλλαγή του υπευθύνου εργαστηρίου Πληροφορικής (ΣΕΠΕΗΥ) από τα εξωδιδακτικά καθήκοντα.  Η ιστορία διδάσκει ότι όποια αντιεκπαιδευτική διάταξη περνάει νύχτα ανατρέπεται και μάλιστα  «ντάλα» μεσημέρι. http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=60&ArticleId=111
Δεν ανατράπηκε τίποτα.
Παλεύουμε για το αυτονόητο.

Antigonh

#677
Παράθεση από: dim στις 14 Ιουν 2010, 07:46:45 ΜΜ
Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για εμένα χωρίς εμένα και είναι και πάρα πάρα πολλά!!!!Δεν ανατράπηκε τίποτα.
Παλεύουμε για το αυτονόητο.

Κι όμως ανατράπηκαν τα πάντα! Προς το χειρότερο βέβαια. Και οι εργασιακές μας σχέσεις και το μισθοδοτικό και το συνταξιοδοτικό και οι εκπαιδευτικές άδειες, και το ίδιο το eschool που αποτελεί και θέμα στο thread και που έχει φορτσάρει για τα καλά.

Θυμάμαι πέρισυ που πολλοί συνάδελφοι και εδώ αλλά και σε σχολεία που ξέρω είχαν κηρύξει επανάσταση και ανένδοτο αγώνα ενάντια στο "τρισκατάρατο" eschool. Που είμαστε ένα χρόνο μετά; Ξέρω ότι θα βγούν συνάδελφοι και θα μου πουν ότι με τον "τσαμπουκά" τους δεν ανέλαβαν τίποτα και ότι αυτοί δεν είναι κορόιδα ή ότι "πήραν ανταλλάγματα" κλπ κλπ.  Θα τους προλάβω λέγοντας ότι δεν είναι αυτό το θέμα. Ατομικές λύσεις μπορούμε να βρούμε όλοι, ο καθένας ανάλογα με το χαρακτήρα του και τις συνθήκες που ζει και εργάζεται. Εξάλλου οι ατομικές λύσεις δεν είναι το ζητούμενο ούτε σε αυτό ούτε σε κανένα άλλο θέμα που απασχολεί έναν κλάδο ή ένα επάγγελμα.

Όσο για τα ..μελλούμενα: Δεν αποκλείεται σε κάποια, όχι πολύ μακρινή στιγμή,  να κοπούν τελείως οι αμοιβές των επιτηρητών στις γενικές εξετάσεις, να κοπεί η μείωση ωραρίου για τους υπεύθυνους εργαστηρίου, να, να, να..... (Λέω να αλλάξω το ονομά μου σε...Κασσάνδρα  >:D )

Τα πράγματα πάνε γενικά από το κακό στο χειρότερο πάντως και δε βλέπω γιατί και πώς οι  εκπαιδευτικοί, σαν δημόσιοι υπάλληλοι που είναι,  θα ξεφύγουν από τη μπόρα.  Ξέρω ότι θα στενοχωρήσω ή θα συγχίσω πολλούς αλλά δε με νοιάζει πια αν θα δεχτώ προσβλητικά σχόλια επειδή λέω την άποψή μου την οποία στηρίζω σε πραγματικά γεγονότα, όσον αφορά στα όσα έχουν γίνει μέχρι τώρα βέβαια.

Κατά τα άλλα διατηρώ το δικαιωμά μου να είμαι ρεαλίστρια, ή απαισιόδοξη διαλέγετε και παίρνετε.   8)

poursali

Παράθεση από: Antigonh στις 15 Ιουν 2010, 11:00:35 ΠΜ
Ατομικές λύσεις μπορούμε να βρούμε όλοι, ο καθένας ανάλογα με το χαρακτήρα του και τις συνθήκες που ζει και εργάζεται. Εξάλλου οι ατομικές λύσεις δεν είναι το ζητούμενο ούτε σε αυτό ούτε σε κανένα άλλο θέμα που απασχολεί έναν κλάδο ή ένα επάγγελμα.

Antigonh, νομίζω ακριβώς εκεί είναι το θέμα εδώ και καιρό. όλα είναι θέμα ατομικότητας. ο,τι πάει καλά σε αυτό τον τόπο οφείλεται κυρίως στο φιλότιμο κάποιων.
και έτσι λοιπόν ότι κερδίζει κανείς είναι πάλι "ατομική" του ευθύνη.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Το θέμα είναι το εξής: τί θα γίνει αυτός ο τόπος όταν οι φιλότιμοι κάνουν "στάση εργασίας"... γι' αυτό έγραψα και παλαιότερα, ότι το βαθύτερο πρόβλημα της χώρας μας είναι περισσότερο ηθικό παρά οικονομικό. Οι κοντόφθαλμοι πολιτικοί και οικονομικοί μας τσάροι, νομίζω ότι δε βλέπουν μέχρι εκεί!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: geonipap στις 05 Ιουν 2010, 05:42:03 ΜΜ
1. Στο e-school υπάρχουν καποιά τμήματα ξένων γλωσσών τα οποία δεν τα χρησιμοποιούμε και θέλω να τα σβήσω. Προσπαθώ να τα σβήσω και μου βγαίνει μύνημα ότι δεν είναι δυνατή η διαγραφή τους γιατί υπάρχουν μαθητές. Έλεγξα και διαπίστωσα πως δεν υπάρχουν μαθητές. Γνωρίζει κανένας κάτι;

Εκτός από τα τμήματα Ξ1, Ξ3 ... υπάρχουν και τα τμήμα ΓΑΛ1 αρχάριοι, ΓΑΛ2 προχωρημένοι, σε ένα από τα τελευταία που έγραψα (νομίζω στους αρχαρίους έχει τοποθετήσει όλους όσους παρακολουθούν την αντίστοιχη ξένη γλώσσα/
Παράθεση από: geonipap στις 05 Ιουν 2010, 05:42:03 ΜΜ

2. Γνωρίζει κάποιος αν μπορεί να γίνει εκτύπωση η οποία να εμφανίζει τα αθροίσματα (τρίμηνα + Γραπτά) του κάθε μαθητή ανά μάθημα (όπως γινόταν στη Δ-βάση;)
Ναι γίνεται

Πάντω το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι με τα απολυτήρια

cristosx

Παρά τα προβλήματα του eschool  υποτίθεται ότι η χρήση του μειώνει τη γραφειοκρατία.
Ακόμα και για τα σχολεία που χρησιμοποιούν το eschool (ελπίζω με επιτυχή έκδοση αποτελεσμάτων) ισχύει και η υποχρεωτική συμπλήρωση στατιστικών στο survey δημιουργώντας άσκοπη γραφειοκρατία. Ήρθε στο σχολείο μας το σχετικό έγγραφο και έκανα την παρακάτω πρόταση στην περιφ. Δνση  Π/θμιαςΣ & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κρήτης μήπως και σταματήσει αυτή η σπάταλη εργατοωρών σε κάθε σχολείο κάποια στιγμή. Σε ποιο τμήμα του υπουργείου πρέπει να προωθηθεί ;

Με το : Φ.8.1/3441 έγγραφό με θέμα «Καταγραφή στοιχείων μαθητικού δυναμικού και εκπαιδευτικού προσωπικού για το σχολικό έτος 2009-2010» που αφορά τη χρήση του Συστήματος Καταγραφής Στοιχείων μαθητικού δυναμικού και εκπαιδευτικού προσωπικού (Survey)  και κοινοποιήθηκε στο σχολείο μας ζητάτε
.... οι σχολικές μονάδες, σε περίπτωση που δεν το έχουν κάνει μέχρι τώρα,  πρέπει να συμπληρώσουν στην φόρμα Καταχώρησης Στοιχείων Προαγωγής και Φοίτησης Μαθητών σχολικού έτους 2009-2010 όλα τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν στη Φοίτηση μαθητών και στην Προαγωγή/Απόρριψη μαθητών Ιουνίου που θα προκύψουν μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων της εξεταστικής περιόδου Ιουνίου.

cristosx

Τα σχολεία (τουλάχιστον τα γυμνάσια όλης της χώρας από την προηγούμενη σχολική χρονιά)  είναι υποχρεωμένα να χρησιμοποιούν το σύστημα e-school για καταγραφή μεταξύ άλλων βαθμών και απουσιών όλων των μαθητών. Τα αναλυτικά στοιχεία στέλνονται σε Κεντρική Βάση Δεδομένων (ΚΒΔ) του υπουργείου από όπου μπορούν να  εξαχθούν τα αναγκαία στατιστικά ξεχωριστά για κάθε σχολείο ή και συγκεντρωτικά ανά νομό, περιφέρεια και για όλη τη χώρα. Αναζητήστε τα στοιχεία εκεί και ενοποιήστε τα πληροφοριακά συστήματα του υπουργείου ώστε να μειωθεί η γραφειοκρατία αντί να πολλαπλασιάζεται. Το υπουργείο δεν διαθέτει προγραμματιστές (ή δεν μπορεί να το αναθέσει στην εταιρία που «υποστηρίζει» το eschool) για να φτιάξουν πρόγραμμα που θα εξάγει με αυτόματο τρόπο τα απαραίτητα στοιχεία από τη βάση δεδομένων του eschool και θα τα εισάγει στο survey στις 30 Ιουνίου για παράδειγμα όταν θα έχουν εκδοθεί τα τελικά αποτελέσματα για όλα τα σχολεία ; Το ίδιο γίνεται και κάθε Σεπτέμβρη. Η υποχρέωση συμπλήρωσης του survey (τουλάχιστον στα πεδία όπου υπάρχει επικάλυψη από το eschool) προτείνω να ισχύει μόνο για όσα σχολεία δεν χρησιμοποιούν για κάποιο λόγο το eschool.
Παρακαλώ να προωθήσετε τη πρόταση στο υπουργείο σε αρμόδιο τμήμα ώστε να μειωθεί  η γραφειοκρατία και να μη χάνονται χιλιάδες εργατοώρες σε όλα τα σχολεία κάνοντας αυτή την χειροκίνητη μεταφορά  δεδομένων από το ένα ηλεκτρονικό σύστημα του υπουργείου σε άλλο.

Gnirut

Δεν κατάλαβες συνάδελφε ότι για αυτούς είμαστε cheap labour. Χέστηκαν εαν θα τα περάσουμε με το χέρι ή όχι. Αφού, κατ'αυτούς, μας πληρώνουν που μας πληρώνουν. Σε λίγα χρόνια όπως πάει θα τους λέμε και ευχαριστώ που μας κρατάνε και στη δουλειά.

Antigonh

Λοιπόν παιδιά και σε μας δεν βγάζει αποτελέσματα της προκοπής. Εντωμεταξύ μπήκε και ο συνάδελφος, ο μόνιμος πληροφορικός, στο νοσοκομείο για εγχείριση, όχι σοβαρή ευτυχώς, και... έδεσε το πράγμα.

Ευτυχώς που μέχρι και τρίτο τρίμηνο ήταν περασμένα τα στοιχεία στη δ-βάση. Οπότε πέρασα και τους βαθμούς των γραπτών και έβγαλα αποτελέσματα όπως πέρσι, από δ-βάση δηλαδή. Με δεδομένη την κατάσταση, ο ένας ασθενής και εγώ "υπ' ατμόν" μόνο ευχαριστώ άκουσα, καθόλου γκρίνια.

Φαντάζομαι ότι το Σεπτέμβρη κάποια λύση θα βρεθεί  ::)

olga_kar

το χειροτερο, αγαπητοι συναδελφοι, δεν ειναι το eschool, αυτό θα το στρώσουμε σιγά σιγά, αλλα όλο αυτο με τους υπολογιστες. σ'ενα συλλογο 40 ατόμων, εκτος απο μενα αλλα 2 ατομα δεχονται να κανουν καποιες δουλειες στον υπολογιστη και όλοι οι άλλοι "δεν ξερουν"  με αποτέλεσμα το 90% της δουλειας στον υπολογιστη να περναει απο τα χερια μου (δεν σηζηταμε φυσικα για το eschool  το οποίο είναι  αποκλειστικά δικό μου). και οσο πιο πολλα κανεις τοσο πιο πολυ το βλεπουν σαν κατι φυσιολογικο και τοσο πιο αχαριστοι γινονται. αλλα τι σας τα λεω, μηπως δεν τα ξερετε και εσεις...
απλα αναρωτιεμαι, μεχρι ποτε θα γινονται ολα αυτα? του χρονου παω στις 19 ωρες και δεν θα μου περισσευουν καθολου. αλλα μηπως εχει καμια σημασια αυτο?

dim

Παράθεση από: olga_kar στις 22 Ιουν 2010, 06:23:06 ΜΜ
το χειροτερο, αγαπητοι συναδελφοι, δεν ειναι το eschool, αυτό θα το στρώσουμε σιγά σιγά, αλλα όλο αυτο με τους υπολογιστες. σ'ενα συλλογο 40 ατόμων, εκτος απο μενα αλλα 2 ατομα δεχονται να κανουν καποιες δουλειες στον υπολογιστη και όλοι οι άλλοι "δεν ξερουν"  με αποτέλεσμα το 90% της δουλειας στον υπολογιστη να περναει απο τα χερια μου (δεν σηζηταμε φυσικα για το eschool  το οποίο είναι  αποκλειστικά δικό μου). και οσο πιο πολλα κανεις τοσο πιο πολυ το βλεπουν σαν κατι φυσιολογικο και τοσο πιο αχαριστοι γινονται. αλλα τι σας τα λεω, μηπως δεν τα ξερετε και εσεις...
απλα αναρωτιεμαι, μεχρι ποτε θα γινονται ολα αυτα? του χρονου παω στις 19 ωρες και δεν θα μου περισσευουν καθολου. αλλα μηπως εχει καμια σημασια αυτο?
olga https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2581.msg30672#msg30672

Νίκος Αδαμόπουλος

Καλύτερα τα "Τεχνικά ζητήματα για το e-school" να μπαίνουν στο: https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2655.0

:police:

Νίκος Αδαμόπουλος

Εμμ ... χμμ ... καμιά 15αριά μηνύματα (από 17 Ιουνίου και μέχρι σήμερα) που είχαν να κάνουν με τεχνικά ζητήματα για το eschool μετακινήθηκαν στο .... "Τεχνικά ζητήματα για το e-school" : https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2655.0

dim

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 24 Ιουν 2010, 10:37:24 ΠΜ
Εμμ ... χμμ ... καμιά 15αριά μηνύματα (από 17 Ιουνίου και μέχρι σήμερα) που είχαν να κάνουν με τεχνικά ζητήματα για το eschool μετακινήθηκαν στο .... "Τεχνικά ζητήματα για το e-school" : https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2655.0
Δηλαδή πως να το γράψουμε αυτό για να γίνει κατανοητό?
Δεν είναι δυνατόν!!!!!!!!!!
Απο πάνω γράφει ο συνάδελφος για τεχνικά ζητήματα για το eschool  εδώ και δίνει σύνδεσμο https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2655 και απο κάτω άντε λέμε γεια στο κόσμο του αυτός.... και πως η τάξη και που ο μαθητής και ποιό το αποτέλεσμα και πως η απουσία.. και γιατί τα απολυτήρια!!!!!!!!!!!
Ήμαρτον δηλαδή!!!
24 Φεβρουαρίου
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1685.msg23269#msg23269
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1685.msg23270#msg23270
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1685.msg30130#msg30130
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1685.msg25015#msg25015

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1685.msg26928#msg26928
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1685.msg29309#msg29309
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1685.msg29324#msg29324
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1685.msg30713#msg30713 22 ΙΟΥΝΙΟΥ
ΚΑΙ 24 ΙΟΥΝΙΟΥ
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1685.msg30755#msg30755